Eli tilanne on siis sellainen että kaveri (mies) on vasta eronnut (2kk) ja meillä oli nyt pientä juttua. Mukava ilta siis takana molemmilla. Miten saisin selville että mitä se haluaa? Haluaako se vaan laastari suhteen vai enemmänkin? Pitäisi saada kysyttyä silleen hienotunteisesti, ettei kaveruus menis ihan pilalle. Olen siis kiinnostunut hänestä paljonkin, mutta onko liian aikaista käydä kynsin hampain kiinni saaliiseen?
Miten jatkossa??
131
6625
Vastaukset
- eräsnainen
Mielestäni kuulostaa siltä, että mies voisi tosiaan tällä hetkellä kaivata vain laastaria. Riippuu tietenkin paljon suhteesta ja suhteen kestosta, että miten pikaisesti siitä toivutaan. Mutta 2kk on kuitenkin mielestäni melko lyhyt aika erosta.
Voihan olla, että teistä hyvinkin voisi tullakin jotain, mutta sinun tulisi varmasti olla nyt kärsivällinen alkuun. Mielestäni ei kannata liikaa ns painostaa miestä ja alkaa tivata liikaa, että tuleehan teistä nyt jtn tms.
Kannattaa varmaan kertoa kuitenkin omista fiiliksistään rehellisesti miehelle ja että voisit kuvitella hänen kanssaan jtn vakavampaakin, jos hän vain on valmis. Ja että olet tarvittaessa valmis antamaan hänelle aikaa ja edetä rauhassa ja katsoa, mitä teistä tulee. Eiköhän mies oman näkökantansa ilmaise asiaan.
Ja toinen vaihtoehto on olla tekemättä mitään sen suurempaa, mikä tietysti voi olla hankalaa sinulle. Eli odottaa vain ja katsella ja kuulostella miehen reaktioita ja yhteydenottoja. Jos mies ei enää mtn uusinnasta vihjaile tai ehdottele tapaamisia eri tavalla kuin ennen vaan käyttäytyy täysin samoin, kuin ennen mukavaa iltaanne, niin sitten hän ei välttämättä haluakaan mitään suurempaa.
Mutta sinuna ottaisin kyllä asian puheeksi, koska jos olette jo ystäviä, niin yksi yhteinen ilta mielestäni antaa syyn nostaa niin sanotusti kissan pöydälle jo melko alkuvaiheessa. Ettei asia jää vaivaamaan välillenne sitten, jos siitä ei jutella.- neiti xx
Tottakai,
kannattaa heti iskeä kiinni, vasta eronneet tai pitkässä avioliitossa olevat miehet ovat erittäin helppoja saaliita.
Ei tarvitse edes metsästää, varsinkin ukkomiehiä saa aina.
Tietysti, jos itse hakee pitempää, vakaampaa suhdetta, en suosittele. - Kaikki tiedämme sen
neiti xx kirjoitti:
Tottakai,
kannattaa heti iskeä kiinni, vasta eronneet tai pitkässä avioliitossa olevat miehet ovat erittäin helppoja saaliita.
Tietysti, jos itse hakee pitempää, vakaampaa suhdetta, en suosittele.Kysymykseesi ei ole olemassa vastausta. Sinun pitää kysyä mieheltä suoraan.
- Et ole uhri
Kaikki tiedämme sen kirjoitti:
Kysymykseesi ei ole olemassa vastausta. Sinun pitää kysyä mieheltä suoraan.
http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/feminismin-uhri.html
ei uskalla olla rehellinen kiinnostaville ihmisille. Kerro tunteistasi rehellisesti. - p.k
neiti xx kirjoitti:
Tottakai,
Tietysti, jos itse hakee pitempää, vakaampaa suhdetta, en suosittele.Just eronneet miehet on "helpposaalis" varsinkin sillon kun asuvat yksin,lapset sillontällöin hänellä.
Asumme pienellä paikkakunnalla ja täällä on nainen joka on haukkana "lohduttamassa" miehiä jotka on jääny yksin mutta suhde on loppunut siihen kun lapset on miehelle tärkeämpi kuin LADY itse
- sinkku myös
Ollaan sinkku_ ihan samassa tilanteessa. Saman verran aikaa mun "ystävä" miehen erosta ja jotain on ollut.
Olen kertonut hänelle, että pidän hänestä ja pyytänyt, että voisimme jutella sitten kun hän on siihen valmis. En millään lailla painosta enkä kysele perään. Riippuu varmasti erosta ja miten siinä on kaikki asiat menneet, mutta tuossa vaiheessa ei hänkään ehkä osaa vielä edes ajatella mitä haluaa tai ajatukset menee edes takaisin yhtenä päivänä yhtä, toisena toista. Anna aikaa miettiä rauhassa. - sinkku_
Ajattelinkin pyytää sen käymään kahvilla ja siinä sivussa sitten kysellä. Ei siis mitään kuulustelua vaan ihan vaan mielipidettä. Nyt pitäisi vaan saada hänet kylään. Miten sen saisin onnistumaan, etten vaikuttaisi ihan epätoivoiselta?
Ap.- JOOo.
Kannattaa pysyä kaukana juuri eronneesta miehestä!
- Juu, juuri eronneena
JOOo. kirjoitti:
Kannattaa pysyä kaukana juuri eronneesta miehestä!
sitä haluaa ennen muuta kunnon PANOJA, vaikka mitä muuta kaunistelis naiselle/NAIsille.. Terv. Mies jolla eron jälkeen vientiä ja tulokkia enemmän kuin omiks tarpeiks :)
- joulupukille...
Tarjoa vain suoraan seksiä ihan härskisti. Kysy, että ""nyt kun oot eronnut, kiinnostasko nussi tai voi ottaa myös suihin".. Saattaa olla hämmästynyt, mutta kun ensi hämmennys on ohi, on jo valmis pukille.
- ei helppoa saalista
Sä oot epätoivoinen,et pysty sitä keltään peitteleen.
- eronnut 36
Juu, juuri eronneena kirjoitti:
sitä haluaa ennen muuta kunnon PANOJA, vaikka mitä muuta kaunistelis naiselle/NAIsille.. Terv. Mies jolla eron jälkeen vientiä ja tulokkia enemmän kuin omiks tarpeiks :)
Se on just näin.
Eron jälkeen olin aika rikki ja takana monta vaikeaa vuotta. Kun on lupa paneskella ympäriinsä ja vuosikausien jälkeen kokea jotain uutta niin arvaahan sen mitä siitä seuraa. VARSINKIN kun oli siipi maassa ja ajatteli, ettei musta enää ole mihinkään ja kukaan huoli ja herranjestas miten väärässä olin. Vientiä on niin, että joutuu ei oota tarjoamaan.
AP:lle. Kaikki eivät toki samanlaisia ole. Itsellä alkaa vuoden jälkeen tuntua siltä, että nyt jotain oikeaa jo. Että jos mies on mallia nössö, niin varmaan voi sitoutua heti, mutta jos on vähän villimpää laatua ja kaverilla asenne ja ulkomuodot kohdillaan, niin varaudu parin kuukauden villiin romanssiin eikä yhtään enempään. - eroasiamies
eronnut 36 kirjoitti:
Se on just näin.
Eron jälkeen olin aika rikki ja takana monta vaikeaa vuotta. Kun on lupa paneskella ympäriinsä ja vuosikausien jälkeen kokea jotain uutta niin arvaahan sen mitä siitä seuraa. VARSINKIN kun oli siipi maassa ja ajatteli, ettei musta enää ole mihinkään ja kukaan huoli ja herranjestas miten väärässä olin. Vientiä on niin, että joutuu ei oota tarjoamaan.
