Nii voisko joku ihana ihminen kertoo nenäkorun "virallisen" nimen..en usko et joka paikas maailmaa sitä sanotaan nenäkoruks :)
Ja jos joku on laittanu ampumalla nenäkorun nii kävikö kipeetä?
Kauan kestää parantuu ja paljo makso?
Kiitti jo vastauksista.. :D
Nenäkorusta..
15
2680
Vastaukset
- nanna
moi. mä en tiiä sitä virallista nimee... mut itellä nenis on, kävin laittaa sen vuos sit ampumal koruliikkees, makso 30euroo. se ei sattunu yhtää mä en tajunnu ku se vaan oli siin paikoillaan :) kannattaa käydä laitaa tosi kiva se on ja ei satu! tietenki se on jokaisel eri se kipukynnys, mun kaveril se oli taas sattunu ihans kauheesti mut se oli tehty piikillä ei ampumal...
- Seinä
Okei :D oon ottanu tonne korvan rustoon 4 korua et, ja kaikkien mielestä se käy kipeetä..ei mun mielestä :D
- nanni
mä tein ite nenään reiän ja se ei sattunu....
mulla on ollu kohta 2 vutta ja ei oo mitää tulehduksia tai mitää......ekan yön oli vähä kipee.- Seinä
Okei..Mä en uskalla tehä ite.. xD
- Lintu
Noh, sehän riippuu ihan siitä, mitä "nenäkorua" tarkoitat. Tavallisin on varmastikin kansainvälisesti nimellä "nostril" (=sierain, engl.) kutsuttu nenälävistys, joka siis on sieraimessa. Sierainten välissä olevan lävistyksen nimi on septum. Ja nuo eivät siis ole korujen, vaan lävistysten nimiä. Nenäkoru on lävistykseen laitettava koru, ei lävistys itse. Loogista sinänsä.
Ampumisen riskeistä on toitotettu tälläkin palstalla ties kuinka paljon, joten ala saarnata siitä suuremmin, omapathan on nenänne & korvanne. Voihan se onnistua ihan hyvinkin, ja on tietysti halvempaa, mutta en minä kyllä ainakaan valitsisi esim. silmäleikkauspaikkaakaan hinnan vaan laadun perusteella. Saan valitettavasti duunissakin nähdä jatkuvasti rumia arpi- yms. patteja kasvattaneita, tulehtuneita _ammuttuja_ lävistyksiä, pahimpina juuri sierainten ja korvien rustojen lävistykset. Toki oikeat lävistyksetkin voivat aiheuttaa ongelmia, mutta eivät ole sentään oikein hoidettuina yhtä riskialttiita kuin taitamattomien korunampujien tekeleet. Hoh.- Seinä
Jaahas
- vanha kotka
Siinä on tipu lentäny lävistäjien propaganda-ansaan. Se miten reikä ihoon tulee on sekundäärikysymys. Se kuka tekee on avainkysymys. Turhaa sinun on verrata pyssylävistäjiä homogeeniseksi massaksi. Samoin on lävistäjien laita. Huono tekijä on huono olipa millä alalla hyvänsä. Samalla logiikalla voit väittää mustia tyhmiksi, lihavia laiskoiksi, lävistysten käyttäjiä homoiksi ja narkkareiksi... Kaiken kaikkiaan omalla hygienialla on ratkaiseva merkitys lävistysten paranemiselle. Mikäli on aiheesta tieteellisesti todistettua, niin laittanet sen tänne. Mitkään ammattilävistäjien mielipiteet eivät kiinnosta.Hoh
- Hanna
Mulle on laitettu kolme kertaa nenäkoru ampumalla...on ollu vähän aikaa pois ja on umpeutunut (työpaikkojen vuoksi)ja sit laittanu uudestaan, ikänä ei ole sattunu enempää kun korviskaan ja parantunu mulla seuraavaan päivään mennessä..ei oo ollu kipua ei mitään. tällä palstalla on paljon haukuttu ampumalla tehtyjä lävistyksiä mut voin sanoo omasta ja ystävieni kokemuksesta et parempi vaihtis kun neulalla teko, jokainen tietty tekee kuten viisaaksi näkee.
onnee tulevalle korulle!- Hanna
kultasepänliikkeessä tehtiin itä-suomessa ja maksoi 15 euroa.
- Seinä
Hanna kirjoitti:
kultasepänliikkeessä tehtiin itä-suomessa ja maksoi 15 euroa.
Kävin tänää laittaa kultasepän liikees ampumalla..Ei sattunu yhtään eikä nyt 4 tunnin päästä oo mitään jälki kipuu...makso 12 euroo...
- Vanha kotka
Jos hyvä tekijä, niin hyvä lopputulos-hygieeninenkin! Onneksi olkoon! Älkää välittäkö kaikenmaailman pelottelijoista. Niitä kyllä rittää-tälläkin palstalla ihan liikaa...
- -ellu-
missä ammutitit nenä
korusi? koska olen itsekkin
miettiny sitä vaihto-ehtoa.. - moi
Seinä kirjoitti:
Kävin tänää laittaa kultasepän liikees ampumalla..Ei sattunu yhtään eikä nyt 4 tunnin päästä oo mitään jälki kipuu...makso 12 euroo...
niin kun tota...pelkään ottaa sitä nenäkorua...olen nytten 11wee...
ja saisin ujos mun aineet koulussa menisi mainisoti saan sen neäkorun jouluna sattuiko se..vastatkaa vain ne jotaka on noin: 11w-13w
en saa kummsikaan jos koulu mnee päin helvettii
x(
- Dens
onko yleistä että pojat ottaisi nenäkorun
- Dens
Olen kyllä aika saatanan myöhässä mutta jos tänne ilmaantus ny joku:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829