Nenäkorusta..

Seinä

Nii voisko joku ihana ihminen kertoo nenäkorun "virallisen" nimen..en usko et joka paikas maailmaa sitä sanotaan nenäkoruks :)
Ja jos joku on laittanu ampumalla nenäkorun nii kävikö kipeetä?
Kauan kestää parantuu ja paljo makso?
Kiitti jo vastauksista.. :D

15

2629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna

      moi. mä en tiiä sitä virallista nimee... mut itellä nenis on, kävin laittaa sen vuos sit ampumal koruliikkees, makso 30euroo. se ei sattunu yhtää mä en tajunnu ku se vaan oli siin paikoillaan :) kannattaa käydä laitaa tosi kiva se on ja ei satu! tietenki se on jokaisel eri se kipukynnys, mun kaveril se oli taas sattunu ihans kauheesti mut se oli tehty piikillä ei ampumal...

      • Seinä

        Okei :D oon ottanu tonne korvan rustoon 4 korua et, ja kaikkien mielestä se käy kipeetä..ei mun mielestä :D


    • nanni

      mä tein ite nenään reiän ja se ei sattunu....
      mulla on ollu kohta 2 vutta ja ei oo mitää tulehduksia tai mitää......ekan yön oli vähä kipee.

      • Seinä

        Okei..Mä en uskalla tehä ite.. xD


    • Lintu

      Noh, sehän riippuu ihan siitä, mitä "nenäkorua" tarkoitat. Tavallisin on varmastikin kansainvälisesti nimellä "nostril" (=sierain, engl.) kutsuttu nenälävistys, joka siis on sieraimessa. Sierainten välissä olevan lävistyksen nimi on septum. Ja nuo eivät siis ole korujen, vaan lävistysten nimiä. Nenäkoru on lävistykseen laitettava koru, ei lävistys itse. Loogista sinänsä.

      Ampumisen riskeistä on toitotettu tälläkin palstalla ties kuinka paljon, joten ala saarnata siitä suuremmin, omapathan on nenänne & korvanne. Voihan se onnistua ihan hyvinkin, ja on tietysti halvempaa, mutta en minä kyllä ainakaan valitsisi esim. silmäleikkauspaikkaakaan hinnan vaan laadun perusteella. Saan valitettavasti duunissakin nähdä jatkuvasti rumia arpi- yms. patteja kasvattaneita, tulehtuneita _ammuttuja_ lävistyksiä, pahimpina juuri sierainten ja korvien rustojen lävistykset. Toki oikeat lävistyksetkin voivat aiheuttaa ongelmia, mutta eivät ole sentään oikein hoidettuina yhtä riskialttiita kuin taitamattomien korunampujien tekeleet. Hoh.

      • Seinä

        Jaahas


      • vanha kotka

        Siinä on tipu lentäny lävistäjien propaganda-ansaan. Se miten reikä ihoon tulee on sekundäärikysymys. Se kuka tekee on avainkysymys. Turhaa sinun on verrata pyssylävistäjiä homogeeniseksi massaksi. Samoin on lävistäjien laita. Huono tekijä on huono olipa millä alalla hyvänsä. Samalla logiikalla voit väittää mustia tyhmiksi, lihavia laiskoiksi, lävistysten käyttäjiä homoiksi ja narkkareiksi... Kaiken kaikkiaan omalla hygienialla on ratkaiseva merkitys lävistysten paranemiselle. Mikäli on aiheesta tieteellisesti todistettua, niin laittanet sen tänne. Mitkään ammattilävistäjien mielipiteet eivät kiinnosta.Hoh


    • Hanna

      Mulle on laitettu kolme kertaa nenäkoru ampumalla...on ollu vähän aikaa pois ja on umpeutunut (työpaikkojen vuoksi)ja sit laittanu uudestaan, ikänä ei ole sattunu enempää kun korviskaan ja parantunu mulla seuraavaan päivään mennessä..ei oo ollu kipua ei mitään. tällä palstalla on paljon haukuttu ampumalla tehtyjä lävistyksiä mut voin sanoo omasta ja ystävieni kokemuksesta et parempi vaihtis kun neulalla teko, jokainen tietty tekee kuten viisaaksi näkee.

      onnee tulevalle korulle!

      • Hanna

        kultasepänliikkeessä tehtiin itä-suomessa ja maksoi 15 euroa.


      • Seinä
        Hanna kirjoitti:

        kultasepänliikkeessä tehtiin itä-suomessa ja maksoi 15 euroa.

        Kävin tänää laittaa kultasepän liikees ampumalla..Ei sattunu yhtään eikä nyt 4 tunnin päästä oo mitään jälki kipuu...makso 12 euroo...


      • Vanha kotka

        Jos hyvä tekijä, niin hyvä lopputulos-hygieeninenkin! Onneksi olkoon! Älkää välittäkö kaikenmaailman pelottelijoista. Niitä kyllä rittää-tälläkin palstalla ihan liikaa...


      • -ellu-

        missä ammutitit nenä
        korusi? koska olen itsekkin
        miettiny sitä vaihto-ehtoa..


      • moi
        Seinä kirjoitti:

        Kävin tänää laittaa kultasepän liikees ampumalla..Ei sattunu yhtään eikä nyt 4 tunnin päästä oo mitään jälki kipuu...makso 12 euroo...

        niin kun tota...pelkään ottaa sitä nenäkorua...olen nytten 11wee...
        ja saisin ujos mun aineet koulussa menisi mainisoti saan sen neäkorun jouluna sattuiko se..vastatkaa vain ne jotaka on noin: 11w-13w
        en saa kummsikaan jos koulu mnee päin helvettii
        x(


    • Dens

      onko yleistä että pojat ottaisi nenäkorun

      • Dens

        Olen kyllä aika saatanan myöhässä mutta jos tänne ilmaantus ny joku:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe