onko ikäerolla niin väliä?

beebeee

Olen 15v mutta kohta täyttämässä 16. Tää poika asuu noin tunnin ajomatkan päässä ja on 19v Ollaan juteltu vaan netissä ja ollaan sovittu että joskus kun ollaan valmiita niin nähdään että se tulee esim tänne tai mä sinne, luultavasti se tänne. Ja ollaan myös sovittu että emme edes keskustele seurustelusuhteesta meidän välillä ennen ku ollaan nähty ja todella tutustuttu ja oon vähintään sen 16v. Eli pysytään ainakin näillä näkymin vaan kavereina. Mut olisko se niin iso ikä ero se 4v? musta se tuntuu aika isolta ikäerolta mutta hänen mielestä ei. Uskon että myöhemmällä iällä sillä ei niin ole väliä mutta nyt se kuulostaa aika isolta! Mitä mieltä edes olisitte ajatuksesta että seurustelisimme? tää poika on tosi mukava ja kuuntelee mua eikä oo puhunu mitää sellasia pervoja vaan ihan ollaan keskusteltu millasia tavotteita meil on tulevaisuudessa ja se on kannustanu mua tosi paljon opiskelemaan ym jotta pääsisin lääkikseen! ja muuten vain kerrottu itsestämme:)

3

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta aika pieni ikäero.en vaivaisi päätäni sinuna asialla laisinkaan.

• tyttönen16

Nähkää ihmeessä vaan. Ei kannata tosiaan miettiä mitään suhdetta ennen kuin olet nähnyt hänet. Ihminen voi kasvokkain olla aika erilainen kuin miltä on netissä vaikuttanut. Mutta ei se ikäero ainakaan este ole, itse olen myös 16 ja poikaystäväni 19. Riippuu tosi paljon ihmisestä millainen ikäero on liikaa. Jotkut parikymppisetkin voi olla tosi lapsellisia, ja joku 15-vuotias todella kypsä. Mutta jos synkkaa niin mikäs siinä.

• rtgdfg

Itse olin 16-vuotiaana 7 vuotta vanhemman venäläismuijan kanssa, että ei se ikäero mikään este ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2172
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      118
      1156
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      885
    Aihe