Tykkään ns."puuterisista" tuoksuista ja olen etsinyt jo jonkun aikaa uutta tuoksua, löytämättä mitään uutta. Viimeksi olen käyttänyt Pradan Candya. Olisiko mitään vinkkejä?
Puuterinen tuoksu
9
5086
Vastaukset
- lady52
Kenzo on puuterin tuoksuinen, seassa kyllä kukkaistuoksua. Ihana mielestäni. Voihan pyytää tuoksunäytteen.
- Powder
Kenzo Flower tag?
- ihania tuoksuja
Tässä joitakin puuterisia tuoksuja: Jean Charles Brosseau Ombre Rose, Prada Infusion d'Iris ja Chloe Love.
- puuterinen
Guerlainin L´heure bleue on puuterinen, vaniljainen ja mausteinen tuoksu.
- vanhoista tuoksuista
sanoisin, että Miss Dior.
Mutta enpä sittenkään taida sanoa, koska Dior on laittanut markkinoille jo pitkän aikaa erilaisia uusversioita Miss Diorista, ja viime vuosina vielä sekoittanut niiden nimeämistä entisestään. Jos vaikka Sokokselta sattuu saamaan palvelua sellaiselta myyjältä, joka oikeasti tietää mikä on alkuperäinen Miss Dior, niin se on jo ihme! - uusi löytö
Pierre Balmain Ivoire on tosi puuterinen tuoksu. Ensivaikutelma tosin on kovin kirpeä, mutta jonkun ajan kuluttua itse sydäntuoksu pääsee esiin.
- Rss
Katso Lancome sarjasta . Pitäisi löytyä sellainen kuin Tresor .......
- Donna K.
Donna Karan: Cashmere Mist. On todella puuterituoksu!
- Tietämätönxx
Mitä tarkoittaa puuterinen tuoksu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1635655Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko655083Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904676Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2184632Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1804539Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64519Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va144448Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa634396Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153979Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423905