Ruma nainen ! (Kuva)

Epäviehättävä

Näitä keskusteluja on ollut jo sata, mutta millainen on ruma nainen, kuvan kera mielellään.

Laitan samaan syssyyn naisten kuvia, kertokaa, kuka on mielestänne edustavin, ja kuka epäedustain, mitä hyvää naisessa on ja mitä huonoa.

http://guardianlv.com/wp-content/uploads/2013/11/Jennifer-Lawrence-at-the-85th-Annual-Academy-Awards-Luncheon-Feb-4-2013-jennifer-lawrence-33527115-1280-961.jpg

http://www.rotoscopers.com/wp-content/uploads/2013/10/demi-lovato-disney-frozen.jpg

http://hqdesktop.net/wallpapers/l/1920x1080/14/women_models_rosie_huntington_whiteley_1920x1080_13684.jpg

http://www.1920x1200.net/2009/12/27/eva-mendes-10/

34

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+19

      En nyt oikein tajua asiayhteyttä, ihan kauniita naisia nuo kaikki minusta on mitä tohon linkkasit.

    • sinkku.

      Laita jessica alban kuva niin sitten tykkään.

    • Epäviehättävä

      Lähinnä tarkoitin että millainen on ruma nainen.. Koen itseni rumaksi, ehkä siksi haluan kysyä tätä.
      Nuo kaikki naiset ovat uskomattoman kauniita, mutta aina sanotaan että kauneus on katsojan silmässä ja jokaisessa meissä on virheitä, jnejne.. Niin haluaisin tietää, mitä ajattelette noista naisista, mitä ns. virheitä heissä on silmäänne, vai onko ollenkaan.

      • 14+13

        eipä niissä muuta vikaa ole, kun liian nättejä ovat. pitää olla vähän rumempi, että viitin edes puhua


      • sinkku.

        Jos luonne on kiva niin rumakin nainen on kaunis silloin. Monet kauniit naiset on tylyjä ja niillä on pas.ka luonne joten se kauneus menettää merkityksen silloin.


    • jep jep jepujep
    • en tajua

      En oikein ymmärrä aloittajan ajatusta. Miksi kauniista naisista pitäisi etsiä virheitä? Tässä maailmassa kritisoidaan muutenkin kaikkien ulkonäköä jo ihan riittävästi ja vaaditaan täydellisyyttä, joten minusta tuntuu oudolta nuo esimerkkikuvat ja arvostelupyyntö.

      • Kiskisu

        Kritiikki ehkä todistaa, että makuja on oikeasti monia. Itse en esim. ole koskaan pitänyt Eva Mendeziä viehättävänä, mutta se voi johtua siitä, etten ole nähnyt yhtään elokuvaa, jossa hän olisi. Suomalaisen silmään hänen värinsä ovat varmaan ne eksoottiset ja sensuellit, mutta kasvonpiirteet on arkiset. Hetken kun mietin, keksin varmaan yleisesti rumana pidetyn naisen jonka kasvot on silti miellyttävämmät.


    • 8+13

      rehellisesti sanottuna tosi harvoin tulee vastaan oikeasti niin "ruma" nainen, että ulkonäön takia torjuisin. Näin on ehkä käynyt joku 2 kertaa tuhannesta. Ymmärrän kyllä, että suurin osa miehistä katsoo tosi paljon pelkkää ulkonäköä ja vaatii siitä, mutta eiköhän miehissä riitä valikoimaa ilman nuitakin miehiä.

    • -----------------

      Aika typerä vertailu, kun ottaa huomioon että nuo kaikki ovat julkiksia. Ei julkisuuteen kovin usein ruma nainen pääse. Karua, mutta totta. Jos noista linkatuista täytyy kaunein valita, niin ääneni menee Demi Lovatolle. Rosie saattaisi saada ääneni, jos kuva olisi hieman edustavampi ja suurempi.

      Näistä kolmesta Eva on yksinkertaisesti selvästi vanhin, ei mitään jakoa kahden nuoren, edustavan ja kauniin joukossa.
      Evakin on joskus ollut nuori ja erittäin kaunis, vanheneminen vaan on väistämätöntä.

      Mallina leipänsä tienannut Rosie saattaisi jopa päästä kärkipaikalle jos kuva olisi hieman edustavampi, suurempi ja laajempi, epäilemättä kyseisen naisen kroppa on melko lailla virheetön kun kerran miljoonapalkkaiseksi alusvaatemalliksi on päässyt.
      Ja kasvotkin ovat todella kauniit.

      Näistä kuvista, tässä joukossa ääneni menee kuitenkin Demille.

      • kauneus katoaa nopeasti

        Niin se elämä on karua meille kaikille. Olin ennen kaksikymppinen ja kaunis. Joittenkin sanojen mukaan täydellinen nainen. Nyt olen 30v ja täytyy vasn kestää se että täydellinen en enää ole. Löytyy yhä miehiä jotka pitää kauniina kuten oma mieheni mutta kyllähän sen peilistä itse näkee että kauneus katoaa ja pian. 17-24v nainen on kaunis. Sitten on vaan vanhuus jäljellä. Mieheni yhä haluaa kun ei itsekään enää nuoria naisia saisi.


      • Kiskisu
        kauneus katoaa nopeasti kirjoitti:

        Niin se elämä on karua meille kaikille. Olin ennen kaksikymppinen ja kaunis. Joittenkin sanojen mukaan täydellinen nainen. Nyt olen 30v ja täytyy vasn kestää se että täydellinen en enää ole. Löytyy yhä miehiä jotka pitää kauniina kuten oma mieheni mutta kyllähän sen peilistä itse näkee että kauneus katoaa ja pian. 17-24v nainen on kaunis. Sitten on vaan vanhuus jäljellä. Mieheni yhä haluaa kun ei itsekään enää nuoria naisia saisi.

        Puhu vain omasta puolestasi karusta elämästä :) Minä ainakin olen täydellinen.


      • Kympin Nainen
        Kiskisu kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi karusta elämästä :) Minä ainakin olen täydellinen.

        Mutta et niin täydellinen kuin minä.


      • naikkonen 34v
        Kiskisu kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi karusta elämästä :) Minä ainakin olen täydellinen.

        En ole nähnyt 30v täydellistä naista. Itse olen tyyppiä jolta aina kysytään paperit ja aina on nuorempia miehiä tarjolla mutta kyllähän se on pakko hyväksyä että nuorempana sitä vaan oli kauniimpi. No miehiä saa kyllä silti ja lapset on tehty ja ura hankittu joten ihan samantekeväähän se ulkonäkö on.


      • Kiskisu
        naikkonen 34v kirjoitti:

        En ole nähnyt 30v täydellistä naista. Itse olen tyyppiä jolta aina kysytään paperit ja aina on nuorempia miehiä tarjolla mutta kyllähän se on pakko hyväksyä että nuorempana sitä vaan oli kauniimpi. No miehiä saa kyllä silti ja lapset on tehty ja ura hankittu joten ihan samantekeväähän se ulkonäkö on.

        Kuulostaa ätmiltä ;)


      • Kiskisu
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Mutta et niin täydellinen kuin minä.

        Kylläpä vaan :)


      • .........
        naikkonen 34v kirjoitti:

        En ole nähnyt 30v täydellistä naista. Itse olen tyyppiä jolta aina kysytään paperit ja aina on nuorempia miehiä tarjolla mutta kyllähän se on pakko hyväksyä että nuorempana sitä vaan oli kauniimpi. No miehiä saa kyllä silti ja lapset on tehty ja ura hankittu joten ihan samantekeväähän se ulkonäkö on.

        Joo, jos on koko ikänsä rakentanut arvonsa ja identiteettinsä ulkonäkönsä varaan, niin se pudotus tulee korkealta ja kovaa.


      • nainen 34v
        Kiskisu kirjoitti:

        Kuulostaa ätmiltä ;)

        Mikä se sellainen on. Siis nuorena suosittu ja kolmekymppisenä perheellinen ja uran omaava nainen joka saa yhä muiltakin miehiltä huomiota kuin omalta mutta joka oli todellakin kauniimpi huomattavasti kun oli nuori? Seksiä saa ja avioliitto on mutta ulkonäkö oli nuoruutta se. Ehkä pitäisi vielä kerran löytää se parikymppinen hetken ihastus kun ne vielä haluaa?


