Mistä löytyy...
menen hakemaan mersu 124 farkun..
lento menee hahnin kentälle..
kertokaahan vinkkejä hyvistä autoliikkeistä...
hyviä autokauppoja
27
4790
Vastaukset
- kokemusta
Niitähän löytyy ympäri kaupunkia, jobbari liikeitä josta varmaan kyllä paska löytyy,merkki liikkeet eivät sellaisia enää myy.Voin sanoa varmuudella, orkinaali autosta joudut maksamaan kovanhinnan.Onnea matkaan
- löytää
Äskeinen viesti pitää 110% paikkansa . Turkinpojilta häkkikaupoista noita 124 löytyy vielä pilvin pimein . Monasti mittarissakaan ei noissa 124 farkuissa ole paljon 200tkm enempää .. Todelliset kilometrit ovatkin sitten toista ..
Varaa PALJON aikaa tollasen etsimiseen .Viikko ei välttämättä riitä . Hyväkuntoisiakin löytyy , täytyy vaan olla onneakin matkassa .. - johtuu
löytää kirjoitti:
Äskeinen viesti pitää 110% paikkansa . Turkinpojilta häkkikaupoista noita 124 löytyy vielä pilvin pimein . Monasti mittarissakaan ei noissa 124 farkuissa ole paljon 200tkm enempää .. Todelliset kilometrit ovatkin sitten toista ..
Varaa PALJON aikaa tollasen etsimiseen .Viikko ei välttämättä riitä . Hyväkuntoisiakin löytyy , täytyy vaan olla onneakin matkassa ..että tätäkin palstaa lukee kaiken mailman kateelliset tyhjätaskut ,joilla itsellä ei ole mitään mahdollisuuksia hakea tuontiautoa, ja sen takia täytyy täällä kirjoittaa täyttä paskaa. Frankkki on sen verran iso kylä että autoa löytyy joka makuun.
- kokemusta
johtuu kirjoitti:
että tätäkin palstaa lukee kaiken mailman kateelliset tyhjätaskut ,joilla itsellä ei ole mitään mahdollisuuksia hakea tuontiautoa, ja sen takia täytyy täällä kirjoittaa täyttä paskaa. Frankkki on sen verran iso kylä että autoa löytyy joka makuun.
Valitettavasti en ole tyhjätasku, ja luulen tuntevani frankun paremmin kuin sinä, koska olen asunnut siellä 4 vuotta, yhteensä Saksassa 6 vuotta olemme tuoneet satoja autoja Suomeen ja myyneet hyvällä voitolla.
- ymmärrystä
kokemusta kirjoitti:
Valitettavasti en ole tyhjätasku, ja luulen tuntevani frankun paremmin kuin sinä, koska olen asunnut siellä 4 vuotta, yhteensä Saksassa 6 vuotta olemme tuoneet satoja autoja Suomeen ja myyneet hyvällä voitolla.
paskamaisen asenteesi "häkkikauppiaita" kohtaan - nehän ovat kilpailijoitasi.
Muuten, lisääkö kilpailijoiden parjaaminen niitä "hyviä voittoja"? - fsfsf
kokemusta kirjoitti:
älä jauhaa tyhjätasku p askaa sieltä toiminimen suojista. minä olen ostanut useammanki auton juuri näistä "häkeistä" hyviä autoja on ollu ja olen tosiaanki tehnyt niillä voittoa!! miten on sun laitas, ostat merkkiliikkeen ylihinnoitellun auton ja saat täällä siitä ehkä 500e kaikkien kulujen jälkeen voittoa. järkeäKÖ?
- Olet juuri
fsfsf kirjoitti:
älä jauhaa tyhjätasku p askaa sieltä toiminimen suojista. minä olen ostanut useammanki auton juuri näistä "häkeistä" hyviä autoja on ollu ja olen tosiaanki tehnyt niillä voittoa!! miten on sun laitas, ostat merkkiliikkeen ylihinnoitellun auton ja saat täällä siitä ehkä 500e kaikkien kulujen jälkeen voittoa. järkeäKÖ?
sellainen huijari jolta pitäisi ottaa passi pois. Ostat siis juuri sitä p askaa jota kukaan oikeasti saksassa asuva ei suostu enää ostamaan. Tuot sen suomeen ja muutamilla halvoilla tempuilla erehdytät sinisilmäisiä suomalaisia. Juuri sinunlaistesi syytä on se ettei Suomessa kukaan enää usko että Saksasta mitään hyvää edes voisi hankkia.
- FDSCSDC
Olet juuri kirjoitti:
sellainen huijari jolta pitäisi ottaa passi pois. Ostat siis juuri sitä p askaa jota kukaan oikeasti saksassa asuva ei suostu enää ostamaan. Tuot sen suomeen ja muutamilla halvoilla tempuilla erehdytät sinisilmäisiä suomalaisia. Juuri sinunlaistesi syytä on se ettei Suomessa kukaan enää usko että Saksasta mitään hyvää edes voisi hankkia.
HEI KUULE S AATANAN APINA. OLEN TUONUT PARI KOLME VUOTTA VANHOJA AUTOJA TÄYDELLISELLÄ MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJALLA OLEVIA LEASING YHTIÖN AUTOJA. ORIGINAL KILSAT JA KAIKKI MUUTENKI KUNNOSSA. AUTOT OSTIN HÄKKIPIHALTA
- Leasing-autojen
FDSCSDC kirjoitti:
HEI KUULE S AATANAN APINA. OLEN TUONUT PARI KOLME VUOTTA VANHOJA AUTOJA TÄYDELLISELLÄ MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJALLA OLEVIA LEASING YHTIÖN AUTOJA. ORIGINAL KILSAT JA KAIKKI MUUTENKI KUNNOSSA. AUTOT OSTIN HÄKKIPIHALTA
myyjäliikkeet ovat asia erikseen eikä niitä myydä yleensä liikkeessä joita häkkikaupoiksi kutsutaan. Voihan tietysti olla että joku jobbari on tehnyt tiliä kustannuksellasi.
- helppoakunosaa
Leasing-autojen kirjoitti:
myyjäliikkeet ovat asia erikseen eikä niitä myydä yleensä liikkeessä joita häkkikaupoiksi kutsutaan. Voihan tietysti olla että joku jobbari on tehnyt tiliä kustannuksellasi.
satuitko tietään että nää jobbarit myy monesti merkkiliikkeen autoja ja saavat siten välistä "jotain". ELI mitä merkitystä sillä on tekeekö jobbari bisnestä välistä? autojen hinnat on ollut halpoja vaikka ne on ostettu häkkipihalta joten se väliraha minkä jobbari saa on aika olematon, monesti vain 200-300e/auto. ja vielä se että jos menisin ostaan auton suoraan liikkeestä hinta ei varmaan ois yhtään halvempi.
te olette juuri niitä auton ostajia jotka lähtee Saksaan ostaan auton, viipyy siellä viikon ku pitää tietty vetää viinaa monta päivää ja käydä huorissa. ja autoa etstään ku ois viimenen päivä maailmassa.
itse kun käyn ostaan auton ni lennän sinne ostan auton samalle päivää ja lähden yöllä laivalla suomeen. joka kerta on tullut ostettua hyvä auto ja max kuukausi ollut ja ostaja löytynyt.
- Jake
Kannattaisikohan vähän laajentaa tuota hakuhaarukkaasi, meinaa voi olla vaikea löytää juuri 124-sarjalaista farkkuna siistissä kunnossa (kohtuuhintaan), toki mahdollista se aina on.
Paikalliset lehdet, nettikahvilat tai sitten maaseutukierros vuokra-autolla voi tuottaa tuloksen pikkuliikkeistä.
Jos etsit muitakin kuin farkkumesejä voi keskittyä etsimään sitä ns. helmeä.
Kauankos meinasit olla saksanmaalla, ettei vaan tule kiire paperihommienkin suhteen.- diileri
No kun rupeatte etsimään niitä helmiä vaikka pikkukylistä,löytäminen on se aikaavievin osuus ja ajossa menee paljon enemmän aikaa mitä luulisi.Tuo viikko olisi kyllä hyvä varata,siinä ehtii jo katsoa useamman auton.
Itse oon kanssa tehnyt samankaltaisen reissun hahnin kentältä haravoiden ympäristön pikkuliikkeitä.
Merkkiliikkeet eivät tosiaan noin vanhoihin enää koske joten ne tosiaan ovat "häkkitavaraa".
Onnea matkaan. - kerkeekö?
ois tarkoitus olla keskiviikkona illalla perillä ja lähteä sunnuntaina takaisin.. tuleeko kiire? kauanko ne paperijutut kestää?