AP:lle. Kaikki eivät toki samanlaisia ole. Itsellä alkaa vuoden jälkeen tuntua siltä, että nyt jotain oikeaa jo. Että jos mies on mallia nössö, niin varmaan voi sitoutua heti, mutta jos on vähän villimpää laatua ja kaverilla asenne ja ulkomuodot kohdillaan, niin varaudu parin kuukauden villiin romanssiin eikä yhtään enempään.Sama täällä! Puolitoista vuotta sitten eronneena pitkästä avioliitosta, jonka jälkeen 1,5v siirtymäsuhde, joka loppui 2 kk sitten. Täytyy vain todeta, että nyt elämä maistuu ja ei ole todellakaan kiire uuteen pysyvään suhteeseen. Suurin haaste on tällä hetkellä löytää riittävästi aikaa deittailuun ja siihen paneskeluunkin. Kaksi naista vielä menee saman päivän aikana (antavat yleensä heti saman tien ekoilla treffeillä ;)) mutta vaatii kekseliäisyyttä saada aina se edellinen pois nurkista ennen uusia treffejä.
Ei muuta kuin leuka (ja se) pystyyn ja kohti uutta piparia! Niitä riittää! - Tuulimylly
eroasiamies kirjoitti:
Sama täällä! Puolitoista vuotta sitten eronneena pitkästä avioliitosta, jonka jälkeen 1,5v siirtymäsuhde, joka loppui 2 kk sitten. Täytyy vain todeta, että nyt elämä maistuu ja ei ole todellakaan kiire uuteen pysyvään suhteeseen. Suurin haaste on tällä hetkellä löytää riittävästi aikaa deittailuun ja siihen paneskeluunkin. Kaksi naista vielä menee saman päivän aikana (antavat yleensä heti saman tien ekoilla treffeillä ;)) mutta vaatii kekseliäisyyttä saada aina se edellinen pois nurkista ennen uusia treffejä.
Ei muuta kuin leuka (ja se) pystyyn ja kohti uutta piparia! Niitä riittää!Nimim.'eroasiamies'suosittelen terapian kokeilemista itsetunnon kohentamiseksi.Pysyvammat tulokset saatat saavuttaa kun hoitosi 'ylapaan'kautta aloitat.Mielestani et 'sisaan ulos' tekniikalla hoida 100%:sesti eroasoitasi.Tsemppia ja kalsarit umpisolmuun mahdollisen terapiasi aikana.
- naisasia
eroasiamies kirjoitti:
Sama täällä! Puolitoista vuotta sitten eronneena pitkästä avioliitosta, jonka jälkeen 1,5v siirtymäsuhde, joka loppui 2 kk sitten. Täytyy vain todeta, että nyt elämä maistuu ja ei ole todellakaan kiire uuteen pysyvään suhteeseen. Suurin haaste on tällä hetkellä löytää riittävästi aikaa deittailuun ja siihen paneskeluunkin. Kaksi naista vielä menee saman päivän aikana (antavat yleensä heti saman tien ekoilla treffeillä ;)) mutta vaatii kekseliäisyyttä saada aina se edellinen pois nurkista ennen uusia treffejä.
Ei muuta kuin leuka (ja se) pystyyn ja kohti uutta piparia! Niitä riittää!Mitäs siitä tuumit, jos ne naiset tekee samaa sinulle? Ottavat sinulta orkut ja lähtevät heti hakemaan toisia joltain toiselta, joka jaksaa.
- seija357
http://adf.ly/aVDIP tuolta hyviä vinkkejä, eritoten tuo 5. ja 7. ja ehkä 13. ovat hyviä! :)
- sinkku_
Mikäs toi linkki on?
Ap.- sinkku myös
on sen verran oudon näköinen linkki, että en kokeile.
Parhainta olisi varmaan, jos hän vaikka sattuisitte sopivasti olemaan yhteydessä vaikka kun tulee joku ohjelma, jota hän katsoo. Voisit heittää, että tule tänne katsomaan. Tai jotain muuta sellaista, joka on "muka ohimennen" heitetty.
Mä olen tuon tyyppisellä taktiikalla pari kertaa onnistunut, mutta en ole halunnut vielä mitään kysellä. Kunhan on vaan oltu, juteltu niitä näitä. Tuntuu fiilikset vaihtelevan vielä sen verran paljon. Mun tapauksessa tekee vähän haasteelliseksi se, että vain hän on yhteydessä muhun, joten "sattuman" suunnittelu on vähän hankalaa :)
Voit sitten siinä kahvitellessa/ohjelman lomassa tms. vähän vihjata, että hänestä tykkäät ja katsoa reaktiota. Ei kannata ehkä vielä kovin vahvasti päälle käydä. Esim. jotain, että onpa mukavaa/kodikkaan olosta istuskella tässä sun kanssa tai jotain....en nyt heti keksi mitään sen ihmeellisempää. Riippuu miehestä kuinka pienestä vihjeestä edes tajuaa...
- sinkku myös
heh...tuli mieleen....mitäs, jos meillä onkin sama kaveri?
- sinkku_
Epäilen kyllä ettei ole sama henkilö. Toivottavasti!! :-) Mutta varmistetaan asia... joten mistä päin sinä olet?
Ap.- sinkku myös
Helsingistä. Hän asuu samassa kaupungissa, työ viereisessä. Viettää myös paljon aikaa täältä vähän länteen päin. Entä sinä?
- Kinkkuko
sinkku myös kirjoitti:
Helsingistä. Hän asuu samassa kaupungissa, työ viereisessä. Viettää myös paljon aikaa täältä vähän länteen päin. Entä sinä?
Erikoistuntomerkkejä, kiitos?:)
- sinkku_
Voin sanoo ettei oo sama henkilö :-) En ole lähistöltä. Joten onnea sinulle "metsästykseen". :-)
- sinkku myös
Kiitos, samoin sinulle :-)
- KALLE KELLO
Hyi h***ti mitä l***. Tarviikin katsoa vähän tarkemmin ja onnea kummallekkin uusiin Metsästyksiin. Muistakaa miehet.. L'****valjakko on lähtenyt liikkeelle, että tiedätte kiertää kaukaa
- sinkkumies.
Olet sille pelkkä pano.
- Hissunkissunvaan
Jos pelkäksi panoksi suostut. Ei sitä ole pakko heti keikahtaa sänkyyn, vaan antaa suhteen lämmetä hiljakseen, jos on lämmetäkseen. Siinä ehtii nähdä senkin, onko pelkkää laastaria vai löytyykö pohjaa kestävälle suhteelle.
- mies38.
Mies on tietenkin komea joten haluat sitä sen takia. Sinuna etsisin sellasen joka on ollut sinkku pitempään koska se kohta juoksee exänsä syliin kuitenkin
- Virkamies yössä
Kerran eronnut eroaa aina.
- gogo
Tuo nyt on shittii ei pidä paikkaansa. Itse erosin 22 vuotta sitten ja uudelleen olen ollut naimisissa pian 20 vuotta, että se väite siitä sitten...
- aasin vainu
Ei riitä että ihmiset luokitellaan sivistyksen,koulutuksen,työn,tuotannon,tuottavuuden,laadun,varallisuuden,veronmaksukyvyn,iän,koon,terveyden,asuinympäristön,maaperän,kasviston,ilmaston mukaan,vielä ne luokitellaan aviolisten,esiaviolisten,eroavaisuuden ja henkisyydenkin mukaan.
- spambot2000
asiaton kommentti
- kkhihsuigish
Ei kai erota voi sormia napsauttamalla.
Joten eron takana lienee harkinta-aikaa ja asia on jo käsitelty. Paitsi jos toinen osapuoli ei koskaan olisi ollut eroamassakaan.
Ei noita voi tietää, mitkä taustat asiaan liittyy.
Kysy ja etene sen mukaan. - Kesän lapsi
Omien kokemuksien perusteella ,niin vasta eronneet miehet hakevat vain seksiä..Ei kukaan halua niin nopeasti sitoutua uudelleen ..Yleensä pitävät vain hauskaa ,,,
- ei se huoli,,
Ei se sua kuitenkaan halua,kuin,,kuin hetken. Kun kerran eroaa
niin rima on sen jälkeen korkealla. - Hmmm...
Ainakin vasta eronneet naiset ovat kuin p*rseelle ammuttuja. Eiköhän sama koske suunnilleen myös miehiä. Puhuvat koko ajan exästä ja vuoroin haukkuvat, vuoroin ylistävät tätä. Tai sitten vain haukkuvat.
Mielestäni tällaisen ihmisen pitää antaa toipua ainakin pari vuotta.- Juurikin noin
Suurinpiiretin näin se on. Tällä hetkellä 2 kuukautta erosta
ja nyt ei kannata kenenkään lähestyä. - laastari 2009
Juurikin noin kirjoitti:
Suurinpiiretin näin se on. Tällä hetkellä 2 kuukautta erosta
ja nyt ei kannata kenenkään lähestyä.Kerran tapailin miestä joka oli juuri eronnut -puhui koko ajan ex sitä ex tätä
ja yhteiset lapset ..miksi ex sitä miksi tätä ..ihan kuin oisin ollu joku psykologi
joka kuuntelisi hänen ongelmiaan päivästä toiseen
kerran yöllä herra vielä mainitsi että
hyvää yötä .....siis mainitsi nimeltä exän.
Aivan kauheeta..ex soitteli koko ajan että lapset tulee nyt
ja mies suostui eli mut poistettiin paikalta..
Ex nainen teki kaikkensa että mies varmasti muisti kenestä oli eronnut
vaikka nainen oli lähtenut toisen matkaan..
ja mies oli niin rikki kun vaan mies voi olla --en sitten jaksanut kuunnella kuin 2kk
ja heivasin koko miehen kiertoon... - exä yäk
laastari 2009 kirjoitti:
Kerran tapailin miestä joka oli juuri eronnut -puhui koko ajan ex sitä ex tätä
ja yhteiset lapset ..miksi ex sitä miksi tätä ..ihan kuin oisin ollu joku psykologi
joka kuuntelisi hänen ongelmiaan päivästä toiseen
kerran yöllä herra vielä mainitsi että
hyvää yötä .....siis mainitsi nimeltä exän.
Aivan kauheeta..ex soitteli koko ajan että lapset tulee nyt
ja mies suostui eli mut poistettiin paikalta..
Ex nainen teki kaikkensa että mies varmasti muisti kenestä oli eronnut
vaikka nainen oli lähtenut toisen matkaan..
ja mies oli niin rikki kun vaan mies voi olla --en sitten jaksanut kuunnella kuin 2kk
ja heivasin koko miehen kiertoon...Ukot ei koskaan lakkaa puhumasta exästään. Varsinkin jos on lasten äiti. Ei koskaan enää miestä jolla on elävä tai kuollut exä. Mieluummin joku nössö peräkamarinpoika. Jos ukko sen exän hetkeksi "unohtaa" niin exä itse kyllä pitää huolen että häntä ja kakaroita ei unohdeta.
- eronnut 36
exä yäk kirjoitti:
Ukot ei koskaan lakkaa puhumasta exästään. Varsinkin jos on lasten äiti. Ei koskaan enää miestä jolla on elävä tai kuollut exä. Mieluummin joku nössö peräkamarinpoika. Jos ukko sen exän hetkeksi "unohtaa" niin exä itse kyllä pitää huolen että häntä ja kakaroita ei unohdeta.
Ei pidä yleistää.
En ikinä lähtisi kehumaan exää uudelle naisystävälle. Varmasti tulee joskus puhetta neutraalilla tasolla tyyliin "se soitti ja juteltiin muksuista pitkään. Pikku-Petterillä menee hienosti koulussa ja siitä tuli hyvä mieli." Kyllä tollaset täytyy voida sanoa.. Itse en exäni kanssa keskustele muusta kuin lapsista. En edes kysy mitä kuuluu kun se soittaa, ei enää kiinnosta ja omia asioitani en jaa.
Toki sun täytyy muistaa, että jos joku on iso osa sun kokemushistoriaa ja esimerkiksi kokemus parisuhteesta rakentuu pitkän suhteen pohjalle niin siinä on miehellä (ja myös naisellla vastaavassa tilanteessa) paljon poisopittavaa. Aika automaattiseksi ovat rakentuneet tietyt tavat suhtautua, esim. riitatilanteissa. Se kestää aikansa kun huomaa, että mikä se dynamiikka uudessa suhteessa on. Sitä on itse havahtunut monta kertaa, että hei... tää leidihän ei vedäkään hernettä nenään ja kävele ulos kun sanon, että joku asia harmittaa tms. Ja sitten sitä uskaltaa puhua avoimesti, mutta kun näistä asioista keskustelee, niin helposti se viittaus löytyy sieltä omasta historiasta. Historiasta, jollainen meillä JOKAISELLA on jos nyt ikinä missään parisuhteissa on ollut.
Ota vaan joku joku peräkamaripoika, joka aikuisen iässä opettelee parisuhteen saloja. Siitähän hyvä tulee. Fiksu, parisuhteen ja karikot kokenut voi olla paljon parempi vaihtoehto.
- Aikuisena.
Ei tarvitse enään kysellä neuvoja netissä. Voi tehdä ihan itsenäisiä päätöksiä, olipa sitten kyseessä uusi suhde tai ero....Ihan vaan aloittajalle vinkiksi ja miksei muillekin.
- huoran penikka!
Aikeena ei kannata opettaa isäänsä nussimaan. Vähän kuin vinkkinä.
- Tarjoilutavat*
Just eronneena (2 kk)? sitten ei kannata mitenkään sitoutua vaan ensin "on ajateltava maailmanrannat selviksi", (Konsta Pylkkästä) lainaten.
Itsekkin aikoinaan eron kokeneena suosittelisin olemaan sitoutumatta vuoden ehkä kaksi.? Siinä samalla miettien, että mitä elämältään vielä tahtoo, haluuko vaan "hurvitella poikamiehenä kukasta kukkaan" vai haluaako pysyvämpää suhdetta??
Omasta kokemuksestani voin sanoa että siinä meni parivuotta ennenkuin ajatukset ja tunteet tasaantui, (vanhaan elämään)..
Toki nautin "poikamieselämästä" täysn palkein, naiset vaihtui miltei päivittäin, kunnes alkoi tulla vastaan niitä edellisiä "säätöjä" llian usein.
Päädyin siihen jo aiemminkin todettuun vanhaan viisauteen , tavara heillä on jotakuinkin samankaltainen mutta tarjoilutavassa on eroja.
Joten tuli aika vähitellen vakiintua ja rauhottua. Nyt olen onnellisessa parisuhteessa. Vaikka joskus tulee vastaan hemaiseva naisihminen, en enää ajattele niinkuin aiemmin, että "miltähän tuonkin naisen jalkojenvälissä tuntuisi uittaa patukkaansa".??
Kyllä se pitää paikkansa ,että "kerran eronnut eroaa hyvin herkästi uudestakin suhteesta"..- hyvin sanottu siellä
Suurinpiirtein näin, joskin se ero nyt ole aina siitä eronneesta kiinni.
Mutta tuossa nuo tärkeimmät olen laskenut, että noin 1-2 vuotta menee
miehellä ja noin 1 min - 1 viikkoa naisella, että aivokemiat on kunnossa
ja jaksaa taas uutta. - Miehetkö sikoja
hyvin sanottu siellä kirjoitti:
Suurinpiirtein näin, joskin se ero nyt ole aina siitä eronneesta kiinni.
Mutta tuossa nuo tärkeimmät olen laskenut, että noin 1-2 vuotta menee
miehellä ja noin 1 min - 1 viikkoa naisella, että aivokemiat on kunnossa
ja jaksaa taas uutta.Niin totta. Varsinkin jos ero tapahtuu naisen aloitteesta.
- Jiihaa
Laastarisuhteen... no, sille on myös toinen nimi olemassa - hienotunteisesti vipinääpeitonalla suhteen :))
Toki rakkautta ja substraalia - Pähkinä
Kumpi tuossa kuvassa on se eronnut mies?
- nainen23.
Jos on pitkä, ihan vakava parisuhde takana ja erosta aikaa vain 2kk niin todennäköisesti etsii vain ns. laastarisuhdetta. En voisi itse kuvitellakaan että olisin eron jälkeen noin nopeasti etsimässä ihan vakituista suhdetta uudelleen.
