Ohjeita räppäri Julma-Henrille

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html

" Kansanedustaja Anna Kontula (vas) kertoo ymmärtävänsä Kiakkovierasjuhlien mellakoitsijoita.
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?" Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.

Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy."

Kuulepas Julma-Henri! Mene kouluun tai oikeisiin töihin! Amerikan slummien mustaihoisten imitointi ja käsien heiluttelu ei ole mitään oikeaa työtä.

7

2271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taat666

Julma-henri on ammatiltaan sosionomi. Mitä jos itse menisit oikeisiin töihin, etkä roikkuisi kaikkia päiviä suomi24 forumilla. Tai koittaisit vaikka sisäistää asioita mitä tuolla tarkoitetaan. Suosittelisin kyllä mielummin liittymään joukkoon tummaan :)

• Ihanainenmum

Rakenteellinen sosiaalityö

Rakenteellinen sosiaalityö on pitkälti yhteiskunnallista vaikuttamista. Rakenteellista sosiaalityötä tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja asukkaiden kanssa, esimerkiksi kaupunkisuunnittelun ja kaavoituksen kumppanina.

Rakenteellisessa sosiaalityössä huomioidaan sosiaalityön uusia alueita ja tuodaan keskusteluun ajankohtaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä.

• perse-arska

Ei vittu jaksatte huutaa täällä netissä ohhoh... tuskin itse artistia edes kiinnostaa teijän lässytykset saatika varmaan edes koskaan tuu näkemää koko julkaisua ja tiedoks vaan niissä riimeissä missä itse artisti sanoo ''rikoin jonkun vitun ikkunan'' on vähän vanhempi juttu ku tää teijän töyhtöhyyppien mutapainit hämeenpuistoissa baarien sulkemisen jälkeen...

• hahahahahaah

Julma-Henri tekee semmosta scheissea mitä voi kuka tahansa nörtti tehdä. Tommosella bullshitilla voi tehdä rahaakin, jos siltä tuntuu ja ne uskoo ne läpät ketkä uskoo. Voi vittu teidän kanssa. :D

• Räpytäpoikaräpytävaan

Katselin youtube videon tästä pojasta enkä ihmettele yhtään jos kivittää laseja,se piirre kävi selväksi jo puolen minuutin katselun jälkeen,kädet heilui naamiopäisellä räpyttelijällä kuin tuulimyllynsiivet,kasvojaanko hän häpeää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50