http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629946800.html
" Kansanedustaja Anna Kontula (vas) kertoo ymmärtävänsä Kiakkovierasjuhlien mellakoitsijoita.
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?" Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.
Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy."
Kuulepas Julma-Henri! Mene kouluun tai oikeisiin töihin! Amerikan slummien mustaihoisten imitointi ja käsien heiluttelu ei ole mitään oikeaa työtä.
Ohjeita räppäri Julma-Henrille
7
2229
Vastaukset
- taat666
Julma-henri on ammatiltaan sosionomi. Mitä jos itse menisit oikeisiin töihin, etkä roikkuisi kaikkia päiviä suomi24 forumilla. Tai koittaisit vaikka sisäistää asioita mitä tuolla tarkoitetaan. Suosittelisin kyllä mielummin liittymään joukkoon tummaan :)
Ikkunoiden rikkominen siis kuuluu sosionomin ammattiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/SosionomiÄkkinäinen olisi nimittäin kuvitellut että ikkunoiden rikkominen kuuluu pikemminkin sosiopaatin "toimenkuvaan".
- Ihanainenmum
Rakenteellinen sosiaalityö
Rakenteellinen sosiaalityö on pitkälti yhteiskunnallista vaikuttamista. Rakenteellista sosiaalityötä tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja asukkaiden kanssa, esimerkiksi kaupunkisuunnittelun ja kaavoituksen kumppanina.
Rakenteellisessa sosiaalityössä huomioidaan sosiaalityön uusia alueita ja tuodaan keskusteluun ajankohtaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä. - perse-arska
Ei vittu jaksatte huutaa täällä netissä ohhoh... tuskin itse artistia edes kiinnostaa teijän lässytykset saatika varmaan edes koskaan tuu näkemää koko julkaisua ja tiedoks vaan niissä riimeissä missä itse artisti sanoo ''rikoin jonkun vitun ikkunan'' on vähän vanhempi juttu ku tää teijän töyhtöhyyppien mutapainit hämeenpuistoissa baarien sulkemisen jälkeen...
- hahahahahaah
Julma-Henri tekee semmosta scheissea mitä voi kuka tahansa nörtti tehdä. Tommosella bullshitilla voi tehdä rahaakin, jos siltä tuntuu ja ne uskoo ne läpät ketkä uskoo. Voi vittu teidän kanssa. :D
- Räpytäpoikaräpytävaan
Katselin youtube videon tästä pojasta enkä ihmettele yhtään jos kivittää laseja,se piirre kävi selväksi jo puolen minuutin katselun jälkeen,kädet heilui naamiopäisellä räpyttelijällä kuin tuulimyllynsiivet,kasvojaanko hän häpeää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872