onko oikeasti totta että 7 kpl viinirypäleitä sisältää 44 kcal?? näin sanotaan energynetin virtuaaliravintolassa... tuntuu aika huimalta kalorimäärältä.. :/ ei minulla ainakaan 7 viinirypälettä tunnu vielä missään eikä täytä mahaa ollenkaan.. harmittaa vaan kun viinirypäleet on NIIIIN hyviä! niitä voisi napsia aivan mielin määrin mutta jos vaikka leffaa katsoessa syön suurehkon tertullisen rypäleitä niin kalorimäärähän nousee varmaan aika huimaksi... jelppikää!:(
viinirypäleet
5
1181
Vastaukset
- Czarina
100g viinirypäleitä on n. 70 kcal. Minun vaakaani mahtuu sataan grammaan noin kymmenen isohkoa rypälettä. Eli aika energiapitoisia.
- :-)
Eroavaisuuksia varmasti rypäleitten värin ja merkin suhteen.
Ostin puolen kilon pakkauksen kivettömiä, vihreitä viinirypäleitä. Paketissa mainittiin, että sisältäisivät 40 kcal/100 g. Puolen kilon paketissa siis 200 kcal.
Eivät siis mitään laihdutusvihamielistä naposteltavaa. - Muuri
Sen lisäksi että rypäleet sisältävät paljon energiaa on niiden sokeri muista hedelmistä poiketen pääasiassa glukoosia eikä fruktoosia. Glukoosi on kaikkein nopein hiilihydraatti koska se jo itsessään on samaa kuin verensokeri. Itsekin lisään palautusjuomaani rypälesokeria, jotta veren sokeri nousisi mahdollisimman nopeasti treenin jälkeen.
- Mewi
Ei ne nyt niiiin epäterveellisiltä vaikuta. Jos ajatellaan, että 70 kpl olis "vasta" 440. Jos siis suhteuttaa siihen, mitä muuta voisi napostella niiden sijaan...esim. sipsejä?
- herättäjä ccccc
Älkää kattoko niitä kaloreita, rasva on pahin lihottaja. Hedelmiä ja vihanneksia voi vetää nii paljon ku maha vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295