Monet eronneet voivat toki kuvitella että olen valmis uuteen suhteeseen, eli valehdellaan jopa itselleen ja sitten jossain vaiheessa huomataankin, että ei, en olekaan valmis ja siinä loukkaantuu myös toinen, uusi osapuoli, joka innoissaan oli tapaillut tätä vasta eronnutta ja luuli että eronnutkin on tosissaan. - urts
Täältäkö luulet sen asian selviävän? Voi pyhä yksinkertaisuus!
- tartsan5
Riippuu vähän eroamisen taustoistakin. Onko mies väkivaltainen ja ex haki avioeron ja lähetymiskiellon? Exän suhteen on hyvä jos ukolla on muuta puuhaa.
- osotisditst
voi juma, onks tääl oikeesti tällästä juttua, käytä nainen omia aivojasi. Tää taitaa kuuluu tohon TOP 10 suoli24 osioon
- 20+13
Eihän tällaiseen kysymykseen osaa muut vastata paitsi ko. henkilö itse. Tosin kuvailun perusteella itse päättelen, että a) mies ei ole valmis uuteen suhteeseen b) laastari c) pelkkä seksi d) piti sinua "helppona" korvikkeena=olit heti saatavilla.
Jos mies aidosti olisi sinusta kiinnostunut, hän kyllä tekisi asian selväksi varsinkin jos olette jo entuudestaan tuttuja. Jos menisi oikein tyypillisen kuvion mukaan niin pian huomaat, että teillä ollut tätä "hengailua ja hauskanpitoa" ilman sitoumuksia ja muutaman kuukauden päästä mies ilmottaa rakastuneensa toiseen naiseen.
Tämä samainen kuvio pätee ihan samalla tavalla myös sukupuolet kääntäen, eli nainen tukeutuu tuttuun ja turvalliseen "kaveriin" kunnes taas tulee se seuraava vakava kumppani kuvioon. Useimmiten silloin se osapuoli joka on aidosti kiinnostunut/ihastunut ja haluaa enemmän on se joka saa näpeilleen.
2kk erosta saattaa olla ihan tarpeeksi jos kyseessä ollut esim. alle vuoden kestänyt parisuhde. Jos kuitenkin puhutaan pidemmästä, useista vuosista kestäneestä suhteesta niin kahdessa kuukaudessa on ehkä juuri ja juuri vasta ymmärtänyt eronneensa. Tietyin poikkeuksin toki, mutta näin yleisesti katsottuna. Ja jokainen joka on pitkän parisuhteen henkilökohtaisesti kokenut tietää, että tämä pitää paikkansa JOS on vaivaantunut sen eron ja siihen liittyvät asiat työstämään.
Tämähän ei toteudu tapauksissa ja sellaisten persoonien keskuudessa jotka esim. hyppivät suoraan suhteesta toiseen. Omassakin tuttavapiirissä on useampi tällainen tapaus, eräskin joka seurusteli 11-vuotta ja uusi kumppani oli heti 2 viikkoa eron jälkeen. Sitten ihmetellään, että miksei uusi suhde poikkea juurikaan entisestä ongelmineen sen alkuhuuman jälkeen?
Ja ei, en myöskään tarkoita sitä, etteikö usean vuoden suhteen aikana olisi jo sitä eroa tehnyt jo suhteen aikanakin. Sekin osaltaan tietysti selittää sitä, että jotkin ovat paljon nopeammin valmiita sitoutumaan uuteen ihmiseen. Henkilökohtaisesti kuitenkin olen sitä mieltä, että tuolloin henkilö pikemminkin pelkää yksinjäämistä=onko mahdollisesti läheisriippuvainen tms.?
Usein jo pelkkien käytännönasioiden hoitaminen kestää sen parisen kuukautta (omat asunnot, mahdolliset huoltajuusasiat, talousasiat yms.) joten eihän siinä ehdi edes miettimään rauhassa omaa elämään ja mitä aidosti haluaa. Varmaan aika usein myös tilastollisesti tässä vaiheessa sidottu uusi parisuhde päättyy eroon. Näin uskaltaisin itse ainakin veikata.- juuri noin on.
Tuttu juttu.
- nelkyt ukkeli
Itse etsin eron aikana jotain, en tiedä mitä, seuraa, ystävää. Kuitenkin vain yhtä, en osannut olla yhteyksissä useampaan kuin yhteen kerrallaan. Sitten ex tuli takaisin yhtä nopeasti kun lähtikin. Oltiin erossa 3kk.
Vaikea sanoa, mitä olisi käynyt jos olisi löytynyt uusi todellinen ehdokas jos olisi pitänyt alkaa valitsemaan uuden elämän ja vanhan väliltä. Todennäköisesti olisin valinnut vanhan elämän.
Kyllä Juha Tapion kaksi vanhaa puuta kertoo kaiken. Ei 18 vuoden suhde unohdu, vaikka tuntuu että purkkaa on pureksittu ja tää on tylsää ja samaa, niin kuitenkin syvällä sisällä piilossa oli edelleen sama tunne, mikä parikymppisenä kun tavattiin.- huru ukko
Itse eronnut kk sitten ja ei tulisi mieleen syöksyä suhteeseen vielä. Ystävä esim. tanssikaveriksi olis ok mutta tuskin suhteeseen ainakaan vielä
- 18+098
No on sulla himot. Ota jääkuutioita ja laita housuihin.
- Tuulimylly
Nimim.18 098 vastaan.Suosittelen kylman suihkun ottamista ja suihkun alla omat kadet hoito,jos viela himot vaivaa.Veikkaan kuitenkin ettet omat kadet tekniikkaa ehdi toteuttaa,koska olet kohmeessa. Nimim.huru ukko,ihailen sinun kaltaisia miehia,joilla on vastuuntuntoiset aivot.Tunnelin paassa on AINA valoa.
- never ever!
Pysyisin kaukana juuri eronneesta miehestä! Olen deittailut 2 miestä, joiden erosta oli lyhyt aika. Ensimmäinen mies kosi minua puolen vuoden tapaamisen jlk. Olimme jo katsomassa meillä taloa kun ,mies jäi kiinni salasuhteista. Toisen miehen tapasin kun hänen erosta oli 3 kk aikaa. Mies vannoi, että oli päässyt irti menneestä, olihan hän ja exvaimo tehneet eroa jo monta vuotta. Kolmen kuukauden jlk mies totesi, ettei tiedä mitä haluaa, ei tiedä rakastaako enää minua, vannoi muuten rakkauttaan viikon tapaamisen jlk. (olisi pitänyt hälytyskellot soida siinä vaiheessa). Meidän eron jlk mies piti yhteyttä, ehdotti silloin tällöin tapaamisia, piti minut otteessaan kunnes eräänä päivänä havahduin siihen, ettei mies koskaan aio sitoutua minuun.
Noi miehet vannovat rakkauttaan aika pian, ovat valmiita suurin piirtein menemään naimisiin, kysyvät oletko tosissasi "koska olen niin syvällä sinussa kiinni" ja sit kun itse lämpenet niin ne ottavat jalat alleen ja juoksevat pois.
Ei enää koskaan juuri eronneita ainakaan minulle. - näin on
Tapasin naisen, jonka erosta oli kulunut kuukausi. Pitkä suhde takana. Mietin alussa samaa, että olenko vain pelkkä pano. Nopeasti tajusin, että en. Nyt olemme olleet yhdessä jo yli vuoden. Riippuu monesta eri asiasta, kannattaako suhteeseen lähteä. Kumppanini ero oli ollut molemmille valmis jo kauan. Se lopullinen päätös oli antanut odottaa ja sitä ei ollut kumpikaan uskaltanut aikaisemmin tehdä. Kannattaa edetä maltilla, mutta tosissaan. Jos se on tosirakkautta, kestää kyllä.
- tuskaa!!!!!!!!!!
Naiselle asia on usein eri kuin miehelle. opetat nyt äitiäs nussimaan poju.
- Hohhoijjaaa
Mistä tommosta kukaan pystyis tietämään kuinka suhteessa käy. Mies saattaa etsiä ihan vaan tilapäispanoa ja olet kelvannut paremman puutteessa, tai olette tämän jälkeen yhdessä loppuelämän, tai jotain siltä väliltä.
Suoli24 tietää kaikkein viimeiseksi kuinka hoitelet parisuhteitasi. Opettele ajattelemaan itse. Kiitos kysymästä. - kokeilemalla selviää
Nopeat syö hitaat ja parhaat menee nopeasti, mieti sitä. Elämä on riski.Minun juuri eronnut mieheni jäi luokseni ainakin muuramaksi vuodeksi, takuuta ei voi antaa kukaan.
- sillä on jo
Olet myöhässä. Luultavasti se erosi jonkun naisen takia.
- 3971
On sulla sentään parempi tilanne kuin mulla. Mun ihastus vasta tekee eroa! Hankalaa pitää näppejään erossa tuosta miehestä. Hän on kuulemma jo pitempään ollut ihastunut minuun, mutta eropäätöksen tekeminen vaati aikansa. Nyt entinen emäntä etsii uutta kämppää, mutta saman katon alla asuvat edelleen. On suorastaan rikollinen olo, kun ihastuin "varattuun" mieheen. Saati, kun olemme nähneet aika ajoin kahvilla tai kävelyllä, ei mitään pusua kummempaa. Vielä. Huoh, Pelottaa vietävästi, että paljastun laastariksi tai poltan muuten vain näppini, mutta toisaalta kerran täällä vaan eletään ja pieni säpinä elämään on ihan tervetullutta.
- ai jaa, tekee eroa
Taidat olla höynäytetty kakkonen?
- Bipol elämästäni poi
Minä olen tilanteessa, jossa mieheni on -jälleen kerran - ihastunut toiseen naiseen, jonka kanssa käydään kävelyllä, kahvilla, tekstaillaan ja soitellaan autotallista iltamyöhällä. Tällä kerralla kerroin havainnoistani hänelle hetimiten. Ja taas miestä kaduttaa ja haluaisi kiehnätä kyljessäni koko ajan. Tällä kertaa en jää katselemaan taudin hellittämistä, vaan asunto on hakusessa ja eron harkinta-aika meneillään.
Mies käy taas terapiassa, sillä kyseessä ei ole pelkästään villitys, vaan aika ajoin toistuva psyykkinen sairaus, josta ihastukset tiedä, koska he ovat kuvioissa vain hypetyksen hetkellä (2-4 kk).
Nyt on minun aikani luopua hoivaamasta häntä vastamäessä ja alkaa etsiä oman elämäni myötämäkeä.
- E-pilleri syynä?
Seksihormonit ajaa kauniita naisia salasuhteisiin, josta he voivat syyttää omia hormoneitaan.
Helsingin Sanomat 14.1. 2009.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Seksihormoni ajaa kauniita naisia salasuhteisiin/1135242736995
----------------- 6464654354
Pölö. Pillerit tasaavat omaa hormonituotantoa ja estävät munasolun irtoamisen...eli naista ei luonnollisesti paneta niin paljoa.
Ilman pillereitä olevat artikkelin naiset ovat munahaukkoja. Voin vahvistaa tämän, koska olen yksi heistä :D
- Ex-ei eronnut
Mitä väliä on sillä milloin mies on eronnut ja täältä neuvojen hakeminen vie varmasti asiat sekaisin. Jos et tunne omia tunteitasi, kysy mieheltä ja avoimuus on välttämätöntä. Täällä jotkut "huutaa" vapautta tehdä mitä vaan ja toiset tuomitsee.
Ero on aina raskas ja jollainlailla "laastariksi" pääset jos rakastat miestä, et joudu. Jos koet miehelle laastarina olemisen rakkauden antamisen ja saamisen lisäksi ahdistavaksi lopeta suhde. Tue miestä ja anna mitä mies tarvitsee, huomaat kyllä mitä saat takaisin. - Helpompaa
Ei tarvitsisi enää yli 35-vuotiaana edelleen etsiä sitä oikeata, jos hieman hellittäisimme lakiemme suhteen ja helpottaisimme kumppaneitten löytymistä siten, että muuttaisimme suhtautumistamme teinejä kohtaan niin, että teinitkin saisivat seurustella kenen kanssa tahtovat ilman lain tuomia esteitä. Seksuaalisesti tukehduttavassa ympäristöstä kasvaa vain väkivaltaisia ihmisiä yhteiskuntaamme ja parien löytymiset hankaloituvat. Näistä lakiehdotuksista löytyy perusteluita mitenkä yksi lain muutos voi vaikuttaa moneen asiaan. Lain muuttamiseksi on 3 erilaista vaihtoehtoa tarjolla, lue linkeistä enemmän asiasta:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/665
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/663
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/629- helpompaa poliisille
Se on hyvä että pedarit kerää nimensä ja sotunsa viranomaisille talteen.
- SAUNATAKKI
"Helpompaa". Teini -lasken teiniksi n 15-16 vuotiaan- ajatusmaailma on täysin erilainen kun yli 35 vuotiaan, täysin erilainen kun yli 25 vuotiaan. 15-16 vuotias on mieleltään vielä lapsi vaikka olisi kuinka kehittynyt, mutta päänuppi on lapsen. Mieti sitä. Mitenkähän se menisi jo vaikka 35 vuotias seurustelisi 16 vuotiaan kanssa, ja esim. tyttö olisi se 16 v. Tytön kaverit tulisi kyläilemään, kuinkahan kauan jaksat kuunnella sitä kikatusta? Tai kuinka kauan se tyttö jaksaisi katella vanhaa miestä? Tai poika olisi 16 v ja sitten kun täyttäisi 18 v, alkaisi kapakkakierrokset poikien kanssa tai tuore ajokortti taskukssa, niin baana on kuuma kavereiden kanssa ja sinä istuskelisit yksinäsi kotona (sama pätee tyttölapsiin)
- antti rokka
Antti Rokka tietää kaiken! On hyvä että kysyt meiltä Suomi 24:stä neuvoa tähän varsin visaiseen ongelmaan.
Laastarisuhde on yhdyssana!- Rokan Antti ; )
No onhan miul tuot elämän katsomusta, ku on toi koko elämän kirjo ja sortimentti tuttua. Syntymä, Elämä ja Kuolema.Kyl se o parempi kattoo kun katua, nykypäivän tuol liikkuu aika paljo pelkäl tuulel kulkevaa äijänrutkatetta. Olkaa työ naiset ainaki tarkkoin. Emmie sillä, kyllähän sitä immeinen ku immeinen sitä rakkautta ja hellyyttä kaipajaa. Mut, tarkan kannattaa olla ja seurata millanen immeinen on kyssees. Ei sitä suinpäin kannata suhteeseen hypätä, pittää vähä tarkkailla, niinkuin sovassa. Kattoo mikä se o miehiänsä/naisiansa. Kyl se vaisto ja intitutio sen kertoo alitajusest miss mennään. Romanttista ja Rakkauvellista viikonloppuu teille kaikille täält Karjalast.
- eikun
housut pois ja hoitoon
- sinkku_
Joo sain hoitoa, ja taisin unohtaa pillerit :D
Witunkos väliä, ukko saa 9kkn jälkeen maksua :D eiku muksua :D
Ap.
- ei se pure
Ihminen se on kai eronnutkin mies? Siitä vaan, on ainakin joskus jollekin kelvannut.
- ei ikinä.
Eronnut mies haluaa todistella itselleen että on vientiä sekä exälleen.
Onko ihmiset niin pöljiä että heti alkaa tuttavuuden makuualustaksi. - suoraapuhetta...
yleensä just eronneet miehet on puutteessa. Eli kannattaa aloittaa keskustelu esim. sanomalla:"mitenkä ois, kiinnostaisiko paritella?" tai "voisitko pikasesti astua minua".
- JulTomppeli
Ei oo liian aikasta.
Kerrot vaan että olis lämmintä piparia tarjolla joulun kunniaksi. Vain piparin maistelusta tykkäävä pukki puuttus.
