Huolesta sairas anoppi

MIH

Miksi anoppi-parka ei voi aloittaa jo omaa elämää? On niin huolissaan perheestämme, soittelee melkein päivittäin, pelkää ja voivottelee. Lapsista se tietenkin on huolissaan, ilman syytä kuitenkin. Väsyttää ja ahdistaa, sairas ihminen.

2

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä kans

Ymmärrän tunteen, onhan se ahdistavaa kun ei pidä aikuisia ihmisiä aikuisina. Minne tahansa ollaan menossa, aina pelätään, että henkihän siellä lähtee. Ja välittömästi. Kaikki harrastukset on hirveän vaarallisia, henkihän niissä lähtee ja kotonaan pitäis vaan olla ja hoitaa puutarhaa tai kutoa.

Olen urheilullinen ja koko ajan saa kuulla, kuinka vaarallisia lajini oikein ovatkaan. Ja että enkö voisi sanoa miehelleni (anoppini pojalle siis) että myy sen moottoripyörän, kun se on "kuolemanloukku". Reissuun kun olemme lähdössä, niin muualle ei saisi mennä kuin kanarialle, kun muut ovat "kehitysmaita" ja niissä "kidnapataan turisteja" Huom, emme ole koskaan olleet euroopan ulkopuolella, joten pelkonsa on täysin aiheeton.

Olen koittanut sanoa, että liikkumattomuus on vaarallisempaa, mutta ei hän kuuntele, kuulemma "kotiinsa ei ole kukaan koskaan kuollut" en tiedä, onko tuo joku hölmö sanonta vai msitä hän on tuon keksinyt, mutta sillä on aikan kiva tukkia muiden suut.

• mmonihhu

Minäkin olen huolissani oleva anoppi, pelkään lapsenlasteni puolesta, koska miniäni on hyvin kylmä ja välinpitämätön lapsiaan kohtaan. Olen nähnyt hänen lyövän alle vuoden ikäistä lastaan ja hän on vanhimmalle lapselleen hyvin tyly ja kova. Hän kerjää huomiota kaikin keinoin ja jos joku asia ei mene mieliksi, siitä saa kärsiä koko perhe. Väsyttää ja ahdistaa, miniäni on sairas ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      203
      9699
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      39
      4460
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      122
      4009
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      107
      3888
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      219
      3557
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      36
      2964
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      156
      1537
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1416
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1214
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1181
    Aihe