-97 poika ois kiinnostunu au pair elämästä

97 halukas au pairiksi

Hei! Olen vuonna 1997 syntynyt poika, joka olisi kiinnostunut lähtemään au pairiksi mieluiten keski-Eurooppaan, vaikka kyllä muutkin maat käyvät kuten USA. Tykkään urheilusta, laulamisesta, leipomisesta ja ruoanlaitosta. olen ollut lasten kanssa paljon, sillä sisaruksillani on lapsia yhteensä yhdeksän, jotka sijoittuvat ikähaitarille 0,5-6v. Jos sinulla on tarjota minulle perhettä, ota yhteyttä: [email protected]

6

497

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupsis

Ikäraja on kyllä yleensä 18-vuotiaasta ylöspäin...

• entinen au pair

Tosiaan ikäraja on 18 varsinkin, jos USA:han haluat. Ja Jenkkeihin et edes saa lähteä au pairiksi, muuten kuin järjestön kautta. Hakuprosessi on aina iso homma. Sulla pitää olla ajokortti, väh. 3 suosittelijaa (ei perhe/sukulaiset), kirje host perheelle ym ym ym.
      Jos kuitenkin vielä 18-vuotiaana haluat lähteä niin tässä pari au pair järjestöä:

http://www.asse.fi/aupair-ohjelmat
      http://www.culturalcare.fi/

Euroopan maihin voit lähteä ilman järjestöä, mutta silloin sinun täytyy hoitaa kaikki itse; lennot, vakuutus, kunnollinen ja selvä sopimus perheen kanssa jne. On mahdollista, että tälla tavoin voit päästä au pairiksi jo ennen kuin olet 18.
      Kuitenkin, ilman järjestöä lähteminen on aina oma riskinsä siinä mielessä, että perhe, johon olet yhteydessä, ei ole "tarkistettu" ja he voivat puhua sinulle ummet ja lammet, mutta todellisuus on aivan muuta.

Tässä mielestäni kaksi toimivinta ja luotettavinta sivustoa perheen etsintään:

http://www.kangarooaupair.com/en
      http://www.aupair-world.net/

Lue myös entisten ja nykyisten au pairien blogeja (google haku), jotta saat oikean käsityksen työstä, ennen kuin lähdet. Au pairin elämä ei aina ole yhtä ruusuilla tanssimista, kokemuksella kerron.

Onnea kuitenkin matkaan, jos lähdet!

• nea1

Moikka! Usahan jos haluat iin tosiaan 18 ikäraja, mutta hakuprosessi ei ole niin suuri ja hankala uin annetaan ymmärtää. Kyllä he tarvitsevat kaikenlaista, mutta niistä selvii kyllä helposti ja he auttavat. Heillä on yleensä lista jotka pitää hoitaa ja siitä sitten vaan tilailemaan ja scannailemaan todistuksia, passikopioita jne.. Usassa on palkkakin yleensä noin 500e / kk, mutta siellä täytyy olla min 12k.

Eurooppaan jos lähdet niin palkka voi olla 150e-300e / kk. Itse oli saksassa ja sain 300e kuntaas kaverini teki tuplasti enemmän hommia ja sai 150e/kk. Minulla oli kylläin suomalainen host öiti perheessä.

Nyt on paljon haettu perheisiin aupairiksi, jossa on toinen parent suomalainen. Tälläistä suosittelen, mikäli pelottaa mennä uuteen paikkaan ja muutenkin koko kokemus.

• ida1980

Ei kai ne nyt sentään poikia ot au paireiksi? Jotain valoja päälle hei!

• yojanedoe

Pojat hyväksytää auppareiksi ihan yhtä hyvin. Au pairilla pitää kuitenkin olla 18v ikää, ajokortti ja tarpeeksi kokemusta hommista.
      Blogiini tulee lisätietoja koko prosessista, olen lähdössä au pairiksi syksyllä :) koko prosessi on vasta lähtenyt rullaamaan. Cultural Caren kautta olen lähdössä, ja vaikuttanut moitteettomalta tähän asti!
      http://janesweetescape.blogspot.fi/

• ...

ida1980: Kerro yksikin hyvä syy miksi poika ei voisi lähteä au pairiksi. Omana au pair vuonna tutustuin kahteen poika au pairiin ja hyviä au paireja olivatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1858
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      126
      851
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      123
      657
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      555
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      62
      495
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      267
      480
    11. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      34
      463
    13. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      9
      456
    14. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      31
      435
    15. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      429
    16. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    17. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      415
    19. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      6
      395
    Aihe