Näillä sivuilla saa hyvän käsityksen siitä, minkä mallin nykyiset äidit haluavat antaa lapsilleen isovanhempien kohtelusta.
No, nämä vanhemmat itse ovat aikanaan ottamassa sen kohtelun vastaan, eli kärsivät kasvatuksensa seuraukset, hyvä niin.
Tämän päivän miniät ovat tulevaisuuden anoppeja ja he itse petaavat itselleen nyt ne olot mitä edessä on. Veikkaisinpa, että eivät vieraile lastensa luona ja eivät ostele lahjoja, eivät auta lastensa perheitä vaan elelevät omaa elämäänsä, yksin ja lastensa hylkääminä. Sitä niittää mitä kylvää.
ISOVANHEMPIEN KOHTELU
3
229
Vastaukset
- vierailija
Ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa hyvä arska.
- vierailija
Kaikki kun ei ole niin mustavalkoista.
Isovanhempia ja lasten perheitä miniöineen on laidasta laitaan. Osalla välit hyvät, osalla neutraalit ja osalla sitten ei välejä ollenkaan. Tuskinpa on aina siitä äidistä/miniästä kiinni jos väleissä on hankausta. Yhtälailla anoppi voi olla se hankala persoona jota välttää jo ihan oman mielenrauhansa takia. Kaikille kun ei voi mieliksi. - erityinen
Välit ovat kunnossa yhteen isovanhempaan, yksi on kuollut ja kahden kanssa on ongelmia. Nämä kaksi eivät myönnä omaa osuuttaan ongelmiin. Turha heitä on yrittää muuttaakaan, joten olemme kertoneet lapsillemmekin, että emme voi tulla toimeen kaikkien sukulaistemme kanssa. Lapset pitävät yhteyttä heihin aina jos saavat asiallista kohtelua, mutta kun eivät saa, eivät välitä enää niin usein.
Isovanhempia voi vaihtaa toisiin saman ikäisiin ihmisiin. Näin ei lasten käsitys tietyn ikäisistä ihmisistä vääristy, ja on toivoa, että tulemme toimeen sitten kun on meidän vanhempien vuoro toivottavasti tulla isovanhemmiksi.
Iloista elämää ja kivoja vierailuja toivotellen! Onneksi meillä on vanhempamme tunteneita, jo elämää nähneitä ja ymmärtäviä kummeja, joista voimme löytää kaipaamamme isovanhemmat. Vanhempamme osasivat valita kummit oikein tai sitten kummit olivat kaukaa viisaita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912