Turhautuneen ihmisen havainnot baareista

fajiofaspiof

Olen nyt sinkkuuttani yrittänyt purkaa baarireissuilla, mikä on typerää. Ensinnäkin koko baaritouhu on örveltämistä, esittämistä ja roolien vetämistä, rahanmenoa, myöhäistä nukkumaanmenoa sekä krapulaa.

Naiset baarissa eivät keskimäärin ole omien havaintojen mukaan valmiita seurusteluun, tekemään työtä parisuhteen eteen ja viettämään mukavia iltoja kahdestaan. Lähinnä siellä liikkuu näitä "kokemusten" hakijoita. He ovat enemmänkin menijöitä, suurelta osin ilman päämääriä. Toisaalta löytyy naisia, jotka ovat kouluttautuneita ja nirppanokkia, elättävät prinsessaunelmia.

Täytyy hieman sivuta myös baarissa käyviä miehiä, ettei naisille tule niin paha mieli. Baarissa käy paljon nuoria miehiä, jotka käyttäytyvät lapsellisesti. Kun itsetunto on heikoilla, uhoaminen parin oluen jälkeen kiihtyya. Otetaan liikaa ja nuokutaan, lisäksi kunnolla ylipainoa ja turvotusta. Toisaalta osa miehistä kuvittelee olevansa komean näköisiä ja lihaksikkaita, vaikka salilla käydään kerran pari kuukaudessa, tietysti rinta-hauis-linjalla. Sitten osa baarissa olevista miehistä on viimeisen muodin päälle ja käynyt salilla, todellisia yhden yön sankareita. Heitä kun katsoo täytyy oikein ihmetellä, onko nykymies hienosteleva neiti.

Lopputulema on se, että en enää käy baarissa. Se on typerää. Mistä tämä luulo edes on tullut, että baarista pitää etsiä naisia? Kyllä vaimoaines on jossain aivan muualla.

210

12042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+3

      En olekaan käynyt missään baareissa sitten 18-20v ja olen nyt 30 . Vaikka saattais saada seuraa en usko, että löytäis ketään semmoista kuka minua kiinnostais, tai minä heitä. Netistä on muutama suhde ollut, mutta eipä valitettavasti nekään kestäneet. Monia ei vissiin kiinnostaisi edes mennä baariin, mutta menevät siinä toivossa, että sieltä jotain seuraa löytäisivät. Itse kuitenkin mielummin vaikka kuolen yksin, kuin lähden pyörimään täysin epämiellyttävään ilmapiiriin.

      • nän se tosiaankinnnn

        Mä luulen että baareista on alkanut yhä useampi ajatella juuri tuohon malliin. Siksipä baareihin ei enää asiakastunkua niin olekkaan kuin mitä joskus ennen. No baarit ovimikkoineen ovat myös asiakasvalintaansa harrastaneet, ja sitä alkaa saada mitä tilaa, varsinkin kun tarpeeksi kauan on jo tilannut.


      • diippa

        Ei niit naisia baareista löydä varsinkaan irtosuhteita. Itse harrastan irtosuhteit ja oisin ilman nettii ihan pulas...kummasti löytyy suhteita www.treffihaku.net saitilta...Suomi24:sesta etin ennen, mut siel tuli vähän vastauksii...


    • mies.30-

      En mene baariin iskemään naisia vaan ryyppäämään kavereiden kanssa. Kännissä alkanut juttu ei toimi ja haluaisinkin tavata naisia selvinpäin jotta näkee että onko nainen edes kiinnostunut.

    • aina valmiina

      Mene muualle valittamaan. Tällä miehellä on taas ensi viikolla haku päällä. Tällä viikolla vingutin kolmea uutta seksikästä muijaa. :D

      • fajiofaspiof

        Vinkumista tosiaan. Onnea


      • ennustaja!

        ... ja yhdenkään kanssa et tule koskaan saamaan aikaan mitään pidempää suhdetta. Odota vain, kun alkaa sinullakin hieman ikä painaa ja naama roikkua, sitten olet yksin.


      • moi moi.

        Naiset on kännissä ärsyttäviä ja haastavat riitaa pienistä asioista.


      • liikaa_kokemusta
        moi moi. kirjoitti:

        Naiset on kännissä ärsyttäviä ja haastavat riitaa pienistä asioista.

        Naiset ovat selvinpäinkin ärsyttäviä ja haastavat riitaa lähes kaikesta.


      • heijuu

        Olikos vanha sitten paikattavana? Repesikö saumasta, vai osuiko johonkin terävään vai hajosiko ihan vanhuuttaan/liian kovaa käyttöä?

        Oma paikkauskokemukseni on lähinnä pyörän sisäkumeista ja rantapallosta ja rantapalloista saamani kokemuksen perusteella ilmastointiteippi ei ole paras mahdollinen puhkeaman paikkaamiseen, mutta polkupyörän kumin paikka toimii pallon kyljessä ihan ok. Tosin rantapallo ei kyllä joudu kokemaan sellaista rynkytystä jonka kuvittelen tässä tapauksessa olevan kyseessä, joten voi olla ettei se kumipaikkakaan toimi. Kokeilemalla selviää.


    • Mies1985 _

      "Kyllä vaimoaines on jossain aivan muualla."

      Aika moni avioliitto on saanut alkunsa baarista tai jostain muusta paikasta. Tuollainen ajattelu ei kuulu nykyaikaan eikä kyse ole edes mielipiteestä.

      "lisäksi kunnolla ylipainoa ja turvotusta. Toisaalta osa miehistä kuvittelee olevansa komean näköisiä ja lihaksikkaita, vaikka salilla käydään kerran pari kuukaudessa, tietysti rinta-hauis-linjalla. Sitten osa baarissa olevista miehistä on viimeisen muodin päälle ja käynyt salilla, todellisia yhden yön sankareita. Heitä kun katsoo täytyy oikein ihmetellä, onko nykymies hienosteleva neiti."

      Eli kumpikin on huono?

      • olet ressukka

        heh heh. Et taida olla ainakaan lippaan terävin patruuna. "Aika moni avioliitto on saanut alkunsa baarista tai jostain muusta paikasta. Tuollainen ajattelu ei kuulu nykyaikaan eikä kyse ole edes mielipiteestä. " Siis baarissa tai jossain muussa paikassa. No varmasti, jossainhan se toinen tavataan. HAHAHAH. HAH. Epäilen, että baari aika harvalla loppuviimein on se tapaamispaikka, tutkimuksia pitäisi etsiä aiheesta. Mutuilusta en oikein innostu.

        Kirjoitin heti alkuun, että ärsyttää tuo roolien vetäminen. Varsinkin miehillä hirveä esittämisen tarve: ollaan niin miestä! Miksei voi olla oma itsensä? Jälkimmäisessä ihmisissä ärsyttää lähinnä pinnallisuus ja teennäisyys. No se vetoaa kyllä hyvin vastaavanlaisiin naisiin. Ei järki paljon päätä pakota heillä.


      • mies 36.

        Vedin yhtää nuorta jätkää turpaan kerran kun alkoi hipelöidä mun tyttöystävää joka oli 32 v ja se jätkä oli 22. Raahasin sen baarista ulos ja annoin sille kunnolla turpaan. Eipä tule enää uhoomaan


      • toisaalla
        mies 36. kirjoitti:

        Vedin yhtää nuorta jätkää turpaan kerran kun alkoi hipelöidä mun tyttöystävää joka oli 32 v ja se jätkä oli 22. Raahasin sen baarista ulos ja annoin sille kunnolla turpaan. Eipä tule enää uhoomaan

        Mä hipelöin sitä sun muijaa sen aikaa kun sä olit siellä ulkona hakkaamassa sitä dillee. Sun muijalla tuli reikä kosteeks mun kädestä.


      • baarbaar
        olet ressukka kirjoitti:

        heh heh. Et taida olla ainakaan lippaan terävin patruuna. "Aika moni avioliitto on saanut alkunsa baarista tai jostain muusta paikasta. Tuollainen ajattelu ei kuulu nykyaikaan eikä kyse ole edes mielipiteestä. " Siis baarissa tai jossain muussa paikassa. No varmasti, jossainhan se toinen tavataan. HAHAHAH. HAH. Epäilen, että baari aika harvalla loppuviimein on se tapaamispaikka, tutkimuksia pitäisi etsiä aiheesta. Mutuilusta en oikein innostu.

        Kirjoitin heti alkuun, että ärsyttää tuo roolien vetäminen. Varsinkin miehillä hirveä esittämisen tarve: ollaan niin miestä! Miksei voi olla oma itsensä? Jälkimmäisessä ihmisissä ärsyttää lähinnä pinnallisuus ja teennäisyys. No se vetoaa kyllä hyvin vastaavanlaisiin naisiin. Ei järki paljon päätä pakota heillä.

        Tapasin nykyisen vaimona baaritiskilla, 1.1. tulee 14 vuotta täyteen yhteistä eloa. =)


    • fuck yeah

      Olin eilen baarissa yksin, istuin koko illan yksin. Olen normaalinnäköinen 29 vuotias nainen. Ihmisiä kiinnostaa vaan ryyppääminen. Itse pidän loppuvuoden "vapaata" kyseisestä harrastuksesta. Mitään en siitä ole itselle saanut, pelkkää mielipahaa, rahanmenoa ja väsymystä.

      • 19+20

        oisit ottanu täältä jonkun ätmin kainaloon


      • ätmsmss

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.


      • Kunhan mietin
        ätmsmss kirjoitti:

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.

        Ei niitä voi tavata missään. Siksi ne sinkkuja ovatkin.

        Ainoa tapa saada kunnollinen ujo neitsyttyttö on hurmata hänet kirjoittamalla kauniita netissä.


      • hkiN25
        ätmsmss kirjoitti:

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.

        Mut löytää kaupasta, kävelemästä, julkisista, stand uppia katsomasta ja netistä. Vaivaantuisinko aluksi..? Kyllä mutta olisin asiasta onnellinen ja ilahtunut, kunhan olisin päässyt alkushokin yli... Erityisesti jos toista jännittäisi, olisi minunkin helpompi olla tilanteessa ^_^


      • GamerGirl91
        ätmsmss kirjoitti:

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.

        Niin, tällanen tää on tää meidän synkiöSuomi. Toista se oli Kanadassa jossa olen asunut... Oi siellä oli niin helppo tutustua uusiin ihmisiin kun bussipysäkilläkin randomit alkaa keskenään jutustelemaan. Olisipa täälläkin keskellä-ei-mitään yhtä puhelias ilmapiiri...


      • Nainen vastaa
        ätmsmss kirjoitti:

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.

        Moni nainen pitää eläinrakkaista miehistä. Joten hankkikaa koira ja lähtekää lenkille ja koirapuistoihin. Koirien kanssa voi pysähtyä juttelemaan myös kadulla eikä sitä pidetä häiritsemisenä :). Eläimistä on helppo avata keskustelu. Jos mies ei ole eläinrakas niin suurella todennäköisyydellä luonteessa on paljon ikäviä piirteitä ja sen vuoksi juuri eläinrakkaus on monille naisille ihan kynnyskysymys.


      • ....
        ätmsmss kirjoitti:

        Missähän sinut kaltaisia naisia tapaisi? Kaupassa ihmiset kiusaantuvat, jos aloittaisi keskustelun. Liikuntaharrastuksissa ihmiset häiriintyvät, jos heidät keskeyttää.

        ..en ainakaan kiusaantuisi jos kaupassa tai vastaavassa joku miellyttävä nuorimies tulisi ottamaan kontaktia, päinvastoin olisi/on mukava päivän piristys :)


      • -N-
        GamerGirl91 kirjoitti:

        Niin, tällanen tää on tää meidän synkiöSuomi. Toista se oli Kanadassa jossa olen asunut... Oi siellä oli niin helppo tutustua uusiin ihmisiin kun bussipysäkilläkin randomit alkaa keskenään jutustelemaan. Olisipa täälläkin keskellä-ei-mitään yhtä puhelias ilmapiiri...

        Kyllä se on paljon omasta asenteesta kiinni, itsekin voi tehdä aloitteen ja eipä sitä kukaan ole toistaiseksi torjunut jos jossain on alkanut juttelemaan.


      • Nainen vastaa kirjoitti:

        Moni nainen pitää eläinrakkaista miehistä. Joten hankkikaa koira ja lähtekää lenkille ja koirapuistoihin. Koirien kanssa voi pysähtyä juttelemaan myös kadulla eikä sitä pidetä häiritsemisenä :). Eläimistä on helppo avata keskustelu. Jos mies ei ole eläinrakas niin suurella todennäköisyydellä luonteessa on paljon ikäviä piirteitä ja sen vuoksi juuri eläinrakkaus on monille naisille ihan kynnyskysymys.

        Kuinka moni, onko tutkimustietoa? Jos ei, niin ei kannattaisi ehkä yleistää omaa mielipidettäsi ”useimpien” naisten mielipiteeksi. Minä en ainakaan riemusta kiljuisi jos miehellä olisi koira, tosin ei se nyt mikään ehdoton este suhteelle olisi, jos mies olisi muuten mieleiseni.


      • panomies.

        Naista ei kannata ottaa vaimoksi vaan seksi kumppaniksi


      • Täh?
        stellaria81 kirjoitti:

        Kuinka moni, onko tutkimustietoa? Jos ei, niin ei kannattaisi ehkä yleistää omaa mielipidettäsi ”useimpien” naisten mielipiteeksi. Minä en ainakaan riemusta kiljuisi jos miehellä olisi koira, tosin ei se nyt mikään ehdoton este suhteelle olisi, jos mies olisi muuten mieleiseni.

        Ei edellinen missään kirjoittanut "useimpien". Vain sinä teit niin.

        Mutta missään nimessä ei koiraa pidä hankkia iskuvälineeksi.


      • mies vastaa
        Nainen vastaa kirjoitti:

        Moni nainen pitää eläinrakkaista miehistä. Joten hankkikaa koira ja lähtekää lenkille ja koirapuistoihin. Koirien kanssa voi pysähtyä juttelemaan myös kadulla eikä sitä pidetä häiritsemisenä :). Eläimistä on helppo avata keskustelu. Jos mies ei ole eläinrakas niin suurella todennäköisyydellä luonteessa on paljon ikäviä piirteitä ja sen vuoksi juuri eläinrakkaus on monille naisille ihan kynnyskysymys.

        Niin, muuten kyllä mutta kyse on monen asian summsta...Ensinnäkin se on iso vastuu eikä, sitä voi ajatella minään leluna jolla naisia pokataan.Tämän jälkeen tulee hinta, riippuen tietenkin minkälaisen ottaa.Sen jälkeen se pitäisi kouluttaa hyvin koska, eihän sitä riehuvaa karvakasaa voi ottaa mikä tuntee olonsa epävarmaksi.
        Tuon jälkeen, tulee sen hoitaminen ja ulkoiluttaminen...ketä kiinnostaa lähteä 20 asteen pakkaseen liukastelemaan tai juuri nyt, kosteaa,märkää ja pimeää.Ja se pitäisi tehdä joka päivä.
        Ei sillä, koirat on aivan ihania ja mahtavia eläimiä.Toivon että joku päivä itseltäni löytyy joku haukku mutta,silloin en asusta enään yksin.Vastuun jakamiseen olen siis valmis.


      • Täh? kirjoitti:

        Ei edellinen missään kirjoittanut "useimpien". Vain sinä teit niin.

        Mutta missään nimessä ei koiraa pidä hankkia iskuvälineeksi.

        No jaa, tulkitsin sitten ehkä itse vähän liikaa. Aattelin vain, että jos minä käyttäisin sanontaa ”moni nainen…” tällaisessa yhteydessä jossa on tarkoitus antaa miehille jotain vinkkejä millä naisen voisi löytää, niin tarkoittaisin sillä juuri sitä, että mielestäni yli 50% naisista (eli useimmat) on sellaisia joihin se ehdottamani metodi tehoaisi.


      • mies vastaa
        .... kirjoitti:

        ..en ainakaan kiusaantuisi jos kaupassa tai vastaavassa joku miellyttävä nuorimies tulisi ottamaan kontaktia, päinvastoin olisi/on mukava päivän piristys :)

        Jooo, en mäkään laittaisi pahakseni on mukava neitokainen sanoisi että lähdetäänkö kahveellle..:D Mutta, se ongelma onkin siinä että mistä kukaan tietää kuka on oikeasti hyvä tyyppi ja mistä toinen pitää. Itse olen 179 cm ja 110kg, toisen mielestä olen todella ylipainoinen läski kun toisen mielestä "miehekkään" kokoinen tai "voisi menetellä" tapaus. Ihmisenä olen aluksi ehkä hiljainen, varsinkin tuollaisessa mutta kun tutustuu niin puhetta tulee vaikka kuinka.
        Pointtina siis, ihmiset lähestyisivät toisiaan, jos todella tietäisivät että, toinen ei pitäisi vasten mielisenä eikä toisaalta hulluna.


      • suomalainen kovis
        -N- kirjoitti:

        Kyllä se on paljon omasta asenteesta kiinni, itsekin voi tehdä aloitteen ja eipä sitä kukaan ole toistaiseksi torjunut jos jossain on alkanut juttelemaan.

        Pidä sä vaan se turpas kiinni äläkä sekaannu tähän threadiin!


      • rajota nyt vähän
        stellaria81 kirjoitti:

        No jaa, tulkitsin sitten ehkä itse vähän liikaa. Aattelin vain, että jos minä käyttäisin sanontaa ”moni nainen…” tällaisessa yhteydessä jossa on tarkoitus antaa miehille jotain vinkkejä millä naisen voisi löytää, niin tarkoittaisin sillä juuri sitä, että mielestäni yli 50% naisista (eli useimmat) on sellaisia joihin se ehdottamani metodi tehoaisi.

        Mä ainakaan enää tällä iällä haluaisi suhteeseen 50% kanssa, ihan ykskin riittäis, ainakin vähäks aikaa.


      • Nartut sotkee
        mies vastaa kirjoitti:

        Niin, muuten kyllä mutta kyse on monen asian summsta...Ensinnäkin se on iso vastuu eikä, sitä voi ajatella minään leluna jolla naisia pokataan.Tämän jälkeen tulee hinta, riippuen tietenkin minkälaisen ottaa.Sen jälkeen se pitäisi kouluttaa hyvin koska, eihän sitä riehuvaa karvakasaa voi ottaa mikä tuntee olonsa epävarmaksi.
        Tuon jälkeen, tulee sen hoitaminen ja ulkoiluttaminen...ketä kiinnostaa lähteä 20 asteen pakkaseen liukastelemaan tai juuri nyt, kosteaa,märkää ja pimeää.Ja se pitäisi tehdä joka päivä.
        Ei sillä, koirat on aivan ihania ja mahtavia eläimiä.Toivon että joku päivä itseltäni löytyy joku haukku mutta,silloin en asusta enään yksin.Vastuun jakamiseen olen siis valmis.

        Ei sellaisia riehuvia karvakasoja voi kotiin ottaa. siksi en päästä naisia sotkemaan siistiä kotiani. Koiran voisi kyllä ottaa.


      • Kunhan mietin kirjoitti:

        Ei niitä voi tavata missään. Siksi ne sinkkuja ovatkin.

        Ainoa tapa saada kunnollinen ujo neitsyttyttö on hurmata hänet kirjoittamalla kauniita netissä.

        Heh, sellaisia ei enää ole Suomessa ainakaan =) Kaikkihan katsoo salkkareita sun muuta jo ekalta luokalta niin ei ne enää usko nettisetiä, ovat neitsyitä tai ei


      • Kokemusta on
        Nainen vastaa kirjoitti:

        Moni nainen pitää eläinrakkaista miehistä. Joten hankkikaa koira ja lähtekää lenkille ja koirapuistoihin. Koirien kanssa voi pysähtyä juttelemaan myös kadulla eikä sitä pidetä häiritsemisenä :). Eläimistä on helppo avata keskustelu. Jos mies ei ole eläinrakas niin suurella todennäköisyydellä luonteessa on paljon ikäviä piirteitä ja sen vuoksi juuri eläinrakkaus on monille naisille ihan kynnyskysymys.

        Juuri koiran omistajissa niitä ikäviä piirteitä on. Kun ei pärjää ihmisten kanssa, hankitaan koira..


      • Kova mies
        suomalainen kovis kirjoitti:

        Pidä sä vaan se turpas kiinni äläkä sekaannu tähän threadiin!

        oon mikä mies! Mulla jo seisoo!


    • -M-

      Baarit eivät ole tällä hetkellä vähääkään muodissa. Ehkä jotkut juuri mopokortin saaneet jaksavat vielä innostua aiheesta mutta vähänkin varttuneempi väki tuntuu lähtevän baariin "läpällä". Eihän tällainen huvittunut asenne hauskanpitoa estä, mutta toiseen ihmisiin tutustuminen on hankalaa jos molemmat kokevat olevansa paikassa ja tilanteessa joka ei ole oikein vakavastiotettava.

      Muodissa taas on elämäntyyli johon kuuluu hyvää ruokaa, liikuntaharrastuksia, luontoa, matkustelua, käsillä tekemistä yms. tervehenkisiä elämyksiä. Tällaiset jutut ovat nykyään niitä jotka ovat muodikkuutensa takia ainakin naisten mielestä otollisia tilanteita. Ihan hienoa mutta pirun hankalaa tutustumisen kannalta.

      • oluesta tulee pissaa

        Samaa mieltä. Baarissa ei ole kovin älykästä porukkaa, tosin moni siellä pitää itseään kovin fiksuna. Varsinkin parin oluen jälkeen.


      • jep
        oluesta tulee pissaa kirjoitti:

        Samaa mieltä. Baarissa ei ole kovin älykästä porukkaa, tosin moni siellä pitää itseään kovin fiksuna. Varsinkin parin oluen jälkeen.

        Baareissa pyörii lähinnä nämä 18-19 vuotiaat joille yökerhot on vielä uus ja hieno juttu ja sitten nää teinin asteelle jääneet joiden mielestä on niin hienoa olla "iha vitun kännissä!!1!!1!". En usko näistä olevan oikeaan parisuhteeseen, tasapainoiseen ja kahden aikuisen väliseen. Teinisuhteet on sitten asia erikseen.. Tai sitten haetaan vain seksiä.


    • Eli kun sinä et viihdy baarissa, et halua baarissa viihtyvää naista etkä tosin sieltä ketään saisikaan, niin ei sitten muutkaan.

      Lienee mahdoton ajatus, että erilaiset ihmiset pitävät erilaisista asioista ja moni löytää kumppaninkin baarista.

      • aloittajajtfy5

        Oletpas sinä veikkonen. Toden totta, en halua baarissa viihtyvää naista. Tuntuu vain kovasti siltä, että naista on korrektia lähestyä vain baarissa. Saako baarikulttuuria kritisoida? Saa


      • dfbngfnhg
        aloittajajtfy5 kirjoitti:

        Oletpas sinä veikkonen. Toden totta, en halua baarissa viihtyvää naista. Tuntuu vain kovasti siltä, että naista on korrektia lähestyä vain baarissa. Saako baarikulttuuria kritisoida? Saa

        Ehkä palstalaisten ongelma onkin tässä? Koska suuri osa ihmisiä tutustuu baareissa (minun tutuistani melkein kaikki avioparit, olen helsingistä), niin sitten he, jotka eivät siellä viihdy, jäävät ulkopuolisiksi. Heidän kannattaisi panostaa nettitreffailuun, ne loput jotka ovat tutustuneet muualla, ovat tavanneet netissä. Paitsi yksi, joka löysi puolison seurakuntanuorten joukosta, mutta hän olikin erilainen alunperinkin.


      • stadilainen
        dfbngfnhg kirjoitti:

        Ehkä palstalaisten ongelma onkin tässä? Koska suuri osa ihmisiä tutustuu baareissa (minun tutuistani melkein kaikki avioparit, olen helsingistä), niin sitten he, jotka eivät siellä viihdy, jäävät ulkopuolisiksi. Heidän kannattaisi panostaa nettitreffailuun, ne loput jotka ovat tutustuneet muualla, ovat tavanneet netissä. Paitsi yksi, joka löysi puolison seurakuntanuorten joukosta, mutta hän olikin erilainen alunperinkin.

        Kylläpä sinulla on erikoinen kaveripiiri! Taitaa olla syvälliset keskustelut vähissä ;).


      • minä

        Tanssilavoilta löydät naisen;)


    • sdd

      Itse en ole enää pitkään aikaan käynyt missään baareissa. Ainoa motiivi miksi siellä joskus nuorempana tuli käytyä oli se ajatus että löytäisi naisen mutta eipä löytynyt ja kyllä sitä rahaa aika paljon on aikoinaan tullut noihin baareihin kannettua.

      Jos ei nuorena saa bareista seuraa niin ei sitä sitten vanhempanakaan saa joten yhtä hyvin voi säästää rahat.

    • Reipas Mies

      Ensi tammikuussa tulee tipatonta tammikuuta minulle 4 vuotta. Haluaisin kyllä nauttia hyviä alkoholijuomia hyvässä seurassa, mutta nämä suomi-baarit lähinnä aiheuttavat minulle vatsanväänteitä jo ajatuksena.

      Suomibaareissahan on kiva roolipelata. Mitä kovaäänisempi ASSCLOWN mies on (peacock-theory) niin sitä todennäköisemmin saa naisen edes yökäyttöön mitä ei arjessa mitenkään saisi. Tämä mahdollistanee sen että Tasojärjestelmässä on tämä loophole johon jokainen näkee vastauksia ostareilla ja muualla- menevällä mimmillä on semiruma mies.Mutta tämä mies on kipinöinyt sekä mölynnyt nousuhumalasaan tarpeeksi hyvin. Ollut leader sekä tosi mies.

      Voisin kirjoittaa parikymmentä a4:sta tästä huutavasta epäkohdasta Suomessa että ei ole käytössä oikein muunlaista platformia tutustua naisiin kuten baareissa on sosiaalisesti sallittua- mutta sielläkin tämä asia tapahtuu juuri naisten säännöillä.

      • Oletko tosiaan ollut kohta 4 vuotta käymättä baareissa, vai peräti 4 vuotta kokonaan ilman alkoholia?

        Etkö voisi kuitenkin käydä baareissa yhdessä kavereiden kanssa, niin silloin saisit nauttia niitä hyviä juomia hyvässä seurassa?

        Eikö susta tuntunut koskaan pahalta jättäytyä kokonaan pois tuolta baarielämästä, kun oon kuitenkin vielä nuori mies ja eikös sullakin ole vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin?

        Sen kyllä ymmärrän hyvin, jos yksin ei halua baariin lähteä. Mutta jos kuitenkin kaveriseuraa on sinne tarjolla, niin kyllä silloin mielestäni kannattaa baareissa ainakin edes joskus käydä.

        Mutta en kyllä usko siihen, että missään ulkomaillakaan se baarielämä olisi mitenkään sen erilaisempaa. Ainakaan yksin ei kannata sielläkään nuoren miehen baariin mennä, se nyt on ihan selvä asia.


      • ajattelen parastasi
        DarkFear kirjoitti:

        Oletko tosiaan ollut kohta 4 vuotta käymättä baareissa, vai peräti 4 vuotta kokonaan ilman alkoholia?

        Etkö voisi kuitenkin käydä baareissa yhdessä kavereiden kanssa, niin silloin saisit nauttia niitä hyviä juomia hyvässä seurassa?

        Eikö susta tuntunut koskaan pahalta jättäytyä kokonaan pois tuolta baarielämästä, kun oon kuitenkin vielä nuori mies ja eikös sullakin ole vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin?

        Sen kyllä ymmärrän hyvin, jos yksin ei halua baariin lähteä. Mutta jos kuitenkin kaveriseuraa on sinne tarjolla, niin kyllä silloin mielestäni kannattaa baareissa ainakin edes joskus käydä.

        Mutta en kyllä usko siihen, että missään ulkomaillakaan se baarielämä olisi mitenkään sen erilaisempaa. Ainakaan yksin ei kannata sielläkään nuoren miehen baariin mennä, se nyt on ihan selvä asia.

        Mites DarkFear, oletko viime aikoina käynyt baarissa? Kai olet käynyt, tuntuisi varmaan pahalta jättäytyä sivuun kun olet vielä tuollainen nuori mies, parhaat vuodet vielä edessä ja kaikki.


      • ajattelen parastasi kirjoitti:

        Mites DarkFear, oletko viime aikoina käynyt baarissa? Kai olet käynyt, tuntuisi varmaan pahalta jättäytyä sivuun kun olet vielä tuollainen nuori mies, parhaat vuodet vielä edessä ja kaikki.

        No laivaristeilyllä tuli viimeksi käytyä baareissa tässä muutama viikko sitten.


      • no huhhu
        DarkFear kirjoitti:

        No laivaristeilyllä tuli viimeksi käytyä baareissa tässä muutama viikko sitten.

        Mitä kettua? :o


      • 6+6

        Minun määritelmä hyvästä seurasta ei ole jotain teinirunkkareille suunnattua pua-soopaa saarnaava bessewisseri.


    • en olis halunnutkaan

      Happamia sano...

      • kiitos ja näkemiin

        Yllättävän vähän tähän tullut vastauksia. Mielestäni ongelma on siinä että aloitteita ei voi reaalimailmassa tehdä muualla kuin baarissa. Tosiongelma on kyllä Se että naisten iskeminen vaatii roolien vetämistä, apinointia. Hetken ajattelin, että harjoittelen ja omaksun tosimiehen roolin. Minun mielestäni luonnottoman roolin vetäminen on typerää. En jaksa.


      • mies32
        kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Yllättävän vähän tähän tullut vastauksia. Mielestäni ongelma on siinä että aloitteita ei voi reaalimailmassa tehdä muualla kuin baarissa. Tosiongelma on kyllä Se että naisten iskeminen vaatii roolien vetämistä, apinointia. Hetken ajattelin, että harjoittelen ja omaksun tosimiehen roolin. Minun mielestäni luonnottoman roolin vetäminen on typerää. En jaksa.

        Vaatiihan se roolia jos oma itsesi on vastenmielinen, kuten tämän ketjun mukaan haiskahtaa.


      • FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

        Vaatiihan se roolia jos oma itsesi on vastenmielinen, kuten tämän ketjun mukaan haiskahtaa.

        Jotta voisi saada parempi rooli, on vaihdettava teatteri.


      • Töörö::
        kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Yllättävän vähän tähän tullut vastauksia. Mielestäni ongelma on siinä että aloitteita ei voi reaalimailmassa tehdä muualla kuin baarissa. Tosiongelma on kyllä Se että naisten iskeminen vaatii roolien vetämistä, apinointia. Hetken ajattelin, että harjoittelen ja omaksun tosimiehen roolin. Minun mielestäni luonnottoman roolin vetäminen on typerää. En jaksa.

        Aloitteita voi ja pitää tehdä muuallakin kuin baareissa. Muualla naiset eivät aavista heti että olet iskemässä, joten juttusille pääsee ehkä helpomminkin.

        Tottakai naisten kanssa menestyvän miehen rooli tuntuu luonnottomalta jos olet tähän asti vetänyt hartiat lysyssä kulkevan epäonnistujan "roolia"! Jatka vaan oikeanlaisen roolin vetämistä niin jatkossa se tuntuukin luonnollisemmalta!
        Roolit tässä merkityksessä on mitä luonnollisin asia: juuri näin kuuluu toimia.
        Itse piereskelen kotona mutten työhaastattelussa. Enkö muka ole oma itseni jommassakummassa?


      • kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Yllättävän vähän tähän tullut vastauksia. Mielestäni ongelma on siinä että aloitteita ei voi reaalimailmassa tehdä muualla kuin baarissa. Tosiongelma on kyllä Se että naisten iskeminen vaatii roolien vetämistä, apinointia. Hetken ajattelin, että harjoittelen ja omaksun tosimiehen roolin. Minun mielestäni luonnottoman roolin vetäminen on typerää. En jaksa.

        Naiset ovat joko vielä ujompia,kuin miehet tai sitten etsitään sitä 100% matchia,jota ei todellisuudessa ole olemassakaan..
        Sevinpäin juttelemaan tulevaa pidetään outona.
        Muutaman kerran on nainen tehnyt aloitteen,mutta en ole kiinnostunut itseäni painavammista,enkä yli 10vuotta vanhemmista naisista.

        Pikkusen selvemmin kun te naiset osaisitte kiinnostuksenne näyttää meille ymmärtämättömille miehille,niin kyllä ainakin minulta seuraa saisi.

        Osaan myös kieltäytyä kohteliaammin,kuin monet naiset.
        Mitä sä kuvittelet ja painu vit..n,on kuultu liian monta kertaa..


      • Älä vielä luovuta
        lukaskuulet kirjoitti:

        Naiset ovat joko vielä ujompia,kuin miehet tai sitten etsitään sitä 100% matchia,jota ei todellisuudessa ole olemassakaan..
        Sevinpäin juttelemaan tulevaa pidetään outona.
        Muutaman kerran on nainen tehnyt aloitteen,mutta en ole kiinnostunut itseäni painavammista,enkä yli 10vuotta vanhemmista naisista.

        Pikkusen selvemmin kun te naiset osaisitte kiinnostuksenne näyttää meille ymmärtämättömille miehille,niin kyllä ainakin minulta seuraa saisi.

        Osaan myös kieltäytyä kohteliaammin,kuin monet naiset.
        Mitä sä kuvittelet ja painu vit..n,on kuultu liian monta kertaa..