      • ...........
        nainen 34v kirjoitti:

        Mikä se sellainen on. Siis nuorena suosittu ja kolmekymppisenä perheellinen ja uran omaava nainen joka saa yhä muiltakin miehiltä huomiota kuin omalta mutta joka oli todellakin kauniimpi huomattavasti kun oli nuori? Seksiä saa ja avioliitto on mutta ulkonäkö oli nuoruutta se. Ehkä pitäisi vielä kerran löytää se parikymppinen hetken ihastus kun ne vielä haluaa?

        Suunnittelet siis pettäväsi miestäsi, jotta saat pönkitystä hauraalle egollesi. Haist vit.

        Olen kyllä kuullut tästä. Naisilla on tällainen välivaihe yleensä kolmekymppisenä, jota voi verrata miesten keski-iän kriisiin, jolloin naiset hankkii suhteen jonkun nuoremman miehen kanssa todistaakseen kelpaamistaan, mutta jatkavat kuitenkin sen vanhan miehensä kanssa, kun ovat aikansa leikkineet toyboynsa kanssa.


      • Kiskisu
        nainen 34v kirjoitti:

        Mikä se sellainen on. Siis nuorena suosittu ja kolmekymppisenä perheellinen ja uran omaava nainen joka saa yhä muiltakin miehiltä huomiota kuin omalta mutta joka oli todellakin kauniimpi huomattavasti kun oli nuori? Seksiä saa ja avioliitto on mutta ulkonäkö oli nuoruutta se. Ehkä pitäisi vielä kerran löytää se parikymppinen hetken ihastus kun ne vielä haluaa?

        ätmi = alemman tason mies esittää naista, joka on nöyrän kiitollinen, että joku mies vielä haluaa häntä, ja myös haluaa tämän evankeliumin kanssamme jakaa.


      • nainen 34v
        ......... kirjoitti:

        Joo, jos on koko ikänsä rakentanut arvonsa ja identiteettinsä ulkonäkönsä varaan, niin se pudotus tulee korkealta ja kovaa.

        Näin on. Mulla tosin on lapset jotka on parasta ja urakaan ei enää vaadi ulkonäköä mutta ihan rehellisesti kyllä se kirpaisee että nyt tavis parikymppiset on omaa tasoa kun nuorena oli parempi. En tiedä miksi se kirpaisee. Mies ja lapset rakastavat silti. Mutta pudotus on oikeesti edessä jokaisella. Miehellä ja naisella. Kauniilla ja rumalla. Kannattaa löytää oikea rakkaus parisuhteessa ja unohtaa pintaliito. Se kestää tosi pienen hetken.


      • Kympin Nainen
        Kiskisu kirjoitti:

        Kylläpä vaan :)

        Heh, tuossa näköjään kaima nähnyt taas tarpeelliseksi kohottaa itsetuntoani tai jotain, mutta juu, saatat hyvinkin olla yhtä täydellinen tai jopa täydellisempi. Ainakin nimimekkisi antaa mielikuvan mm. söpöstä ja säyseästä :)


      • Kiskisu
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Heh, tuossa näköjään kaima nähnyt taas tarpeelliseksi kohottaa itsetuntoani tai jotain, mutta juu, saatat hyvinkin olla yhtä täydellinen tai jopa täydellisempi. Ainakin nimimekkisi antaa mielikuvan mm. söpöstä ja säyseästä :)

        Tuohan siis tarkoitti, että jokainen on itselleen täydellisin, ainakin kannattais olla. Kaima ei sitä ehkä ymmärtänyt?


      • Kympin Nainen
        Kiskisu kirjoitti:

        Tuohan siis tarkoitti, että jokainen on itselleen täydellisin, ainakin kannattais olla. Kaima ei sitä ehkä ymmärtänyt?

        Juuri noin minäkin ensimmäisen kommenttisi ymmärsin, 00:14 kommenttisi sitten ehkä monitulkintaisempi :)


    • dfvbfqa
    • t rgef

      Noista toka on ainoa mua viehättävä, mut ei muutkaan rumia ole. Kaks asiaa naisessa tulee mieleen, joita pidän aika epämiellyttävinä: pitkä leuka ja hyvin laiha kroppa.

