Olen 22-vuotias mies ja kiinnostunut pianon soitosta. Tiedän että aikaisemmin tästä aiheesta on jo puhuttu mutta kysynpähän. Voiko minusta tulla seuraava Iiro Rantala tai Lenni-Kalle Taipale? Jos soittaisin nyt 3 vuotta vähintään 7 tuntia viikossa niin uskotteko kuinka hyvin minun kehittyvän? Kiinnostusta on hyvin paljon ja koen olevani musikaalinen ja diipadaapa. En aio miksikään konserttipianistiksi vaan ennemminkin studiomuusikoksi. Itse luulisin että minulla jonkinlaisia mahdollisuuksia olisi studiomuusikoksi.
Vastaukset 2
- ei se mee hukkaan
opitko soittaan tolla yamah ez-220
vaikka noi 5 kappaletta
ja sen jälkeen saatko soitettua läpi pianovaparin
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDAQFjAA&url=http://www.pianovapari.com/&ei=hBmyUraZCYnS4QSoyYCACQ&usg=AFQjCNEVwF8S1v1CLTpcuOeWAeJP95Zlmw&sig2=jKbPFAsHR2fd7EtK69E4Pg&bvm=bv.58187178,d.bGE - vararengas
No ei sulta ainakaan uskoa puutu! Mut ikävä tosiasia on, että se ei kovin pitkälle vie. Unoha sennikallet ja muut virtuoosit ja tule takas maanpinnalle sieltä mozart pilvestäs: susta tulis hyvä roskakuski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435