Olin siis eilen baarissa. Tapasin tosi upean vaalean naisen. Juttelimme niitänäitä ja tanssimme koko illan lähes kahdestaan. Nainen halusi luokseni jatkoille, asun ihan baarin vieressä. Lämmitin saunan ja kävimme sinne istumaan kuumiin löylyihin ja otimme juomat mukaan. Nainen oli todella seksikäs, timmi vartalo, isot rinnat ja pylly oli mitä muodokkain, minulla oli jo melkoinen kiire sänkyyn. Saunoimme rauhassa puhuen rivoja, lopuksi aloimme kiihkeästi suutelemaan ja siitä kaikki ihanuus sitten alkoikin :) En voi enempää täällä kertoa koska viestini poistetaan heti, mutta voin sanoa että yö oli elämäni mahtavin ja rakastelut tuotti melkoiset orkut. Nainen osasi siis kaikki jipot ja konstit ja kyyti mitä hän vaati piti olla täyttä toimintaa ja taukoja ei paljon saanut pitää tai heti annettiin singaali että jattka vaan ja kovempaa :)
Tapaamme jatkossa samoissa merkeissä ja vaihdoimme numeroita :)
Pakko kertoa teille kun mua onnista!
Huu mikä nainen ;)
0
797
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725