Ohjeita räppäri Julma-Henrille

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html

" Kansanedustaja Anna Kontula (vas) kertoo ymmärtävänsä Kiakkovierasjuhlien mellakoitsijoita.
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?" Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.

Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy."

Kuulepas Julma-Henri! Mene kouluun tai oikeisiin töihin! Amerikan slummien mustaihoisten imitointi ja käsien heiluttelu ei ole mitään oikeaa työtä.

7

2349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taat666

Julma-henri on ammatiltaan sosionomi. Mitä jos itse menisit oikeisiin töihin, etkä roikkuisi kaikkia päiviä suomi24 forumilla. Tai koittaisit vaikka sisäistää asioita mitä tuolla tarkoitetaan. Suosittelisin kyllä mielummin liittymään joukkoon tummaan :)

• Ihanainenmum

Rakenteellinen sosiaalityö

Rakenteellinen sosiaalityö on pitkälti yhteiskunnallista vaikuttamista. Rakenteellista sosiaalityötä tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja asukkaiden kanssa, esimerkiksi kaupunkisuunnittelun ja kaavoituksen kumppanina.

Rakenteellisessa sosiaalityössä huomioidaan sosiaalityön uusia alueita ja tuodaan keskusteluun ajankohtaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä.

• perse-arska

Ei vittu jaksatte huutaa täällä netissä ohhoh... tuskin itse artistia edes kiinnostaa teijän lässytykset saatika varmaan edes koskaan tuu näkemää koko julkaisua ja tiedoks vaan niissä riimeissä missä itse artisti sanoo ''rikoin jonkun vitun ikkunan'' on vähän vanhempi juttu ku tää teijän töyhtöhyyppien mutapainit hämeenpuistoissa baarien sulkemisen jälkeen...

• hahahahahaah

Julma-Henri tekee semmosta scheissea mitä voi kuka tahansa nörtti tehdä. Tommosella bullshitilla voi tehdä rahaakin, jos siltä tuntuu ja ne uskoo ne läpät ketkä uskoo. Voi vittu teidän kanssa. :D

• Räpytäpoikaräpytävaan

Katselin youtube videon tästä pojasta enkä ihmettele yhtään jos kivittää laseja,se piirre kävi selväksi jo puolen minuutin katselun jälkeen,kädet heilui naamiopäisellä räpyttelijällä kuin tuulimyllynsiivet,kasvojaanko hän häpeää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      102
      8892
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4379
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      40
      1596
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1510
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1200
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      847
    Aihe