Hiljainen viulu

aeristan

Hei!

Muutin soluasuntoon ja tarvitsisin mahdollisimman pientä ääntä pitävän viulun. Olen joskus nuorempana soittanut viulua n. vuoden mutta nuoruuden kapinahengen takia on jäänyt jo vuosiksi soittamatta :D nyt haluaisin aloittaa uudelleen kun olen motivaatiota löytänyt. 5 vuotta olen soittanut kylläkin poikkihuilua..

Olen katsonut noita sähköviuluja.. Harley Bentonilla on ainakin halpoja. En haluaisi kuin nyt ensimmäiseksi sähköviuluksi maksaa korkeintaan 160e.
Yamahan silent viulut on turhan kalliita.. ja iiihan omaksi huvikseni soittelisin.

Kuinka hiljaisia nuo sähköviulut sitten oikeasti on? youtubesta olen katsonut joitakin esimerkki videoita mutta en nyt hirveästi löytänyt niitä.. kiinnostaisi erityisesti minkälainen ääni lähtee jos sähköviulussa on kuulokeliitäntä? akustista ääntä myös kaipaisin, onko sähköviulussa pääasiassa sellanen särähtelevä ääni?

anteeksi, esitän asiani tosi epäloogisesti...

kertokaa jotain kokemuksia sähköviuluista

4

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo landelta

Paras hiljainen viulu on se, joka rätisee hiljaa takassa.

• sähkömiesviulisti

Yamahassa ei ole ollenkaan kaikupohjaa, joten ei ne seinän läpi kuulu. Harley- Bentonista en tiedä muuta kuin että se on halpismerkki. Ostaisin ennen käytetyn Yamahan kuin uuden Harley Bentonin. Tai olisiko mahdollista ostaa oikea akustinnen ja harjoitella vain ehkä puoleltapäivin tms?

• valinta talossa

Hiljainen viulu? Sun kämppikset varmasti arvostas, jos vaikka ennemmin lukisit kirjaa etkä rääkkäis heitä harrastuksillas. Tai, kuten jossain viestissä todettiin, niin kokeile vaikka keräillä postimerkkejä.

• ilmakitara?

Kato siitä sun vilustas kielet ja kuvittele soittelevas. Ikäänku ilmaviulu, se vois toimia parhaiten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe