moi
itse tykkään räpistä mutta tämä nykyajan räppi on hirveetä kuraa. omia suosikkieja olivat joskus vuosia sitten steen1 ja skandaali onhan niitä muitakin hyviä :D vanha suomirap on hemmetin hyvää musaa minun mielestäni.
kaikki cheek, mikael gabriel, uniikki, sini sabotage, musta barbaari, ruudolf, mäkki, jne kaikki nämä tekevät hirveetä sontaa, kyllä lista olisi pitempi mutta en jaksa kertoa kaikkia. surkeita räppäreitä nuo kaikki ennen suomalaiset teki hyvää musaa mutta nyt... täyttä paskaa
en väitä että kaikki nykyajan suomirap olisi kuraa mutta 80% sattuu olemaan. reggea:sta en pidä lainkaan.
tässä oli minun mielipide kertokaa muut olenko väärässä tai oikeassa jokainen saa kertoa vapaasti mielipiteensä :)
ehdottakaa hyviä suomirap biisejä vuosilta 2000-2010 laittakaa vaikka youtube linkkiä tai jotain
nykyajan räppi on paskaa
8
1091
Vastaukset
- maskii
skandaali oli kova vuosia sitten
- Ei Kompromisseja
Asa ja Jodarok
- Jugis
Ei Kompromisseja kirjoitti:
Asa ja Jodarok
MC pekka
- Hyvin cknbcvkbvcbk
Jugis kirjoitti:
MC pekka
Kuunnelkaa Matti feat. Roinatan - Roju
- best rap video ever
Olipa räp miltä ajalta tahansa niin se on...
http://www.youtube.com/watch?v=mYiOGqv5WN8 - EMuphigh
asaa tai vanhemmalta nimeltään avainta suosittelen kuuntelemaan, loistavaa settiä sanoista biittiin.
jontti ja shaka on loistavia sekä yhdessä että erikseen, löytyy muutama hyvän mielen biisi sekä sit pohtivaa, raffimpaa matskuu.
julma-henrin vanhempi tuotanto on täyttä kultaa! biisit on poikkeuksetta rankkoja ja synkkiä, mut henkka on parasta mitä oulusta on koskaan tullut. uudempi henri eurocrack- kokoonpanolla ei tuu koskaan vetämään vertoja al qaida finland- tai srjnt- levyille.
laineen kasperilta löytyy monipuolisesti biisejä kuudelta eri pitkäsoitolta, lemppareiks on noussut olet tässä, du är här, you are here sekä saatana saapuu sörnaisiin. tätä suosittelen todella kuuntelemaan! ja jos diggailee herran biitistä, häneltä löytyy instrumentaalilevy kans.
toivottavasti löydät jotain kuunneltavaa :) - oiu890
Kaikki räppi on sitä.
- SHLn luvatta
Edu posseineen, niitä harvoja oikeasti taitavia räppäreitä tässä maassa joita jaksaa kuunnella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708