Ulkomainen sanonta VHH:lle tai karppaukselle, kun ollaan suomessa, niin voidaan mielummin käyttää VHH tai karppaus.
Tuosta linkistä selviää LCHF ruokavalion sisältö, eli tuon perusteella täysin sama kuin VHH tai karppaus.
http://www.dietdoctor.com/lchf
Mitä LCHF on?
22
79
Vastaukset
- VP?
Miksi sitten VHH:n suurvisiiri Antti Heikkilä pitää LCHF vaarallisena rasvausdieettinä? Antilla on ollut ruotsista asti monia potilaita jotka ovat kuvitelleet laihtuvansa mättämällä rasvaa naamaan MUTTA OVAT SAANEET VAAN AINEENVAIHDUNTANSA SEKAISIN.
http://www.anttiheikkila.com/blogi/halsningar-frn-sverige/ Mitä sinä "Kvaakkuli, nimerkkivaras" jaksat jauhaa tuota älytöntä ulostettasi, sillä Antti Heikkilä varsin selvästi kertoo "Lchf toimisektorin huijareista" jotka ovat valmiita myymään melkein mitä tahansa" kunhan raha liikahtaa. Ei hänkään mitään ruokavaliota nimeä epäterveelliseksi.
Yhtä hyvin Antti Heikkilä arvostelee aivan oikein, "THL-agitaattoreita", jotka suosittavat hiilareitä, niin sairaille, vanhuksille, kun opiskelijoillekin "ainoana totuutena" ja lähes koko kansa sairastaa.
Yhtä hyvin tässä voidaan "mainostaa THL-RHH-huijjareita", jota tietoisesti sairastuttaa koko kansan Suomessa. Pitäiskö heidät kaikki lähettää hoitoon puolestaan Ruotsin lääkärikunnalle, kun täällä ei osata.
"Voi että miten tyhmää kansaa nämä Suomalaiset".- Alfred J. Kvaak
"Mitä sinä "Kvaakkuli, nimerkkivaras" jaksat jauhaa tuota älytöntä ulostettasi"
Olen otettu, että jaksat ajatella minua päivittäin. En tosin ole jaksanut käydä täällä, kun ei tämä toiminut kunnolla. Mutta olen mielissäni siitä, että sinä jaksat ajatella minua omissa harhoissasi. Harmi, että tunne ei ole molemmin puolinen. Et nimittäin aiheuta minussa mitään tunteita.
"Antti Heikkilä varsin selvästi kertoo "Lchf toimisektorin huijareista" jotka ovat valmiita myymään melkein mitä tahansa" kunhan raha liikahtaa. Ei hänkään mitään ruokavaliota nimeä epäterveelliseksi."
Nyt sinä puhut potaskaa. Joka tosin ei ole mitenkään uutta teiltä karppaajilta. Lueppa nyt se A. Heikkilän blogi. Hän kyllä siellä nimeää melko selkeäsi henkilöitäkin LCHF:n takana.
Katsos, nyt sinä jauhat paskaa sellaisesta asiasta, jonka jokainen pääsee vapaasti lukemaan ja teet itsestäsi naurunalaisemman, vai pitäisikö sanoa entistä naurunalaisemman, kun tuollaisia väität omasta harhaisesta päästäsi.
Tiedätkö uusavuton, sinä olet täysi pelle. Yhtä vitun dorka kuin aseveljesi karps1. Alfred J. Kvaak kirjoitti:
"Mitä sinä "Kvaakkuli, nimerkkivaras" jaksat jauhaa tuota älytöntä ulostettasi"
Olen otettu, että jaksat ajatella minua päivittäin. En tosin ole jaksanut käydä täällä, kun ei tämä toiminut kunnolla. Mutta olen mielissäni siitä, että sinä jaksat ajatella minua omissa harhoissasi. Harmi, että tunne ei ole molemmin puolinen. Et nimittäin aiheuta minussa mitään tunteita.
"Antti Heikkilä varsin selvästi kertoo "Lchf toimisektorin huijareista" jotka ovat valmiita myymään melkein mitä tahansa" kunhan raha liikahtaa. Ei hänkään mitään ruokavaliota nimeä epäterveelliseksi."
Nyt sinä puhut potaskaa. Joka tosin ei ole mitenkään uutta teiltä karppaajilta. Lueppa nyt se A. Heikkilän blogi. Hän kyllä siellä nimeää melko selkeäsi henkilöitäkin LCHF:n takana.
Katsos, nyt sinä jauhat paskaa sellaisesta asiasta, jonka jokainen pääsee vapaasti lukemaan ja teet itsestäsi naurunalaisemman, vai pitäisikö sanoa entistä naurunalaisemman, kun tuollaisia väität omasta harhaisesta päästäsi.
Tiedätkö uusavuton, sinä olet täysi pelle. Yhtä vitun dorka kuin aseveljesi karps1.Minun tietoni perustuvat Tohtori Annika Dahlgvistin kirjaan "Karppaus" ja sielläkin näkyy joitakin nimiä, eikä minun tarvitse selvitellä koko Ruotsin lääkärikunnan tekemisä. Annika on riittävän hyvin ja selkeästi perustellut Lchf:n sisällön, tarkoituksen ja vaikutukset erityisesti diabetikoille.
Oletko "Kavaakkuli" koskaan puhunut totta ja käyttäytynyt asiallisesti, hieman epäilen ettet ole.
Niinhän se oli kuitenkin, että jos joku kuolee nauriin, ei tarvitse tehdä ruumiinavausta, koska kuolinsyy näkyy naamasta. "Ja tämä oli tosi".- VP?
uusajattelija kirjoitti:
Minun tietoni perustuvat Tohtori Annika Dahlgvistin kirjaan "Karppaus" ja sielläkin näkyy joitakin nimiä, eikä minun tarvitse selvitellä koko Ruotsin lääkärikunnan tekemisä. Annika on riittävän hyvin ja selkeästi perustellut Lchf:n sisällön, tarkoituksen ja vaikutukset erityisesti diabetikoille.
Oletko "Kavaakkuli" koskaan puhunut totta ja käyttäytynyt asiallisesti, hieman epäilen ettet ole.
Niinhän se oli kuitenkin, että jos joku kuolee nauriin, ei tarvitse tehdä ruumiinavausta, koska kuolinsyy näkyy naamasta. "Ja tämä oli tosi".Eli luotat Annikaan joka rasvamässäili itselleen insuliiniresistanssin eli sokeritaudin. Todellinen sokea luotto sinulla on.
VP? kirjoitti:
Eli luotat Annikaan joka rasvamässäili itselleen insuliiniresistanssin eli sokeritaudin. Todellinen sokea luotto sinulla on.
Minä taas "mässäilin" Annikan ohjeilla itseltäni pois 10 kg ja verensokerit suunnilleen kohdalleen. Kyllä minä olen aina luottanut asiantuntija sanaan, mutta josksu niitä on pitänyt korjaillakkin, jos asiasta sattuu itse tietämään enemmän.
Sinullakin on kuitenkin taipumusta käyttää asiantuntijan VP? nimerkkiä vaikka esität "täydellistä tietämättömyyttä" mielipiteilläsi. Sinulle tässä lukijat nauraa ja hieman hävettää jo puolestasi kun asiatieto, sekä yhteys puuttuu kokonaan.
Jos minulla on "sokea luotto" niin sinlla on vain "täydellinen sokeus".- Alfred J. Kvaak
uusajattelija kirjoitti:
Minä taas "mässäilin" Annikan ohjeilla itseltäni pois 10 kg ja verensokerit suunnilleen kohdalleen. Kyllä minä olen aina luottanut asiantuntija sanaan, mutta josksu niitä on pitänyt korjaillakkin, jos asiasta sattuu itse tietämään enemmän.
Sinullakin on kuitenkin taipumusta käyttää asiantuntijan VP? nimerkkiä vaikka esität "täydellistä tietämättömyyttä" mielipiteilläsi. Sinulle tässä lukijat nauraa ja hieman hävettää jo puolestasi kun asiatieto, sekä yhteys puuttuu kokonaan.
