Ehkäpä yleistän liikaa mutta tuntuu siltä että naiset eivät nykyään kiinnitä tarpeeksi huomiota hygieniaan. Aloitetaan ihan hengityksestä, joidenkin ihan nuortenkin naisten hengitys haisee aivan hemmetin pahalle. Ei tarvita muuta kuin suuvettä niin asian saisi korjattua.
Sitten on yleinen puhtaus, monet yksinkertaisesti haisevat pahalle, deororantti ilmeisesti tuntematon käsite, jos tupakoi niin se vielä pahentaa asiaa. Niin ja sitten on se alapäähygienia. Olen pari kertaa nyt törmännyt nuoriin naisiin joiden kohdalla tuntui että olisi ollut parempi olla ottamatta pikkuhousuja pois. Jo pikkuhousuista näki että siisteys on nollatasoa kun pöksyt olivat edestä hieman keltaiset ja takaa paistoi ruskeita viiruja. Itse jalkovälistä tulikin sitten varsinaiset aromit joista päällimmäisenä lievä ulosteen lemu, pyllynkin pyyhkiminen kunnolla on hakusessa monella naisella
huono hygienia karkoittaa
5
373
Vastaukset
- Motiivi selvillä
Oli niin yksityiskohtainen kuvaus, että sinulla taitaa olla fetissi.
- atm.
Naiset haisee. Itse käyn 2 kertaa päivässä suihkussa.
- menneninlitkijä
naisen pitää olla vähän likanen eikä mikään toluakka
- Miehet tykkää
Ehta nainen haisee aina vähäsen, miehet vaan tykkää.
- Kurppaseksin kauhut
Sen takia kannattaa karvat vahailla pois, eikä jakaa sitä vittua ympäriinsä. Iljettää ajatellakin miten joku vanha kurppa läväyttää selluliittihaaransa levälleen ja paljastuu takkuiset kusenpolttamat vittukarvat, joissa killuu kuivuneita sontakikkareita ja ex-panijoiden härskiintynyttä spermaa. Löysästä kurttuisesta reiästä lemahtaa mädän kalan löyhkä. Kyllä lerpahtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663