Millaiset taustat näillä suomalaisilla yrittäjillä sitten on, kun pitää noin pelätä asian tulemista julki?
Eivätkö yrittäjät olekaan puhtoisia Suomen selkärankia vaan sossupummeihin verrattavia ylivelkaantuneita?
Verovelkarekisteri natsismia?
66
226
Vastaukset
- lokiikka pelaa
Jos kerran verotulotkin ovat julkisia niin miksei myös verovelat!
- Ikisinkku M
yksi kaverini, toiminimiyrittäjä, ei ollut kovin riemuissaan tuosta rekisteristä. Vaikka hänellä ei ongelmia yleensä olekaan niin on ainakin kerran loma-aikana käynyt niin ettei ollut voinut ennakkoveroja maksaa heti, verottaja kun ei huomioi sitä onko lomalla vai ei ja oli sitten joutunut sitä lykkäämään ja korkojen kera sitten myöhemmin maksanut. Jos olisi jo silloin ollut tuo rekisteri käytössä olisi se voinut vaikuttaa niin ettei saa sitten tarvikkeita hankittua yms. niin ymmärrrän kyllä närkästyksen jos siinä uhkaa koko toiminta tyssätä sen vuoksi pienyrittäjällä.
- mik on
Samasta asiasta ovat köyhät kärsineet iät ja ajat. Tämä on kärsimyksen tasoittumista.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Samasta asiasta ovat köyhät kärsineet iät ja ajat. Tämä on kärsimyksen tasoittumista.
Joo mutta tuo on aika armoton systeemi, tavalliset köyhät saa maksaa verot jälkikäteen mutta yrittäjältä otetaan ennakkona osa. Toki tuo varmaankin on ihan hyvä jos sillä saadaan koijareita napattua mutta jos siinä käy niin kuin useimmissa uudistuksissa että rehelliset tavikset naulitaan ensimmäisenä ja koijarit porskuttaa jokatapauksessa niin ei se sitten kovin hyvä juttu ole.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo mutta tuo on aika armoton systeemi, tavalliset köyhät saa maksaa verot jälkikäteen mutta yrittäjältä otetaan ennakkona osa. Toki tuo varmaankin on ihan hyvä jos sillä saadaan koijareita napattua mutta jos siinä käy niin kuin useimmissa uudistuksissa että rehelliset tavikset naulitaan ensimmäisenä ja koijarit porskuttaa jokatapauksessa niin ei se sitten kovin hyvä juttu ole.
Minä olen rehellinen tavis ja minut on naulittu foo eva.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Minä olen rehellinen tavis ja minut on naulittu foo eva.
Se on se rehellisyyden hinta meille taviksille.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Nyt olen hyljeksitty lopun ikääni enkä ole enää edes tavis vaan loinen. Kuulemma.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Lainasin pienyrittäjälle. :
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Nyt olen hyljeksitty lopun ikääni enkä ole enää edes tavis vaan loinen. Kuulemma.
Niiden loispuheiden pitää antaa valua kuin vesi hanhen selästä, tiedän ettei se helppoa ole mutta kun muistaa missä ne suurimmat loiset pesii asioista päättämässä meidän puolesta niin on se kuitenkin mahdollista. Mullakin oli kerran vaihe jossa oikeastaan oli vaihtoehtoina masentua tilanteesta tai ottaa ihan huumorilla, valitsin huumorin ja ne asiatkin sitten järjestyi aikanaan, suosittelen samaa eli älä itsellesi paineita kasaa turhaan asioista joille et mitään mahda.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Lainasin pienyrittäjälle. :
No se on kieltämättä hankala juttu jos siitä itse vaikeuksiin ajauduit. Itse en koskaan lainaisi tai laittaisi nimeä takauspaperiin yrittäjälle ihan vain siksi kun aika nopeaan ne tilanteet saattaa heillä muuttua, paljon nopeammin kuin palkansaajalla.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
No se on kieltämättä hankala juttu jos siitä itse vaikeuksiin ajauduit. Itse en koskaan lainaisi tai laittaisi nimeä takauspaperiin yrittäjälle ihan vain siksi kun aika nopeaan ne tilanteet saattaa heillä muuttua, paljon nopeammin kuin palkansaajalla.