      • gvhgc

        Ja hyvin lihavaa kroppaako et pidä epämiellyttävänä? :D


      • No thanks
        gvhgc kirjoitti:

        Ja hyvin lihavaa kroppaako et pidä epämiellyttävänä? :D

        Tai leveitä maskuliinisia kasvoja?


    • ...............

      Täysin turha aloitus, jossa joku itsetunnoton nainen haluaa, että haukutaan kilpaa kaunottaria. Eikö tällaisia kateellisten haukkumarinkejä pidetä työpaikan kahvitauolla?

      • Epäviehättävä

        Urpo. Pyysin HYVIÄ ja huonoja puolia, ajattelin että kun teitä miehiä täällä pyörii monia, niin tulisi paljon mielipiteitä. Ei sitten. Antakaa olla.


    • mies32

      Kakkonen oli paras. Mendesistä olen nähnyt hotimpiakin kuvia. Tuossa ilmeisesti meikit ja photoshopit jätetty vähiin. Kauniita olivat kaikki. Aloituksen kysymystä en ymmärrä millään tasolla. Eikä oikeastaan tee mieli alkaa erittelemään rumia piirteitä, mutta kaitpa yksinkertaisesti sopusuhtainen, symmetrinen on yleensä kaunis ja mitä kauempana siitä, sen rumempi.

    • makkarapotut

      Vaikka miehet arvostavat suuresti naiskauneutta ja joillakin (vain joillakin huom!) ainoa kriteeri naisen saamiseksi on ulkonäkö, niin valtaosa miehistä haluaa kuitenkin naiselta jonkinlaista sisäistäkin kauneutta. Siksi tämä ketju on aivan turha, koska ei ole mitään järkeä lähteä etsimällä etsimään yksittäisestä kuvasta virheitä. Kenestä tahansa meistä saa ihan kammottavia valokuvia tai sitten hyviä kuvia, kun käyttää aikaa ja vaivaa.

      On myös turha luoda pitkiä listoja siitä, että millaisia ulkonäöllisiä ominaisuuksia naisessa pitäisi olla, koska voi olla, että ihastuukin ihan toisennäköiseen naiseen. Uskoisin myöskin, että suhteella on paremmat mahdollisuudet onnistua, jos on avoin eikä aseta tarkkoja rajoja sille, että minkä pituinen naisen pitää olla, mikä kuppikoko, minkä väriset silmät/hiukset jne.

      Moni parisuhde saa alkunsa työpaikalta. Uskon, että tämä johtuu siitä, että pääsee tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen rauhassa ilman seksuaalista värittyneisyyttä. Sitä saattaa jutella vuosien varrella työkavereiden kanssa ja nähdä myös sitä, että miten he reagoivat esim. stressiin tai pomon haukkuihin tms. Moni onnistunut parisuhde saa alkunsa kunnioituksesta --> ystävyydestä --> tunteet syvenevät. Ehkä pikkujoulut tms. voi olla se ratkaiseva tekijä, jolloin näkeekin tutun työkaverin naisena/miehenä eikä vain sukupuolineutraalisti työkamuna.

      On muuten tutkittukin sitä, että nuoret miehet katsovat naisessa helposti rintoja, kun taas iän karttuessa mies oppii etsimään naisesta muitakin naisellisia kohtia kehosta esim. sääret, lantion kaari jne. Voi myös olla, että tätä kautta mies oppii arvostamaan naisessa sellaisiakin asioita, jotka eivät välttämättä ole heti tyrkyllä.

    • lottamari.

      Rumakin muuttuu kauniiksi, kun sillä on järkeä päässä ja kaunis rumaksi, kun järki ei pelaa. Aiheet loppu vai mikä suomi24.n palstapitäjällä?

    • Ikisinkku M

      Demi Lovato on persoonallisella tavalla nätti, muut aika rumia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      1990
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1810
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1552
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1036
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      937
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      844
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      170
      782
    9. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      764
    10. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      755
    Aihe