        Olen nainen, mutta en ymmärrä enkä hyväksy tuota käytöstä naisilta eli "Mitä sä kuvittelet ja painu vit..n". Se on todella törkeää ja sivistymätöntä. Kyllä miehetkin osaavat olla yhtä törkeitä. Käytöskulttuuri on romahtanut sekä yksityiselämässä että työelämässä. Työpaikoillakin kuulee jatkuvasti sitä "voi veetä" sekä miesten että naisten suusta. Ei ole ihme, että nuorisokin on sen omaksunut.

        Aikaisemmin jos mies haki naista tanssimaan, eikä ollut humalassa, niin naisen kuului lähteä. Nykyisin moni ei lähde, jos ei miehen ulkonäkö miellytä ja saattaa jopa vastata tuolla edellä mainitulla törkeällä tavalla.

        Jos haluaa kieltäytyä, kuuluu se tehdä todellakin kohteliaasti eikä moukkamaisesti päästää suustaan mitä tahansa sammakoita. Mihin on kaunis ja toisia kunnioittava käytös kadonnut. Tuskin kukaan ilahtuu, jos ladotaan törkeyksiä päin naamaa. Eikä se humala kelpaa selitykseksi - miksi juoda niin paljon, että kontrolli menee.

        Toivon aloittajalle, että löydät itsellesi jostakin kunnon vaimon. Oletko kokeillut käydä jollakin itseäsi kiinnostavalla kurssilla tai harrastusryhmässä, jossa voisi tutustua samanhenkisiin naisiin. Onnea etsimiseen :)

        Netistäkin jotkut löytävät kumppanin, mutta siellä on myös paljon sellaisia, jotka chattailevat päivittäin tuntikausia monen ihmisen kanssa ja roikkuvat treffipalveluissa kuukausi-/vuositolkulla. Ja vaikka netissä kirjoittamalla toinen tuntuisi kuinka sopivalta tahansa, niin oikeasti tavatessa todellisuus voi olla täysi pettymys.


      • matiltda
        kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Yllättävän vähän tähän tullut vastauksia. Mielestäni ongelma on siinä että aloitteita ei voi reaalimailmassa tehdä muualla kuin baarissa. Tosiongelma on kyllä Se että naisten iskeminen vaatii roolien vetämistä, apinointia. Hetken ajattelin, että harjoittelen ja omaksun tosimiehen roolin. Minun mielestäni luonnottoman roolin vetäminen on typerää. En jaksa.

        Kyllä aloitteen voi tehdä muuallakin. Voi tietysti vaatia mielikuvitusta miten lähestyy toista että ei vaikuta liian tungettelevalta. Ehkä se ei sovi suomalaiseen kulttuuriin, mutta kun katsoo amerikkalaisia leffoja niin kyllähän niissä.

        Itse suosittelen menemään naisvaltaiseen harrastukseen. Esim. kulttuuri on naisvaltaista, erilaiset taide- ja käsityöryhmät, kokkauskurssit, tanssikurssit. Sitten vaan rohkeasti iske kiinni jos joku kivan oloinen löytyy. Ja kannattaa miettiä omia kriteerejään, että minkä tyyppistä ihmistä etsii.


    • Baari on perse keksintö

      Turha sinne on mennä, halvemmaksi tulee ryypätä ja runkata kotona. Siellä on helvetin tylsääkin, ei mitään muuta tekemistä kuin kännääminen. Pillua en ole baarista koskaan saanut, vituttaa vaan katsoa vieressä kun vittua jaellaan typerille panopelleille. Jos baari-illan lopputulos on tulla yksin kotiin kiroten ja oksentaen vetämään käteen, niin ei kannata edes lähteä.

      • Siis WIDDU!

        Voi WIDDU siis WIDDU tätä palstaa! Nyt se tuplaa kaiken!


      • Oletko käynyt yksin baarissa? Jos oot yksin siellä käynyt, niin ei kyllä mikään ihme, jos oot myös yksin joutunut sieltä pois lähtemään, koska naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä.


      • Huonoja kokemuksia
        DarkFear kirjoitti:

        Oletko käynyt yksin baarissa? Jos oot yksin siellä käynyt, niin ei kyllä mikään ihme, jos oot myös yksin joutunut sieltä pois lähtemään, koska naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä.

        On kyllä totta, että yksin ei kannata baariin mennä. Se on vähän niinkuin oletus, että siellä baarissa ollaan kavereiden kanssa. Sekä henkilökunta että muut asiakkaat katsovat kieroon yksinäistä miestä. Ja minulle on myös tultu aivan avoimesti vittuilemaan, kun olen joskus yksin baariin mennyt.


      • Huonoja kokemuksia kirjoitti:

        On kyllä totta, että yksin ei kannata baariin mennä. Se on vähän niinkuin oletus, että siellä baarissa ollaan kavereiden kanssa. Sekä henkilökunta että muut asiakkaat katsovat kieroon yksinäistä miestä. Ja minulle on myös tultu aivan avoimesti vittuilemaan, kun olen joskus yksin baariin mennyt.

        No ei mikään yllätys, jos sulle on noin päässyt käymään. Se kun on just niin, että yksin ei nuoren miehen kannata koskaan baareihin mennä, kun kaikki muut ihmiset ajattelevat siitä aina kaikkea negatiivista.

        Sitten kun just henkilökunta ja kaikki muut asiakkaat katsovat kieroon yksinäistä nuorta miestä ja varmaan jotkut saattavat tulla ihan avoimesti just suoraan vittuilemaan sen yksinolon takia.


      • Tommi O.
        Huonoja kokemuksia kirjoitti:

        On kyllä totta, että yksin ei kannata baariin mennä. Se on vähän niinkuin oletus, että siellä baarissa ollaan kavereiden kanssa. Sekä henkilökunta että muut asiakkaat katsovat kieroon yksinäistä miestä. Ja minulle on myös tultu aivan avoimesti vittuilemaan, kun olen joskus yksin baariin mennyt.

        Noinko se yleensä menee? Itse olen useastikin käynyt baarissa yksin nykyisellä asuinpaikkakunnallani (kaverit asuvat muualla), eikä minua ole ikinä kieroon katsottu. Päinvastoin, olen saattanut mennä tiskille tai pöytään istumaan ja juomaan oluttani, ja monia kertoja naiset ovat tulleet jututtamaan ja liittyneet seuraani =) En ole se paikan komein enkä rikkain mies, mutta hymyilen paljon, otan katsekontaktia jos näen jotakin minua miellyttävää, ja ennen kaikkea, en pyytele anteeksi omaa olemassaoloani ja tuijottele tuopin pohjaa sammumiskunnossa.. Terveellä itsetunnolla pääsee aika pitkälle sanon minä.. =)


    • Ajatuksiani jorisen

      Yöelämä on rankkaa ja ihmisistä tulee uusia puolia esiin. Rahaa menee takuulla ja monesti laatta lentää jo baarin nurkkaan. Turhauttavaa. Kavereitakaan ei jaksa oikein baarissa katella. Luulevat naiset vielä homoiksi kun toisten naamoja vaan toljotetaan, eikä niille keksi mitään sanomistakaan kun kaikki kuulumiset on jo jauhettu matkalla baariin. Itseasiassa en olisi halunnut lähteäkään, mutta pitäähän sitä välillä käydä "hauskaa pitämässä". Haluaisin ehkä erilaiset pirskeet ja erilaista seuraa vaihteeksi... :I

      • Jos baarielämä kyllästyttää, niin kannattaa panostaa enemmän vaikka laivaristeilyihin. Siellä on myös baareja, mutta varsinainen baari-ilta tulee monin kerroin normi baari-iltaa edullisemmaksi, kun juomat ovat hieman edullisempia kun mitä kaupunkien baareissa, lisäksi laivalla ei tarvitsee maksaa sisäänpääsylippuja, narikoita ja taksimaksuja kotiin. Laivalla voi myös ostaa juomia tax-freesta ja käydä juomassa niitä välillä baarialueiden ulkopuolella, niin ei tarvitse koko illan ajan tilata kalliita juomia baareista.

        Toki laivaristeilyn aikana menee rahaa kaikkeen muuhun, mutta suosittelen kyllä silti.


      • +30-v nuori
        DarkFear kirjoitti:

        Jos baarielämä kyllästyttää, niin kannattaa panostaa enemmän vaikka laivaristeilyihin. Siellä on myös baareja, mutta varsinainen baari-ilta tulee monin kerroin normi baari-iltaa edullisemmaksi, kun juomat ovat hieman edullisempia kun mitä kaupunkien baareissa, lisäksi laivalla ei tarvitsee maksaa sisäänpääsylippuja, narikoita ja taksimaksuja kotiin. Laivalla voi myös ostaa juomia tax-freesta ja käydä juomassa niitä välillä baarialueiden ulkopuolella, niin ei tarvitse koko illan ajan tilata kalliita juomia baareista.

        Toki laivaristeilyn aikana menee rahaa kaikkeen muuhun, mutta suosittelen kyllä silti.

        Muuta kun mulla ei ole ketään kenen kanssa mennä, ja työkaverit kyselee. Mitä mä vanhemmillenikin sanoisin... Onneksi on parhaat nuoruusvuodet vielä edessä päin.


      • +30-v nuori kirjoitti:

        Muuta kun mulla ei ole ketään kenen kanssa mennä, ja työkaverit kyselee. Mitä mä vanhemmillenikin sanoisin... Onneksi on parhaat nuoruusvuodet vielä edessä päin.

        No se on kyllä harmillista, jos ei ole ketään kavereita, joiden kanssa voisi noissa baareissa ja laivaristeilyillä käydä. Yksin ei kyllä kannata nuoren miehen mihinkään mennä, kun sitä aina kaikki ihmiset niin ihmettelevät ja ajattelevat siitä kaikkea negatiivista.


    • ffgg

      Ei mulla ole kavereita joten yksin joutuisin menemään baariin joten tämän palstan logiikan mukaan en voi baariin mennäkään. Tosin, en minä mitään kavereita haluakaan vaan naisen.

      • No sitten tilanteesi on kyllä oikeasti todella hankala. Ei sun yksin kyllä kannata mihinkään baareihin tai laivaristeilylle lähteä, koska muut ihmiset kuitenkin ajattelisivat siitä kaikkea negatiivista.

        Mutta kyllä sun kannattaa niitä kavereita haluta hankkia, jos meinaat haluta sen naisen joskus löytää. Jos sulla ei ole ketään kavereita, niin silloin naiset ajattelevat susta kaikkea negatiivista, eivätkä varmasti halua seurustella sellaisen nuoren miehen kanssa, jolla ei ole ketään kavereita.

        Yksinäisenä nuorena miehenä jos yrität naisiin tutustua, niin varmasti he kyselevät heti kaikkea sun kavereistasi ja ajattelevat heti olevan sussa jotain vikaa, jos sulla ei ole ketään kavereita.


      • rockis

        Voi hyvänen aika. Tähänkö tää maailma on mennyt...mä ainakin menisin jutteleen jos näkisin yksin istuvan miehenalun baarissa. Baareissa on tarkoitus tutustua ihmisiin! Mitä sitä yksinoloa häpeämään? Kertoo reilusti että joo yksin olen ja naisia on tarkoitus iskeä ;) Ei se nyt niin puun takaa voi tulla että kukaan siitä nokkiinsa ottaisi. Siitähän saa jo ihan keskusteluakin aikaiseksi.


      • mies 86
        rockis kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Tähänkö tää maailma on mennyt...mä ainakin menisin jutteleen jos näkisin yksin istuvan miehenalun baarissa. Baareissa on tarkoitus tutustua ihmisiin! Mitä sitä yksinoloa häpeämään? Kertoo reilusti että joo yksin olen ja naisia on tarkoitus iskeä ;) Ei se nyt niin puun takaa voi tulla että kukaan siitä nokkiinsa ottaisi. Siitähän saa jo ihan keskusteluakin aikaiseksi.

        Ei darkkiksen päätä pysty kääntämään näissä jutuissa. Ainahan se inttää noista samoista jutuista, ettei nuoren miehen kannata yksin lähteä baariin tai risteilylle tai että kolmekymppisenä parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin.


      • mies.
        mies 86 kirjoitti:

        Ei darkkiksen päätä pysty kääntämään näissä jutuissa. Ainahan se inttää noista samoista jutuista, ettei nuoren miehen kannata yksin lähteä baariin tai risteilylle tai että kolmekymppisenä parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin.

        Itse olen ollut baarissa yksin ja saanut naisen kotiin seksiä harrastamaan. Antaa darkkiksen vaan jankata, ei se koskaan saa naista


      • rockis kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Tähänkö tää maailma on mennyt...mä ainakin menisin jutteleen jos näkisin yksin istuvan miehenalun baarissa. Baareissa on tarkoitus tutustua ihmisiin! Mitä sitä yksinoloa häpeämään? Kertoo reilusti että joo yksin olen ja naisia on tarkoitus iskeä ;) Ei se nyt niin puun takaa voi tulla että kukaan siitä nokkiinsa ottaisi. Siitähän saa jo ihan keskusteluakin aikaiseksi.

        Oletko mies vai nainen? Jos oot mies, niin ei se silloin mikään ihme ole, jos saatat tulla vähäksi aikaa yksinäiselle nuorelle miehelle baarissa juttelemaan. Mutta naiset ei kyllä suostu tollaiseen koskaan alentumaan, sillä olisi se heille jo itselleen ihan häpeällistä tulla nyt juttelemaan baarissa jollekkin yksinäiselle luuserimiehelle, jolla ei ole baarissa ketään kavereita mukana.

        Varmasti kun heidän mielestä sellaisessa miehessä on jotain pahaa vikaa, kun hän on yksin joutunut baariin lähtemään, eikä ole ketään kavereita siellä mukana. Eli tollaisesta miehestä kuuluu ilman muuta ajatella kaikkea negatiivista.

        Tuskin edes sä menisit yksinäiselle nuorelle miehelle baarissa juttelemaan, kunhan vaan täällä huvin vuoksi puhelet tollaisia ja koitat kannustaa sillä yksinäisiä nuoria miehiä lähtemään sinne baareihin.

        Muhun kun ei enää tällä iällä tollaiset turhat höpönhöpö-puheet uppoa ollenkaan, joten sen vuoksi mä en tollaisista turhista kannustuspuheista välitä ja tajuan kyllä hyvin pysyä pois noista baareista silloin kun ei ole kaveriseuraa sinne tarjolla.


      • Elämän kevät
        DarkFear kirjoitti:

        No sitten tilanteesi on kyllä oikeasti todella hankala. Ei sun yksin kyllä kannata mihinkään baareihin tai laivaristeilylle lähteä, koska muut ihmiset kuitenkin ajattelisivat siitä kaikkea negatiivista.

        Mutta kyllä sun kannattaa niitä kavereita haluta hankkia, jos meinaat haluta sen naisen joskus löytää. Jos sulla ei ole ketään kavereita, niin silloin naiset ajattelevat susta kaikkea negatiivista, eivätkä varmasti halua seurustella sellaisen nuoren miehen kanssa, jolla ei ole ketään kavereita.

        Yksinäisenä nuorena miehenä jos yrität naisiin tutustua, niin varmasti he kyselevät heti kaikkea sun kavereistasi ja ajattelevat heti olevan sussa jotain vikaa, jos sulla ei ole ketään kavereita.

        Siis hankkia ympärilleen joku helvetin rinki jotain kusipäitä vain sen takia että saisi naisen sotkemaan kotinsa. Kaikkea sitä kuulee.

        Mee kuule vaan ite jollekin seiskan lukijamatkalle ja keskustele siellä henkeviä Johanna Tukiaisesta. Mitä hittoa m' jollain homoringillä teen jos nyt naisen sattusinkin haluamaan. Asennetaan jossain vitun tallissa jotain perämoottoria tai pelataan porukalla jotain kössiä jossain hikisessä kopissa. Ei helvetti, HANKKIKAA NYT JO ELÄMÄ!


      • Elämän kevät kirjoitti:

        Siis hankkia ympärilleen joku helvetin rinki jotain kusipäitä vain sen takia että saisi naisen sotkemaan kotinsa. Kaikkea sitä kuulee.

        Mee kuule vaan ite jollekin seiskan lukijamatkalle ja keskustele siellä henkeviä Johanna Tukiaisesta. Mitä hittoa m' jollain homoringillä teen jos nyt naisen sattusinkin haluamaan. Asennetaan jossain vitun tallissa jotain perämoottoria tai pelataan porukalla jotain kössiä jossain hikisessä kopissa. Ei helvetti, HANKKIKAA NYT JO ELÄMÄ!

        Ei pitäisi ajatella noin, että ne kaverit olisivat jotain kusipäitä, jotka kuuluisi olla elämässä vain sen takia, että löytäisi naisen heidän avullaan.

        Aika vaikeaa voi olla sulla sitä naisystävää löytää, jos sulla ei tosiaan ole ketään kavereita. Varmasti ainakin nuoremmat naiset kiertävät kaikki yksinäiset nuoret miehet hyvin kaukaa, eli ei ehkä ihan parhaat mahikset sulla päästä siihen parisuhteeseen.

        No voit ehkä löytää sitä naisseuraa ilman kavereitakin joskus keski-ikäisenä (viiskymppisenä) tai vanhempana, kun tossa iässä se miehen kaverimäärä ja sosiaalisuus ei enää merkitse naisille niin paljoa kun silloin nuorempana.

        Että ei muuta kun onnea vain etsintöihin:)


      • tuulta päin
        rockis kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Tähänkö tää maailma on mennyt...mä ainakin menisin jutteleen jos näkisin yksin istuvan miehenalun baarissa. Baareissa on tarkoitus tutustua ihmisiin! Mitä sitä yksinoloa häpeämään? Kertoo reilusti että joo yksin olen ja naisia on tarkoitus iskeä ;) Ei se nyt niin puun takaa voi tulla että kukaan siitä nokkiinsa ottaisi. Siitähän saa jo ihan keskusteluakin aikaiseksi.

        Yksin baarissakäyminen vaatii pokkaa. Ei sinne nurkkapöytään kannata mennä istumaan vaan tälläytyä johonkin porukkaan sekaan jos on yhtään avoin ilmapiiri.

        Aina ei seuraa löydy, joskus löytyy ja se jopa johtaa johonkin. Paras oli kun tyttöporukka "adoptoi" mut ja seurauksena mielettömän hauskan illan lisäksi pieni romanssi.

        Itse käyn yksin joskus kun ei huvita olla itekseen kotona. Olen eronnut ja kaverit sattuvat olemaan tahoillaan perheellisiä. Haluishan ne lähteä, mutta tiedättehän te...


    • jenniina 22v

      pillua löytyy aina.

    • jooniinkai

      Kun kävin baareissa joskus aikoinaan, niin en koskaan lähtenyt iskemään naisia. Toki halusin seuraa tai seksiä, mutta iskeminen on enemmän tai vähemmän imelää pelleilyä, johon monilla kuuluu myös roolien vetäminen ja esittäminen. Sain silti usein. Syynä lienee se, etten esittänyt mitään, olin vain oma itseni. En myöskään juurikaan tarjoillut. Jotkut naisistahan kiertävät vetämässä päänsä täyteen ilmaiseksi vedättämällä jätkiä toivossa. Istuin ja join. Jos jotain kiinnosti, hän tuli itse luo. Imartelut ja muut ovat naurettavaa sontaa, johon eivät usko edes bimbot.

    • guavau

      Onko kukaan kokeillut tuota tinder deitti sovellusta puhelimessa? Sitä ainakin jotkut on kokeilleet. Samaa mieltä olen muiden kanssa, baarit eivät vaan enää ole oikein muotia.
      Ihmettelen, miten vähän Suomessa järjestetään ns. sinkkutapahtumia- sinkkumuseo illat (kiasma), konsertit jne.

    • Kateriina

      Etsikää hyvästä seurakunnasta naisia.

    • rytyjghjghj

      "Baarista pitää etsiä naisia"
      Sieltä haetaan nimenomaan niitä yhden yön juttuja. Kuka hemmetin taliaivo nyt hakee puolisoa tai elämänkumppania BAARISTA? Yökerhoissa hädintuskin edes käy yli 24-vuotiaita, kysy nyt itseltäsi haluaako alle 24-vuotias vielä sitoutua sohvan nurkkaan koti-iltoihin miehen kanssa kuin vanha pariskunta? Muutenkin baarissa käyvät örveltämässä ja nirppanokkailemassa juurikin ne tietyn tyyppiset ihmiset. Jos etsit juuri sitä alkoholista ja kännipussailusta innostuvaa baarityyppiä, niin baari on sinun paikkasi. Jos et, niin kyllä tylsempikin kynä tajuaa, että vaimo haetaan vaikka jostain harrastuksesta.

    • Tarkkana

      Huoria niistä baareista löytää, ei kunnon naisia. Voin sanoa tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä. Varmasti poikkeuksiakin on, mutta kannattaa harkita aina tarkkaan ennen kuin aloittaa mitään vakavampaa jonkun lähiöbubilutkan kanssa.

    • shesalady

      Baarista löysin ensimmäisen mieheni ja sitä onnea kesti reilu 15 vuotta.....nyt on uusi elämä ja uusi mies joka löytyi treffipalstalta....joskus käy hyvä tuuri...niin ja sen verran voin kehua itseäni että kuulun siihen "hyvään vaimotyyppiin"...takaa kuin Birdget Bardot ja edestä kuin Esa Pakarinen .....no ei nyt ihan ..... :D

    • EiBaariOleSaatanasta

      Tapasin oman mieheni baarissa, vuosia seurustelua ja sitten naimisiin.

    • kiertolainenvaanaaa

      En kamalasti ole koskaan käynyt baareissa ja noita naisia on ollut ihan kiitettävästi ilman baariakin. Niitä tapaa työpaikoilla, ulkona - bussi ja juna ovat myös hyviä naisten tapaamispaikkoja. Kun on pakko istua yhdessä, on paljon helpompaa vaihtaa ajatuksia. Parhaimillaan bussissa naiset ovat tyrkyttäneet omia yhteystietojaan. Suosittelen =)
      Baari on kaiken kaikkiaan ihan viimeinen paikka, josta naisen iskee. Toki sieltä voi kertakäyttötavaraa saada helpolla, mutta jos ei pidä alkoholista, niin viinanaisen kanssa yhteiset harrastukset päättyvät nopeaan.

    • vaemomaterial

      Täällä taasen ihmettelee 25-vuotias naisenalku, missä voisi siihen mieheensä törmätä. Baareissa ei tule käytyä, eikä kirjastossa, kaupassa tai salillakaan hän ole tullut ottamaan käpälästä kiinni. Koulutus, terveys ja harrastukset kunnossa, ihan kivannäköinen tyttö kyseessä, mutta kun ilman yöelämässä ravaamista on niin vaikea tutustua ihmisiin Suomessa. Kertokaa minulle, mistä löytää miesmatskua?

      • miesmaterial.

        Mistäpäin oot?


      • yksinäinen-nainen

        Olen miettinyt ihan samaa, olen 24-vuotias nainen. En mikään superkaunis mutten kovin rumakaan vaan ihan tavallinen. Miehet eivät kiinnostu, ei sitten millään. En ole koskaan seurustellut vakavalla pohjalla.

        Baarissa miehet etsivät vain yhden yön juttuja. En harrasta yhden yön juttuja. Joskus onnistunut saamaan miehen vaihtamaan yhteystietoja kanssani, mutta viimeistään seuraavana päivänä miehellä ei ole enää kiinnostusta tapaamiseen.

        Netissä toistaiseksi tullut vastaan vain seksiä hakevia miehiä. Olen tapaillut jonkin verran miehiä sieltä ja kaikkia yhdistää sama; seksiin asti ollaan kiinnostuneita ja sen jälkeen tulee se jo tutuksi tullut lause "Olet kyllä mukava, mutta en nyt etsi mitään isompaa parisuhdetta". Mutta tällaisia on vaikea tunnistaa etukäteen. Vähän hyväksikäytetty olo.

        Työpaikka on naispainotteista ja jos sinne joku mies eksyy, niin se on aina varattu. Eikä muutenkaan ehkä hirveästi työpaikalla kehtaisi alkaa suhdetta viritellä, jos se ei toimikaan. Olisi kiusallista.

        Opiskelupaikka - sama juttu, pelkkiä naisia lähinnä.

        Harrastukset - ne harvat mitä minulla on aikaa harrastaa ovat yksinlajeja tai naispainotteisia. En nyt ehkä haluaisi alkaa harrastaa mitään ammuntaa sen takia että löytäisin miehen. O_o

        Julkiset kulkuvälineet, kauppa, kirjasto, uimahalli, kuntosali. Ihan oikeasti, kuinka monet saa tällaisissa paikoissa lähestymisyrityksiä? En muista että minua olisi elämän aikana lähestynyt yksikään mies missään julkisessa paikassa. Paitsi juopot huudelleet jotain. Ei sillä, en minäkään uskalla missään kaupassa alkaa häiritä jotain randomia miestä.

        Silloin harvoin kun itse uskallan lähestyä jotain tuikitavallista miestä niin en kelpaa hänelle. Olen kai liian mitäänsanomaton.

        Toivotonta.


      • hee

        Tuota samaa minäkin ihmettelen! Vai onko niin, että kun on ihan normaalin näköinen ja normaalisti pukeutuva, ei kaupungilla kukaan huomaa?


      • Alexi_asd

        Saman olen todennut tuli ero 5v sitten muutin muualle oli tyhjä ja masentunut olo ei oikeen pitkään aikaan alkoholikaan maistunut, sitten ajattelin että no pitää lähteä baareihin jne...katselemaan mikä meininki tuli kyseisen syksyn aikana käytyä viikonloppuisin mutta eipä juuri kuin muutaman sanan silloin tällöin tuli vaihdettua nekin kenen kanssa juttelein olivat varattuja ja tietty vaan jonkun kaverin kanssa liikkeellä tai juhlimassa jotain työpaikan kavereiden kanssa, huomasin että täällä tämä homma ei toimi nekin rahat olisivat säästyneet jos olisin vaikka tehnyt muuta en ole mikään vanha edes 38v ihan normaali käyn salilla ja treenaan vähä kaikkee ihan sama millainen on eipä tuolta baareista saa kun pahan masennuksen jo olevan päälle, jätin koko baarissa käynnit ja ajattelen että se siitä toki huomasin että kovalla työllä olisi voinnut saada yhden yön sexi seuraa... joo ja jonkun sukupuolitaudin kaupan päälle no onneksi minulla ei sitä rahaa hirveesti palanut mutta kuitenkin matkat ja muutama joskus vaan pari kolme join, ja näin jälkeenpäin ajatellen olihan se aika typerää edes käydä siellä istuskella yksinään jossain pöydässä tai notkua tiskillä ja katella ympärillensä kuin muilla oli hauskaa porukassa olihan siellä samanlaisia kohtalotovereita kuin minäkin, pitää törmätä sitten muualla olishan se mukava seukata jne :)


      • vaemomaterial
        miesmaterial. kirjoitti:

        Mistäpäin oot?

        Päijät-Häme.


      • miesmaterial.
        vaemomaterial kirjoitti:

        Päijät-Häme.

        Pahus. Välimatkaa satoja kilometrejä:(
        Mulla on sama, että baareissa ei tule juuri käytyä. Omalla alueella nettitreffeissäkään ei ole kuin kourallinen naisia ja omaa tyyppiä aniharva.
        On tämä vaikeeta...


      • joulupukki3
        Alexi_asd kirjoitti:

        Saman olen todennut tuli ero 5v sitten muutin muualle oli tyhjä ja masentunut olo ei oikeen pitkään aikaan alkoholikaan maistunut, sitten ajattelin että no pitää lähteä baareihin jne...katselemaan mikä meininki tuli kyseisen syksyn aikana käytyä viikonloppuisin mutta eipä juuri kuin muutaman sanan silloin tällöin tuli vaihdettua nekin kenen kanssa juttelein olivat varattuja ja tietty vaan jonkun kaverin kanssa liikkeellä tai juhlimassa jotain työpaikan kavereiden kanssa, huomasin että täällä tämä homma ei toimi nekin rahat olisivat säästyneet jos olisin vaikka tehnyt muuta en ole mikään vanha edes 38v ihan normaali käyn salilla ja treenaan vähä kaikkee ihan sama millainen on eipä tuolta baareista saa kun pahan masennuksen jo olevan päälle, jätin koko baarissa käynnit ja ajattelen että se siitä toki huomasin että kovalla työllä olisi voinnut saada yhden yön sexi seuraa... joo ja jonkun sukupuolitaudin kaupan päälle no onneksi minulla ei sitä rahaa hirveesti palanut mutta kuitenkin matkat ja muutama joskus vaan pari kolme join, ja näin jälkeenpäin ajatellen olihan se aika typerää edes käydä siellä istuskella yksinään jossain pöydässä tai notkua tiskillä ja katella ympärillensä kuin muilla oli hauskaa porukassa olihan siellä samanlaisia kohtalotovereita kuin minäkin, pitää törmätä sitten muualla olishan se mukava seukata jne :)

        Itse käyn kattomassa live musiikkia. Siinä vähän ihmiset jo valikoituu sen mukaan minkälainen bändi on kyseessa. Ja mikä parasta kukaan edes huomaa, jos on yksin liikkeellä.


      • Bobby Sands
        yksinäinen-nainen kirjoitti:

        Olen miettinyt ihan samaa, olen 24-vuotias nainen. En mikään superkaunis mutten kovin rumakaan vaan ihan tavallinen. Miehet eivät kiinnostu, ei sitten millään. En ole koskaan seurustellut vakavalla pohjalla.

        Baarissa miehet etsivät vain yhden yön juttuja. En harrasta yhden yön juttuja. Joskus onnistunut saamaan miehen vaihtamaan yhteystietoja kanssani, mutta viimeistään seuraavana päivänä miehellä ei ole enää kiinnostusta tapaamiseen.

        Netissä toistaiseksi tullut vastaan vain seksiä hakevia miehiä. Olen tapaillut jonkin verran miehiä sieltä ja kaikkia yhdistää sama; seksiin asti ollaan kiinnostuneita ja sen jälkeen tulee se jo tutuksi tullut lause "Olet kyllä mukava, mutta en nyt etsi mitään isompaa parisuhdetta". Mutta tällaisia on vaikea tunnistaa etukäteen. Vähän hyväksikäytetty olo.

        Työpaikka on naispainotteista ja jos sinne joku mies eksyy, niin se on aina varattu. Eikä muutenkaan ehkä hirveästi työpaikalla kehtaisi alkaa suhdetta viritellä, jos se ei toimikaan. Olisi kiusallista.

        Opiskelupaikka - sama juttu, pelkkiä naisia lähinnä.

        Harrastukset - ne harvat mitä minulla on aikaa harrastaa ovat yksinlajeja tai naispainotteisia. En nyt ehkä haluaisi alkaa harrastaa mitään ammuntaa sen takia että löytäisin miehen. O_o

        Julkiset kulkuvälineet, kauppa, kirjasto, uimahalli, kuntosali. Ihan oikeasti, kuinka monet saa tällaisissa paikoissa lähestymisyrityksiä? En muista että minua olisi elämän aikana lähestynyt yksikään mies missään julkisessa paikassa. Paitsi juopot huudelleet jotain. Ei sillä, en minäkään uskalla missään kaupassa alkaa häiritä jotain randomia miestä.

        Silloin harvoin kun itse uskallan lähestyä jotain tuikitavallista miestä niin en kelpaa hänelle. Olen kai liian mitäänsanomaton.

        Toivotonta.

        "Baarissa miehet etsivät vain yhden yön juttuja. En harrasta yhden yön juttuja. Joskus onnistunut saamaan miehen vaihtamaan yhteystietoja kanssani, mutta viimeistään seuraavana päivänä miehellä ei ole enää kiinnostusta tapaamiseen.

        Netissä toistaiseksi tullut vastaan vain seksiä hakevia miehiä. Olen tapaillut jonkin verran miehiä sieltä ja kaikkia yhdistää sama; seksiin asti ollaan kiinnostuneita ja sen jälkeen tulee se jo tutuksi tullut lause "Olet kyllä mukava, mutta en nyt etsi mitään isompaa parisuhdetta". Mutta tällaisia on vaikea tunnistaa etukäteen. Vähän hyväksikäytetty olo."


        Tuossa tulikin vastaus ongelmaasi; miesmakunasi on pelimiehet.


      • Jan-189236123

        Mitä jos olisit itse se aktiivisempi osapuoli kun näet sinua kiinnostavan miehen? Älä jää odottelemaan elämäsi ohitse meneviä, hyviä mahdollisuuksia. Opettele ensin useita eri lähestymistapoja. Mutta jos sulla on yhtään tilannesilmää niin keksit kyllä jotain. Elä arkaile liikoja vaan tartu tuumasta toimeen.. Saattaa olla et miehet vain ujostelee hyvännäköistä, nuorta naista.. ;) Itse sain nuorena usein parhaat päältä koska uskaltauduin juttelemaan juuri niille kauniille naisille joiden kanssa muut eivät hevin uskaltaneet keskustella ollenkaan tai osanneet olla rennosti... Kyllä se siitä lähtee.


      • yksinäinen-n
        Bobby Sands kirjoitti:

        "Baarissa miehet etsivät vain yhden yön juttuja. En harrasta yhden yön juttuja. Joskus onnistunut saamaan miehen vaihtamaan yhteystietoja kanssani, mutta viimeistään seuraavana päivänä miehellä ei ole enää kiinnostusta tapaamiseen.

        Netissä toistaiseksi tullut vastaan vain seksiä hakevia miehiä. Olen tapaillut jonkin verran miehiä sieltä ja kaikkia yhdistää sama; seksiin asti ollaan kiinnostuneita ja sen jälkeen tulee se jo tutuksi tullut lause "Olet kyllä mukava, mutta en nyt etsi mitään isompaa parisuhdetta". Mutta tällaisia on vaikea tunnistaa etukäteen. Vähän hyväksikäytetty olo."


        Tuossa tulikin vastaus ongelmaasi; miesmakunasi on pelimiehet.

        Kertoisitko ystävällisesti vielä mistä voi tunnistaa esim. nettitreffeillä pelimiehen? Jos on tavallinen, tavallisen näköinen työssäkäyvä mies, joka vaikuttaa mukavalta ja perusrehelliseltä mieheltä. En ole nähnyt niiden otsassa mitään leimaa tai merkkiä mistä tunnistaa.


      • Bobby Sands
        yksinäinen-n kirjoitti:

        Kertoisitko ystävällisesti vielä mistä voi tunnistaa esim. nettitreffeillä pelimiehen? Jos on tavallinen, tavallisen näköinen työssäkäyvä mies, joka vaikuttaa mukavalta ja perusrehelliseltä mieheltä. En ole nähnyt niiden otsassa mitään leimaa tai merkkiä mistä tunnistaa.

        Logiikka kouraan ja mieti, miten mies toimii, mutta eihän sitä voikaan tunnistaa, jos ei tunne itseään, eikä tiedä, miten ihmiset sukupuolisuhteissa toimivat.


      • yksinäinen-n
        Bobby Sands kirjoitti:

        Logiikka kouraan ja mieti, miten mies toimii, mutta eihän sitä voikaan tunnistaa, jos ei tunne itseään, eikä tiedä, miten ihmiset sukupuolisuhteissa toimivat.

        Siinäkö sinun vastauksesi? Sinulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä millaista on olla nainen. Miehet ovat todella häikäilemättömiä. Se on totta, etten osaa tunnistaa kuka on pelimies paitsi tietysti baarissa. Netissä vaikeampaa. Kun he esittävät kiinnostunutta ja puhuvat parisuhteesta. Valehtelevat hyväksikäyttäjät. Ja ihan tuikitavallisia miehiä, ei mitään machogigoloja. Heidän takiaan en enää ollenkaan uskalla harrastaa seksiä. Tähän ollaan menty.

        Mielestäni on huvittavaa, että tästäkin käytöksestä tuomitaan naiset. Se on naisten vika, että heitä höynäytetään. Se on naisten vika, että antavat tulla huijatuksi. Miesten epärehellisessä ja hyväksikäytössä ei nähdä mitään vikaa? Hyväksikäyttöä ei tapahtuisi jos miehet eivät sitä alun alkaen tekisi. Naisten ei tarvitsisi pelätä jokaista miestä. Mutta silti kaikki käännetään naisten syyksi! Kyllä on outoa elämä. Haluan vain sen yhden oman rakkaan, en muuta. :(


      • Bobby Sands
        yksinäinen-n kirjoitti:

        Siinäkö sinun vastauksesi? Sinulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä millaista on olla nainen. Miehet ovat todella häikäilemättömiä. Se on totta, etten osaa tunnistaa kuka on pelimies paitsi tietysti baarissa. Netissä vaikeampaa. Kun he esittävät kiinnostunutta ja puhuvat parisuhteesta. Valehtelevat hyväksikäyttäjät. Ja ihan tuikitavallisia miehiä, ei mitään machogigoloja. Heidän takiaan en enää ollenkaan uskalla harrastaa seksiä. Tähän ollaan menty.

        Mielestäni on huvittavaa, että tästäkin käytöksestä tuomitaan naiset. Se on naisten vika, että heitä höynäytetään. Se on naisten vika, että antavat tulla huijatuksi. Miesten epärehellisessä ja hyväksikäytössä ei nähdä mitään vikaa? Hyväksikäyttöä ei tapahtuisi jos miehet eivät sitä alun alkaen tekisi. Naisten ei tarvitsisi pelätä jokaista miestä. Mutta silti kaikki käännetään naisten syyksi! Kyllä on outoa elämä. Haluan vain sen yhden oman rakkaan, en muuta. :(

        No, en minä ainakaan ole koskaan toiminut häikäilemättömästi naisen kanssa ja minäkin haluan vain oman rakkaan.
        Silti mä jään aina kakkoseksi pelimiehille ja pultsareille...

        Jos haluat tutustua varmasti mukavaan mieheen, pistä mulle viestiä: [email protected]


    • HarkittuValinta

      Nykyään baarista haetaan yhdeillanpanoseuraa, sevaan että aamulla yököttää kun herää jonkun bertaanin vierestä, äkkiä klediut päälle ja vek.

      Siellä myös monesti törmää kaupallisiin hutsuihin, en suosittele mitään vakavempaa sudetta baarista.

      Kyllä tutustuminen netinkautta on parempi kun molemmat kertoo itsestään selvinpäin, ja näin voi valita harkiten kehen livenä haluaa tutustua..

    • No iltalukiossahan niitä on, nuorehkoja miehiä ja naisia vaikka kuinka! Eikä haittaa, vaikka olisikin jo lukionsa suorittanut. Todennäköisesti opetusohjelmasta löytää jonkin kielen, jota ei vielä osaa. Tunneilla tapaa säännöllisesti selväpäisiä ihmisiä, jotka sitä paitsi ovat lähtökohtaisesti sen verran fiksuja, että uskovat suoriutuvansa lukion kursseista. Huvittavaa muuten on se, periaatteessa siellä voi olla samaa porukkaa kuin baareissa. Tilanne vain on toinen.

      Pikapanojahan sieltä ei irtoa, mutta kontakteja ei voi olla syntymättä, kun kahtena tai useampana ehtoona istuu samassa luokassa. Kurssien alkaessa useimmat ovat vieraita toisilleen, joten on mahdollista, ettei joudu kohtaamaan mitään kuppikuntia, joihin pääseminen voi olla hankalaa. Selväpäisten ihmisten tapaan on tietenkin hyvä harjoittaa jonkinlaista yleistä sosiaalisuutta ja jutella valikoimatta kaikkien opiskelukavereiden kanssa. Potentiaaliset kumppaniehdokkaat kyllä huomaavat, että kuka voisi ollenkaan kiinnostaa. Kehtaan suositella, vaikka sattuneista syistä itse pikemminkin pidän hiukan etäisyyttä naisiin venäjäntunneilla.

      Ja jos ken nyt muisteee kouluvuosien kamaluutta, niin törkätköön menemään ne muistot. Iltalukiossa opiskellaan (ja tutustutaan ihmisiin), ei kiusata oppilaita tai mielistellä opettajaa.

    • fallingstars

      Itse olen näiden vuosien varrella ja kantapään kautta todennut, että baarista seurustelukumppania harvoin löytyy. Baariin yleensä mennään bilettämään kavereiden kanssa, turhaan menet sinne valvomaan ja rahasi tuhlaamaan jos sieltä kumppania lähdet etsimään. Nuorempana hänet ehkä olisit voinut bongata opiskelupaikalta, mutta vanhempana se on ihan sattuman kauppaa missä häneen törmää. Ei ole sellaista "paikkaa" mikä olisi varma nakki, vaan se on sitä sattuman kauppaa. Ehkä bussipysäkillä, risteyksessä, kaupan eteisessä, siellä missä ihmisiä liikkuu.... se voi tapahtua ihan missä vain tai sitten ei tapahdu koskaan. Mutta yksi asia pitää muistaa, kotoa hän ei tule hakemaan sinua. Kun olet mahdollisimman paljon ulkona, ihmisten ilmoilla, sitä todennäköisempää on, että törmäät häneen jossakin.

    • Limalörppä

      Turkuun muuttaneena täällä etelä-Suomessa olen kans kiinnittänyt huomiota tuohon nykymiehien olemukseen. Suurimmaksi osaksi heidän olemus on melko neitimäistä. Kesällälläkin oikein kiinnitin huomiota miten kaikilla nuorilla jätkillä on ihan saman tyylin kampaus. Näyttää katukuvassa huvittavalle kun kaikilla letti sliipattu sivulle ja sama pukeutumistapa. Turussa ainakin tuntuu olevan näitä naisia ketkä haaveilee tulevaisuuden elämästä prinsessa tyylistä hienostelua. :) ennen olin heidän perään mutta, nyt ymmärrettyäni asianlaidan etsin vähän fiksumpaa ja ehkä vähän sitten rumempaa naista. Näin on.

      Hyvä aloitusteksti. Tosi asiaa.

    • Herra X

      Sinkkuristeily on 26.12. Millasia nuorekkaita sinkkumimmejä on lähdössä?

      ikähaarukka 20-> ylöspäin.

    • ALKOSSA HALVEMPAA VI

      VITUTTAA BAAREISSA KÄYNTI,SIKSI KÄYNKIN ALKOSSA JA JUON YKSIN KOTONA.

    • Näkökulmia

      Ainakin miehen näkökulmasta on yksi ja sama, hakeeko seuraa baarista, yökerhosta vai vaikkapa uskovaisten raamattupiiristä.

      Vapaita naisia on lähes aina vähemmän kuin miehiä ja nekin naiset ovat hyvin vaativia.

      Matemaattinen tosiasia on, että joidenkin miesten on jäätävä ilman naista.

      • katsopas peiliin

        Tosiasia ilman matematiikkaa on se että heikoin aines jää yksin.


      • FEMINISMI ON TUHO
        katsopas peiliin kirjoitti:

        Tosiasia ilman matematiikkaa on se että heikoin aines jää yksin.

        EI AINA PALJON ON ÄLYKKÄITÄ NAISIA MAISTEREIDEN PAPEREILLA VANHOINA PIIKOINA,TÄMÄ ON VALITETTAVA ASIA SILLÄ JUURI HEIDÄN TULISI SYNNYTTÄÄ LAPSIA,PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ ON IKÄVÄT SEURAUKSET SILLÄ ETTÄ ÄLYKKÄIMMÄT IHMISET HANKKIVAT VÄHITEN LAPSIA.

        VALITETTAVASTI FEMINISMI JA MUU KULTTUURIMARXSISTINEN AIVOPESU ON TEHNYT USEIMMILLE NAISILLE TEHTÄVÄNSÄ.


    • taso kadoksissa

      Baareissa pitää osata erottaa timantit rihkamasta.

      Noita itseään jakavia onnelalorttoja ja tuksuja on kyllä baarit pullollaan, mutta tasokkaammat naiset ovat harvinaisempia.

    • nainen4

      Nykynaiset on p-------tä.

    • Eino.

      Mukavan, nätin, viehättävän naisen kyllä tunnistaa. Uskon, että hyvä nainen arvostaa hyvää miestä.

    • liuy

      Tukholman laivaristeilyt on lähes ilmaisia jos arkena voi lähteä ja laivan ravintolat on asiakasystävällisiä. Ei ole varsinaista ostopakkoa juomista. ja voi lähteä hyttiin lepäileen ja palata taasen.

    • sinnehän lähdetään vain pitämään kivaa muru.. ei sieltä mitään, koskaan haeta.. Ne aviomiehet löytyvät ihan muualta;D

      • tavis mies.

        Ei kannata etsiä mitään naisia koska naiset on nirsoja ja tavis mies ei kelpaa kenellekkään. Semmoset 80-90 kg tantatkin antaa vaan pakit normi painoisille miehille tosta vaan, ihan ku muka nää tantat olis jotain kauniita


    • Bobby Sands

      Riippuu varmaan jonkinverran baarista ja paikkakunnasta, millainen meno siellä on. Itellekin tulee mieleen pari baaria, mistä en ikinä löytäisi mulle sopivaa naista. Joihinkin paikkoihin on keskittyneet sellaiset alkoholi- ja huumeongelmaiset yhdenyönsuhteita hakevat naiset ja samoissa paikoissa miehet tykkäävät haastaa riitaa ja joissain paikoissa pyörii niin pieni pintaliitopiiri, että siellä kaikki tuntevat toisensa, eikä ne keskustele piiriin kuulumattomien kanssa. Pikkupiirin paikoissa yhdenyönjuttujakin harrastellaan vain tuttujen kesken ja kumppani valitaan yleensä sen perusteella, kuinka hyvä hänen sosiaalinen statuksensa on tuossa piirissä.
      Mutta on niitä paljon ihan miellyttäviäkin paikkoja, eikä ikävissä paikoissa ole pakko ainakaan säännöllisesti käydä.

    • Erik II

      No jo, itsellä on se ongelma ettei saa baarissa rauhassa juoda oluttaan... kaiken maailman munahaukat koettaa tuppautua pöytään vaikka sormus sormessa onkin varatun merkkinä. Saati väkisin koettavat raahata tanssilattialle ja kuiskuttelevat hävyttömiä korvaan.

      En ymmärrä.

    • baariin

      baareissa näkee heti kuka siinä istuu vieressä , jota ei netissä näe, netti on ihan erimaailma kuin kapakka sehän sijaitsee kotona ja naputellaan konetta siis kirjoitetaan joka on noin 10 000 vuotta vanha taito ,kun taas keskustelu on noin miljoona vuotta vanha, eli menee syvempää ja heti.

      Isot kirjaimet ja muut huutomerkit Ooooh! tyyliin pilkut. Niistä ne naiset on tarkkoja

    • 30+

      Ei baareista fiksuja löydy kuin ehkä onnenpotkulla. Ne jotka "harrastaa" baareilua, on maanneet melkeen jokasen kanssa ja ovat lisäksi juoppoja. Ei sellaset ole parisuhdeainesta. Sen ymmärtää että juuri 18v. täyttäneet ja parikymppiset käy katsomassa yöelämää, mutta jos sinne jää pyörimään vanhuuteen asti niin on ikuinen pubiruusu.

      Aikani kävin minäkin, aina oli rahat loppu ja kamala kankkunen. Päätin hylätä koko baareilun ja se oli oikea päätös.

    • Tavis nainen

      Meillä keskisuomessa jo jopa alle kolmekymppiset kypsät ja tosi seuraa hakevat käy kyllä viikonloppuisin "mummo tansseissa" missä ei kuitenkaan oo pakko osata valssia ja tangoa taivutuksineen vaan voi olla baarin ja karaoken puolellakin =) Siellä ei ole just täyteen ikään tulleita perseet vetäneitä nuoria vaan osataan jo juoda vähän järkevämmin. Riippuu tietysti missä päin asuu ja millasia paikkoja on tarjolla. Ja edelliseen sen verran et ei ruman ja lihavan tarttee ottaa normaali kokoista miestä jos se tyyppi on muuten ihan urpo. (Enkä nyt viittaa kirjoittajaan itseensä)

    • +55

      Ymmärsinkö oikein olet 61 vuotias, toivottavasti et yli 65 .
      Minä 55 nainen en ole täältä Pohjois-Karjalasta baareista löytänyt miestä , joka tykästyisi fiksuun pyöreähköön naiseen, usein liikun "kylillä" autolla , eli raittiina.
      Osaan, pukeutua,puhua ja pussata, mutta te miehet.....

    • ttppttpp

      Kyllä nuoren miehen kannattaa baareissa käydä vaikka ei ketään sieltä tuntisikaan. Nuorena on kuitenkin helpompi tutustua uusiin ihmisiin. Yli kolmekymppinen itsekseen baarissa norkoileva kaveri voi olla ihmisten mielestä vähän surullisen oloinen hahmo mutta jos ei puittaa muiden mielipiteistä ja tekee mieli baariin niin sinne sitten vain.

      Itse olen aikoinani melkoisen rahasumman baareihin kantanut mutta ei löytynyt naisia mutta ei se sitä tarkoita etteikö joku toinen voisi löytää. Riippuu niin tyypistä.

      • Niin näinhän se asia just on!! Kaikkien mielestä kun yli kolmekymppinen yksinäinen mies baarissa on just surullisen oloinen hahmo ja kaikkea negatiivista sellaisesta kun aina kaikki ajattelevat.

        Tämä olikin oikein tämän keskustelun kaikista paras kommentti, kun kerrankin joku on samaa mieltä mun kanssani tästä asiasta. Oli todella mukava kuulla ja lukea tämä kirjoitus, kun tässä oli niin hyvin sanottu kaikki tärkeä.


    • asdfghjk12345

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • ei baarista kunnon naisia löydy eikä kannata etsiäkkään pettäjä tyyppiä jos baarista alkaa seurustelu! naiset on kännisä palijo typerämpiä ku miehet. jos haluat luotettavan naisen ni haje ulkomailta, komeita ja lojaaleja eikä tarvi anoppia mielistellä, eivät polta eivätkä juo. ja sänkyhommat käy laatuun yö tai päivä.

      • Mikäs urpo sinä olet

        Noinkin terävän kaverin tarttee tällaselle palstalle kirjotella? Mikä sussa on vikana?


    • Nainen-84

      Siis miksi ihmeessä sinkkumiehet edes baarista naista etsivät? Siis jos ihan oikeasti parisuhteen haluavat? Eihän tuolla baarissa varmaan muunlaisia naisia käy kuin vain yhden yön juttujen ja kokemusten perässä juoksevia.