Jos minulla on "sokea luotto" niin sinlla on vain "täydellinen sokeus"."Kyllä minä olen aina luottanut asiantuntija sanaan"
Tarkoitatko sitä, että mielestäsi Antti Heikkilä on väärässä sanoessaan LCHF ruokavaliota jopa vaaralliseksi?
Ja kun sinä olet aina luottanut asiantuntijan sanaan, niin miksi sinä et ole aina toiminut niiden mukaan? Ennen karppausta sinä varmaan olit kuullut THL:n asiantuntijoiden lausumia (en ota kantaa asiantuntijoiden pätevyyteen, ainoastaan uusajattelijan toimintaan). Silti sinä söit valmisruokia ja kollotit kaljaa. Suositteliko sinulle joku asiantuntija kenties syömään valmisruokia ja kollottamaan olutta?
Ja kun aikaisemmin minulle esitit henkilökohtaisen kysymyksen:
"Oletko "Kavaakkuli" koskaan puhunut totta ja käyttäytynyt asiallisesti, hieman epäilen ettet ole."
Niin tuohon liittyen pyysin sinua tuolla toisessa ketjussa esittämään minulle yhden valheen, tai edes yhden oman mielipiteeni, jonka olet nähnyt minun esittävän. Sen jälkeen voimme keskustella asiasta lisää.
Vai ettet sinä nyt vain itse valehtelisi, kun väität tuollaisia asioita minusta?
Katsotaan, oletko sinä MIES vai hameväkeä. - Alfred J. Kvaak
Alfred J. Kvaak kirjoitti:
"Kyllä minä olen aina luottanut asiantuntija sanaan"
Tarkoitatko sitä, että mielestäsi Antti Heikkilä on väärässä sanoessaan LCHF ruokavaliota jopa vaaralliseksi?
Ja kun sinä olet aina luottanut asiantuntijan sanaan, niin miksi sinä et ole aina toiminut niiden mukaan? Ennen karppausta sinä varmaan olit kuullut THL:n asiantuntijoiden lausumia (en ota kantaa asiantuntijoiden pätevyyteen, ainoastaan uusajattelijan toimintaan). Silti sinä söit valmisruokia ja kollotit kaljaa. Suositteliko sinulle joku asiantuntija kenties syömään valmisruokia ja kollottamaan olutta?
Ja kun aikaisemmin minulle esitit henkilökohtaisen kysymyksen:
"Oletko "Kavaakkuli" koskaan puhunut totta ja käyttäytynyt asiallisesti, hieman epäilen ettet ole."
Niin tuohon liittyen pyysin sinua tuolla toisessa ketjussa esittämään minulle yhden valheen, tai edes yhden oman mielipiteeni, jonka olet nähnyt minun esittävän. Sen jälkeen voimme keskustella asiasta lisää.
Vai ettet sinä nyt vain itse valehtelisi, kun väität tuollaisia asioita minusta?
Katsotaan, oletko sinä MIES vai hameväkeä.Ja ai niin, tosiaan mainitsemattahan jäi vielä tähän liittyen:
"mutta josksu niitä on pitänyt korjaillakkin, jos asiasta sattuu itse tietämään enemmän."
Tosiaan, sinähän itse hieman viilailit omaa diabeteslääkitystäsi, kun "tiesit itse asiasta paremmin" ilmeisesti ja uskoit näitä netin suuria sanansaattajia.
Sillä seurauksella, että kun viilailit itse omia diabeteslääkeitäsi niin sinulla alkoi "päässä hieman heittämään". Alfred J. Kvaak kirjoitti:
Ja ai niin, tosiaan mainitsemattahan jäi vielä tähän liittyen:
"mutta josksu niitä on pitänyt korjaillakkin, jos asiasta sattuu itse tietämään enemmän."
Tosiaan, sinähän itse hieman viilailit omaa diabeteslääkitystäsi, kun "tiesit itse asiasta paremmin" ilmeisesti ja uskoit näitä netin suuria sanansaattajia.
Sillä seurauksella, että kun viilailit itse omia diabeteslääkeitäsi niin sinulla alkoi "päässä hieman heittämään"."Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" sillä ensimmäinen perätön tieto sinulta on, ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään ja toisekseen kaljat lienee kollootettu Kvaakkulin suunnalla, ei meillä.
Eli tässä nyt nähdään, että "päässä heitot satoinen nimierkkeineen" tapahtuu Kavaakkulin taholla ja minun lääkkeeni ei kuulu muille pätkän vertaa, ei varsinkaa sekopäille.
Antti Heikkilällä puolestaan löytyy sitten kirjoissaan selkeät ja ymmärettävät ruokavalio-ohjeet, mene ja katso, älä niistä minulle valita sekopäisenä. Sama koskee Annika Dahlgvistia ja seuraavaksi mene ja lue Aku Ankkaa niin saat uutta ajateltavaa. Puustinen jäi mainitsematta mutta hänkin tietää jotakin, enemmän kuin sinä.- Alfred J. Kvaak
uusajattelija kirjoitti:
"Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" sillä ensimmäinen perätön tieto sinulta on, ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään ja toisekseen kaljat lienee kollootettu Kvaakkulin suunnalla, ei meillä.
Eli tässä nyt nähdään, että "päässä heitot satoinen nimierkkeineen" tapahtuu Kavaakkulin taholla ja minun lääkkeeni ei kuulu muille pätkän vertaa, ei varsinkaa sekopäille.
Antti Heikkilällä puolestaan löytyy sitten kirjoissaan selkeät ja ymmärettävät ruokavalio-ohjeet, mene ja katso, älä niistä minulle valita sekopäisenä. Sama koskee Annika Dahlgvistia ja seuraavaksi mene ja lue Aku Ankkaa niin saat uutta ajateltavaa. Puustinen jäi mainitsematta mutta hänkin tietää jotakin, enemmän kuin sinä." sillä ensimmäinen perätön tieto sinulta on, ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään ja toisekseen kaljat lienee kollootettu Kvaakkulin suunnalla, ei meillä."
Ahaa. No näin sinä olet kuitenkin kirjoittanut 1.11.-13:
"Piti vielä opetella katselamaan valmisruokien paketin sivut mitä niissä kirjoitetaan"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11821014/#comment-64303395
Näköjään syöt edelleenkin, etenkin ulkomailla, 1.10.-13:
"Kyllä tuo LCHF ruokavalio sopii hyvin ulkomaillakin, sillä siellä sitä vasta löytyykin tuota valmisruokaa muodossa ja toisessakin."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11749636/#comment-63783189
Ja tuossa keskustelussa sinä sanoit vähentäneesi kaljankin kittaamista, tuossa ylemmässä. Katsotaanpa uudelleen, mitä sinä sanoit (valehtelit):
"ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään"
Voi voi uusajattelija. Mitenkäs se nyt näin? Sinä jäit kiinni VALHEESTA! Hups, tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Karppaaja valhetelee, niin.
Sinä kun olet niin vitun pelle, ettet näköjään enää muista, mitä olet 1-2 kuukautta sitten kirjoittanut itse.
"Eli tässä nyt nähdään, että "päässä heitot satoinen nimierkkeineen" tapahtuu Kavaakkulin taholla"
Tutkitaanpa vielä kerran yllä olevaa tekstiäni. Kenen päässä ne heitot tapahtuu, kun ei enää muista itse, mitä on kirjoitellut?
"minun lääkkeeni ei kuulu muille pätkän vertaa, ei varsinkaa sekopäille."
Itse sinä olet oikein ylpeillen tästä lääkekokeilustasi täällä kertonut. Kun luulit olevasi pätevä itse roklaamaan omia lääkkeitäsi, kun luit blogeja, jossa LCHF ruokavalion luvataan tekevän terveeksi ja autuaaksi. Sen jälkeen menit itse ropaamaan diabeteslääkitystäsi, niin omin sanoinesi "alkoi päässä vähän viskomaan". Sinä ihan itse tästäkin kerroit.
"Antti Heikkilällä puolestaan löytyy sitten kirjoissaan selkeät ja ymmärettävät ruokavalio-ohjeet, mene ja katso, älä niistä minulle valita sekopäisenä."
A. Heikkilän blogista löytyy selkeästi Heikkilän itsensä sanomana, että LCHF ruokavalio voi olla jopa vaarallinen.
" Puustinen jäi mainitsematta mutta hänkin tietää jotakin, enemmän kuin sinä."
Varohan vaan, jos sinulla on vielä tukkaa päässä, niin ettei sekin lähden tuolla LCHF ruokavaliolla. Järki on jo lähtenyt ja amebassakin on enemmän älykkyyttä kuin sinussa. Alfred J. Kvaak kirjoitti:
" sillä ensimmäinen perätön tieto sinulta on, ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään ja toisekseen kaljat lienee kollootettu Kvaakkulin suunnalla, ei meillä."
Ahaa. No näin sinä olet kuitenkin kirjoittanut 1.11.-13:
"Piti vielä opetella katselamaan valmisruokien paketin sivut mitä niissä kirjoitetaan"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11821014/#comment-64303395
Näköjään syöt edelleenkin, etenkin ulkomailla, 1.10.-13:
"Kyllä tuo LCHF ruokavalio sopii hyvin ulkomaillakin, sillä siellä sitä vasta löytyykin tuota valmisruokaa muodossa ja toisessakin."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11749636/#comment-63783189
Ja tuossa keskustelussa sinä sanoit vähentäneesi kaljankin kittaamista, tuossa ylemmässä. Katsotaanpa uudelleen, mitä sinä sanoit (valehtelit):
"ettei meidän suvuissa ole muutaman polevan aikana valmisruokia nähtykään"
Voi voi uusajattelija. Mitenkäs se nyt näin? Sinä jäit kiinni VALHEESTA! Hups, tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Karppaaja valhetelee, niin.
Sinä kun olet niin vitun pelle, ettet näköjään enää muista, mitä olet 1-2 kuukautta sitten kirjoittanut itse.
"Eli tässä nyt nähdään, että "päässä heitot satoinen nimierkkeineen" tapahtuu Kavaakkulin taholla"
Tutkitaanpa vielä kerran yllä olevaa tekstiäni. Kenen päässä ne heitot tapahtuu, kun ei enää muista itse, mitä on kirjoitellut?
"minun lääkkeeni ei kuulu muille pätkän vertaa, ei varsinkaa sekopäille."
Itse sinä olet oikein ylpeillen tästä lääkekokeilustasi täällä kertonut. Kun luulit olevasi pätevä itse roklaamaan omia lääkkeitäsi, kun luit blogeja, jossa LCHF ruokavalion luvataan tekevän terveeksi ja autuaaksi. Sen jälkeen menit itse ropaamaan diabeteslääkitystäsi, niin omin sanoinesi "alkoi päässä vähän viskomaan". Sinä ihan itse tästäkin kerroit.
"Antti Heikkilällä puolestaan löytyy sitten kirjoissaan selkeät ja ymmärettävät ruokavalio-ohjeet, mene ja katso, älä niistä minulle valita sekopäisenä."
A. Heikkilän blogista löytyy selkeästi Heikkilän itsensä sanomana, että LCHF ruokavalio voi olla jopa vaarallinen.
" Puustinen jäi mainitsematta mutta hänkin tietää jotakin, enemmän kuin sinä."
Varohan vaan, jos sinulla on vielä tukkaa päässä, niin ettei sekin lähden tuolla LCHF ruokavaliolla. Järki on jo lähtenyt ja amebassakin on enemmän älykkyyttä kuin sinussa."voi pyhä sylvi" olet sinä Kvaakkuli pimee kavari, mene nyt jo sinne pytyllesi vääntämään nuo ripulipaskat jotka parhaiten sopivat ruokakulttuuriisi ja sanastoosi.
Totta nuo on mitä kirjoota, mutta lue koko teksti ja niissä ei ole taloudellisia selvityksiä mitä ostin ja mitä pöytääni kannoin. "Voi hyvää päivää".- Alfred J. Kvaak
uusajattelija kirjoitti:
"voi pyhä sylvi" olet sinä Kvaakkuli pimee kavari, mene nyt jo sinne pytyllesi vääntämään nuo ripulipaskat jotka parhaiten sopivat ruokakulttuuriisi ja sanastoosi.
Totta nuo on mitä kirjoota, mutta lue koko teksti ja niissä ei ole taloudellisia selvityksiä mitä ostin ja mitä pöytääni kannoin. "Voi hyvää päivää".No voi pyhä sylvi, sanothan sinä tuossa ihan selvästi, että syöt valmisruokia edelleen ulkomailla.
Ja huvikseenko sinä niitä valmisruokien sisältöjä katselet? Etkä muka ole koskaan syönyt?
Nyt sinun pitäisi etsiä ne valheet ja mielipiteet, joita sinä olet väittänyt minun sanoneen. Missä ne viipyy? Olen jo niitä kolmessa ketjussa pyytänyt, mutta hiljasta pitää.
Huomasitko, että jo aseveljesikin hiljeni sinun valehtelujesi edessä? Sinun omasikin alkaa huomaamaan, millainen valehtellija sinä olet.
Joten joko niitä minun näppäimistöltäni tulleita valheita ja mielipiteitä ilman perusteluja alkaa tulemaan, vai yrititkö valehdella? Omat aseveljesikin häpeää sinua, kun tuollaisia valehtelet.
- VP?
Eli et siis edes lukenut Antin blogi-kirjoitusta?
LCHF on ruotsalainen versio vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Lyhenne tulee englanninkielestä "Low Carb High Fat" eli suomeksi runsasrasvainen vähähiilihydraattinen ruokavalio. Koko homman taustalla häärii 2002 valmistunut yleislääkäri Andreas Eenfeldt, joka kertomansa mukana on aluksi ollut kiinnostunut GI- ruokavaliosta ja sitten löytänyt kirjoista vähähiilihydraattisen ruokavalion. Mitään kliinistä kokemusta hänellä ei aiheesta ole ja erottuakseen muista hän on keksinyt tämän LCHF -lyhenteen.
Eli Antti arvostelee koko paskan aloittajaa vastaan. LCHF on todella vaarallinen rasvamässäilydietti.Niinhän se oli, että "Kvaakkulin" piti taas jo vastata toisen henkilön tunnetuksi tekemällä nimimerkillä VP? Minä en kyläkään tunne henkilökohtaisesti Andeas Eenfeldtiä, enkä ole myöskään tutustunut hänen ansioihinsa ja saavutuksiinsakaan, enkä myöskään rikosrekisteriin. Mainitset hänen "sitten löytänyt kirjoista vähähiilihydraattisen ruokavalion" ??
LCHF lyhennettä käytti myös Tohtori Annika Dahlgvisti kirjassaan Karppaus ja tiedä sitten ovatko keskenään jotakin sopineet lyhenteen käytöstä.
Antti puolestaan saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta mistä sinä Kvaakkuli tiedät LCHF:n olevan "rasvamässäilydietti" ja millä pätevyydellä ja kokemuksella näin väität. Onko THL käskenyt näin sanomaan ja mitä rasvaa pitää käyttää ?? sanonnassa.
Suosittelen lämpimästi sinulle LCHF ruokavaiota, niin saat nuo ajatuksesikin "johonkin järjestykseen", taisin kuvitella taas liikaa.
- VP?
Annika rasvaili itselleen sokeritaudin ei nyt kovin terveeltä kuulosta.
- VP?
LCHF on vaarallinen radvadieetti joka aiheuttaa metabolisia ongelmia ja diabetestä.
Terv VeijoNyt "Kvaakkuli" taisi päästä mielihommaansa, eli toisten mutamaalaamiseen "toisten nimimerkeillä" ja perättömien tietojen levittämiseen. Siinä olet todella hyvä, vai pitääkö sanoa "todella surkea", kumpaa haluat lukea.
Joku voisi nimitellä ja luulla jo "lumelääkäriksi" ilman lääkärin papereita.
- VP?
Annikan arvot ylittivät kirkkaasti diabeteksen raja-arvot aivan sama mitä karpit yrittääkään selitellä.
Annika rasvaili itselleen sokeritaudin ei nyt kovin terveeltä kuulosta.
LCHF on vaarallinen radvadieetti joka aiheuttaa metabolisia ongelmia ja diabetestä
Annikan arvot ylittivät kirkkaasti diabeteksen raja-arvot aivan sama mitä karpit yrittääkään selitellä.
Mistä löytyy todisteet näihin epätoivoisiin valehtelullesi.
Ei mistää. Sinulla on vai epätoivoinen yritys estää ihmisi uskomasta VHH:n terveelliseen ruokavalioon.
Syytä en tiedä moiseen hölmöyteen.- karps1
"Annikan arvot ylittivät kirkkaasti diabeteksen raja-arvot aivan sama mitä karpit yrittääkään selitellä."
Silloin kun ihmiset söivät luonnonrasvoja niin diabeetikkoja oli silti maailmassa kymmeniä miljoonia. Ei luonnollinen ruokavalio takaa nolla tulosta diabeteksen tai sydänkohtausten suhteen. Perintötekijät ovat ne jotka vaikuttava asiaan.
Nyt on eletty "luonnon rasva on vaarallista" aikaa n. 40 vuotta ja sen seurauksena diabeetikkojen määrä maailmassa on nyt satojamiljoonia ja suomessakin diabeetekse sekä 1 että 2 on kasvanut räjähdymäisesti.
1988 vuodesta diabetes määrä on noussut 94000 :sta vuoteen 2006 lähes 500 000 :n
Ote wikin tietokannasta..
"Vuonna 1988 diabeetikkoja oli Suomessa 94 000 ja vuonna 2000 166 000.[4] Määrän arvioidaan olevan kasvussa. Tyypin 1 diabetesta sairasti noin 30 000 ihmistä vuonna 2003, ja sairastavien määrä lisääntyy keskimäärin 2,8 prosenttia vuodessa.[5][6] Siten diabeetikkojen määrän kasvu aiheutuu pääosin aikuistyypin diabeteksesta. Vuoden 2006 kesäkuun Duodecimin Käypä hoito -suosituksen mukaan lähes 500 000 suomalaisen arvioidaan sairastavan diabetesta.[7] Vajaalla puolella 45–74-vuotiaista miehistä ja joka kolmannella naisella on aikuistyypin diabetes tai sen esiaste. Puolet kaikista diabeetikoista eli 200 000 suomalaista sairastaa tyypin 2 diabetesta tietämättään.[8]".
http://fi.wikipedia.org/wiki/Diabetes
- VP?
Dahlqvistilta on mitattu verensokeri 13,2, joka WHO:n määritelmän mukaan merkitsee diabetesta. Dahlqvistin selitys korkealle lukemalle tyrmätään epätieteellisenä. Diabetesta ei todeta subjektiivisin perustein, vaan sille on tiukan objektiiviset perusteet kuten juurikin glukoosirasituskokeessa esiin tuleva korkea verensokeri.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13512576.ab- karps1
Samanlaisia muutoksia on tullut hiilariruuilla.
"Christian Berne vill inte heller göra kopplingar mellan resultatet av forskningen och en viss typ av kost.
– Det är intressanta fynd, men om det har så mycket med kost att göra vill jag inte påstå. Den här typen av förändringar i de insulinproducerande cellerna kan man få både av fett- och kolhydratrik kost, av övervikt och för lite fysisk aktivitet, säger han."
Mielen kiintoinen löytö, mutta tällä ei ole kovin paljon ruuankanssa tekemistä, tämätyyppisiä muutoksia insuliinia tuottavissa soluissa voi saada sekä rasva ja hiilari ruokavaliolla, sekä ylipainosta ja liian vähähäisestä liikunnasta, sanoo hän.
Dalqvist toteaa
I den här studien fick dessutom mössen härdat fett. Det vet vi är skadligt och vi avråder bestämt i från det. Vi förespråkar naturliga fetter, säger hon.
Tässä tutkimuksessa hiirille syötetty rasva oli kovetettua rasvaa, me tiedämme sen olevan vahingollista ja me neuvomme päättäväisesti pysymään erossa näistä. Sen sijaan suosimme luonnollisia rasvoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189