huono hygienia karkoittaa

huonoa tasoa

Ehkäpä yleistän liikaa mutta tuntuu siltä että naiset eivät nykyään kiinnitä tarpeeksi huomiota hygieniaan. Aloitetaan ihan hengityksestä, joidenkin ihan nuortenkin naisten hengitys haisee aivan hemmetin pahalle. Ei tarvita muuta kuin suuvettä niin asian saisi korjattua.

Sitten on yleinen puhtaus, monet yksinkertaisesti haisevat pahalle, deororantti ilmeisesti tuntematon käsite, jos tupakoi niin se vielä pahentaa asiaa. Niin ja sitten on se alapäähygienia. Olen pari kertaa nyt törmännyt nuoriin naisiin joiden kohdalla tuntui että olisi ollut parempi olla ottamatta pikkuhousuja pois. Jo pikkuhousuista näki että siisteys on nollatasoa kun pöksyt olivat edestä hieman keltaiset ja takaa paistoi ruskeita viiruja. Itse jalkovälistä tulikin sitten varsinaiset aromit joista päällimmäisenä lievä ulosteen lemu, pyllynkin pyyhkiminen kunnolla on hakusessa monella naisella

5

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Motiivi selvillä

Oli niin yksityiskohtainen kuvaus, että sinulla taitaa olla fetissi.

• atm.

Naiset haisee. Itse käyn 2 kertaa päivässä suihkussa.

• menneninlitkijä

naisen pitää olla vähän likanen eikä mikään toluakka

• Miehet tykkää

Ehta nainen haisee aina vähäsen, miehet vaan tykkää.

• Kurppaseksin kauhut

Sen takia kannattaa karvat vahailla pois, eikä jakaa sitä vittua ympäriinsä. Iljettää ajatellakin miten joku vanha kurppa läväyttää selluliittihaaransa levälleen ja paljastuu takkuiset kusenpolttamat vittukarvat, joissa killuu kuivuneita sontakikkareita ja ex-panijoiden härskiintynyttä spermaa. Löysästä kurttuisesta reiästä lemahtaa mädän kalan löyhkä. Kyllä lerpahtaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe