Hei onko työnantajalla oikeus sopia työntekijän vapaa-ajalle menoja?
Siis työnantaja oli sopinut ystäväni vapaa-ajalle jonkin aikaa sitten tapaamisen kertomatta siitä kyseiselle ystävälleni mitään.
Ystäväni siis hämmästyi kun kuuli tästä päivä ennen tapaamista joka oli sovittu tältä toiselta firmalta joka otti siis silloin yhteyttä häneen.
Tietenkin ystäväni oli kykenemätön tuohon tapaamiseen menemään koska aikataulu oli jo sovittuna muualle ja hän siis perui sen.
Jäi itseänikin hämäämään laillisuudesta kun kerran ystävä siitä apua minulta kysyi
Laillista?
ihan absurdia
2
196
Vastaukset
- AY1
Miksi ystäväsi ei kysy asiaa omasta ammattiliitosta?.
- ihan absurdia
Ammattiliiton vastaus oli lyhyt ja tympeä etteivät he uskalla puolustaa tässä tilanteessa omiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093