Puuterinen tuoksu

Candyna

Tykkään ns."puuterisista" tuoksuista ja olen etsinyt jo jonkun aikaa uutta tuoksua, löytämättä mitään uutta. Viimeksi olen käyttänyt Pradan Candya. Olisiko mitään vinkkejä?

9

5120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady52

Kenzo on puuterin tuoksuinen, seassa kyllä kukkaistuoksua. Ihana mielestäni. Voihan pyytää tuoksunäytteen.

• Powder

Kenzo Flower tag?

• ihania tuoksuja

Tässä joitakin puuterisia tuoksuja: Jean Charles Brosseau Ombre Rose, Prada Infusion d'Iris ja Chloe Love.

• puuterinen

Guerlainin L´heure bleue on puuterinen, vaniljainen ja mausteinen tuoksu.

• vanhoista tuoksuista

sanoisin, että Miss Dior.

Mutta enpä sittenkään taida sanoa, koska Dior on laittanut markkinoille jo pitkän aikaa erilaisia uusversioita Miss Diorista, ja viime vuosina vielä sekoittanut niiden nimeämistä entisestään. Jos vaikka Sokokselta sattuu saamaan palvelua sellaiselta myyjältä, joka oikeasti tietää mikä on alkuperäinen Miss Dior, niin se on jo ihme!

• uusi löytö

Pierre Balmain Ivoire on tosi puuterinen tuoksu. Ensivaikutelma tosin on kovin kirpeä, mutta jonkun ajan kuluttua itse sydäntuoksu pääsee esiin.

• Rss

Katso Lancome sarjasta . Pitäisi löytyä sellainen kuin Tresor .......

• Donna K.

Donna Karan: Cashmere Mist. On todella puuterituoksu!

• Tietämätönxx

Mitä tarkoittaa puuterinen tuoksu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe