Vaatteita vanhuksille?

Mistä löytyisi pehmeitä, kiristämättömiä vaatteita iäkkäämmille ihmisille? Mielellään Pirkanmaalta, vaihtoehtoisesti netistä.

Kiitos!
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Hei,

Tampereen Tesomalla Ompelimo Miskala myy kuvailemiasi vaatteita. Suosittelen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ompelimo Miskalaa tesomalla suosittelisin minäkin. Heillä on todella hyviä housumalleja ja laamapaitojakin joihin ihastuin välittömästi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
www.senore.fi (myyjä myös pirkanmaalla)
Ilmianna
Jaa
Ja muistakaa napitus villapaidoissa olkapäällä tai edessä, on helpompi pukea.
Ilmianna
Jaa
Suomessa ei arvosteta vanhuksia eikä vammaisia,muutenhan laitoksissa olisi asukkailla kauniita helposti puettavia vaatteita eikä rumia körttejä !
Ilmianna
Jaa
Kannattaa kiertää kirpputoreja ja etsiä ja ostaa sieltä halvalla hivenen ylisuuria hyväkuntoisia merkkivaatteita.

Sen jälkeen menee vaatekorjaajan luokse, joka tekee sovituksen ja muokkaa esim. mekosta hyvin istuvan.
Itse olen toiminut juuri tällä tavoin ja saanut mm. äitini vartalolle aivan upeasti istuvia asuja.

Äidilläni on vielä toisen puoleinen vartalotyyppi, eli toinen olkapää on esim. toista huomattavasti alempana. Mikään valmisvaate ei luonnollisesti silloin istu lainkaan.

Espoossa on ihan edullinen vaatekorjaus paikka

http://www.vaatekorjaus.fi/

Siellä osataan tehdä vaate- ja tekstiilikorjauksia laidasta laitaan.
Ainakin itselläni on vain hyviä kokemuksia omien vaatteidenkin muokkauksista ja olen tehnyt myös ihan mittatilaustyönä uusia leninkejä ja juhlamekkoja ko. liikkeessä.
Ilmianna
Jaa
Äitiyspuolen vaatteet ovat myös hyvät, ostin vanhalle tädilleni collegekankaiset housut jossa oli kiristysnyörit vyötäröllä ja hän piti niistä niin kovasti, että sain hakea toiset samanlaiset seuraavana päivänä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vaatteita vanhuksille?

Mistä löytyisi pehmeitä, kiristämättömiä vaatteita iäkkäämmille ihmisille? Mielellään Pirkanmaalta, vaihtoehtoisesti netistä.

Kiitos!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta