Olen 22-vuotias mies ja kiinnostunut pianon soitosta. Tiedän että aikaisemmin tästä aiheesta on jo puhuttu mutta kysynpähän. Voiko minusta tulla seuraava Iiro Rantala tai Lenni-Kalle Taipale? Jos soittaisin nyt 3 vuotta vähintään 7 tuntia viikossa niin uskotteko kuinka hyvin minun kehittyvän? Kiinnostusta on hyvin paljon ja koen olevani musikaalinen ja diipadaapa. En aio miksikään konserttipianistiksi vaan ennemminkin studiomuusikoksi. Itse luulisin että minulla jonkinlaisia mahdollisuuksia olisi studiomuusikoksi.
Pianon soiton aloitus
Wolfgang Amadeus v.2
2
175
Vastaukset
- ei se mee hukkaan
opitko soittaan tolla yamah ez-220
vaikka noi 5 kappaletta
ja sen jälkeen saatko soitettua läpi pianovaparin
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDAQFjAA&url=http://www.pianovapari.com/&ei=hBmyUraZCYnS4QSoyYCACQ&usg=AFQjCNEVwF8S1v1CLTpcuOeWAeJP95Zlmw&sig2=jKbPFAsHR2fd7EtK69E4Pg&bvm=bv.58187178,d.bGE - vararengas
No ei sulta ainakaan uskoa puutu! Mut ikävä tosiasia on, että se ei kovin pitkälle vie. Unoha sennikallet ja muut virtuoosit ja tule takas maanpinnalle sieltä mozart pilvestäs: susta tulis hyvä roskakuski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393051Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.151396- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942