Kyllä tolla lähtee! - Miesnäkökulma
Noh... aloittajalla on tasan kaksi vaihtoehtoa: joko kysyt suoraan (ja saat myös suoran vastauksen), tai sitten jäät pyörimään omien haaveidesi ja luulojesi varaan.... siinä saattaa tulla näpeille. Faktahan on se, että suurin osa just eronneista miehistä lämpenee kyllä ihan takuuvarmasti pienelle laastaroinnille, mutta mitään vakavempaa suurin osa ei halua. Sitten on tietysti ne, joille kelpaa kaikki minkä vaan onnistuu punkkaansa kaatamaan, mutta varaudu siihen, ettei kyseisestä suhteesta tule oikein ikinä mitään "elämääsuurempaa".
- Sanssa1
Ei kukaan mies halua parisuhdetta. Miehet haluaa vain yhtä asiaa. P..illua.
- jajony00
Paljon upeita erilaisia puhelimenkuoria eri puhelinmerkeille ja -malleille halvoin hinnoin!
http://www.huuto.net/hakutulos/words/iphone/sellernro/731593/sort/bidders - ????
Voihan se olla ettei mies ole ajatellut sinua edes kaverinakaan??? mene ja tiedä, omat tunteet yleensä sumentaa :)
- suomalainen tyttö
Juuri vastaeronneella on pitkä aika toipua siitä. Kahdeksan vuotta otti minulla. Pillua, saa kyllä, ja sitä toista.
Virhe on mennä heti toisen kanssa. On odotettava. Kärsittävä.
Usein juuri ne seuraavat suhteet , koska aina vertaat siihen ensimmäiseen kariutuvat.
Ota vanhapoika. - Vähitellen valmis
Heitänpä oman, kokemukseen perustuvan näkökantani asiaan. Itse ole eronnut mies, erosta aikaa n. 11 kuukautta. En ollut eroa haluava osapuoli ja täytyy kyllä sanoa, että omalle kohdalleni tuo 3 kk olisi tullut aivan liian nopeasti. Nyt vasta alkaa tuntumaan sille, että ehkä tuolla tulevaisuudessa saattaa olla vielä jotain minullekin... Enkä vieläkään ole 100 % varma, että pystyisin uutta parisuhdetta rakentamaan pysyvälle pohjalle. No, nämä on tietysti yksilöllisiä juttuja. Rehellisesti asioista kertomalla ja yleensäkin puhumalla asiat ratkeaa, suuntaan tai toiseen.
- _OnnellinenNainen_
Sinulle viestin aloittaja
Jos mies on eronnut entisestä avioliitostaan 2kk sitten, niin anna hänen olla. Älä tee siis yhtikäs mitään. Voi olla että mies halusi vain lohdutusta ja tukea ja vietti siksi kanssasi mukavan illan. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta, niin anna hänen itse ottaa sinuun yhteyttä. Jos miehestä ei kuulu muutamiin vuosiin mitään, niin hän ei halunnut sinulta mitään muuta kuin lohdutusta. Toiset toki tarvitsee vähemmän aikaa, kuin toiset eron toipumiseen, mutta en suosittelisi sinun käyvän kynsin hampain kiinni. Anna siis miehelle aikaa.
Itse erosin vuonna 2009 pitkästä parisuhteesta. Olin vuoden sinkkuna kunnes tapasin uuden miehen. En ollut siihen valmis koska vain 5kk seurusteltuamme jätin hänet. Yhden viikon olin sinkkuna ja aloin uuden miehen kanssa. En tiedä edes miksi. Sekin kesti vain lyhyen ajan vain 7kk, jonka jälkeen jätin hänet. Jos en olisi hätiköinyt 2009 eron jälkeen, niin olisin ollut sinkkuna 3-vuotta. Mutta kun olin niin miehen kipeä, joten minun oli pakko saada joku mies korvikkeeksi eron aiheuttamaan suruun.
Nyt minulla on kuitenkin uusi mies ja olemme onnellisia toistemme kanssa. Yhdessä olemme olleet vasta reilun vuoden, mutta kuitenkin. Vuosi sitten olin valmis uuteen suhteeseen. Oma mies erosi aviovaomostaan 10-vuotta sitten, eikä ollut 9-vuoteen kenenkään kanssa. Vuoden aikana se oli 2 eri naisen kanssa, jotka osoittautuivat hulluiksi naisiksi. Heidän kanssaan se oli tietenkin erikseen ja muutaman kk kerrallaan eli oli yhden naisen kanssa muutaman kuukauden ja jätti hänet ja oli toisen naisen kanssa muutaman kuukauden ja jätti hänet. Sen jälkeen hän tapasi minut. - Haksahdusoppi
Laastarisuhde.. Hahahahahaa..
Vain idioottimies haksahtaa naisten vedätykseen ja homoihin. Naiset ovat homomaisia ja homot akkamaisia. Mitään eroa en näe näissä kahdessa kummajaisessa. Kummatkin harrastavat sairastakin sairaampaa vedätystä johon vain luuserit menevät.
Elämä on täynnä valintoja! - hb54vgc3
Jos erosta on vain 2kk, ei pitkä suhde tule onnistumaan, mut seksiä saanet helposti....
- etkö muka tiennyt
Mitä eronnut mies haluaa? Sitä samaa mitä varattukin mies. Pimppiä, pimppiä, pimppiä, uusia pimppejä, vanhoja pimppejä, pimppiä siltä ja pimppiä tuolta.
Lohtupimppiä ensihätään. - pajoja vailla.
Siinä soi kellot koska mies puhui heti sulle eksästään sanoen olleensa eronnut 2kk. Sitten. Jos hän ois vakavissaan ei mainitsisi asiasta mitään.
- hahaha3
Taitaa olla kajaanista se "eronnut" mies.
- ttt
Kyllä,Mies hakee helppoo pimppiä....
Eronneita löytyy joka sormelle. Hyvin harvoin löytyy enään tosi Miehiä, senkun käyt kiinni. Niin minä tekisin, jos synkkaa noin hyvin.
- Suomalainen mies
Joko olet nussinut hänen kanssaan ? Älä erehedy luulemaan että pelkkä seksi yhdessä pitää. Ei tasan tarkasti se niin mene.
Ensin henkinen yhteys, sitten hengellinen yhteys ja erotiikka tulee hyväksi ja mausteeksi kakun päälle,joka vain paranee yhdessä olemisen kanssa. - 13+10
Muutenkin kannattaisi pistää oma pömpeli eli mieli kuntoon, ennen kuin alkaa mihinkään suhteeseen. Jokainen joka uskaltaa rehellisesti katsoa entisiä suhteitaan huomaa kyllä, että siitä se oli koko ajan kiinni omalta osalta. Voin suositella tutustumaan Alkuajatukseen, siitä löytyy toimivaa tietoa ja apua mielen remonttiin, ja myös särkyneisiin sydämiin. Löytyy googlaamalla.
- lnklklkb
ja noin on taas alkuhäirikköspämmääjän mainos ilmoitettu poistettavaksi.
- yhteinen
illanvietto sitten vaan sänkyyn rakastelemaan ja kokeilla samalla kuinka kestä on miehen seksielin
- ihminen, rauhoitu
Ole rauhallinen, anna miehelle aikaa. Kyllä hän suhun yhteyttä ottaa, jos on ottaakseen. Itse voit pyytää kahville, mutta tyrkyksi älä rupea. Miksi noin jumalaton kiire ja hötke? Onko komea? Rikas? Isomunainen? Maineikas? Miksi?
Toivon mukaan haluat ihmisen kokonaan, etkä häntä vain jonkun muun jutun takia..päätä itse mitä teet. Sinä tunnet miehen ja oman tapasi toimia. Mutta ihmettelen miksi ei osata itse tehdä päätöksiä elämässä, kun netistä pyydetään jonninjoutavaa kommenttia ja jeesiä..?? - Pehmeä Jänis
Juu, kyllä se tosiaan niin on, että pimppihän se eronneen mielessä on. Samaa vanhaa on vuosia nylkytetty, niin nyt uusien ja eksoottisten pimppien kimppuun pääsee, on olo kuin varsalla kevätlaitumella. Mukava kokeilla monia erilaisia ennen pysyvämpää valintaa. Että pankaa parastanne, neidit! Moni ei ole esimerkiksi saanut päättyneessä suhteessaan pyllyä, että siinäkin voisi olla kilpailuvalttinne. Ja jos uskallatte, niin ottakaa ystävättarennekin mukaan.
- Oriveden Taisto
Mites kelpaisko Jänikselle vaikkapa salakaadetun karhun pimppi tai peppureikä.
Olis se varmaan kanssa eksoottinen kokemus niinku esim. filippiininpimppakin.
- Todentaja
Olen huomannut, että naiset yrittävät nykyisin tuottaa toisilleen epäonnea toisen parisuhteeseen.
Yritetään kierosti puhua (eteenkin Facebookissa) toista epäilemään miestään ja suhdettaan sekä uskomaan, että muilla asiat olisivat paremmin.
Varsinkin sinkkumuijat yrittävät epätoivoisesti kehua valehdellen omia elinoloja, että saisivat kaverin baareihin notkumaan ja irtosuhteita harrastamaan.
Tämä kiero ja pahantahtoinen tapa tuntuu vieläpä menevän täydestä moneen naiseen.
Sitten näitä eroja tulee yhä enenmmän ... turhaan.
Lapset siinä vain kärsii, äitien turhamaisten / itsekeskeisten halujen, mieltymysten ja turhamaisten unelmien tavoittelun vuoksi.
Useimmiten näiden pyrkimysten huomataan olevan turhaa, liian myöhään.- Hmmm...
Aimahan se on noin ollut.
Naiset kilpailevat "parhaista" miehistä keskenään. Tai jos oma parisuhde ei tyydytä, niin moni haluaa toisella menevän vielä huonommin, jotta oma tilanne näyttäisi siedettävämmältä. - juurikin noin
Todentajalle, niin tuo on totta. Itselle meinasi tulla aikanaan ero just tuon takia. Nyt luovuin ns ystävistäni, eronneista haahkoista. Heitä suoraan sanottuna v*tuttaa, kun onnistuinkin olemaan eroamatta. Eipä ole iso kaveri-/ystäväpiiri, mutta ei haittaa, onneksi on ehjä ja oikein hyvä parisuhde.
- SAUNATAKKI
Mitähän, jos nyt kuitenkin odottaisit.. Olisit laastari. Anna miehen olla ja mennä ja katsella kaikessa rauhassa. En usko, että jutusta tulisi yhtään mitään noin äkkiä eron jälkeen, tosin jos mies tarvitsee panon, ruoan laittajan, pyykkärin ja siivoojan niin mikäs siinä, mutta ehkä sinun kannattaisi ajatella itseäsi. Kahden kuukauden ero on niin lyhyt, että saattavat katsella tahoillaan muutakin ja lyödä takasin hynttyyt yhteen. Kukahan se sitten jää lehdellä soittelemaan, eli anna miehen olla rauhassa
- En luopuisi
Hei, kokemuksesta puhun. Itse lähdin juuri kotoa pois muuttaneen, rikkinäisen miehen matkaan. Alku oli vaikeaa epäluuloineen, pelkoineen ja junttiutuneine tapoineen. Nyt on oltu yli 10 vuotta.
Mutta mitä odotat? Neuvon odottamaan vain tällä hetkellä vietettyjä hyviä hetkiä ja päiviä. Älä odota pitkää suhdetta puhumattakaan avioliitosta. Kulje hänen rinnallaan rauhassa mihinkään painostamatta ja nauti tästä päivästä.
Kaikki suhteet joko päättyvät tai jatkuvat riippumatta siitä missä vaiheessa ne on aloitettu.
Itse vain elin siinä mitään odottamatta ja kannatti. - Late Lapista.
Kahdenkuukauden selibaatin jälkeen ukolle kelpaa lähes akka kuin akka ! Joten ei kun käyt kimppuun vain !
Late Lapista. SSSS Ry! - real69
Hei
Ota realiteetit huomion. Onko sillä elatusvelvoitteita. Onko sillä rahaa? Periikö se jotain? Onko sillä oma kämppä? ONko sillä velkaa? ennenkaikkea onko se fiksu ja käynyt kouluja? Fiksu on hoitanut yleensä myös taloutensa hyvin. Sinun vain tulee olla fiksu ja katso onko tässä tilanne jolla voit helpottaa omaa elämääsi.Älä tee sitä virhettä, että pyrit perustamaan uusperhee.Rakkaus kyllä saapuu aikanaan. - Suhteellinen totuus
Kyllä se kahden kuukauden tauko riittää joskus. Jos suhde on kestänyt esimerkiksi kaksi tuntia, niin melko hyvä pano saa olla ollut ettei mies jo parin kuukauden päästä haikaile uuden perään.
- minimi vuosi
Liian nopeasti siirtyminen uuteen suhteeseen tekee sen että mies tuo vanhan suhteensa luoksesi ja jatkaa täsmälleen samanlaista elämää kuin eksänsä kanssa. Hän muovaa teistä sen saman pariskunnan mistä oli tullutkin ja arkipäivä saapuu todella nopeasti kuvioihin.
Vähän ajan päästä huomaat että oma identiteettisi hukkuu ja mies pitää sinua itsestäänselvyytenä kuten piti eksäänsäkin väljähtyneessä suhteessa. Muutamassa kuukaudessa olette nähneet jo kaiken ja tulevaisuudella ei ole mitään annettavaa.
Se oli sitten siinä.- vgbhgnhg
Vuosi tai kaksi vuotta on ehkä sopiva aika, ennen kuin pystyy sittoutumaan uuteen. Tapasin miesystäväni, kun hänen erostaan oli vuosi, ja sitä ennen olisi ollut toivoton tapaus. Silloinkin vieä mietin, olenko laastari, kun puhui niin paljon eksastään. Lisäksi hän yritti ensi sisustaa kotiani samanlaiseksi kuin hänen kotinsa oli ollut eksansä kanssa... Ikäänkuin toistaa sitä vanhaa olotilaa uuden kanssa. Kannattaa edetä hitaasti ja tutustua perusteelllisesti ennen seksiä, jotta mies oppii tuntemaan sinut yksilönä, eikä heijasta jotain vanhaan suhteeseen perustuvia mielikuviaan sinuun ja sitoudu niiden perusteella, mikä väistämättä menisi pieleen.
- Loiyuig
Riippuu ihan suhteesta. Jos suhde on kestänyt vuosikausia ja ollut intohimoinen ja mies on ollut syvästi rakastunut, niin voi olla vaikeaa miehelle päästä suhteesta yli varsinkin, jos nainen on ollut hänelle "se ainoa oikea" tai jopa ensirakkaus. Jos suhteesta on lapsia, niin ero on automaattisesti raskas, kun mies ei enää näkekään lapsiaan joka päivä.
Jos miehen edellistä suhdetta on poltettu piloille vuosia ennen eroa, niin ole mitään entistä suhdetta jäljellä tulemaan sinua häiritsemään. Ihminen voi olla käsitellyt eronsa jo kuukausia ennen eroa ja ero on lähinnä maantiedettä.
On myös hyvin mahdollista, että viikko eron jälkeen tapaamasi ihminen on ihan huippu tyyppi jonka kanssa elät lopun elämääsi.
Suurin piirtein kaikki ylläolevat neuvot ja esimerkit kuvaavat vain kunkin omia kokemuksia & näkemyksiä etkä oikeastaan voi lukea niitä kuin viihteeksi. Sinun kuuluu seurata sydäntäsi ja toimia sen mukaan.
Kuinka hyvin mies on itsellistynyt ja kypsynyt ihmisenä valkenee sinulle kyllä suhteellisen nopeasti. Toisen tuomitseminen olemaan jossain ihme karanteenissa avioliiton jälkeen on typerää yleistämistä - jotkut ei välttämättä toivu ikinä, jotkut ovat toipuneet jo kuolemassa olevan edellisen liiton aikana. Hellyyden, kontaktin ja läheisyyden kaipuu sitoutumisen tunteen kanssa on meillä kaikilla ja on hyvin mahdollista, että mies on ollut mitään noista vuosia ja täysin valmis mihin vain eroa seuraavalla viikolla.- myöhäinen jakso
hyvä pimppipuhe saanko lainata tätä seuraavaa laastaria vongatessani?
myöhäinen jakso kirjoitti:
hyvä pimppipuhe saanko lainata tätä seuraavaa laastaria vongatessani?
Joo lainaa ihmeessä... en tosiaan tarvitse, mutta sinä selvästikin kaipaat. Tosin varo, voi olla että saat tuon avulla itsellesi turhan fiksun kissan joka lipee paikalta kolmannen lauseesi jälkeen.
- erehyt pahankerran
eikö pääkopassas yhtään muuta ole ? mitähän juuri eronut haluaa sinusta?? tuskin mitään suhdetta sinun kanssasi. muuta kuin sinun pyllyäs ei kukaan halua jos on eronnut niin hetin suhdetta .tollo
- vaikuttaa mukavalta
Miksi heille tuli ero? Ehkä hän ei ole niin mukava mies kuin kuvittelet.
Monipersoonaiset voivat tehdä elämästäsi helvettiä. - käykii
Lorttoa se kyttää, anna sitä ja nussi joka tilanteessa!
- hoo
Älä Hyvä Tyttö meinaa mitään muuta kuin pitää hauskaa hetkonen!!!
--tai kokeilua K A U A N hermot menee kun eronneen tai omasi
lapset ovat isoja,, et todella tiedä mihin kaikkeen pitää revetä.
Hyvää viikonlopuntohinaa, Joulua ja Uutta Vuotta -14 :) - miestäältävaan
Nussitte vaan tarpeeksi, kyllä se aika näyttää. Älä turhaan stressaa.
Ps. on kiva herätä suihinottoon. - VAIMO
MUN PUOLESTA VOIT SUKSIA VITTUUN
- profpimu
Jos ex-vaimo ei putsaa varakasta miestä, niin iske kiinni. Persaukisista miehistä on vain harmia.
- häpeä ajatuksiasi
Sinkku! Jos mies ja vaimo asuvat erillään, niin mitä se sinuun koskee!? Vaimo on sidottu mieheensä, niin kauan kuin tämä elää!
Aikooko sinkku sanoa: " Vaimo ei elä kauan"!?
Vaimo ja mies asukoot erillään tai sopikoot riitansa.. älä mene sinä sössimään toisen
liittoa, sillä katumisen oikeus on kaikilla!
Laissakin sitä katsotaan hyvällä.- _OnnellinenNainen_
Sinulle häpeä ajatuksiasi
Mitähän minä juuri LUIN?
Kirjoitit näin: Sinkku! Jos mies ja vaimo asuvat erillään, niin mitä se sinuun koskee!? Vaimo on sidottu mieheensä, niin kauan kuin tämä elää!
Vaimo EI ole sidottu mieheen, niin kauan kuin hän elää! Vaan niin kauan kuin he ovat AVIOLIITOSSA! HETI kun avioliitto on PÄÄTTYNYT mies VOI tapailla muita naisia ja harrastaa seksiä! Jos mies on AVIOLIITOSSA ja harrastaa TOISEN naisen kanssa seksiä, vaikka onkin ERONNUT, niin se on PETTÄMISTÄ!
Ota asioista ENSIN selvää, ENNEN kuin tulet tänne mitään kirjoittelemaan!
- tonttumh
Itselläni meni ainakin vuosi eron jälkeen ennen kuin pystyin menemään eteenpäin. Eli nyt olen ollut vasta valmis tutustumaan uuteen ihmiseen siten että olen saanut käsiteltyä entisen suhteen.Minulla oli myös tässä välissä yksi suhde mutta se oli just sellainen laastari-suhde ja ajatukset kulki vielä siinä edellisessä suhteessa ja miehessä. Mutta tämä on vain minun tarinani.Me olemme kaikki erilaisia. Sinuna etenisin hiljaa eteenpäin.Mihin sulla on kiire?Eihän sitä nyt yhdessä eikä kahdessakaan illassa vielä suhdetta aleta rakentamaan. Mitä jos vaikka alkaisit kirjoittelemaan hänen kanssaan?Siinä saisitte tutustua toisiinne ihan rauhassa. Monesti se on paljon helpompaakin kirjoitella omista ajatuksista.Ja mies saisi rauhassa käydä läpi omia tunteitaan.Suosittelen!Toivotan sulle onnea!
- Mamman-poika
Tuolla joku ehdotti että, "ota vanhapoika". Tässäyhteydessä toteaisin että alä ainakaan "kovin vanhaa poikaa" ota..
Jos mies on esimerkiksi jo 40-50,ppinen "vanhapoika", hänekaltaisellaan on suuria vaikeuksia sopeutua parisuhteeseen, jos sellaista ei tuohonikään ole kokenut.
Hänelle täytyy opettaa tavat, aina sisäsiisteydestä, pöytätavosta, hygieniasta,ymm.. alkaen, toki poikkeuksiakin on.
Sitten tänkaltainen "mammanpoika" on monesti vahvan äitinsä henkisessä "napanuorassa" vielä kiinni..
Olen läheltä seurannut erästä ns. uusioparia jossa toisena osapuolena oli juurikin tällainen "mamman-vanha-poika"..
Tämä jo viittäkymmentä lähestyvä poikamies tutustui eronneeseen ikäiseensä naisihmiseen, (oli ensimmäinen nainen tällä miehellä jolle mies menetti neitsyytensä, koskaan ei ollut päässyt edes kastamaankaan patukkaansa kehenkään naiseen sitä ennen)..
Mies asuskeli vielä kotonaan äitinsä ja vanhapiika siskonsa kanssa.
Siittä seurustelusta ja yhteiselämästä tämän naisenkanssa ei kuitenkaan tullut mitään kun tämän miehen äiti tai sisko soitteli heti perään jos mies olisi jäänyt yövieraansi tämän naisen luokse.
Peräänsoittelun syynä oli milloin vesihana vuotaa koira on päässyt irti, jne.. "tekosyitä".
Todellisuudessa syy oli mustasukkaisuus ja omistamisenhalu, pelko siitä että tämä mies jättää äitinsä ja siskonsa, se "napanuora" ei lopulta katkenutkaan, vaan monien kommellustejälkeen tämä nainen palautti tämän "mammanpojan" äitilleen ja siskolleen takaisin.- NO HUHU!
TÄH! Pääasia tuli tehtyä mammanpoika sai PILHUA! mitä sitä akalla jos patukka sai kasteen? Akka oli sevästi huono pano! Mies ei halunnut enää yhenkerran jälkeen. lähti tekosyyt millä huonosta löppäpilhusta pääsi nopeiden eroon. Nys seluultavsti tuikkii nuorempaa kinkkua pesään.Usko nyt että miestä eikiinosta jos on löppänäpilhu vaan tarjota mies tarvii tiukkaa ja usein se onainoa syy hommata akkaa.
- SELLAISET NAISET
On huoria, jotka kyttää juuri eronneita miehiä. Olettehan kuulleet sanonnan, rahat meni kuin huoran per cee seen.
- CALLE KLOCKAN
Tarkoititko että rahat meni kuin (HUO)(RAN) (PER)(SEE)(SEEN)
- Oriveden Taisto
CALLE KLOCKAN kirjoitti:
Tarkoititko että rahat meni kuin (HUO)(RAN) (PER)(SEE)(SEEN)
Mites kelpaisko Jänikselle vaikkapa salakaadetun karhun pimppi tai peppureikä.
Olis se varmaan kanssa eksoottinen kokemus niinku esim. filippiininpimppakin.
- onnellinenmies
kokemuksesta sanon,että siinä tilassa mies on aika epätoivoinen.turha suoraankaa kysyä kun vastaus tiedetään.voi siltä kysyäkki mitä vain,ei se loukkaannu mistään mitä sanot,eikä sulla tarvi käydä kiinni,hyvä jos pääset ees eroon.voihan se kaveriki olla,kai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099