Kysymys ¨tissimiehille¨

A-kuppikoko

Jos mies on tissimies ovatko pienet, hädin tuskin A-kuppikoon rinnat turn off? Pitävätkö tissimiehet ainoastaan suurista rinnoista? Voiko erittäin hyvä pylly korvata pienet rinnat myös tissimiehien mielestä?

15

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkis

Kaiken kokoisilla tisseillä on omat hyvät ja huonot puolensa. Pienikin voi olla kaunista. Pienet rinnat myös harvoin roikkuvat ja säilyttävät "ryhtinsä" pidempään. Isoista tisseistä tulee monesti myöhemmällä iällä riipparit.

• Tissimies vastaa

Olen henkeen ja vereen tissimies ja minut saa sekaisin helposti isoilla pyöreillä rinnoilla. MUTTA. Totta kai minut voi saada muillakin tavoin kiinnostumaan. Pienet rinnat eivät välttämättä ole este ja pyllykin voi olla kiva. Jos ihastun naiseen muista syistä , jäävät lopulta rinnat ym. ulkoiset asiat sivuseikaksi, rakkaus on rakkautta. Mutta isoilla tisseillä minut on kaikkein helpoin saada hulluksi, sanottanko näin :)

• Toinen tissimies

"MUTTA. Totta kai minut voi saada muillakin tavoin kiinnostumaan. Pienet rinnat eivät välttämättä ole este"

Suomessa nyt monen isotissi-ihailijan on niin helppoa tyytyä pienirintaiseen, kun täällä harvalla normi taikka siedettävän painoisella on kunnon isoja rintoja. Kunnon tissivarustuksia jos täällä Suomessa näkee(ainakin pääkaupunkiseudulla), niin niillä on yleensä läskiä paljon muuallakin! Ja kun niillä naamatkin saattaa olla mitä on tai on sitten 40-50:siä taikka vanhusmummoja.

No pienirintainen, jaksaahan sellaista nyt ainakin vähintään kerran sängyssä ;)

Niin joo, ja joku nyt tietenkin vielä tulee kysymään että mitä jos naisellesi tulee rintasyöpä tjm.? No ne naiset viehättää miehiä johtuen enemmänkin korkeasta estrogeenitasosta ja/tai geeneistä.

• 3+16

Juuri näin. Tissimies pitää isoista rinnoista erityisesti, mutta ei se sitä tarkoita etteikö pitäisi myös pienistä rinnoista. Vähän sama kuin kysyisi, että onko tosiaan niin, että kun tykkää suklaajäätelöstä niin ei haluaisi millään syödä vaniljaa.

• Dino Rex

Tuskin tissien koko on mikään ykkösjuttu kovin monelle, mutta rajansa kaikella. Joillain naisilla tissit ovat niin olemattomat, että se alkaa jo häiritä siinä missä vaikka jotkut riipputissitkin.

• hottia

Pienet on paremmat kun riipputissit!
      Ja jos pienet on vielä hyvänmalliset niin ne on tosi hotit

• sinkku.

Tykkään pienistä tisseistä koska ne ovat kauniit ja kivat. En tiedä olenko mikään varsinainen tissimies mut pienistä tykkään. Olis ärsyttävää jos naisel olis isot tissit ja yrittäis pussata naista mut tissit olis tiellä eikä ylettyis pussaa

• ...

Kuten vastauksista huomaat, tissimiehetkin voivat ihastua naiseen muistakin syistä kuin isoista tisseistä.
      Kysy kuitenkin itseltäsi kestäisitkö seurustelua tissimiehen kanssa? Nimittäin: kaikki näköpiiriin ilmestyvät isot tissit vievät hänen jakamattoman huomionsa AINA. Kestäisitkö sitä, että seurustelukumppaniasi kiinnostaisivat muiden naisten tissit, mutta ei sinun? Vai kannattaisiko sittenkin hankkia poikaystävä, joka tykkää pienistä, tai jolle tissit ovat sivuseikka?

• lkasdmkln

"Kestäisitkö sitä, että seurustelukumppaniasi kiinnostaisivat muiden naisten tissit, mutta ei sinun?"

Kyllä tissimiestä kiinnostaa ne omankin tytyn tisut, vaikka olisivat miten pienet. Ja siksi toisekseen kaikkia miehiä kiinnostavat kaikki hyvät tissit eikä se ole mikään tissimiesten yksinoikeus. Sellaista miestä ei olekaan, joka ei automaattisesti tsekkaisi näköpiiriin tulevaa tissiparia ja siitä on naisten ihan turha ottaa pulttia.

• stgeryhbe
        lkasdmkln kirjoitti:

"Kestäisitkö sitä, että seurustelukumppaniasi kiinnostaisivat muiden naisten tissit, mutta ei sinun?"

Kyllä tissimiestä kiinnostaa ne omankin tytyn tisut, vaikka olisivat miten pienet. Ja siksi toisekseen kaikkia miehiä kiinnostavat kaikki hyvät tissit eikä se ole mikään tissimiesten yksinoikeus. Sellaista miestä ei olekaan, joka ei automaattisesti tsekkaisi näköpiiriin tulevaa tissiparia ja siitä on naisten ihan turha ottaa pulttia.

No ei nyt pidä yleistää! Kyllä tissimiehissäkin on kanssa eri koulukuntia keskenään, niin kuin ihan näetkin tällä palstalla. Osa oikein hehkuttaa pieniä tai keskikokoisia, niinkuin mitä viimeksi täällä nähnyt tuossa yhdessä täydellinen nainen -aiheisessa keskustelussa ja jotkut taas sitten linkitellyt oikein isoja. Joku taas sanonut muodon olevan tärkein.

Että paskanjauhanta nyt sikseen!

• meitä on moneen
        lkasdmkln kirjoitti:

On jopa sellaisia joita ei isot sytytä :)
        eli kannattaa valita nainen joka on "se mieleinen"myös rinnoiltaan

• naksis
        lkasdmkln kirjoitti:

tämmöseen mieheen olen kerran törmännyt, eli opetus on "karta tissimiestä joka tykkää isoista kuin ruttoa"
        Ja toisekseen kaikki miehet ei todellakaan tiiraile muiden tissejä, vaikka tyttöystävällä pienet olisikin.
        että paskanhöpinää on taas
        nim.useamman kanssa seurustellut ,eli vähän kokemustakin on!

• Kartan tissimiehiä

Moi A-kupin nainen!

Kartan tissimiehiä ja he mua. ;D Hanki mies, jolle tissit ei ole kaikki kaikessa. Karta tissimiehiä kuin ruttoa, äläkä käytä topattuja rintsikoita, niin hekin osaavat karttaa sinua. Ymmärrän silti oikein hyvin tissimiesten kiinnostuksen suuriin ja kiinteisiin rintoihin. Ei ihminen oikein mieltymyksilleen mitään voi. Itse en kuitenkaan tahdo miestä, joka ei ole minuun tarpeeksi tyytyväinen. Älä sinäkään. Rintoihisi tyytymätön tissimies tekee olosi vain epämukavaksi. Älä tyydy häneen! Hanki pienistä rinnoistasi nauttiva mies. Sellainen, joka HALUAA riisua puserosi ja koskea sua sieltä täältä, joka puolelta!

Asenne on kaikki kaikessa, seksissä ja elämässä. Omat rinnat ovat ne ainoat rinnat, joista voi nauttia. Minäkin on A-kupin nainen. Olen saanut miehiltä ihan kivasti huomiota, koska olen kauniskasvoinen ja siro. Tissimiehet ovat kaiketi enimmiltään osanneet karttaa mua, koska en toppaile. Tosin muuten sporttisen ruumiinrakenteeni vuoksi rintani näyttävät kokoon nähden sopivilta, jolloin on joskus käynyt niinkin, että mies on arvioinut rintani keskikokoisiksi, vaikka ne ovat pienet. Damn! Tällaiseen mieheen kun olen haksahtanut, niin olen saanut sitten kuulla tyytymätöntä vihjailua, kuinka "Suomessa on niin vähän isorintaisia naisia" jne. Harva tissimies jaksaa pitää pettymyksen sisällään. Pienet tissisi ovat hänelle kaksi pientä pakkopullaa ja überhybertissimies ei välttämättä vaikutu vaikka kompensatoriset ominaisuutesi olisivat kuinka hehkeät ja vaikka itse kuinka nauttisit pienten rintojesi hyväilystä.

Suosittelen, että miehet, joille pienirintainen nainen ei ole riittävä, pysyvät kaukana pienirintaisista naisista. Ei tule pettymyksiä kenellekään. Naiset: ÄLKÄÄ TOPATKO - ÄLKÄÄ HUIJATKO!

• 4+9

Kerrankin asiaa!
        Olen noudattanut samaa linjaa sillä joskus olen törmännyt mieheen jota kiinnostaa vain isot rinnat, semmonen suhde on ihan perseestä, itsetunto romahtaa kyllä jossainvaiheessa, puhumattakaan että seksikään lopulta tuntuu oikein miltään.
        Niitä miehiä löytyy jotka aidosti rakastavat pieniä ja sellainen mies on ihan paras ja ihanin kumppani:)

• A-kuppikoko

Aikasemmat miehet ovat olleet kaikki pyllymiehiä ja ovat pitäneet myös pienistä rinnoistani. Nykyinen sanoo olevansa täysin tissimies ja tuo asiaa useasti esille. Esim. ohimennen kysyi kerran haluaisinko ottaa silikonit!!! Itselläni on aina ollut hyvä itsetunto ulkonäön suhteen. Saan paljon huomiota miehiltä, olen itse tyytyväinen rintoihini ja kroppa muuten todella kiinteässä kunnossa. Häiritsee kun miestä selvästi haittaa pienirintaisuuteni... Naimisiin menoa suunnitellaan, niin ilmeisesti ei kuitenkaan aivan ylitsepääsemättömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56