- "kerkeekö"?
kerkeekö? kirjoitti:
ois tarkoitus olla keskiviikkona illalla perillä ja lähteä sunnuntaina takaisin.. tuleeko kiire? kauanko ne paperijutut kestää?
Olet siis keskiviikkoiltana perillä n. klo 19.
Työpäiväsi pääset aloittamaan torstaina aamulla yhdeksän jälkeen. Sinulla on tasan puolitoistapäivää aikaa ostaa auto. Kilpitoimistot sulkevat ovensa perjantaina klo 13!
Niin ne "paperijutut " kestää kun homman osaa (punakilpiset) n. 2 - 4 tuntia.
Frankkusta ei saa Suomen passilla keltakilpisiä.
Turistinako aiot tämän jäljellejäävän ajan viettää?
Mutta jos tahdot asiantuntevaa konsultointia niin meilaa: [email protected]. - tuuria tarvitaan
kerkeekö? kirjoitti:
Zulassungstellet menevät pe. varhain (n. puolilta päivin kiinni), eivätkä tietysti ole auki la. ja su. Muutenkin rek. viranomaisen aukioloajat vaihtelevat paikkakunnittain. Joskus on auki vain ap. ja joku päivä saattaa olla auki klo. 17 tai 18 saakka.
Tietysti auton voi ostaa (ja kilvittää) puolessa päivässä, mutta siihen tarvitaan jo paljon tuuriakin - tai valmiiksi katsottu auto. Muuten olisi sitä parempi mitä joustavammin reunaehdoin autoa lähtee etsimään. On nääs huomattavasti helpompi ostaa sellainen auto joka on myytävänä. - fdfssdf
"kerkeekö"? kirjoitti:
Olet siis keskiviikkoiltana perillä n. klo 19.
Työpäiväsi pääset aloittamaan torstaina aamulla yhdeksän jälkeen. Sinulla on tasan puolitoistapäivää aikaa ostaa auto. Kilpitoimistot sulkevat ovensa perjantaina klo 13!
Niin ne "paperijutut " kestää kun homman osaa (punakilpiset) n. 2 - 4 tuntia.
Frankkusta ei saa Suomen passilla keltakilpisiä.
Turistinako aiot tämän jäljellejäävän ajan viettää?
Mutta jos tahdot asiantuntevaa konsultointia niin meilaa: [email protected].mitä sä kusetat täällä ihmisille??? suomen passilla saa keltaset kilvet ja kilpitoimistot on auki millon mitenkin. ei esim frankkujen kaikki toimistot mene 13 kiinni...idiootti..tietämätön apina
- diileri
Ootko varma ettei Suomesta jo saa halvemmalla?
Tietysti jos lähdet lomailemaan etkä laske reissulle hintaa on asia toinen.Vanhan ropposen etsintä vie aikaa ja rahaa..josta tuo halpalento on pienimpiä kulueriä. - Frankfurtista
Minulla on kaveri, eräs taksikuski, joka mielellään auttaa Sinua jos haluat. Hän ottaa pienehkön maksun 3-500 euroa, mutta löytää varmasti Sinulle sopivan. Ainakin minulle on löytänyt ja samoin 2 ystävälleni. Jos haluat annan hänen puh.nro ja sähköpostiosoitteen. Hahnista kannattaa mennä bussilla Frankfurtiin.
- diileri
voisin ottaa kirjoitti:
varalta ylös sen numeron..
mailaa vaikka tonne se: [email protected]
kiitos jo etukäteen!Aikataulusi on pelottavan tiukka,jos etsisit uudempaa autoa olisi helpompaa.Vanhoissa ehjän löytäminen on vaikeampaa.Toivottavasti ei tule samanlaista paniikkia etsinnässä kun itsellä meinasi tulla.Auto löytyi vasta kolmantena päivänä(perjantaina)ja auto saatiin hiuksenhienosti vientikilvitettyä.
Aikataulusi ei kestä linjaautolla ajelua,vaan on otettava vuokra-auto hahnin kentältä.Vuokraauto on 100e/3 päivää,ota auto ryanairin sivuilta ja maksa se visalla,itse otin hetrziltä,se ei ole halvin mutta se on mielestäni luotettavin.Ehkä ehdit vielä illalla/yöllä paikallistaa ensimmäisen liikkeen ja hotellin missä oot yötä.Hotelleiksi suosittelen Etapia edullisuuden ja helpon löydettävyyden tähden.
Valitettavasti välittäjän palkkaaminen 500e kustannuksella voi romuttaa budjetin.
http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/allemagne.shtml
http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/allemagne.shtml - calle
diileri kirjoitti:
Aikataulusi on pelottavan tiukka,jos etsisit uudempaa autoa olisi helpompaa.Vanhoissa ehjän löytäminen on vaikeampaa.Toivottavasti ei tule samanlaista paniikkia etsinnässä kun itsellä meinasi tulla.Auto löytyi vasta kolmantena päivänä(perjantaina)ja auto saatiin hiuksenhienosti vientikilvitettyä.
Aikataulusi ei kestä linjaautolla ajelua,vaan on otettava vuokra-auto hahnin kentältä.Vuokraauto on 100e/3 päivää,ota auto ryanairin sivuilta ja maksa se visalla,itse otin hetrziltä,se ei ole halvin mutta se on mielestäni luotettavin.Ehkä ehdit vielä illalla/yöllä paikallistaa ensimmäisen liikkeen ja hotellin missä oot yötä.Hotelleiksi suosittelen Etapia edullisuuden ja helpon löydettävyyden tähden.
Valitettavasti välittäjän palkkaaminen 500e kustannuksella voi romuttaa budjetin.
http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/allemagne.shtml
http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/allemagne.shtmlKiirettä pitää, mutta saattaa myös onnistua hyvinkin jos ei haeskele niitä aivan kaikkein halvimpia (paskimpia). Itse tein keväällä samantapaisen reissun, lähdin tiistaina ja kaupat syntyi perjantaina. Yövyin ekan yön Hahnin keskustassa, Zum Hahn-hotellissa (40 €), jonne oli ilmainen kuljetus lentoasemalta.
Hotellikulut olivat yht. n. 100 €, bussi/juna/metrokulut n. 50 €.
Auton vakuutus kilvet rekisteröinti (punapäiset export-kilvet) kesti tasan 25 minuuttia autokauppiaan vauhdittaessa prosessia. Tämä tapahtui Mainzissa, josta auto viimein löytyi. - ristiinaa
ollaan menossa hakemaan/etsimään slk mersu saksasta.onko sinulla vielä taksikuskin puh.numero/s-posti osoite se voisi auttaa [email protected]
- etsivä löytää
auton etsimistä Netistä. Ensin muutamia potentiaalisia netistä, sitten soittamalla tarkennukset kiinnostavista ja sen jälkeen autot järjestykseen. Sitten katsomaan sitä kiinnostavinta. Todennäköisesti kannattaa mennä heti vuokratulla autolla, ellei ole ihan sopivasti julkisin kulkuneuvoin kentältä saavutettavissa, tai autokauppias tule hakemaan kentältä - niinkin on tapahtunut. Kun sitten varautuu siihen, että vasta kolmas tai neljäs auto on sopiva, niin riitävän hyvän löytyminen heti onkin mukava yllätys.
- audia6
kun vuokraat auton muista katsoa että siitä löytyy NAVI varustus, helpottaa ja nopeuttaa etsimistä ja suunnistamista noin 100%...
- maantiede ja matkailu
audia6 kirjoitti:
kun vuokraat auton muista katsoa että siitä löytyy NAVI varustus, helpottaa ja nopeuttaa etsimistä ja suunnistamista noin 100%...
saattaa olla jossain tilanteessa hyväkin, mutta ei pärjää ihmiselle pitemmillä matkoilla. Kauppiaan uudenkarhean S-Mersun navi ehdotti Tsekin rajan läheidyydestä selvästi pitempää ja hitaampaa reittiä Hampuriin kuin mitä osasin heittää vanhasta muistista. Katsotaan, kyllä ne siitä paranee...
- Löytynyt
Mutta GT-Golffi kylläkin tarttui mukaan.. kyllä 4 päivää on ihan liian lyhyt aika koko prosessiin..
- Toivottavasti opit
edes jotain kokemuksestasi. Reaali- ja nettimaailma kun ovat aika kaukana toisistaan. Netissä avautuu koko kirjo muutamassa sekunnissa mutta lähdepäs niitä autoja katsomaan paikan päälle. Jos haaveilemasi auto on hyvä ja sopivan hintainen, sen ehtii joku muu napata ennen kuin ehdit Suomessa evääsi heilauttaa. Tällä lailla harvoin löytyy sitä aarretta halvalla vaan yleensä aina pitää joustaa joko hinnan tai laadun suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi313585Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532970100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks342149Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522119Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601962- 451839
- 491637