Olen 15v mutta kohta täyttämässä 16. Tää poika asuu noin tunnin ajomatkan päässä ja on 19v Ollaan juteltu vaan netissä ja ollaan sovittu että joskus kun ollaan valmiita niin nähdään että se tulee esim tänne tai mä sinne, luultavasti se tänne. Ja ollaan myös sovittu että emme edes keskustele seurustelusuhteesta meidän välillä ennen ku ollaan nähty ja todella tutustuttu ja oon vähintään sen 16v. Eli pysytään ainakin näillä näkymin vaan kavereina. Mut olisko se niin iso ikä ero se 4v? musta se tuntuu aika isolta ikäerolta mutta hänen mielestä ei. Uskon että myöhemmällä iällä sillä ei niin ole väliä mutta nyt se kuulostaa aika isolta! Mitä mieltä edes olisitte ajatuksesta että seurustelisimme? tää poika on tosi mukava ja kuuntelee mua eikä oo puhunu mitää sellasia pervoja vaan ihan ollaan keskusteltu millasia tavotteita meil on tulevaisuudessa ja se on kannustanu mua tosi paljon opiskelemaan ym jotta pääsisin lääkikseen! ja muuten vain kerrottu itsestämme:)
onko ikäerolla niin väliä?
3
277
Vastaukset
minusta aika pieni ikäero.en vaivaisi päätäni sinuna asialla laisinkaan.
- tyttönen16
Nähkää ihmeessä vaan. Ei kannata tosiaan miettiä mitään suhdetta ennen kuin olet nähnyt hänet. Ihminen voi kasvokkain olla aika erilainen kuin miltä on netissä vaikuttanut. Mutta ei se ikäero ainakaan este ole, itse olen myös 16 ja poikaystäväni 19. Riippuu tosi paljon ihmisestä millainen ikäero on liikaa. Jotkut parikymppisetkin voi olla tosi lapsellisia, ja joku 15-vuotias todella kypsä. Mutta jos synkkaa niin mikäs siinä.
- rtgdfg
Itse olin 16-vuotiaana 7 vuotta vanhemman venäläismuijan kanssa, että ei se ikäero mikään este ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754