Onko kukaan lopettanut suhdetta tupakoinnin vuoksi? Minua häiritsee mieheni tupakointi paljon ja kärsin siitä. On aina häirinnyt, mutta alussa hän oli varma,että voi lopettaa. Nyt jo harkitsen vakavissani eroa. Pahanhajuisuus ja "kitkeryys" ovat turn offeja jo seksissä. En halua häntä enää, vaikka kaipaankin hänen kosketustaan. Mutta kun tulee lähelle, työnnän pois.
Vastaukset 5
- Ei ole pakko sietää
Ehkä miehellä ei ollut aikomustakaan lopettaa tupakointia, ehkä sanoi sen vain sut saadakseen. Itse en myöskään haluaisi olla tupakoivan kanssa, on se vaan niin tympeä haju. Tupakoijat eivät itse sitä hajua huomaa, ovat vaan helposti sitä mieltä, että savuttomat vain nipottavat. Heidän kannattaakin etsiä kaltaisensa.
- Onnetar.
Joo, ja mun mies taas lopetti röökinpolton heti kun me alettiin seukkaan, eikä kuulemma ollut edes vaikeeta.
Kukin tyylillään. - toimii
kompromissa asia.vihjaa ja suora puhe pahasta hajusta voittaaa natinat.ehdota että käy savuilla parvekkeella,ja suihkussa enneku saa...
- Tupakoimaton
Vastaus nimimerkille "toimii". Juu ehdotettu on nätisti, mutta eipä mies välitä. En haluaisi enää sanoa asiasta, joten onko muuta vaihtoehtoa? Olisi kurja erota tämän vuoksi, mutta mitta alkaa olla täysi. En halua itse alkaa polttaa, joka varmasti asian ratkaisisi. Mies on myös sanonut, ettei haluaisi naista, joka polttaa.
Jos mies ei halua naista, joka polttaa.. miksi sun pitäis huolia mies, joka polttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013892 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66798- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä185776- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28725- 53675
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 60649
- 57648