Tuosta ei ollut kyse vaan yleisestä epärehellisyyydestä hänen kohdallaan. Tilanne muuttui nopeasti, mutta minulla.
- miki on
Ikisinkku M kirjoitti:
Niiden loispuheiden pitää antaa valua kuin vesi hanhen selästä, tiedän ettei se helppoa ole mutta kun muistaa missä ne suurimmat loiset pesii asioista päättämässä meidän puolesta niin on se kuitenkin mahdollista. Mullakin oli kerran vaihe jossa oikeastaan oli vaihtoehtoina masentua tilanteesta tai ottaa ihan huumorilla, valitsin huumorin ja ne asiatkin sitten järjestyi aikanaan, suosittelen samaa eli älä itsellesi paineita kasaa turhaan asioista joille et mitään mahda.
Saanko olla työtön hyvällä omallatunnolla lopun elämääni?
- Ikisinkku M
miki on kirjoitti:
Saanko olla työtön hyvällä omallatunnolla lopun elämääni?
Minun puolesta ainakin koska jos sinulla on hyvä omatunto ja olo tulee se yhteiskunnalle kuitenkin halvemmaksi kuin se että olisit työtön ja masentunut ja saattaa olla että pirteämpänä vahingossa jossain vaiheessa vielä työllistytkin.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Minun puolesta ainakin koska jos sinulla on hyvä omatunto ja olo tulee se yhteiskunnalle kuitenkin halvemmaksi kuin se että olisit työtön ja masentunut ja saattaa olla että pirteämpänä vahingossa jossain vaiheessa vielä työllistytkin.
Anna mulle työtä.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Tuosta ei ollut kyse vaan yleisestä epärehellisyyydestä hänen kohdallaan. Tilanne muuttui nopeasti, mutta minulla.
Harmillista todella tuommoinen, nuo on juuri niitä jotka pitäisikin saada karsittua esiin. Se minun kaveri josta kerroin on rehellinen ja työteliäs tyyppi.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Anna mulle työtä.
Ei mulla ole antaa kun itsekin olen palkkarenki ja meilläkin lomautukset pyörii, saattaa tulla ajankohtaiseksi itsellekin jossain vaiheessa vuodenvaihteen jälkeen.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Harmillista todella tuommoinen, nuo on juuri niitä jotka pitäisikin saada karsittua esiin. Se minun kaveri josta kerroin on rehellinen ja työteliäs tyyppi.
Se tyyppi myi yrityksensä ja minä jäin nuolemaan näppejäni.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei mulla ole antaa kun itsekin olen palkkarenki ja meilläkin lomautukset pyörii, saattaa tulla ajankohtaiseksi itsellekin jossain vaiheessa vuodenvaihteen jälkeen.
Kotitaloustyötä. Paikkaan ja parsin ymym.
- oikeen
mik on kirjoitti:
Anna mulle työtä.
Sitte ne haukkuu työttömiä laiskoiks!
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Kotitaloustyötä. Paikkaan ja parsin ymym.
Harmi kun ei ole oikein, tahtoo nykyään kai olla ompelutyötkin kadonneet jo Suomesta kun tuodaan kaukoidästä kertakäyttökamppeita. Onko alueellasi jotain työttömien yhdistyksen toimintaa tms. ajankuluksi?
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Harmi kun ei ole oikein, tahtoo nykyään kai olla ompelutyötkin kadonneet jo Suomesta kun tuodaan kaukoidästä kertakäyttökamppeita. Onko alueellasi jotain työttömien yhdistyksen toimintaa tms. ajankuluksi?
Kuka hullu menee johonkin työttömien kerhoon... en ole vammainen!
- Ikisinkku M
oikeen kirjoitti:
Sitte ne haukkuu työttömiä laiskoiks!
Valtaapitävien "ovela" keino pitää tasapainoa yllä on se että on riittävästi työttömiä haukuttavaksi keskiluokalla jotteivat ne tajuaisi kiinnittää huomiota niiden itsensä aiheuttamiin ongelmiin. Ei niistä haukkumisista kannata välittää.
- kivojako
Ikisinkku M kirjoitti:
Mitä mieltä olet kaukoidän naisista?
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Kuka hullu menee johonkin työttömien kerhoon... en ole vammainen!
Ei niissäkään kai vammaisia ole mutta eipäkai sinne sitten, en minäkään varmaan menisi. No kaikenlaista muuta ilmaista tai edullista ajanvietettä kannattanee keksiä kuitenkin ettei seinät ala kaatumaan päälle eikä tarvitse kelata niin paljon sitä työttömyyttä.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei niissäkään kai vammaisia ole mutta eipäkai sinne sitten, en minäkään varmaan menisi. No kaikenlaista muuta ilmaista tai edullista ajanvietettä kannattanee keksiä kuitenkin ettei seinät ala kaatumaan päälle eikä tarvitse kelata niin paljon sitä työttömyyttä.
Minulla on ajanvietettä yli kotitarpeeksi. Ei tässä siitä ole kysymys.
- Ikisinkku M
kivojako kirjoitti:
Mitä mieltä olet kaukoidän naisista?
Jaa kuka minä? Kaukoidän naiset on käsittääkseni luonteeltaan mukavia ja hymyileväisiä, näpsälköitä naisia. Parilla tuttavalla on aasialaisvaimot eikä nuo ole valitelleet, päinvastoin.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Minulla on ajanvietettä yli kotitarpeeksi. Ei tässä siitä ole kysymys.
Eihän sulla sitten niin mahdoton ongelma työttömyys ole jos vain taloudellisesti klaaraat.
- kivojako
Ikisinkku M kirjoitti:
Jaa kuka minä? Kaukoidän naiset on käsittääkseni luonteeltaan mukavia ja hymyileväisiä, näpsälköitä naisia. Parilla tuttavalla on aasialaisvaimot eikä nuo ole valitelleet, päinvastoin.
Mutta?
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Se tyyppi myi yrityksensä ja minä jäin nuolemaan näppejäni.
Ikinä koskaa älä lainaa kenellekään suurta tai edes suurehkoa summaa ilman konkeettista panttia. Lupaukset on lupauksia ja valitettavan moni velallinen varmaan ne unohtaa ensimmäisenä vaikeuksien tullen.
- Ikisinkku M
kivojako kirjoitti:
Mutta?
Niin mutta mitä :D Niin omalle kohdalle, no joo jos oikein näpsäkkä kohdalle sattuisi saattaisihan häneen helposti ihastua.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Eihän sulla sitten niin mahdoton ongelma työttömyys ole jos vain taloudellisesti klaaraat.
On se kun väkisin yrittävät typpiin laittaa. Siks kysyin työtä. Tunti viikossa piisaa.
- kivojako
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin mutta mitä :D Niin omalle kohdalle, no joo jos oikein näpsäkkä kohdalle sattuisi saattaisihan häneen helposti ihastua.
Mitä tarkottaa näpsäkkä? Laiha kuin maan äiti?
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Lähetät yhdet villasukat joka viikko parsittavaks niin siinä se on.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
On se kun väkisin yrittävät typpiin laittaa. Siks kysyin työtä. Tunti viikossa piisaa.
Ai ne koettaa aktivoida :D Riittäisikö siihen hetkeksi se jos kysyisit jouluapulaisen paikkaa jostain kaupasta, niistä taitaa olla kysyntää nyt eikä tarvitsisi kovin montaa päivää rehkiä.
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Lähetät yhdet villasukat joka viikko parsittavaks niin siinä se on.
Mulla on niitä nytkin lahjoina saatuna liikaa niin ei ehdi kuluttamaan :)
- Ikisinkku M
kivojako kirjoitti:
Mitä tarkottaa näpsäkkä? Laiha kuin maan äiti?
Pieni ja sievä nainen :)
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Mulla on niitä nytkin lahjoina saatuna liikaa niin ei ehdi kuluttamaan :)
Kuka antoi?
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Kuka antoi?
Mutsi, muut sukulaiset ja yksi eksä ja kun en hirveän usein pidä niin eihän ne kulu.
- mik on
Ikisinkku M kirjoitti:
Mutsi, muut sukulaiset ja yksi eksä ja kun en hirveän usein pidä niin eihän ne kulu.
Kuka muka nykypäivänä kutoo sukkia!
- Ikisinkku M
mik on kirjoitti:
Kuka muka nykypäivänä kutoo sukkia!
Kyllä ne jotkut kutoo, no aika harva varmaan, en minäkään nuoremmissa ole kuin tuon yhden exän tavannut joka itse kutoisi ja sekin jouluksi innostui tekemään kun oli joskus sen oppinut.
- alwari24
mik on kirjoitti:
Sekö ei yrittäjä ole köyhä ja kusessa -Pientä rajaa.
- TYP = TYPerien
mik on kirjoitti:
TYP = TYPerien sitruunapilluisten kukkahattutätien kidutus- ja kyykytysosasto. Siellä työtöntä lyödään kun vierasta sikaa niin kauan että työtön haluaa orjatöihin vapaehtoisesti. Monikaan ei noiden TYPerysten kynsistä ole hengissä selvinnyt, täysjärkisenä ei kukaan.
- verot maksuun
Turhanpäiväistä kitinää
- sopankeittäjä
Verovelkainen yrittäjä ei saa käyttöönsä tämänpäivän trendiä, eli ilmaista orjaa töitään tekemään. Ei harjoittelijaa, eikä palkkatukiduunaria, jotka jokseenkin innokkaasti yrittäjän palvelukseen pyrkivät. Itselle kävi jokunen vuosi sitten niin, että eräs yrittäjä oli kovin kiinnostunut ja sopparikin tehtiin puolen vuoden harjoittelusta. TE-keskuksessa sopimus kumminkin pantiin ö-mappiin, kun yrittäjällä ei ollut puhdas verovelkatodistus. Lieneekö tämä sääntö enää voimassa?
>Lieneekö tämä sääntö enää voimassa?
On voimassa. Ja mm. siksi läskijutan ehdottama verovelkarekisteri on turha. Ja meillä on jo olemassa luotettavakumppani.fi sivusto josta näkee verojen lisäksi eläke- ja vakuutusmaksujen suorittamiset ja käytännössä jos yritys ei kuulu tuohon rekisteriin niin julkiselta puolelta tai isoilta firmoilta on turha odottaa hommia, siksikin jutan ehdottama rekisteri on turha.
Turhat konkurssit tulee vaan lisääntymään ja mä oon kyllä sitä mieltä, että meidän kaikkien yrittäjien pitäis jättää verot maksamatta jos tuo rekisteri tulee. Turhan takia pilataan monen ihmisen elämä.
Saatanan pässit. Aivan kettutyttötouhua, ei mitään vastuuta.- metsäporowaara
relaxed_eyes kirjoitti:
On voimassa. Ja mm. siksi läskijutan ehdottama verovelkarekisteri on turha. Ja meillä on jo olemassa luotettavakumppani.fi sivusto josta näkee verojen lisäksi eläke- ja vakuutusmaksujen suorittamiset ja käytännössä jos yritys ei kuulu tuohon rekisteriin niin julkiselta puolelta tai isoilta firmoilta on turha odottaa hommia, siksikin jutan ehdottama rekisteri on turha.
Turhat konkurssit tulee vaan lisääntymään ja mä oon kyllä sitä mieltä, että meidän kaikkien yrittäjien pitäis jättää verot maksamatta jos tuo rekisteri tulee. Turhan takia pilataan monen ihmisen elämä.
Saatanan pässit. Aivan kettutyttötouhua, ei mitään vastuuta.Sitei woi kiistää nottenko, minois yriittääny. Kaiken maaliman enerkia keskukset rakentanu turpehen poltolle sun muut pelit ja vehkehet. Aparaattia aparaatin perähän ja elekää elekää unohtako mun tuuli voimalaa. Akoist ei oo mihinää.
