Tupakoiva/Tupakoimaton

Tupakoimaton

Onko kukaan lopettanut suhdetta tupakoinnin vuoksi? Minua häiritsee mieheni tupakointi paljon ja kärsin siitä. On aina häirinnyt, mutta alussa hän oli varma,että voi lopettaa. Nyt jo harkitsen vakavissani eroa. Pahanhajuisuus ja "kitkeryys" ovat turn offeja jo seksissä. En halua häntä enää, vaikka kaipaankin hänen kosketustaan. Mutta kun tulee lähelle, työnnän pois.

5

224

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole pakko sietää

Ehkä miehellä ei ollut aikomustakaan lopettaa tupakointia, ehkä sanoi sen vain sut saadakseen. Itse en myöskään haluaisi olla tupakoivan kanssa, on se vaan niin tympeä haju. Tupakoijat eivät itse sitä hajua huomaa, ovat vaan helposti sitä mieltä, että savuttomat vain nipottavat. Heidän kannattaakin etsiä kaltaisensa.

• Onnetar.

Joo, ja mun mies taas lopetti röökinpolton heti kun me alettiin seukkaan, eikä kuulemma ollut edes vaikeeta.
      Kukin tyylillään.

• toimii

kompromissa asia.vihjaa ja suora puhe pahasta hajusta voittaaa natinat.ehdota että käy savuilla parvekkeella,ja suihkussa enneku saa...

• Tupakoimaton

Vastaus nimimerkille "toimii". Juu ehdotettu on nätisti, mutta eipä mies välitä. En haluaisi enää sanoa asiasta, joten onko muuta vaihtoehtoa? Olisi kurja erota tämän vuoksi, mutta mitta alkaa olla täysi. En halua itse alkaa polttaa, joka varmasti asian ratkaisisi. Mies on myös sanonut, ettei haluaisi naista, joka polttaa.

• Jos mies ei halua naista, joka polttaa.. miksi sun pitäis huolia mies, joka polttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      350
      1389
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      798
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    4. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      776
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      725
    7. 53
      675
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      64
      664
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      649
    10. 57
      648
    Aihe