Ohjeita räppäri Julma-Henrille

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html

" Kansanedustaja Anna Kontula (vas) kertoo ymmärtävänsä Kiakkovierasjuhlien mellakoitsijoita.
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?" Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.

Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy."

Kuulepas Julma-Henri! Mene kouluun tai oikeisiin töihin! Amerikan slummien mustaihoisten imitointi ja käsien heiluttelu ei ole mitään oikeaa työtä.

7

1991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taat666

Julma-henri on ammatiltaan sosionomi. Mitä jos itse menisit oikeisiin töihin, etkä roikkuisi kaikkia päiviä suomi24 forumilla. Tai koittaisit vaikka sisäistää asioita mitä tuolla tarkoitetaan. Suosittelisin kyllä mielummin liittymään joukkoon tummaan :)

• Ihanainenmum

Rakenteellinen sosiaalityö

Rakenteellinen sosiaalityö on pitkälti yhteiskunnallista vaikuttamista. Rakenteellista sosiaalityötä tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja asukkaiden kanssa, esimerkiksi kaupunkisuunnittelun ja kaavoituksen kumppanina.

Rakenteellisessa sosiaalityössä huomioidaan sosiaalityön uusia alueita ja tuodaan keskusteluun ajankohtaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä.

• perse-arska

Ei vittu jaksatte huutaa täällä netissä ohhoh... tuskin itse artistia edes kiinnostaa teijän lässytykset saatika varmaan edes koskaan tuu näkemää koko julkaisua ja tiedoks vaan niissä riimeissä missä itse artisti sanoo ''rikoin jonkun vitun ikkunan'' on vähän vanhempi juttu ku tää teijän töyhtöhyyppien mutapainit hämeenpuistoissa baarien sulkemisen jälkeen...

• hahahahahaah

Julma-Henri tekee semmosta scheissea mitä voi kuka tahansa nörtti tehdä. Tommosella bullshitilla voi tehdä rahaakin, jos siltä tuntuu ja ne uskoo ne läpät ketkä uskoo. Voi vittu teidän kanssa. :D

• Räpytäpoikaräpytävaan

Katselin youtube videon tästä pojasta enkä ihmettele yhtään jos kivittää laseja,se piirre kävi selväksi jo puolen minuutin katselun jälkeen,kädet heilui naamiopäisellä räpyttelijällä kuin tuulimyllynsiivet,kasvojaanko hän häpeää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe