Kuka osaa tehdä luonnehdinnan tällaisesta miehestä. 30 v. mies Härkä jolla nouseva skorpioni ja venus härässä ja kuu vesimiehessä. Asiantuntijoita? Koita tehdä luonnehdinta, niin kerron millainen hän on oikeasti ja katsotaan menikö oikein.
Leena
3
523
Vastaukset
- keksi
Hänen pitäisi olla erittäin sosiaalinen, mutta salaperäinen. Sosiaalisuutta luonnehdin sillä, että hän tulee toimeen ihmisten kanssa. Mustasukkaisuutta saattaa ilmetä jonkin verran, mutta kuu vesimiehessä voi saada hänet peittämään sen taitavasti. Hän tykkää keskustella "henkeviä", mutta voi olla itse passiivisempi. Taitaa olla tosi tulinen ja jämäkkä tyyppi, eli kun suuttuu niin se on oksat pois. Tosin tikulla saa sorkkia aika pitkään, ennenkuin räjähtää. Varastosta tulee sitten kaikki pikkupiikit, mitä hän on keräillyt muistiinsa. Hänellä on hyvä huumorintaju. Rakastajana hän taitaa olla todella intohimoinen mies ja seksuaalisesti erittäin aktiivinen. Taipumusta pettämiseen voi olla, mutta skorppari voi sen myös estää, siis tekisi hänet intohimoisen uskolliseksi.
Perustaltaan hän on jollakin tapaa taiteellinen ja esteetikko. Koti ja pukeutuminen on tärkeää. Ensivaikutelma hänestä voi olla hyvin kiehtova ja rauhallinen. Työelämässä melkoinen uhrautuja, mutta edellytykset menestyä. Tunne-elämässä häntä on vaikea tyydyttää ja ajatuksia hänen on joskus todella vaikea kertoa sanoiksi, toisinaan hän mieluummin pitää ne omanaan. Vaatii vahvaa vastapuolta saamaan hänestä syvimmät tunteet ulos. Ja hänen pitää todella luottaa tähän toiseen osapuoleen.Vanhempana hän on todella hyvä ja suojeleva. Tietyllä tavoin hän on itsenäinen ja siirtää sen hyvin lapsiinkin...
En ole asiantuntija, mutta kokeilin nyt jotakin kehittää ihan mielenkiinnosta:)- Leena
Hän on seuramies, sosiaalinen ja kaveriporukoiden naurattaja. Hänen salaperäisyydestään meille on suurimmat ongelmat juuri tulleet... oli aika jolloin minusta tuntui, että en luottanut häneen. Hän ei koskaan ole mitään tunnustanut, mutta minulla oli tunne, että salaili jotain. On kuitenkin itse vahvasti uskollisuutta painostava ja hänellä oli vain yhdessä vaiheessa naispuolisia ystäviä, niin minun täytyy uskoa. Ja voi olla ihan tottakin, kun kaikki vain haluavat olla hänen kaverina, kun on niin mukavaa seuraa.
On erittäin itsenäinen ja ei anna puuttua omiin asioihinsa. Minun muututtua epäileväksi häntä kohtaan ja ollessani mustasukkainen, hän kosti minulle olemalla etäinen ja rakkaudeton. Todella ilkeäkin, henkisesti. Nyt kun olemme saaneet suhteemme kuntoon ja olen alkanut luottamaan, hänkin on muuttunut minua kohtaan ihanan intohimoiseksi ja rakastavaksi. Sellaiseksi kuin oli alkuaikoinakin. Hän on todella hellä ja meillä onkin paljon hellyyttä suhteessamme. Koskestelusta hän erityisesti pitää ja huomionosoituksista ja kehumisesta. Ja mitä enemmän minä häntä hellin sanoin ja teoin sitä enemmän hän antaa samaa minulle.
Hänellä oli ennen todella piiiiitkä pinna. Nytkyään hän tulistuu aika helpostikin. Musiikki ja elokuvat ovat hänen intohimonsa. Välillä tuntui kuin olisin jäänyt niiden varjoon (silloin kun meni huonommin). Töissä on päässyt ylenemään hiukan, mutta ei ole kauhean kunnianhimoinen vaan haluaa päästä mahdollisimman helpolla. Välillä aika laiska. Hänellä on sellaisia laiskuuden aikoja ja sitten yhtäkkiä innostuu kovin jostain, esim. jostain uudesta urheilulajista.
Tunteistaan hän ei osaa puhua, se on totta. Näyttää ne mieluummin teoin ja olemuksellaan.
Tiedän että hän alkuaikoina oli aika mustasukkainen minusta, mutta ei ole enää ollut tai ei ainakaan ole näyttäänyt sitä ja en ole kyllä antanut aihettakaan, silti tuntuu joskus, että on mustasukkainen peitellysti, aivan kuin sanoit..
Niin hänellä on kyllä aivan superhyvä huumorintaju. Meillä on molemmilla samanlainen vielä ja meillä onkin välillä aivan sairaan hauskaa! Seksuaalisesta aktiivisuudesta sen verran, että oli alkuaikoina tosi aktiivinen mutta on laiskistunut niissä hommissa ajan mittaan, olemme olleet 7 vuotta yhdessä. Seksi on kyllä sitten intohimoista kun sitä on.
Mitäs meinaat meidän merkkien sopivuudesta yhteen, kun minä olen neitsyt jolla nouseva leijona ja kuu oinaassa ja venus leijonassa?
Teepä minustakin luonnehdinta, kun olet noin hyvä tekemään luonneanalyysin. Kysyin omaani jo aikaisemmin Neitsyen alla.
Kiitos hyvästä tulkinnasta!
Jollakin muulla on myös leena nimimerkki!
Analyysistä:
A)ensinnäkään en ole astologi enkä sellaiseksi aio ryhtyä olen vain utelias astrologian harrastaja enkä ole edes niin hyvä,että osaisin tulkita jokaikisen asian kartalta!
b)Mene osoitteeseen www.astro.com tai www.astrologiakeskus.com (toivottavasti muistin oikein) ja tee siellä analyysi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059