      Itse en ole koskaan baareissa käynyt ja varmaan siksi sinkkunainen olenkin ollut koko elämäni. Mutta millaisia juttuja olen kuullut baarissa käyviltä naisilta. Voi herttileiri sentään... Entisaikojen ilotalon naikkosetkin varmaan punastelisi. ei baariin edes kehtaa mennä jos ei yhden yön jutut kiinnosta. Luulevat miehet että minäkin olen joku ilolintuhenkinen eli vain peniksen perässä siellä vaikka ihan miesystävää haluaisin.

      • Ristiriitaista tekstiä: oletat ettei baareissa käy vakavampaa parisuhdetta kaipaavia naisia ja sitten heti seuraavaksi epäilet että oman ikisinkkuutesi syy on se, ettet käy baareissa. Tuo sisältää mielestäni implisiittisen oletuksen siitä, että sieltä baarista voisi löytyä jotakin sinkkuuden lopettavaa. Ja jos nyt kuitenkin toimisit niin kuin mielesi näyttää tekevän, eli menisit sinne baariin, niin sittenhän siellä baarissa olisi ainakin yksi parisuhdetta haluava nainen.

        Minun syyni baareissa käymättömyyteen on ihan rehellisesti sanottuna se, että olen liian laiska semmoiseen ja ehkä vähän arkakin olemaan siellä tyrkyllä. Lisäsyynä on se, etten halua miestä joka siellä baarissa ylenmäärin viihtyy, enkä toisaalta halua antaa itsestänikään baarissa viihtyvää mielikuvaa, koska se on virheellinen.


    • boikottiin meni

      Jälleen yksi provoaloitus jonka ainoa tarkoitus oli päästä markkinoimaan treffisivustoja.

      Joka ainoassa tällaisessa keskustelussa nuo treffisivustot mainitaan ensimmäisten vastausten mukana, kuten tässäkin.

      Itse boikotoin jokaista tuollaista sivustoa ja etsin seurani muualta.

      • Eikö tuo ole pikkuisen vainoharhaista nähdä joka puolella treffipalveluiden piilomainontaa :D.

        Etsi toki seurasi muualta jos kerran löydät. Kommenttisi olisi ollut rakentavampi jos olisit voinut antaa aloittajalle edes pientä vinkkiä siitä että mistä sitä seuraa oikein voisi löytää, kun baareista hän ei sitä ainakaan ole löytänyt.


      • tiinatiikeri3
        stellaria81 kirjoitti:

        Eikö tuo ole pikkuisen vainoharhaista nähdä joka puolella treffipalveluiden piilomainontaa :D.

        Etsi toki seurasi muualta jos kerran löydät. Kommenttisi olisi ollut rakentavampi jos olisit voinut antaa aloittajalle edes pientä vinkkiä siitä että mistä sitä seuraa oikein voisi löytää, kun baareista hän ei sitä ainakaan ole löytänyt.

        stella,,lue näitä enemmän niin huomaat itekin,,LÄHES jokaisessa on treffien piilomainontaa


    • luusereiden paikka..

      ainakin täällä keskisuuressa kaupungissa baari porukka on sellaista hännystelijä/haluan olla jotakin porukkaa, täysin turhia kapistuksia yleisesti ottaen. Mitään elämää heillä ei ole. Portsarit ovat suurin syy miksi itse en käy baareissa, nuo selvästikin usein pahuutta kumpuavat väkivaltaa rakastavat esittävät aina baareissa naisasiakkaille hyvinkin miellyttävää ( pesää irtoaa varmasti) mutta toisaalta hakkaavat heikompiaan miehiä kun sopiva tilanne vain tulee. Itselleni riitti baareissa käynti kun eräs portsarinpässi kävi kurkkuun yllättäen kiinni ja puristi niin kovin, että tipuin lattialle. Psykosomaattisia oireita jatkui kuukausia tämän jälkeen. Kun olin jo tajuton oli kuulemma poke vielä potkaissut kerran päähän ja kerran hypännyt päälleni. Laittoi käsirautoihin ja väänsi niitä niin, että käsissä oli pahat jäljet monta viikkoa. Niin, että jos/kun näin edellä kuvaamani sairaita ihmisiä vastaa siellä paikan "turvallisuudesta" niin saavat pitää ihan itse paikkansa. Minä en moisten roskaporukoiden kanssa halua olla missään tekemisissä. Tosi harvoin näin silloin kun vielä kävin baareissa, eli yli 6 vuotta sitten yhtään fiksua järjestyksenvalvojaa siellä ovilla, hyvin usein, lähes poikkeuksetta väkivaltaisia hulluja joiden pitäisi kaiken järjen mukaan olla esim. vankilassa taikka jossain muussa laitoksessa vangittuna! Toivoisin viranomaisilta vähän tarkkanäköisyyttä ja seurantaa tässä asiassa.



      Myös naiset jotka baareissa käy ovat usein kylmäkiskoisia ja heitä kiinnostaa vain "menestyjät ". Minua kun ei taas moiset naiset, pinnalliset ja tunteettomat ihmisoliot kiinnosta ollenkaan. Rakastan koti iltoja ja rauhallista elämää jne.


      Mutta meitä on moneen junaan, empä ole jäänyt kaipaamaan mielenvikaisia, väkivaltaisia pokeja enkä krapulaisia aamuja ja kovia morkkiksia ym.... Yhtään en kaipaa tuota baarielämää, päinvastoin alkaa ahdistaa aina kun sitä ajatteleekin, mustaa ja pimeetä, viinan huuruisia iltoja, väkivaltaisten hormoonihullujen valvonnassa, ostakaa elämä te jotka sellaisesta nautitte!

    • vexi

      Baarit on "so last season".
      Suosittelen tanssikoulua tai kokkikurssia.
      Meillä jo 16v. yhteistä kokkaamista.

      • perhe on hyvin

        Sinä vatkaat munaa ja vaimo lukee papiljotit päässä reseptikirjaa.


    • sinkkuNainenn

      Taas näitä miehiä jotka märisee sinkkuuttaan XD eikö oo muuta elämää ku surkutella elämäänsä ilman naista? Suomi24 etusivut täyttyy näistä epätoivosista/murtuneista sinkku miesten postauksista. HUOH

    • 1+12

      Jokainen päättää itse minkälaisen parisuhteen haluaa, mutta jotta se toimisi, siihen tarvitsee kaksi henkilöä joka haluaa sen toimivan, ja se lähtee oman henkilön korjaamisesta, ei toisen kouluttamisesta tai moralisoinnista. Täytyy vain tajuta ongelma ja miten se korjataan, eli miten lähestyä omaa itseänsä ja henkilöänsä, ja siihen minä löysin toimivat välineet Alkuajatuksesta, joten sitä voin suositella muillekin. Löytynee googlaamalla, ja kannattaa katsoa myös kotisivut, sieltä löytyy mm sähkökirjan maksuton lataus.

    • Teuvo..

      Kyllä niitä hyvinkin nättejä, mukavia naisia on. Kai niitä on vielä vapaana. Se on taas eri asia missä he käyvät ulkona jos käyvätkään.

    • Alfauros vm25

      Risteilyllä löytyy kunnon maalaistyttöjä. Ne kun tulee busseilla tuolta kaukaa susirajan takaa. Ruuhkasuomen baareissa on paljon itäeuroopasta tulevia bilettäjiä. Ei niitä seurustelu kiinnosta kun eivät oikein kieltäkään osaa. Eivät haluakkaan jäädä juttelemaan. Arjet istuvat kaupan kassalla ja viikonloppuna tuhlataan rahat drinkkeihin. Feministi ei halua alfaurosta. Sitä kun ei voi manibuloida. He etsii baarista rikasta kilttiä avoautolla ajavaa bottonipoikaa. Sellasta vähä tyhmänsorttista, jota voi vetää perässään kun pässiä narussa, kuten eräs vauhdikas kansanedusytaja asian yleensä ilmaisee :) Rahaa pitää olla vaatteisiin, meikkeihin, puhelinlaskuihin, koruihin, vuokriin jne..

      • köyhä, ei katkera

        Yleensä ne tyhmän sorttiset kaverit ei kyllä pääse elämässään niin pitkälle, että olisivat rikkaita, ja ajelisivat avoautoilla... Kylää ne lähes kaikki rikkaat on iha omalla älykkyydellään ja kovalla työllään rahansa ansainneet.

        Kateellisten panettelua tuommonen, että ne ois sitte feministien manipuloitavissa, ja vietävissä kuin pässit narussa..

        No hard feelings, täähän on tietysti vaan mun mielipide!


    • Reino.

      Joku Viking grace risteily voi olla keväällä hyvä paikka. Siellä käy porukkaa pienistä paikoista. Turun suunnalla on Ihan naiskauneuttakin.

    • ...rahtavaa

      Hyvin huorahtavaa porukkaa niissä tuntuu olevan.

    • ikisinkku.

      NAisiin ei voi oikein missään tutustua jos on taviksennäköine. Aina tulee pakit vaikka olis aziallinen. Suomi naiset on vaan tylyjä ja ei naisiin voi tutustua eikä voi mennä juttelee. Olen käynyt ulkomailla portugalissa ja espanjassa ja siellä voi vaikka 150 kg läskimaha mies mennä juttelee naiselle niin se nainen on ystävällinen ja hymyilevä ja ei kännä selkäänsä. Tän suomi kulttuurin naiset on aivan per.seestä ja siksi en varmaan koskaan seurustele.

      • jjhh

        Joissakin maissa on käytöstavat, mm miten suhtaudutaan vieraisiin ihmisiin, enemmän arvossa kuin Suomessa. Ei tuo silti sitä tarkoita että siitä 150kg läskimahasta sen kiinnostuneempia oltaisiin kuin Suomessakaan.


      • ikisinkku.
        jjhh kirjoitti:

        Joissakin maissa on käytöstavat, mm miten suhtaudutaan vieraisiin ihmisiin, enemmän arvossa kuin Suomessa. Ei tuo silti sitä tarkoita että siitä 150kg läskimahasta sen kiinnostuneempia oltaisiin kuin Suomessakaan.

        No mut tarkoitinkin et suomes ei tällänen 70 kg jätkä voi mennä naisille juttelee kun saa haukut ja pakit heti. Ja ulkomailla voi mennä juttelee helposti vaikka ei edes yrittäis iskeä ketään. Suomi naiset on suvaitsemattomia ja niille merkkaavainmiehen ulkonäkö. Murhaajakin saa suomessa naisen jos se vaan on komea.


    • AikaPoikaLaulaa

      Vanhana uskaltaa tehdä mitä vaan, jopa valita biletysiltansa ja seuransa. Menojuoma, pieni uhkapeli, livekeikka, tanssi ja laulu muodostavat jonkinlaista runkoa jopa yksinäiselle sudelle. Kyllä siinä hyvällä tuurilla saa ainakin hyvät naurut ja muuta muisteltavaa :) Ei pidä yrittää liikaa mitään.
      http://www.youtube.com/watch?v=8J4dcG6N0Gk

    • kyllästynyt-92m

      Melkeen joksasessa baarissa soi musiikitkin nykyään niin kovalla joka puolella, että vaikka joku mimmi tulisikin avaamaan keskustelua ja juttelemaan, niin ei siitä kuule yhtään mitään, rasittavaa kysellä koko ajan että "mitä" ja sitten lopuksi vain luovuttaa ja hymyillä ja nyökytellä ja esittää että kuuli..

      Plus ei siellä baarissa oikeen viihdy, kun ainakin täällä päin sielä on aina samat naamat asiakkaina ja samat musiikit soi ja samat meiningit illasta toiseen.. ei ikinä mitään spessua.. Musta vois useemmin järjestää vaikka jotain teema iltoja tms..

      Mutta kyllähän sitä hameväkeä aina löytyy, kun menee vaan rohkeasti ja asiallisesti juttelemaan :)

    • en edes yritä enää

      Aloitus on kaikin puolin oikeassa. Tilanne on toivoton eikä sille ole mitään tehtävissä.

      Nykynaisilta puuttuu vaimogeeni. Ne ei halua tavallista tasapainoista elämää. Tai jos ajoittain haluaa, ne ei jotenkin kykene siihen. Ei sitä saa muuten kuin hyväksymällä elämän tosiasiat. Naiset ei ole valmiita rauhoittumaan henkisesti ja sitoutumaan tavalliseen elämään jonkun asiallisen miehen kanssa. Se edellyttäisi sen tunnustamista, että elämässä ei kaikkea saa, ja saadakseen kunnollisen perheen joutuu luopumaan jostain lennokkaista mielikuvista. Koko ajan pitää olla katselemassa parempaa ja parempaa, rauhoittumatta pysyvään suhteeseen. Ei näitä saa pidettyä millään normaalimiehen rahalla ja elämäntavalla tyytyväisenä. Mies saa sinkkuna pidettyä talouden tasapainossa pienilläkin tuloilla, mutta tasapaino katoaa heti kun joku nykynainen tulee kuvioihin. Siinä ei riitä kahdenkaan rahat. Nyt puhutaan siis naisista, joihin voi baareissa tutustua. Jokaisen osa-alueen pitäisi olla miehellä huippukunnossa. Naisten tarkistuslista on samanlainen kuin lentäjillä ennen starttia. Tietysti miehetkin katsoo naisen ominaisuuksia, mutta ei se ole sellainen mistään tinkimätön luettelo. Ei kukaan mies odota naiselta 100% tasoa joka asiassa. Melko monilla miehillä on aviomiesgeeni mutta hyvin harvoilla naisilla on vaimogeeni. Niillä on lähinnä seksisuhdegeeni nykyään. Tämä geeniteoria voi olla aika lähellä oikeaa, nimittäin epäilen että nykyajan laajamittainen e-pillereiden käyttö sotkee naisilla koko hormonitoiminnan ajattelua myöten. Tottakai tämä kielletään koska naiset ei sitä itse tajua. Siitä nimenomaan on kysymys. Perheenperustamistarve on hävinnyt nuorilta naisilta, samoin sitoutumistarve, läheisyyden tarve, rakastumisen tarve. Naisilla on jonkinlainen ihastumisen tarve, mutta se ei mene syvemmälle, mitään pysyvää ei synny kenenkään kanssa. Nainen on kylmentynyt ja pinnallistunut. Tämä on niin yleistä että siihen täytyy olla jokin yhtäläinen syy. E-pillerit on tosiasiassa hirmuinen myrkky, koska niillä estetään elämän perusmekanismin toiminta, eli uuden elämän syntymisen edellytykset. Se on ihmisen voimakkain biologinen mekanismi, eikä sen peukaloiminen mene ilman psyykkisiä sivuvaikutuksia. Päätä ei välttämättä särje, mutta käyttäytyminen ja asennoituminen muuttuu, koska hormonitoiminnan perustaa on peukaloitu. Se vaikuttaa tunteisiin ja tarpeisiin. Näin voimakas aine vaikuttaa väistämättä naisen koko psyykeen tavalla tai toisella. Ei ole kaukaa haettua, että se tappaa sitoutumisen tarpeen, koska tämä tarve liittyy samaan asiaan kuin biologinen raskaaksi tuleminen.

      Ne naiset joilla on tolkullinen vaatimustaso on jossain muualla kuin baareissa mutta sieltä jostain muualta niitä ei löydä kun ei tiedä missä se jossain muualla on. Suuri osa kunnollisista vaimoksi kelpaavista naisista on varattu jo peruskoulussa ja ne on kotona miehensä ilona poissa markkinoilta. Toinen puoli on eri ikäistä yh:ta jotka nekin on kotona mutta syöttämässä sitä toukkaansa jonka isä on jossain. Välillä käyvät baarissa hakemassa hetken huumaa.

      Baareissa on ylikoulutetut ja bilehileet. Jossain baareissa on sitten 45 osaston naiset toisella tai kolmannella kierroksella. Tavallisia, tasapainoisia, tolkullisilla vaatimuksilla varustettuja, perheenperustamishaluisia nuoria naisia ei ole missään.

      Nämä naiset joita baarista ehkä voisi saada, on liian vapauden pilaamia. Tottahan naisen pitää olla vapaa jos ei ole varattu, mutta ei vapaus sitä tarkoita että tavaraa pitää jakaa mahdollisimman monelle pinnalliselle miehelle mutta ei yhdellekään aviomiestyyppiselle miehelle. Suuri osa naisista kai luulee, että vapautta on se kun vastustaa sitoutumista henkeen ja vereen. Mitä vaan voi tehdä, kunhan se ei edellytä uskollisuuden vannomista kenellekään. Eikä arkielämään rauhoittumista. Paitsi jos mies on täyspäiväinen bodari h.elvetin paksulla lompakolla.

      En väitä että olisin täydellinen, ainahan itsessäkin on jotain sanomista. Tuo on kuitenkin kokonaiskuva tilanteesta missä ollaan. En tiedä olenko hienosteleva neiti, mutta ei sinne baariin viitsi ihan paskaisissa retkuissa mennä. Enkä ole naisia turpaankaan vetänyt. Olen käsittänyt että naista kohtaan pitää käyttäytyä hyvin ja pukeutua jotensakin siististi. Suihkussakin olen käynyt, mutta pitänee lopettaa.

      • Hei fanaatikko,,suosittelen sulle Dan Brownin uusinta teosta "Infernoa". Siinä oivallinen tapa saada tämä väestön liikakasvu aisoihin!!!


      • 13+13

        "Nykynaisilta puuttuu vaimogeeni. Ne ei halua tavallista tasapainoista elämää. (...) Naiset ei ole valmiita rauhoittumaan henkisesti ja sitoutumaan tavalliseen elämään jonkun asiallisen miehen kanssa. Se edellyttäisi sen tunnustamista, että elämässä ei kaikkea saa, ja saadakseen kunnollisen perheen joutuu luopumaan jostain lennokkaista mielikuvista."

        Tai sitten yksinkertaisesti osa nykynaisista kokee elämänsä nimenomaan tasapainoiseksi ILMAN miestä, eikä halua ketään muuta sotkemaan (mahdollisesti pilaamaan) sitä?

        (Laitoin että "osa naisista", koska suurempi osa (ehkä n. 70 %) naispuolisista ystävistäni on avo- tai avioliitossa kuin sinkkuina ja joillakin on lapsiakin.)

        Itse olen yli 30-vuotias nainen, sinkku, ja sellaisena haluan pysyä elämäni loppuun asti, kiitos. Tämä selkeä elämänasenne helpottaa myös baareissa, pubeissa ja keikoilla käymistä, kun voi keskittyä itse asiaan eli bändeihin, kavereitten kanssa hengaamiseen ja juomien nauttimiseen eikä siihen, että OMG onko tukka hyvin ja boobsit tarpeeksi esillä jos vaikka joku miehenpuolikas kiinnostuisi. :D

        Elämässä ei tosiaankaan saa kaikkea (lottovoitto olis muuten kiva), mutta pitää tietää, mitä itse haluaa ja priorisoida sen mukaan. Ei niistä mun pariutuneista ja lisääntyneistä kavereista jokainen halua bilettää ja istua baareissa. Sitten taas ne, jotka haluavat tehdä niin, ovat sopineet puolisonsa kanssa, että joka toinen kerta toinen pääsee lähtemään ja toinen jää kotiin muksujen kanssa. Yksinkertaista.
        (Tilanne vaikeutuu jos molemmat haluavat nähdä saman bändin eikä lapsia voi jättää yksin kotiin, mutta sitä varten ovat sitten isovanhemmat.)


    • nainen4

      Miehet hei!
      Kattokaa ympärillenne minkä näkösiä nyky naiset on. Ihan hirveitä läskimoottoreita ja sitten niillä on muka varaa arvostella normaalia suomalaista miestä.
      Mun mies sano aina mulle kun nähtiin läskimoottori että hyi h-----ti kuka tonkin päälle on viittinyt nousta
      Tavallinen suomalainen mies ole ylpeä ittestäs

      • Tavallinen suomalainen mies hyvin usein tyhmä =( Ite olen enemmän kaunis ku ruma, enkä silti koskaan ole pistäny ulkonäköä siitä huolimatta kovin korkealle vastakkaisessa sukupuolessa, koska se mitä on korvien välissä, joko kaunistaa tai sai komean rumaksi. Se, mikä minut sytyttää, on äly!! Onneksi viime tapaninpäivänä tapasin "anam carani", joka ymmärsi kosia jo kuukauden päästä ja meidät vihittiin heinäkuussa. Ensi viikolla tulee vuosi, ja tämä on taatusti elämäni paras suhde. Ja ai niin,,,tapasimme BAARISSA =)))


      • kot kot
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Tavallinen suomalainen mies hyvin usein tyhmä =( Ite olen enemmän kaunis ku ruma, enkä silti koskaan ole pistäny ulkonäköä siitä huolimatta kovin korkealle vastakkaisessa sukupuolessa, koska se mitä on korvien välissä, joko kaunistaa tai sai komean rumaksi. Se, mikä minut sytyttää, on äly!! Onneksi viime tapaninpäivänä tapasin "anam carani", joka ymmärsi kosia jo kuukauden päästä ja meidät vihittiin heinäkuussa. Ensi viikolla tulee vuosi, ja tämä on taatusti elämäni paras suhde. Ja ai niin,,,tapasimme BAARISSA =)))

        Kana tunnut olevan pilekana.


      • kot kot kirjoitti:

        Kana tunnut olevan pilekana.

        niin, se tyhmyys,,että ihan bile-sanan sit kovalla p:llä kirjoitat =) olet just sitä sorttia miestä, jota sillä tyhmyydellä tarkoitan. Veikkaan sun olevan sinkku, joten parantaaksesi mahdollisuuksia niin lue edes Aku Ankkaa, siinä on erittäin hyvää suomen kieltä =)


    • Pelle

      Örveltämistä ja pelleilyä varten ne paikat on. Ylikoulutettuja nirppanokkia sieltä tosiaan löytää, mutta maailma on tällaista esittämistä ja pelleilyä.

    • Tanssilavat

      Nykyään ihmiset voivat ihastua ja tutustua toisiinsa melkein missä vain. Ei se nuorten vika ole kun kunnon tanssipaikat alkavat olla kovin vähissä monilla paikkakunnilla. Ei ole kuin baareja ja joitakin vähän parempia menomestoja. Jotenkin vähän sääliksi käy nykynuoriso, kun tosiaan pitää etsiä sitä seuraa nuhjuisista baareista, missä humalahakuisuus on aika yleistä.

    • näkökulma8765

      Jos menet kirjastoon tai kuntosalille ja yrität iskeä randomisti vastakkaisen sukupuolen edustajia, sinua varmaan katsotaan pitkään ja ihmetellään, että mikä v---un sekopää olet. Baarissa kohde on humalassa. tämä ei välttämättä muuta tilannetta siinä suhteessa että olisi yhtään kiinnostuneempi sinusta, vaikka varmasti suhtautuminen on toisenlainen kun ollaan humalassa, ja siihen on totuttu.

      Yritä hyvä ihminen ymmärtää että siinä missä kirjastossa ollaan etsimässä kirjallisuutta ja kuntosalilla treenaamassa, baarissa ollaan juhlimassa tai muuten vaan örveltämässä. Eikä välttämättä etsimässä seuraa sen enempää kun missään muuallakaan. Eihän kukaan täällä edes kehtaisi valittaa että ei saa vastakaikua kun kaupan kassajonossa yrittää tehdä iskuyrityksiä. mutta kun baarissa yrittää ja ei onnistu, niin sittenkö se on jotenkin eri asia??

      Kokeileppas vaikkapa netin treffipalstoja, tai edes jallun senssipastaa. ne ovat ihan oikeasti nimenomaan seuranhakua varten luotuja forumeja.

    • Herrasmies1994

      Ikää mulla on vasta 19, jonkun verran oon kuitenkin ehtinyt baareissa käydä. Olenkin tajunnut yhden tärkeän jutun: kun etsitään ns. vaimomateriaalia, ei yleensä valita sitä kaikkein kauneinta ja hemaisevinta, joka on ikään kuin liian hyvä ollakseen totta.

      Itselle on tämän ajattelutavan kautta muotoutunut näkemys omasta tulevaisuuden vaimostani: hän ei ole välttämättä se upeimmin tanssilattialla loistava yksilö (kaunis toki), vaan sellainen AINUTLAATUISEN IHANA, sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Hieman ujo, älykäs, omalla tavallaan seksikäs, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tyyppiä "kiltti naapurin tyttö".

      Itse menen juttelemaan vain tällaisille tytöille/naisille, en anna enempää tuntomerkkejä ettette vie multa kaikkia tämäntyyppisiä ennen kuin ehdin itse ;)

      • Niinpä.

        Luuletko, että muut miehet eivät ajattele tuolla tavalla? Ne hieman vaatimattomammat ovat yleensä "jakaneet" ihan kiitettävästi. Tiedän, koska olen ikäluokkaasi oleva nainen ja minulla on paljon ystäviä. Olen neitsyt ja minua usein luullaan jakorasiaksi vain sen takia, että olen hyvännäköinen ja sinut itseni kanssa. Mutta nimenomaan sen takia en tarvitse itsetunnon pönkitystä yhden illan jutuista. Ne jotka vaivautuvat tutustumaan minuun huomaavat sen nopeasti.


    • 678lrtyyj

      Taas samaa kliseistä pas-kaa kun itsellä ei onnista tai kiinnosta joku juttu niin sen täytyy olla per-seestä ja kaikkien sitä harrastavien täytyy olla pellejä :D

      Teillä kaikilla on tuttavapiireissä niitä mukavia tyyppejä jotka on humalassa typeriä ja itse myös kuulutte niihin. Baarissa käyminen on valinta siinä missä tietty kauppakin tai kirjasto.

    • mörökölli

      suomi on kylmä ja synkkä maa ja kaikki täällä on mörköjä. muuttakaa kaikki ulkomaille lämpimään siellä ihmiset on paljon avoimenpia

    • mistälie1

      Hei aloittaja.

      Enpä tiedä mihin kaupunkiin sijoitit aloituksesi, mutta vastataan nyt kuitenkin.

      Joo, ehkä vaimoaines löytyy jostain muualta, mutta voi se ehkä sieltä baaristakin löytyä. Itse olen ollut tässä nyt pari vuotta sinkkuna, ja kyllä sitä välillä tulee lähdettyä kavereiden kanssa myös baareilemaan. Minusta on ihan hauska käydä välillä baarissa vähän irroittelemassa. Siitä että olenko "vaimoaineista" on varmaan yhtä monta mielipidettä kuin on ihmisiäkin, itse kuitenkin kokisin olevani "vaimomatskua".

      Koen olevani valmis seurusteluun, ja viettämään aikaa kahdestaan mieheni kanssa. Oikeastaan olisi todella ihana käpertyä viikonloppuisin mieheni kainaloon, ja välillä sitten lähteä hänen kanssaan yhdessä yöelämään. En koe olevani nirppanokka/prinsessa/kokemustenhakija (joo, tästä taitaa sadella miinusta, mutta kuitenkin..). Joo, en tiedä mitä haet, mutta onnea hakemiseesi.. :)

    • Sexypimu joka saa
    • ei nim

      Netti on huomattavasti parempi tapa löytää fiksua seuraa kuin yökerhoista!

    • dikki hiiri
    • 9+18

      Nykyisin on kyllä melko oudot kuviota tuonne 90 luvun loppupuoliskolle verraten, ovat kai netissä somessa tai notkumassa katujen kulmissa älyluureila tai sitten kaiketi ovat siellä hesessä, mäkkärissä tai jossakin virtuaali pippaloissa vedetään eemeleitä ja muita nykykamoja, pyöritään pihoilla ja parvekkeilla sen mitä itse olen nähnyt.

      No tietysti joskus itsekin tuli välillä jossakin kämpillä oltua mutta kyllä meno on muuttunut omituiseksi.

      Taitaa ne treffit olla nykyisin hiekkalaatikolla parhaat sinne vaan koko nuorempi sukupolvi, sitten kun pikkuiset on saatu sieltä ensin pois, ämpäri ja lapio käteen ne ketkä ottaa ottaa sitä kaljaa sopivasti poliisit lähettyville jos alkaa tappelu, heti putkaan kunnon kyydillä.

      Outoa on meno nykyään!

    • Sieppo

      Palataan takaisin aiheeseen?
      On totta, että sinkkuneidit ja myös herrat koittavat rajojaan? Eli katsoa saa muttei koskea? Onhan se varmasti turhauttavaa?
      Jokainen tekee valintansa? Mutta saa myös kokeilla ja valita?
      eikös?

      • fajiofaspiof

        Kyllä niitä koska saa, naida vaikka paljaalla. Helposti antavatkin

        t. avaaja


    • fajiofaspiof

      Uff.. avaaja täällä.

      Tulin juuri tästä yökerhosta pois ja sain naida oikein kunnolla. Spermainen kondomi roskiin tottakai, etteivät baarista löytämäni panot vain tee itseään raskaaksi.

      PANIN KUVASSANI VASEMMALLA OLLUTTA NAISTA, HALUATTEKO YHTEYSTIEDOT ?! :D

      t. avaaja, aina kiimainen
      Faji-Ofa-spiof "MUSTA-surma" koska elimeni on suomalasia tuppikulleja pallllljon parempi paljaalla sanoo suomalaispano..naiset :D

    • Lojaali

      Tuntuu siltä että miehet on käyttäny kaikki oljenkortit naisiin kohtaa... Oli Se sitten baareissa sekopäissä oleva kundi joka epätoivosena etsii sitä yhden illan juttua tai KUNNON mies joka oikeesti haluaisi vaikka ulkona tai muualla nähdessään jonkun kauniin suomi neidon, mutta ei uskalla koska osaa lukea sen vastauksen mikä loppu tulos on. Miehet on aina valmiina Seksiin ennen naista mut monet varmastikki ajattelis enemmänki jonkun miellyttävän naisen kohdalla.
      Suosittelen fiksuille ja kauniille naisille EI BAARI JAKIKSEILLE!!! jos satutte törmäämään johonki mieheen ihan sattuman varaisesti tai lähipiiristä tai jollain tavalla silleen et synkkaa tai ajattelet positiivisesti nii voisit vaikka itse yrittää naismaisesti tehdä puheen nii voin olla satavarma et se mies olikse sit hyvä vai paha todellisuudessa nii ei käännä selkää ja yrittää kaiken puolin pitää hyvän puheen ja pidemmälle... :D

    • Lojaali

      Tuntuu siltä että miehet on käyttäny kaikki oljenkortit naisiin kohtaa... Oli Se sitten baareissa sekopäissä oleva kundi joka epätoivosena etsii sitä yhden illan juttua tai KUNNON mies joka oikeesti haluaisi vaikka ulkona tai muualla nähdessään jonkun kauniin suomi neidon, mutta ei uskalla koska osaa lukea sen vastauksen mikä loppu tulos on. Miehet on aina valmiina Seksiin ennen naista mut monet varmastikki ajattelis enemmänki jonkun miellyttävän naisen kohdalla.
      Suosittelen fiksuille ja kauniille naisille EI BAARI JAKIKSEILLE!!! jos satutte törmäämään johonki mieheen ihan sattuman varaisesti tai lähipiiristä tai jollain tavalla silleen et synkkaa tai ajattelet positiivisesti nii voisit vaikka itse yrittää naismaisesti tehdä puheen nii voin olla satavarma et se mies olikse sit hyvä vai paha todellisuudessa nii ei käännä selkää ja yrittää kaiken puolin pitää hyvän puheen ja pidemmälle... :D

    • Mr.Painfultrutht

      Vaimomatskuu löytää nykypäivän oikeestaan ainoostaan kirkosta. Jos sieltäkään,. Kikki muut on sekopäisiä horoja. Joten onnea vaan etsinnälle.

      • ihanaa leijonat!

        Kirkosta etsii kipeästi kikkiä tämä reuhake.


    • Niinpänäinpä

      Ette te mitään naista halua, kun kaataa niitä langanlaihoja nirppanokkia sieltä yökerhoista. Sitten kun ne ei haluakaan leikkiä teidän kanssa kotia, tullaan nettiin kiukuttelemaan.

      Siinä aloittaja on täysin oikeassa, että kunnon naiset ovat muualla. Minä en juo, en ole pulkannaru, enkä yksinhuoltaja tai ylikoulutettu. Normaali, työssäkäyvä, asiansa hoitava, itsenäinen nainen. En kelpaa miehille, koska en ole pintaliitopaikkojen puolialaston pikkusielu. No, eipä siinä mitään olen tottunut olemaan itsekseni.

    • GamerGirl4ever

      Itse olen ollut aina enemmän "koti-ihmisiä", baareissa pyöriminen evvk. Mulle se perinteinen perjantai tai lauantai-ilta menee pelatessa kotona. Seurustelen tällä hetkellä ja löysin oman mieheni nettipelin ihmeellisestä maailmasta. Omasta kokemuksesta, mitä olen kuullut kavereilta, tutuilta ja vähän tuntemattomiltakin ihmisiltä on, että ns. "GamerGirlit" ovat haluttuja, mutta heitä ei kuulemma tahdo löytyä mistään.

      Olen huomannut, että jos sattuu junassakin olemaan headsetti päässä ja/tai peli auki niin ihmiset (varsinkin miehet) saattavat tavallista pidempään katsoa tai tulla jopa kysymään mitä pelaan. Itse siis ehdotan, että jos vain kiinnostusta/aikaa on niin pelien ihmeellisestä maailmasta voi ihan hyvin löytää kyllä miehen/naisen itselleen. Ainakin kiinnostuksen kohteet olisivat molemmilla samankaltaiset. Tunnen ympäri Suomea paljon eri-ikäisiä miehiä/naisia jotka pelaavat samaa peliä mitä itsekin. Suomalaispeliharrastajia on mielestäni yllättävän paljonkin, he eivät vaan pidä itsestään mitään meteliä.

      Tässä omat pienet mietteeni, kiitos jos jaksoit lukea ja mukavaa joulun odotusta sinulle Lukija :)

    • letmehavemyfun

      "Mistä tämä luulo edes on tullut, että baarista pitää etsiä naisia?"
      Oo, todella hyvä kysymys! Samaa minäkin naisena ihmettelen. Minua itseäni houkuttelee yökerhoihin tunnelma, musiikki ja tanssiminen sekä tietty hauskanpito kavereiden seurassa. Juuri silloin ei ole päällimmäisenä mielessä mahdolliset vakavat parisuhteet tai omassa tapauksessani miehet ylipäätään.

      Tietty monet naiset ihan varmasti etsivät aktiivisesti seuraa baareista, mutta minusta ei ole siihen. Alkaa peräti ahdistaa jos joku mies alkaa uida liiveihin. Ok poikkeus vahvistaa tämän yökerho-sääntöni, sillä ironista kyllä, löysin pidempiaikaisen kumppanini yökerhosta, mutta se olikin jotain erityistä.. Silti en edelleenkään pidä yökerhoja intiimiseuran tai minkään muunkan "herraseuran" hakupaikkana. Ajatus ei vain jotenkin loksahda paikoilleen aivoissani.

      Kaverina toki voin tutustua miehiinkin yökerhossa kunhan eivät imeliä lirkuttele. Koen yökerhot ihan vaan ympäristönä, joka poikkeaa kodin rauhasta siinä määrin, että se tuo sopivaa vaihtelua ja rentoa hauskanpitoa kavereiden kanssa.

    • Muuan mies

      Kunnon vaimoa ei löydy yökerhoista. Minä en ainakaan sellaista yöretkua ja päältä monella värillä ja rilluttimilla varustettua hooraa ottaisi missään tapauksessa.
      En ikinä, ennen olisin yksin.

      • heinähattu

        Vain huorat laukkaavat yökeroissa kyrvän saannin toivossa. Ikinä et sielä saa kunnon vaimoa. Lutkat mi lutkat siellä olevat ja iskevät heikkopäisiä miehiä saadakseen tilapäistä nautintoa.


      • fdhgfhfg
        heinähattu kirjoitti:

        Vain huorat laukkaavat yökeroissa kyrvän saannin toivossa. Ikinä et sielä saa kunnon vaimoa. Lutkat mi lutkat siellä olevat ja iskevät heikkopäisiä miehiä saadakseen tilapäistä nautintoa.

        haha, äläs katkeruudessasi yleistä siinä


      • Eerojuhani

        Sinähän OLET!! yksin, ja tulet aina olemaan =)


    • rukiveer

      Hyvää "vaimomatskuu" on tarjolla kyllä jos ei venäläinen aksentti häiritse. Tavalliset venäläisnaiset on puheliaita, hauskoja ja jos vielä ulkonäköä miettii, pikkasen pidempijalkaista kuin suomalaiset hangessakahlaajat. Ne tykkäävät vielä suomalaisista miehistä jos juoppo et ole. Tuppaa toi venäläismiesten alkoholiongelma olevan vielä suomalaismiestäkin isompi. Joku suomalaisnainen kohta toteaa jotain horoista. Ihan vapaasti, minä vastaan että naisellisia ovat.

    • mietitäämpä

      Rehellisiin maksullisiin naisiin! Kaikki ne kumminkin on maksullisia, jos meinaat pöksyihin päästä. Ensimmäisillä treffeilläkin maksat ruuan, juomat ja taksin!

    • 18+10

      Baarit ovat siitä huono lähtökohta seurustelun aloittamiselle, että usein niissä viihtyvät tietyntyyppiset ihmiset. Tietysti ravintoloihin ja juottoloihin eksyy aina myös jokunen kunnollinen "silloin tällöin irrotteleva", mutta aika iso osa noiden trendibaarien ja seduloiden kävijöistä on juuri niitä vakkareita. Kevytkenkäisiä naisia ja helppoheikkejä, jotka löytävät joka viikonloppu toinen toisensa ja tämä on vähän huono lähtökohta, kun "tykätään bilettää" ja "nauttia elämästä". Noiden yökerhojen kävijät pistävät alulle sen kasvavan joukon yksinhuoltajien lapsia, sossun elättejä ja muita taivaanrannanmaalareita, joista ei ole pyörittämään tätä yhteiskuntaa. Joskus 2000-luvulla biletys oli vielä hyve. Onneksi ajat ovat muuttuneet, ja yhä useampi viihtyy kotona.

    • liisamaija12

      Sä tuskin saat vaimoa edes ruumishuoneelta, sorry. Ota vaikka koira niin et ole kokonaan yksin.

    • biqwerty

      Mä olen aikoinani tutustunut baarissa. Molempiin vaimoihini. Missä sitten? Ei ollut luontevaa ruveta iskemään Cittarin kassaa. Baarissa viikonloppuisin roikkuvat on tyrkyllä ja asetelma selvä. Tai siis ainakin silloin oli. Toinen helposti määritettävä alue on kuntosali. Muijat, jotka käy joka kolmannen sarjan välillä laittamassa lisää huulipunaa, on tod.näk. pariutumishalukkaita. En ole testannut itse, mutta näin näyttäisi olevan. Mitä muita paikkoja tai harrastuksia on? Jos miehenä menee tantrajoogatunnille tai alkeisbalettiin, tulee rankatuksi homoksi ja näin ollen joutuu parisuhdemarkkinoilla eri lokeroon. Onko nettiseukkaaminen tulevaisuuden trendi?
      Nettitreffeissä on se äärimmäinen puute, että siinä ei voi tehdä toiseen ensivaikutelmaa livenä. Ensivaikutelman tekemiseen on tunnetusti aikaa alle 1 minuutti. SILTI se on se maaginen hetki, joka määrittää suhdettamme toiseen ihmiseen tosi pitkälle. En tiedä. Mitä mieltä te muut olette?

      • KTS (Ei kirj.)

        "Jos miehenä menee tantrajoogatunnille tai alkeisbalettiin, tulee rankatuksi homoksi ja näin ollen joutuu parisuhdemarkkinoilla eri lokeroon."

        On teillä jutut!
        Mistä te keksitte tätä skeidaa...


      • ei pahalla

        Punttiksella käy hieman yksinkertaiset tapaukset, ainakin miehissä. Sellaset jotka aattelee vaan kroppaansa ja mistä saa protskuja, ei ole järjen jättiläisiä. Puhumattaakaan niistä jotka on baareissa joka vkl. Suosittelen etsimään netistä ja naapureista. Tiedän pareja jotka on löytäneet toisensa chatista, treffipalstalta ja naapuritalosta. Romanttista =) Parhaiten löytynee harrastuksista ja koulusta. Yliopistoihmiset usein tapaa toisensa kampuksilla.


      • dvorak

        Mikä? Diagnoosi.


    • Oyutta

      Olet oikeassa.

      Hakeudu SPR:n Veripalveluun, verenluovuttajaksi =) Siellä on itsestään huoltapitäviä terveitä naisia joka iälle, luovuttajissa siis (ja miksei niissä hoitsuissakin) =)

    • tyllerötyttö

      Äh teillä on ihan väärä asenne! Ensinnäkin, lopettakaa etsiminen. Toiseksi, jatkakaa vaan siellä baareissakin käymistä jos se muuten noin ajanvietollisesti on mukavaa.

      Itse ainakin joka kerta kun olen haku päälllä baariin mennyt, niin joko ketään kiinnostavaa ei löydy tai sitten tulee sellaisia pano miehiä vastaan.

      Oon itse seurustellut oikeastaan vain 3:n ihmisen kanssa, ja jokaisen olen tavannut baarissa, mutta juurikin niin että en ole yrittänyt silloin ketään etsiä, ainoastaan pitää hauskaa.

      Pari ekaa löyty yökerhosta, ja toinen niistä piti olla oikeastaan yhden yön juttu, mutta jotenkin tapailu jatkui ja seurusteltiinkin sitten..
      Viimeisin (ja ehkä viimeinen ;)) löytyi paikallisesta baarista, mutta tähän mennessä paras ja ollaan kuin paita ja peppu, joten itsellä on ainakin käynyt hyvin baari suhteiden kanssa =)

      Mäkään en oikeen ymmärrä että mistä muualta sitä ihmiset toisiinsa syvällisemmin tutustuu, tai siis kun itselle ei tunnu luontevalta ruveta flirttailemaan esim työpaikalla tms.

    • jgkhöhk

      Baariin mennään juhlimaan, ei etsimään elämän kumppania. Väärä paikka minusta. Mutta olen naimisissa, joten en kommentoi sen enempää.

    • Pidempiaikaiset

      suhteet voivat saada alkunsa yhteisistä harrastuksista. Siis jos harrastat jotain muutakin kuin baarissa hyppäämistä, esim. koiria, shakkia, kirjallisuutta, tähtitiedettä, partiotoimintaa, urheilua, elokuvia jne., niin niistä kerhoista löytyy ihmisiä joilla on samanlaiset harrastukset kuin sinulla. Siitä se lähtee. On helppoa tehdä pelinavaus kun voi keskustella harrastepiiriin liittyvistä jutuista noin aluksi. Eikä tarvitse hillua humalassa ja ihmetellä, että mitä sitä tuli tehtyä.

    • jouwupukki

      Kauhean pitkälle ihmiset jaksavat pohtia tänkin asian. Baareista voi löytyä se oikea tai se ei-todellakaan-oikea, voi löytyä yhden tai useamman yön juttu, tai sitten sieltä löytyy vain tanssilattia ja se hauska kaveriporukka. Se nyt kuitenkin on vaan yökerho, lähtökohtasesti sinne kai lähdetään pitämään hauskaa ja siinä samalla juomaan, selvinpäin pidetään hauskaa jossain muualla.

      Ja juurikin sen takia, että baareissa niin monenlaista porukkaa käy, ei voi sanoa löytyykö sieltä ketään vai ei. Toisille löytyy, toisille ei ja toisille ei muuten vaan kelpaa, mut ei oteta sitä niin vakavasti...Ja aika ihmiessäni oon noista kommenteista että baareissa ei enää käydä koska se ei oo muodikasta! Siis mitä?:D Se on paikka missä juodaan, tanssitaan, jutellaan jos mahdollista, nähdään tuttuja jne., joten ei sellainen ole muodissa tai ole olematta, mun mielestä. Kyllä ne tuntuu viikonloppuisin täynnä olevan, joten missähän tollanen kato on käynyt?

      Joten kyllä, aion jatkaa baareilua osittain sen miehen löytämisen merkeissä, osittain ihan muuten vaan, koska tollasen asian suunnittelullahan jo tiettävästi on aika hyvin pilannut omat mahdollisuutensa;)

    • Vaimomateriaali???

      Miksi ihmeessä käyt baareissa etsimässä naista, jos et tykkää käydä siellä? Ja miksi on pakko dokata niin paljon, jos menee ulos? Eikö kannattaisi käydä paikoissa ja tehdä asioita, joista itse pitää, niin todennäköisemmin löytää sopivan ihmisen.

      Ja ennen kaikkea, MITÄ IHMETTÄ ON VAIMOMATERIAALI?
      Haukut baarin naisia kouluttautuneiksi nirppanokiksi. Onko paha asia, jos ihminen haluaa opiskella, kehittää itseään ja tehdä uraa? Tarkoittaako vaimomateriaali sitä, että nainen on kotona hellan ääressä odottamassa, kun palaat töistä? Vai eikö itsetuntosi kestä sitä, että naisella on korkeampi koulutus, parempi duuni tai palkka? Et kerro mitään itsestäsi (paitsi, että et ilmeisesti osaa käyttää alkoholia kohtuudella), mutta arvostelet muita miehiä. Miksi joku ei saisi olla pyöreämpi ja toinen huolitella ulkonäköään, miten toisten miesten olemus muka viakuttaa omiin mahdollisuuksiisi? Oletko itse muka joku supermies ja jos olet supermies, niin miksi tyttöystävää ei löydy? Peiliin katsominen taitaisi olla paikallaan. Netistäkään et varmasti tuolla asenteella löydä seuraa, koska tuskin kukaan on kiinnostunut huonolla itsetunnolla varustetusta negailijasta.

    • " Kyllä vaimoaines on jossain aivan muualla. "

      Avioero-ainesta on joka puolella.

    • ääöö

      kyllä normaali tanssilavoilta lötyy ihan fiksuja naisia eivätkä örvellä kännissä eihän nuo kapakka bimbot osaa edes pullaa paistaa siellä koittavat rinta ja persetoppauksilla esittää jotain

    • panoksivaan

      Miksi ihmeesä pitää etsiä "vaimoainesta"? Eikö se riitä, että siellä on naisia? Jos joku saa sitten miehen jäämään koukkuun, niin jatkoseuraamukset voi olla hyvät, vaan usein ei. Se on elämää. Niistä naisista joku valikoituu vaimoksi jollekin, mutta ei se sitä osoita, että ko. naisessa olisi jotain universaalia vaimoainesta.

    • ATM:lle jämät

      Ei baareista löydä kuin käytettyjä huoranpilluja.

    • hienosteleva neiti

      Naisena sanoisin, että baarissa käy kaikenlaisia naisia. Itse en ole koskaan tavannut baarissa järkeviä miehiä, vaan ne miehet, jotka tulevat juttelemaan, ovat ihan idiootteja. Se ei kuitenkaan haittaa, koska en etsi baarista seksi- tai seurustelukumppania.

      • turbosonni

        Kuitenkin viimeksikin otit vessassa suihin joltain randomita.


    • noeiole1

      hihi...noin äkkiseltään tuleemieleen etpystyykö herra käymään yleisesti missään mis on..öö.. tavallisia ihmisiä..

    • FuksiElukka

      Suurin turn off miehessä on inho eläimiä kohtaan. Jotkut miehet ovat vielä niin idiootteja että kuvittelevat löytävän hellän ja kiltin naisen joka INHOAA eläimiä.:D KAIKKI tuntemani naiset jotka vihaavat eläimiä ovat joko allergisia tai lapsuudessa joutuneet esim.koiran puraisemaksi ja pelkäävät. On luonnotonta että nainen ei tunne hoivaviettiä ja mikäli sitä ei tunne eläimiä kohtaan on turha odottaa sydämellistä naista.

      • Kylmiä totuuksia

        "Jotkut miehet ovat vielä niin idiootteja että kuvittelevat löytävän hellän ja kiltin naisen joka INHOAA eläimiä.:D"

        Jotkut naiset ovat vielä niin idiootteja että kuvittelevat kaikkien hellien ja kilttien miesten olevan automaattisesti myös eläinrakkaita. Kaksi täysin eri asiaa jotka jotkut naiset haluaa väkisin liittää yhteen.


      • Kylmiä totuuksia

        Miksi muuten on aina pakko jaotella miehet kahteen ääripäähän: Eläinrakkaat miehet ja eläimiä vihaavat miehet? Naiset aina huutavat näkevänsä ääripäiden välille mutta tässä asiassa mies joko vihaa verisesti eläimiä tai haluaa hankkia mahdollisimman monta karvaturria kotiinsa.


    • bacardia
    • elämää

      Tapasin mieheni kun ekaa kertaa menin baariin 20 vuotiaana, olimme 30 vuotta onnellisesti naimisissa. Nyt olen valitettavasti jäänyt leskeksi,
      Baariin en enää mene, mutta sieltä voi löytää elämänkumppaninsa :)

    • jfysfykslguslihs

      Täällä on aina sama valitus. Katsoisit sinäkin niitä tavallisia naisia, niin ei olisi mitään ongelmaa. Mutta kun ei. Miehille kelpaa vain ulkoisesti muka-näyttävät, sisäisesti hirviöt. Ette te mitään vaimoainesta oikeasti arvosta.

    • miekkanet

      Ison mulkun perään naiset ovat, ei niitä mikään entisaikojen Zorro kiinnosta. Tämä on muutenkin tunteita omaavalle ihmiselle kova maailma, onneksi on muutakin harrastuksia kuin itseriittoiset naiset.

    • Luonnolapsi

      Kommentteja naiselta.

      En katsoisi ääliöksi miestä, joka vaihtaisi kanssani pari sanaa kirjastossa!

      Ystävää etsiessäni hankkiutuisin esimerkiksi Suomen Ladun, luonnonsuojelyhdistysten, melontakerhojen, sieniseurojen ja vastaavien harrastuspiireihin. Rupeaisin kalastamaan ja tai metsästämään. Kävisin lavatansseissa, foxin askelilla pääsee pitkälle!
      Jos mikään edellä mainituista ei kiinnosta, mieti jotain muuta. Itse olen löytänyt mieskumppanini tanssilavalta, opiskeluympyröistä tai internetin treffipalstoilta.

    • Anonyymi

      Minä mennen baariin laulamaan karaokesta ja tapanaan kavereita olen sinkku en panisi pahakseni jos vastaan tulis joku ihana mies ja synkkaus ja molemmat ihastuisi toisiinsa se oliparadta kyllä haluan vakinainen suhteen en mitään irtosuhdetta

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe