Hiljainen viulu

aeristan

Hei!

Muutin soluasuntoon ja tarvitsisin mahdollisimman pientä ääntä pitävän viulun. Olen joskus nuorempana soittanut viulua n. vuoden mutta nuoruuden kapinahengen takia on jäänyt jo vuosiksi soittamatta :D nyt haluaisin aloittaa uudelleen kun olen motivaatiota löytänyt. 5 vuotta olen soittanut kylläkin poikkihuilua..

Olen katsonut noita sähköviuluja.. Harley Bentonilla on ainakin halpoja. En haluaisi kuin nyt ensimmäiseksi sähköviuluksi maksaa korkeintaan 160e.
Yamahan silent viulut on turhan kalliita.. ja iiihan omaksi huvikseni soittelisin.

Kuinka hiljaisia nuo sähköviulut sitten oikeasti on? youtubesta olen katsonut joitakin esimerkki videoita mutta en nyt hirveästi löytänyt niitä.. kiinnostaisi erityisesti minkälainen ääni lähtee jos sähköviulussa on kuulokeliitäntä? akustista ääntä myös kaipaisin, onko sähköviulussa pääasiassa sellanen särähtelevä ääni?

anteeksi, esitän asiani tosi epäloogisesti...

kertokaa jotain kokemuksia sähköviuluista

4

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo landelta

Paras hiljainen viulu on se, joka rätisee hiljaa takassa.

• sähkömiesviulisti

Yamahassa ei ole ollenkaan kaikupohjaa, joten ei ne seinän läpi kuulu. Harley- Bentonista en tiedä muuta kuin että se on halpismerkki. Ostaisin ennen käytetyn Yamahan kuin uuden Harley Bentonin. Tai olisiko mahdollista ostaa oikea akustinnen ja harjoitella vain ehkä puoleltapäivin tms?

• valinta talossa

Hiljainen viulu? Sun kämppikset varmasti arvostas, jos vaikka ennemmin lukisit kirjaa etkä rääkkäis heitä harrastuksillas. Tai, kuten jossain viestissä todettiin, niin kokeile vaikka keräillä postimerkkejä.

• ilmakitara?

Kato siitä sun vilustas kielet ja kuvittele soittelevas. Ikäänku ilmaviulu, se vois toimia parhaiten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3863
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2751
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2569
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2078
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1850
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      26
      1658
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1572
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      75
      1405
    9. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1368
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1311
    Aihe