http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html
" Kansanedustaja Anna Kontula (vas) kertoo ymmärtävänsä Kiakkovierasjuhlien mellakoitsijoita.
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?" Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.
Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy."
Kuulepas Julma-Henri! Mene kouluun tai oikeisiin töihin! Amerikan slummien mustaihoisten imitointi ja käsien heiluttelu ei ole mitään oikeaa työtä.
Ohjeita räppäri Julma-Henrille
7
2729
Vastaukset
- taat666
Julma-henri on ammatiltaan sosionomi. Mitä jos itse menisit oikeisiin töihin, etkä roikkuisi kaikkia päiviä suomi24 forumilla. Tai koittaisit vaikka sisäistää asioita mitä tuolla tarkoitetaan. Suosittelisin kyllä mielummin liittymään joukkoon tummaan :)
Ikkunoiden rikkominen siis kuuluu sosionomin ammattiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/SosionomiÄkkinäinen olisi nimittäin kuvitellut että ikkunoiden rikkominen kuuluu pikemminkin sosiopaatin "toimenkuvaan".
- Ihanainenmum
Rakenteellinen sosiaalityö
Rakenteellinen sosiaalityö on pitkälti yhteiskunnallista vaikuttamista. Rakenteellista sosiaalityötä tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja asukkaiden kanssa, esimerkiksi kaupunkisuunnittelun ja kaavoituksen kumppanina.
Rakenteellisessa sosiaalityössä huomioidaan sosiaalityön uusia alueita ja tuodaan keskusteluun ajankohtaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä. - perse-arska
Ei vittu jaksatte huutaa täällä netissä ohhoh... tuskin itse artistia edes kiinnostaa teijän lässytykset saatika varmaan edes koskaan tuu näkemää koko julkaisua ja tiedoks vaan niissä riimeissä missä itse artisti sanoo ''rikoin jonkun vitun ikkunan'' on vähän vanhempi juttu ku tää teijän töyhtöhyyppien mutapainit hämeenpuistoissa baarien sulkemisen jälkeen...
- hahahahahaah
Julma-Henri tekee semmosta scheissea mitä voi kuka tahansa nörtti tehdä. Tommosella bullshitilla voi tehdä rahaakin, jos siltä tuntuu ja ne uskoo ne läpät ketkä uskoo. Voi vittu teidän kanssa. :D
- Räpytäpoikaräpytävaan
Katselin youtube videon tästä pojasta enkä ihmettele yhtään jos kivittää laseja,se piirre kävi selväksi jo puolen minuutin katselun jälkeen,kädet heilui naamiopäisellä räpyttelijällä kuin tuulimyllynsiivet,kasvojaanko hän häpeää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988