- metsäporowaara
metsäporowaara kirjoitti:
Sitei woi kiistää nottenko, minois yriittääny. Kaiken maaliman enerkia keskukset rakentanu turpehen poltolle sun muut pelit ja vehkehet. Aparaattia aparaatin perähän ja elekää elekää unohtako mun tuuli voimalaa. Akoist ei oo mihinää.
Kyllon kovvaa. Sittekö mut viisvuotiaana valjastettihi mettätöihin vetämähän tukkikuormaa niin, mä sanoin itteni irti ja lähärin ruattiin. Siel oli paremmat mettätki eikä tarttenu tarpoa umpihanges ympäri vuaren.
nymmä oon Suames enkä lähäre enää mihinää! - metsäporowaara
Kyllon kovvaa. Sittekö mut viisvuotiaana valjastettihi mettätöihin vetämähän tukkikuormaa niin, mä sanoin itteni irti ja lähärin ruattiin. Siel oli paremmat mettätki eikä tarttenu tarpoa umpihanges ympäri vuaren.
nymmä oon Suames enkä lähäre enää mihinää!Nymmoon opiskellu dippa inssiks ja kaverit kattoo jotta, tolla menöö lujaa. Niinko menööki. Mylly pyärii ja enerkiaa piisaa.
- metsäporowaara
Nymmoon opiskellu dippa inssiks ja kaverit kattoo jotta, tolla menöö lujaa. Niinko menööki. Mylly pyärii ja enerkiaa piisaa.
Kettutyttöjä vastustan ko mun työt liippaa kettutarhureitten likeltä ja mihinä mää sitte ruaakin mun akan ja tenavat jos kettutytöt tuloo ja päästää elukat luontoho. Käpyjä en enää ala keräämähä ko se ei oo mun luanto.
- kyl ootta
relaxed_eyes kirjoitti:
Saatanan pässit. Aivan kettutyttötouhua, ei mitään vastuuta.No no no no no! Nykkö ne intaantu haukkumahan mettis ja poro oikee yhyres.
- metsäporowaara
kyl ootta kirjoitti:
No no no no no! Nykkö ne intaantu haukkumahan mettis ja poro oikee yhyres.
Kuule. Mullon paarikaapis juomaha vaik koko kylään tarpehiks. Nykki mä kaaron lasihin kossua ja jäitä piisaa!
- relaxed_eyes logged
Kuule. Mullon paarikaapis juomaha vaik koko kylään tarpehiks. Nykki mä kaaron lasihin kossua ja jäitä piisaa!
Site voi, kiistää notteiko, mullois juomaha.
- metsäporowaara
relaxed_eyes kirjoitti:
Saatanan pässit. Aivan kettutyttötouhua, ei mitään vastuuta.Soon ihan koulukiusaajan näköönenki!
- Ja taas:.
.
"Ja taas juarahan"
*HIKK*
. - Taasko täällä:.!1#%+
Soon ihan koulukiusaajan näköönenki!
.
"Taasko täälä lyärähän"
. - metsäporowaara
Kettutyttöjä vastustan ko mun työt liippaa kettutarhureitten likeltä ja mihinä mää sitte ruaakin mun akan ja tenavat jos kettutytöt tuloo ja päästää elukat luontoho. Käpyjä en enää ala keräämähä ko se ei oo mun luanto.
Nykkö ne tytööt tuli.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120917811939_uu.shtml - Täälläki oli saksala
Nykkö ne tytööt tuli.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120917811939_uu.shtml.
Täälläki oli satoja tuhansia saksalaisia jatkosodan aikana
Valkoiset silmämunat vain kuulsi yössä
har!
.
- määmy
Ku karskist verrataa, ni verovelkaiset yritykset ja ulosotos o samal tasol.
Ulosotol oleval menee sen vuoks moni duuni ja vuokra-asunto ohi.
Verovelkaiselt yritykselt tippuu asiakkait, etenki jos ovat alihankkijoit ja tilaukse tekevät yritykset tsekkaa onks alihankkijal velkoi.
Noi tiedot o myös tsekattavis rekisterist, eli erillist verovelkarekisterii eoi tartte, koska ulosottolistalt näkee minne firma o pystys- metsäporowaara
Te että ymmärrä minuu.
- määmy
Ai täst o kyse?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120817810182_uu.shtml
No, se ei mitenkää estä harmaat talout pk-raksoil. Veronumban voi aina hankkii, se ei kuitenkaa estä pimeet hommaa, minkä yrittäjä maksaa lopsastaan. sitä en tiedä, mutta tiedän kyllä erään yrittäjän, minkä yritys jäi markka-aikaan miljoona markkaa vero velkaa.
Pääsi velkasaneeraukseen missä viisi vuotta makseli 400 markaa kuukaudessa miljoonan markan velkoja, kyseinen yrittäjä jätti tietoisesti yritysverot maksamatta, tehden firman rahoilla muummuassa kalliitta lomamatkoja.
Onko oikein tai kun miettii sitä että pientuloiset maksaa velkasaneerauksessa mahdollisesti muiden töppäyksistä esimerkiksi ollen lainojen takaajina.- Palstan väki
Tästä otettava kaikkien mallia!
"Jari Sarasvuon mielestä kaikki suomalaiset varakkaat ihmiset eivät suinkaan ole itsekkäitä. Niinpä Sarasvuo väittää kannattavansa varakkaiden verotuksen edelleen tiukentamista.
Lisäksi Sarasvuon mielestä pitäisi tiukentaa varakkaiden henkilöiden pääomatulojen verotusta, ei pelkästään ansiotulojen verotusta.
Jos on tarkoitus, että varakkaat ja hyvätuloiset osoittavat yhteisvastuullisuutta, niin en ymmärrä, miksi se koskee vain ansiotuloja, Sarasvuo sanoi Helsingin Sanomille."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288457933305.html - Menee vaikeaksi
Yrittäjä ja varsinkin pienyrittäjä maksaa melkoisia veroja.
Olen monesti miettinyt, että jos saisin edes osan niistä takaisin, niin tekisin niillä lisäinvestointia ja saisin ne tämän pesämunaksi.
Ei niillä etelänmatkoja tehdä, mutta ne saisi esim mainosrahaksi, hankittua lisävarastoa, pääomaa toimitilavuokraan.....onhan tässä kuluja. Jos ei panosta, ei tule tuloa.
Ja tällaisena aikana kun ihmisillä ei ole rahaa, niin parhaatkaan ideat eivät aina toimi.
Ihmisillä ei ole käteistä, joten pitäisi olla maksupääte ja tiedättekö mitä sellaisen ylläpito maksaa?
aika turha odottaa enää autotallipajoista mitään kasvuyrityksiä kun mahdollisuudet viedään yksi toisensa jälkeen.
Tää hallitus on suomen historian surkein. Oikea katastrofi. - ed.
Niin - se verovelka muodostuu joko tilittämättömistä alveista tai ennakkoveroista.
Joista: alv kannat ovat järettömiä.
Ennakkoverot voi sopia aika pitkälti verohallinnon kanssa ja ne voi ennakkokirjata pankin järjestelmään kuten muutkin laskut. Jos myynti tyssää, voi soittaa ja pienentää ennakkorajoja.
Molemmat verot kuuluvat valtiolle. Mutta toivoisin että pieneyrittäjät saisivat helpotusta niihin.
Mutta miksi yrittäjäjistä on tullut hallituksen vihollisia ja lainsuojattomia? Miksi kaikki yrittäjän toiminta pitää olla kenelle tahansa läpinäkyvää? Tää meno on turvallisuusriski.
Tuolla on isompia yrityksiä, jotka eivät maksa latiakaan suomeen ja niitäpä ei syynätä. Tässä huiskitaan lekalla ihan vain näön vuoksi.- Veroparasiittiyhtiöt
.
"Veroparasiittiyhtiöt on tämän hallituksen erityissuojeluksessa"
har!
.
Pienyrittäjien verotus kiristyy ensi vuonna 23%:a. Jos näitä kaksinkertaisia veroja ei pysty heti eräpäivänä maksaa niin Urpilainen laittaa torille jalkapuuhun kunnon ihmisten pällistelväksi, joten kyllä se niin natsismia on kuin olla ja saattaa ja kaukan mistään sossupummiudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592