-97 poika ois kiinnostunu au pair elämästä

97 halukas au pairiksi

Hei! Olen vuonna 1997 syntynyt poika, joka olisi kiinnostunut lähtemään au pairiksi mieluiten keski-Eurooppaan, vaikka kyllä muutkin maat käyvät kuten USA. Tykkään urheilusta, laulamisesta, leipomisesta ja ruoanlaitosta. olen ollut lasten kanssa paljon, sillä sisaruksillani on lapsia yhteensä yhdeksän, jotka sijoittuvat ikähaitarille 0,5-6v. Jos sinulla on tarjota minulle perhettä, ota yhteyttä: [email protected]

6

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupsis

      Ikäraja on kyllä yleensä 18-vuotiaasta ylöspäin...

    • entinen au pair

      Tosiaan ikäraja on 18 varsinkin, jos USA:han haluat. Ja Jenkkeihin et edes saa lähteä au pairiksi, muuten kuin järjestön kautta. Hakuprosessi on aina iso homma. Sulla pitää olla ajokortti, väh. 3 suosittelijaa (ei perhe/sukulaiset), kirje host perheelle ym ym ym.
      Jos kuitenkin vielä 18-vuotiaana haluat lähteä niin tässä pari au pair järjestöä:

      http://www.asse.fi/aupair-ohjelmat
      http://www.culturalcare.fi/

      Euroopan maihin voit lähteä ilman järjestöä, mutta silloin sinun täytyy hoitaa kaikki itse; lennot, vakuutus, kunnollinen ja selvä sopimus perheen kanssa jne. On mahdollista, että tälla tavoin voit päästä au pairiksi jo ennen kuin olet 18.
      Kuitenkin, ilman järjestöä lähteminen on aina oma riskinsä siinä mielessä, että perhe, johon olet yhteydessä, ei ole "tarkistettu" ja he voivat puhua sinulle ummet ja lammet, mutta todellisuus on aivan muuta.

      Tässä mielestäni kaksi toimivinta ja luotettavinta sivustoa perheen etsintään:

      http://www.kangarooaupair.com/en
      http://www.aupair-world.net/

      Lue myös entisten ja nykyisten au pairien blogeja (google haku), jotta saat oikean käsityksen työstä, ennen kuin lähdet. Au pairin elämä ei aina ole yhtä ruusuilla tanssimista, kokemuksella kerron.

      Onnea kuitenkin matkaan, jos lähdet!

    • nea1

      Moikka! Usahan jos haluat iin tosiaan 18 ikäraja, mutta hakuprosessi ei ole niin suuri ja hankala uin annetaan ymmärtää. Kyllä he tarvitsevat kaikenlaista, mutta niistä selvii kyllä helposti ja he auttavat. Heillä on yleensä lista jotka pitää hoitaa ja siitä sitten vaan tilailemaan ja scannailemaan todistuksia, passikopioita jne.. Usassa on palkkakin yleensä noin 500e / kk, mutta siellä täytyy olla min 12k.

      Eurooppaan jos lähdet niin palkka voi olla 150e-300e / kk. Itse oli saksassa ja sain 300e kuntaas kaverini teki tuplasti enemmän hommia ja sai 150e/kk. Minulla oli kylläin suomalainen host öiti perheessä.

      Nyt on paljon haettu perheisiin aupairiksi, jossa on toinen parent suomalainen. Tälläistä suosittelen, mikäli pelottaa mennä uuteen paikkaan ja muutenkin koko kokemus.

    • ida1980

      Ei kai ne nyt sentään poikia ot au paireiksi? Jotain valoja päälle hei!

    • yojanedoe

      Pojat hyväksytää auppareiksi ihan yhtä hyvin. Au pairilla pitää kuitenkin olla 18v ikää, ajokortti ja tarpeeksi kokemusta hommista.
      Blogiini tulee lisätietoja koko prosessista, olen lähdössä au pairiksi syksyllä :) koko prosessi on vasta lähtenyt rullaamaan. Cultural Caren kautta olen lähdössä, ja vaikuttanut moitteettomalta tähän asti!
      http://janesweetescape.blogspot.fi/

    • ...

      ida1980: Kerro yksikin hyvä syy miksi poika ei voisi lähteä au pairiksi. Omana au pair vuonna tutustuin kahteen poika au pairiin ja hyviä au paireja olivatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe