onko ikäerolla niin väliä?

beebeee

Olen 15v mutta kohta täyttämässä 16. Tää poika asuu noin tunnin ajomatkan päässä ja on 19v Ollaan juteltu vaan netissä ja ollaan sovittu että joskus kun ollaan valmiita niin nähdään että se tulee esim tänne tai mä sinne, luultavasti se tänne. Ja ollaan myös sovittu että emme edes keskustele seurustelusuhteesta meidän välillä ennen ku ollaan nähty ja todella tutustuttu ja oon vähintään sen 16v. Eli pysytään ainakin näillä näkymin vaan kavereina. Mut olisko se niin iso ikä ero se 4v? musta se tuntuu aika isolta ikäerolta mutta hänen mielestä ei. Uskon että myöhemmällä iällä sillä ei niin ole väliä mutta nyt se kuulostaa aika isolta! Mitä mieltä edes olisitte ajatuksesta että seurustelisimme? tää poika on tosi mukava ja kuuntelee mua eikä oo puhunu mitää sellasia pervoja vaan ihan ollaan keskusteltu millasia tavotteita meil on tulevaisuudessa ja se on kannustanu mua tosi paljon opiskelemaan ym jotta pääsisin lääkikseen! ja muuten vain kerrottu itsestämme:)

3

355

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta aika pieni ikäero.en vaivaisi päätäni sinuna asialla laisinkaan.

• tyttönen16

Nähkää ihmeessä vaan. Ei kannata tosiaan miettiä mitään suhdetta ennen kuin olet nähnyt hänet. Ihminen voi kasvokkain olla aika erilainen kuin miltä on netissä vaikuttanut. Mutta ei se ikäero ainakaan este ole, itse olen myös 16 ja poikaystäväni 19. Riippuu tosi paljon ihmisestä millainen ikäero on liikaa. Jotkut parikymppisetkin voi olla tosi lapsellisia, ja joku 15-vuotias todella kypsä. Mutta jos synkkaa niin mikäs siinä.

• rtgdfg

Itse olin 16-vuotiaana 7 vuotta vanhemman venäläismuijan kanssa, että ei se ikäero mikään este ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2077
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1269
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      29
      1147
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      146
      896
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      98
      844
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      726
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe