netissä flirttailu?

auttakaaavutonta

minulle tuli viikko sitten kikkailemaan iha hyvännäköne jätkä, täyttää 16 ensviikolla, eli vuoden mua vanhempi. sano välillä jotai iskurepliikkejä ja aluksi olin vaa sillee just. jatkoin kuitenki jutteluu ja henkilö oli kuitenki kiva, ja eile huomasin tykkääväni tosi paljon täst pojasta, en yleensä ihastu ees helposti!

nyt sitte pääasiaan, eli miten saisin tuon pojan pitämään minusta, koska uskon ettei hän oikeesti tykkää must sillee, ollaa juteltu skypes paljo ja kikkailtu paljon, niin miten saisin hänet oikeesti kiinnostumaa minusta? ehkä jopa parisuhdetasolle, mut ainaki et olis jotai juttuu... koska välitän hänest jo nytte!

mutta kyseinen henkilö asuu 2,5h ajomatkan päässä ja kaukosuhteet ei yleensä toimi varsinkaan nuorilla.. ja hän kerto että oli viimekesän pettäny tyttöystäväänsä, ei pahasti vaan pussaillu jonku toisen kaa, ja ku tunnen hänet kunnolla nii voisin käydä niillä, tottakai ennen kun harkitsisin seurustelua!

en halua että hän saa tietää et tykkäisin siit vaa et saisin sen tykkää minusta :) sanokaa rehellisesti jos koko juttu on tuhoontuomittu valmiiksi, haluan selvittää mitä pitäisi tehdä!

3

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainii

Kyllä pitää olla niin hankalaa. Et halua, että tyyppi tietää tykkääväsi siitä, mutta haluat sen pitävän susta? Ehkä sitä saattaa alkaa enemmän kiinnostamaan jos kerrot sille tunteistasi.
      "kaukosuhteet ei yleensä toimi varsinkaan nuorilla"
      Jaa toimiikohan suhteet yleensä nuorilla... Muutenkaan en ymmärrä noita nuorten "suhteita" vaikka itsekään en ole paljoakaan sua vanhempi.

Kerronpa vaan, että saattaa tuo "pettäminen" ajan myötä muodostua vähän pahemmanlaatuiseksikin ja voi myös tapahtua yhä useammin jos sen hyväksyy/on hyväksynyt. Tai siltä ainakin vaikuttaa, että se ei sua haittaa. Mut suosittelisin kuitenkin pysymään poissa ja unohtamaan.

• auttakaaavutonta

siis haluisin et se ns kiinnostuis musta, mutta en halua että se saa tietää et tykkäisin siit vielä.. eikä se pettäis jos se oikeesti tykkäis must... mut haluun ainaki pitää sen kaverina..

• auttakaaavutonta

Ihana lukee näit viestei jälkikäteen :D mutta jatkoin juttelua ja tavattiin lopulta ensimmäisen muttei viimeisen kerran (3-4kk sitten) ja rupesin tykkää hänestä tosi paljon... ja nyt ilman yksityiskohtia sanon että olisi pitänyt antaa olla ja unohtaa :( kyseinen miehenalku särki nimittäin sydämmeni. Mikä meitä naisia vaivaa sillä tiesin jo tuota viestiä kirjoittaessani että jos tästä tulisi jotai nii minua sattuisi ja niinhän siinä kävi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      9
      2701
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2550
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      177
      2390
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      151
      2036
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1634
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1099
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      73
      789
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      777
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      712
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      703
    Aihe