Mikä ex miehen päässä oikein liikkuu, kun hänen pitää joka kerta tavatessamme kehua uutta naistaan. Miten hän on niin erilainen kuin minä, kuinka mahtavaa seksi hänen kanssaan on ja miten mukavia ja hyväkäytöksisiä hänen lapset on.
Olimme exän kanssa asumuserossa tarkoituksena molempien miettiä mitä elämältä haluaa, kunnes hän löytikin uuden naisen. Varsinaista eroa on nyt takana 2 kk ja takana oli 17 yhteistä vuotta..
Miks exän pitää kehua uudella suhteellaan
155
10040
Vastaukset
- Mammakarhu
Todella törkeää ja loukkaavaa puhetta mieheltä ja kertoo siitä ettei ole vielä eronnut sinusta oikeasti vaan yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi. Vaikuttaa lapselliselta ja kehittymättömältä ihmisenä. Mitä hän haluaa kostaa sinulle, mistä hän on niin katkera? Voisit sanoa hänelle suoraan: minulle tulee todella paha mieli tuollaisista puheista ja koen ne epäoikeudenmukaisina. Miksi haluat loukata minua?
- nainen76
Kiitos kommenteista! Olen yrittänyt häneltä kysyä,mitä hän tällä saa itselleen..Miksi pitää satuttaa toista vielä enemmän ja eikö jo riitä,että on jättänyt perheensä. Pahinta tässä on se, että hän jaksaa hehkuttaa myös lapselleen 17 v tätä uutta onneaan. Tytär on myös aivan sekaisin isän muuttuneesta käytöksestä sekä siitä miten elämä voi yhtä äkkiä näin vaan muuttua..
- mynttinen
nainen76 kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Olen yrittänyt häneltä kysyä,mitä hän tällä saa itselleen..Miksi pitää satuttaa toista vielä enemmän ja eikö jo riitä,että on jättänyt perheensä. Pahinta tässä on se, että hän jaksaa hehkuttaa myös lapselleen 17 v tätä uutta onneaan. Tytär on myös aivan sekaisin isän muuttuneesta käytöksestä sekä siitä miten elämä voi yhtä äkkiä näin vaan muuttua..
Taitaa olla miehes sellasessa tilanteessa, että ei sen uuden kans nyt niin loistavasti menekään. Siksi pitää sulle koittaa paukutella hankseleitä.
Yleensä normi-ihminen ei ala kehuskelemaan, jos asiat on suht jees. Ellei sitten ole luonnevikaa :) - Tjoo juu jaa niin:)
mynttinen kirjoitti:
Taitaa olla miehes sellasessa tilanteessa, että ei sen uuden kans nyt niin loistavasti menekään. Siksi pitää sulle koittaa paukutella hankseleitä.
Yleensä normi-ihminen ei ala kehuskelemaan, jos asiat on suht jees. Ellei sitten ole luonnevikaa :)Meni kimppaan kahden lapsen yksinhuoltajan kanssa.
Ans olla kun arki koittaa ja uusi vuosi.
Onhan se muka "mahtavaa" se onni uuden karheana, mutta vielä se pers mäkikin siellä odottaa.
Ei voi mennä hyvin kun pitää kehua noinkin tuoretta suhdetta. Eihän siinä ole ehtinyt vielä tapahtua paljon mitään, paitsi panemista ja se ei ole suhteen perusta sellaisenaan. - Kikka3
nainen76 kirjoitti:
Kuullostaa niin lapselliselta mieheltä että on hyvä kun pääsit eroon. Aloitat uuden elämän jonka olet ansainnut! Mielummin vaikka yksin kun huonossa suhteessa!
- on meitä moneksi
Etkö osaa käänteistä psykologiaa??? Sano sille ukolle , että sanoppa muuta niin saan minäkin ja paljon muutakin mistä en voinut edes kuvitella.Mieshä ihan selvästi yrittää provosoida sinua.Oletko kuullut , että hymy on raivoa voimakkaampi,
ei muuta kun leveä hymy vaan huulille .Sehän ei voi tietää mistä sen olet saanut.
Elä jää tuleen makaamaan vaan jatka uutta polkuasi , aivan taatusti löydät sen oikean ennemin tai myöhemmin.Kaiken lisäksi olisi hyväkin olla hetken aikaa yksin ja nauttia vapaudesta ja tehdä itselle jotakin ihanaa. Ei kun tuulta päin. - hyrr
nainen76 kirjoitti:
Todennäköisin syy.
Miestä ero sattui niin pahasti, että hän kertoo sinulle, että kyllä hänkin johonkin kelpaa, vaikka sinä et ymmärtänyt. - Uusi parempi?
Tjoo juu jaa niin:) kirjoitti:
Meni kimppaan kahden lapsen yksinhuoltajan kanssa.
Ans olla kun arki koittaa ja uusi vuosi.
Onhan se muka "mahtavaa" se onni uuden karheana, mutta vielä se pers mäkikin siellä odottaa.
Ei voi mennä hyvin kun pitää kehua noinkin tuoretta suhdetta. Eihän siinä ole ehtinyt vielä tapahtua paljon mitään, paitsi panemista ja se ei ole suhteen perusta sellaisenaan.http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
ansaitsee kehuja, jos et itse täyttänyt niitä? - Walkan kundi Stadist
on meitä moneksi kirjoitti:
Etkö osaa käänteistä psykologiaa??? Sano sille ukolle , että sanoppa muuta niin saan minäkin ja paljon muutakin mistä en voinut edes kuvitella.Mieshä ihan selvästi yrittää provosoida sinua.Oletko kuullut , että hymy on raivoa voimakkaampi,
ei muuta kun leveä hymy vaan huulille .Sehän ei voi tietää mistä sen olet saanut.
Elä jää tuleen makaamaan vaan jatka uutta polkuasi , aivan taatusti löydät sen oikean ennemin tai myöhemmin.Kaiken lisäksi olisi hyväkin olla hetken aikaa yksin ja nauttia vapaudesta ja tehdä itselle jotakin ihanaa. Ei kun tuulta päin.Voithan itse todeta hänelle, että häneen tutustuminen on ollut ylivoimaisesti elämäsi surkuhupaisin tapahtuma ja suurin virhe.
Jos nyt alennut edes mitään kyseiselle "miehelle" sanomaan.
- Monta syytä
Monta mahdollista syytä. Katkera ex haluaa satuttaa. Narsistinen ex osoittaa sinulle vähäisen arvosi. Syyllisyyttä tunteva ex selittää tekojaan itselleen ja muille. Nynny ex ei voi uskoa tuuriaan ja hänen on pakko kertoa. Tökerö ex päästää suustaan sammakoita eikä edes huomaa sitä.
- ex15
Mun ex meni kihloihin uuden kanssa 1,5 kk erosta. Eron syy oli toinen ihminen, oli tavannut hänet 2 viikoa ennen eroa. Hehkuttaa nytten onneaan. Onneksi ei ole yhteisiä lapsia. Syyllisyyttä tunsi erotessa, mutta niin vaan pitää toista satuttaa ja kehua uutta kihlattuaan.
HAHA, hyvä vastaus! :)
Jos supistetaan vielä vähemmäksi noi vaihtoehdot, niin
1 - asiat ei olekaan niin hyvin uuden kanssa ja olet ainoa, jolle hän voi uskottavasti sitä todistella (hän haluaa mahdollisesti että juoksisit hänen luokseen ja rukoilsit häntä palaamaan?)
2 - exäsi tietää, että sulla on huono itsetunto | olet katkera | suret vielä teidän suhdettanne ja hän ilkeyttään lisää vettä myllyyn, koska tietää sinun kirjoittelevan kavereille | lehtiin | nettipalstoille ja menettävän yöunesi hänen takiaan
Molempiin ratkaisuna on se, että otat etäisyyttä ja parantelet omat haavasi. Se on ihan sama miten hänellä menee tai ei mene.
Teidän suhteenne on ohi.
Pidätte yhteyttä lasten vuoksi, lasten asioista, jos teillä niitä on ja juttelet vain säästä, jos jostain muusta pitää nyt jostain syystä jutella tai törmäätte vahingossa...- ,ikä lie totuus
ex15 kirjoitti:
Mun ex meni kihloihin uuden kanssa 1,5 kk erosta. Eron syy oli toinen ihminen, oli tavannut hänet 2 viikoa ennen eroa. Hehkuttaa nytten onneaan. Onneksi ei ole yhteisiä lapsia. Syyllisyyttä tunsi erotessa, mutta niin vaan pitää toista satuttaa ja kehua uutta kihlattuaan.
Jos kerran erositte, niin ole onnellinen miehesi puolesta, että hän on onnellinen uudessa suhteessa. Mikä on totuus sitä emme tiedä.
Kyllä meidän on syytä olla iloisia toisen onnesta, joskin avioerossa se voi olla lyhytaikaista.
Miksi se satuttaa, jos uusi EX on parempi kuin sinä olit.
- oödskf
Törkeä mies. Sano se sille. Miksi kyselet asiaa ja koitat olla hänen psykologinsa? Mitä hän vastasi kun kysyit että miksi noin puhuu?
Katkaisisin itse välit sillä ei tarvitse ottaa tuollaista paskaa vastaan! - nolla2
No jopas on löytynyt uusi nainen taasen äkkiä, jotenkin tuntuu olleen jo varastossa.
Ainahan ne aluksi tuntuvat kaiken voittavilta, mutta annas olla. Tuo on suorastaan ilkeää, että lapsetkin jaotellaan. Ei ole mies edes paskan arvoinenkaan. - siksi
Koska se on narsisti. Miksi edes olet enää hänen kanssaan tekemisissä jos satutti sinua ja jätti toisen takia. Typerää yrittää tehdä vanhaa kumppania mustasukkaiseksi jota on jo pahasti satuttanut saati edes puhua koko ihmisestä noin arassa paikassa. Ihme idiootti koko tyyppi. Katkaise välit niin pääset hänestä.
- 14 + 15
Psykologina tienaisit varmasti enemmän kuin nykyisessä työpaikassasi.
- oldassknowsbetter
tyhmä mies, ei ole tunneälyä. tai sitten julma, häiriintynyt yksilö. 2 kk ei kerro vielä mitään uuden suhteen todellisesta laadusta. anna sille 2 vuotta uudessa suhteessa niin johan lähtee jutun suunta muuttumaan tai sitten äijä hiljenee. sinuna sulkisin oven ja huikkaisin vaan: kiitos hei! kun ylistysvirsi alkaa, mitä sitä itseää kiusaamaan ja kuuntelemaan typeriä.
- voisi olla noin
tunteita sinua kohtaan ja satuttaa sinua sen takia, tai sitten kiusaamista, katkeruutta erosta, alentamista jne.... itsensä korottamista, vaikka todellisuudessa on heikoilla itse itsensä kanssa. lapsellista käytöstä kuitenkin.
- Tytsykkä
Mun exällä oli sama vika.. Loppu siihen, kun tunnustin "polkasseeni" sen pikkuserkun kanssa jolla oli puolet isompi vehje kuin exälläni. Siitäpä sai, kun kerran alotti. :D Osaan tämän pelin prkl..
- tytsykkäpäjoo
Jos tollasella luulet osaavat pelin, niin olet säälittävän väärässä.
- rinkeliliisa
tytsykkäpäjoo kirjoitti:
Jos tollasella luulet osaavat pelin, niin olet säälittävän väärässä.
Toimii aina, kun ottaa kokoasiat miesten ollessa kyseessä =)
- Hahhah!!!
rinkeliliisa kirjoitti:
Mikään niitä lesopettereitä ei saa kimpaantumaan paremmin kun heidän pilillensä nauraminen tai vertaaminen johonkin isompaan ja parempaan. Kostoista parhaita.
- kokemusta
rinkeliliisa kirjoitti:
Kyllä toimii,
kerro (mieluiten julkisesti, ex-miehen kavereiden ollessa paikalla)
miten surkeaa seksi/elämä oli niin pienen ja huonosti toimivan kanssa.
Samalla voit hehkuttaa, kuinka olet nyt vihdoinkin tutustunut AIKUISEEN MIEHEEN.(Vaikket olisikaan, mutta ex-mies vaikenee häpeästä).
Kokeile, älä jää itkemään exän perään.
- dawn1
Ehkä hän vaan testaa sua, tuutko mustasukkaiseksi ja haluat hänet takaisin.
Ja peittelee, ettei muka kaipaisi sua.. en tiedä, vaihtoehtoja on monia. - Flöittaaja
Luulen että hänellä on ollut uusi suhde jo ennen eroa. Jutut ei ole mennytkään niin kuin hän on halunut . Vaikee myöntää että olet parempi kuin nykyinen jos on vielä itse ehdottanut eroa. Ala säkin heittää et oot löytänyt nyyan . Lyö löylyy samalla mitalla. Jos soittaa niin heitä et. Tsori nyt ei oo aikaa jutella kun toi uus rakas on just keittänyt kahvit ja muuteski duunannu kaikki nii et päästää nauttii, Kyl on ihanaa et treffasin tollasen jäbän Prisman parkkihallissa. Jätkä on viel fyrkka poka . Oma luukku mersu ja kesismesta lisäks Lapissa lomaosake ,lennetään sinne viikolopuks laskettelee
jne . Anna mennä vaa ja tsigaa ilmettä kun treffaatte . Kyllä rupee jutut muuttuu. Tsemppiä sulle äläkä vaivu synkkyteen.
Hyvä gimma sä oot- kristiiiiiiiiiiiiii
Tai,,,jos ap itse on se pahis tässä jutussa, ja hakee nyt täältä sympatiaa? On ite ties miten hirveä ihminen, ja tää x on niin onnellinen ku pääsi eroon. Kolikolla on aina! kaksi puolta.
- näin
Ex miehesi on lapsellinen, omaa huonon itsetunnon ja muutenkin ihan idiootti. Hyvä että pääsit eroon.
- Mikä höttönen on.
Sama tuli mieleen. MITEN on kestänyt niinkin kauan kuin 17 vuotta yhdessäoloa. Olisi luullut silmien auenneen.
Nössöhän tuo ukko on, jos retkahtaa parkkipaikalla saatuun puhelinnumeroon ja yksinhuoltajaan lennosta. Täysin naisten vietävissä.
- kaikkea nähnyt
Ihme jeesustelua narsismista ja että ex on hirviö. Tiedämme vain tarinan toisen puolen - mitä ilmeisimmin jätetyn kertomana.
Kun otetaan asumusero sillä periaatteella, että mietitään mitä halutaan, niin onko se nyt tavatatoman väärin, että löytääkin sen mitä haluaa? Eli tässä tapauksessa löytyikin se uusi puoliso, joka voi oikeastikin olla mukavampi ja lapsetkin parempitapaisia. Hyvä exälle, hei.
Tottakai on tökeröä kehua uutta rakkautaan entiselle puolisolle, mutta otetaan jälleen huomioon se, että tiedämme vain tarinan toisen puolen. Ehkäpä aloittaja on käyttäytynyt kuin mikäkin takiainen ja itsekin vähän käyttäytynyt tökerösti. Ainakin uuden naisen kehuminen on osunut ja uponnut varsin hyvin, jos se on tosiaan ollut vastine toisen lapselliselle käytökselle. Mutta, ennenkuin joku erehtyy luulemaan että suosittelisin vastaamaan typerällä käytöksellä typerään käytökseen, niin ei, en suosittele.
Ja oma lukunsa voi olla, että koskaan tuota kehumista ei ole ollutkaan. Jätetyllä osapuolella tunteet ryöppyää ja neutraalitkin ilmaisut uudesta puolisosta voivat tuntua ylistyksiltä.
Tosiaan, asia on eri, jos diilinne on ollut että eroa käytännössä ei ole vielä tapahtunut ja tietyn ajanjakson jälkeen olisi pitänyt kotileikit taas jälleen iloisina alkaa. Jos rakastat ja arvostat exääsi, anna hänelle mahdollisuus olla onnellinen.- älä selitä
Miehen pitäisi sanoa silloin "ero", eikä "mietitään mitä halutaan". Aikamoisia kiertolauseita. Selvästi uusi oli kierroksissa. "Takiainen"? Tuskin tunnet aloittajaa. Jos toista aidosti rakastaa, eikö silloin jää kaipaamaan. Jos ei kaipaisi, ei olisi koskaan antanut mitään itsestään. Joillakin miehillä on sairaalloinen pelko takertumisesta, joskus mielikuvitus pääsee siinä valloilleen.
- kaikkea nähnyt
älä selitä kirjoitti:
Miehen pitäisi sanoa silloin "ero", eikä "mietitään mitä halutaan". Aikamoisia kiertolauseita. Selvästi uusi oli kierroksissa. "Takiainen"? Tuskin tunnet aloittajaa. Jos toista aidosti rakastaa, eikö silloin jää kaipaamaan. Jos ei kaipaisi, ei olisi koskaan antanut mitään itsestään. Joillakin miehillä on sairaalloinen pelko takertumisesta, joskus mielikuvitus pääsee siinä valloilleen.
jos toista rakastaa, eikö silloin toivo toisen parasta?
- tosi ääliö ex
Vain ääliö kertoo exälleen esim seksistä uuden kumppanin kanssa ja vielä pahempi ääliö jos alkaa vertailemaan exää ja nyxää.
Onneksi ap pääsi siasta eroon.
- mies rakastaa sua
Miehen konsti saada sinut mustasukaiskesi. Sinua hän rakataa, mutta haluaa näyttää ettei miehet sure.
Mutta kohteliaisuushan se on että lapsesi ovat hyväkäytäksisiä, sinun ansiostasi.
Älä mene siihen lankaan, että alat itse mustasukkaiseksi ja itkemään, tuon kehumisen tarkoitus on saada sinut kinuamaan hänet taksin. Nämä tiedetään, vanha konsti.
Säälittää vaan se nainen, mies käyttää hyväkseen sitä ja sitten jättää kun hetki on oikea.- rosamunda
Niin, ja jollei ap ota takasin äijä menee ettiin taas uuden kun se yh ei nyt ollutkaan se oikea ja alkaa sama laulu..
Mut anna äijän mennä, sano vaan ett jättää lapset rauhaan. Murkkuikäiselle on paha jos retostaa toista akkaa lapselle. Lapsi käsittää sen että isä ei välitä hänestäkään koska ei välitä äidistä.Siksi sano napakasti ett jätä lapset rauhaan, heidän elämäänsä et pilaa.
Sika mieheksi toi eksäs, ei ole kasvanut aikuiseksi. Hyvä kun pääsit eroon skeidasta.
- Marsista ...
No mieästen aivoituksilla ajatellen hän kuvittelee maksavansa potut pottuina / hampaan hampaasta / opettavansa sulle elämän 'tosiasioita'; mieästä ei jätetä eikä hylätä, 'oikea' mieäs etsii uuden.
- älävälitä
Minun exällä oli kanssa tapana eromme jälkeen kehuskella kaikilla panoillaan ja laitteli heidän kuvia mulle netissä ja kehuskeli miten nättejä ja timmejä naisia.
No aikansa se sitä teki ja joka kerta olin että "Good for you" ja "hyvä kun oot päässy etenemään!" Sitten se kuuli että olin itse alkanut seurustelemaan, niin pimahti koko ukko.... - verkkopaita
Vihdoin huomaat miten lapsellinen ex onkaan , tuollaiset keskenkasvuisen mielenilmaukset pitäisi olla aikuiselta karisseet . Olet onnellinen että hän on EX.
- primitiivistä on
Niin ikään normaalia kostamista. Ero on aina kovempi paikka miehelle joka on uroksena lauman johtaja. Mies haluaa kertoa, että et ymmärrä millaisen alfauroksen menetit.
- Tuulimylly
Minakin 30 vuotta sitten otin eraasta alfauroksesta eron.Nyt ymmarran etta yksi syy oli myos,etta en ole laumaelain.Ex paasasi 17-vuotta ettei rotuja saa sekoittaa.Han meni 25-vuotta sitten puolalaisen naisen kanssa avioon ja heille syntyi tasta liitosta lapsi.Minakin kaytin yksilon vapautti hyvakseni jo olin pienen ajan siis noin 16- vuotta sitten nigerialaisen kanssa suhteessa,Kuulin tasta suhteesta myohemmin,kun Han sanoi,etta mika ihme niissa 'mustissa' viehattaa.Han kun oli 'tyoalkoholisti',joten sankyhommiin ei aikaa riittanyt,joten kehtaakin viela mielipiteitansa laukoa.SEN PITUINEN SE.
- Asumusero=avioero
Kun kerran ollaan tauolla (asumuserossa), jokainen tietää että silloin on lupa etsiä uutta. Tuo tauko oli ilmeisesti sinun ajatus. Ex- miehesi tietenkin kehuu kuinka löysi heti uuden ja paremman. Eli olisiko kannattanut jättää ne tauot väliin.
- Ei h-i !
Yritäpä uuno uudestaan. Tämä kommentti kertoo tyhjästä ajatusmaailmasta. Ota edes käsitteistä selvää.
- sssna.
Miten voidaan sanoa että joku on toista "parempi"??????????????
- rinkeliliisa
sssna. kirjoitti:
Miten voidaan sanoa että joku on toista "parempi"??????????????
Helposti. Lause menee kutakuinkin näin "Hän on parempi kuin sinä". =)
- sssna
rinkeliliisa kirjoitti:
Helposti. Lause menee kutakuinkin näin "Hän on parempi kuin sinä". =)
No, mutta eiköhän se ole aika törkeää ja suunnatonta paskanjauhantaa. Et sinä voi määritellä toista huonommaksi tai paremmaksi. Millainen ihminen itse olet jos tuohon luulet kykeväsi?
- Realisti
Entinen miehesi on ääliö. Ja tekstistäsi huomaa, että myös sinä olet ääliö. Noin siinä sitten käy, mitä muuta voisi odottaa. Parasta olisi, jos alkaisit lukea romaaneja saippuasarjojen katselemisen sijaan.
- masa vaan
Mitä tuosta, oothan eronnut vai etkö ?
Jos olet aikunen, ettkä pissis, niin osaat kai onnitella miestä ja toivottaa hyvää jatkoa. Kiitä luojaasi, että pääsit tuosta tunteettomasta ääliöstä eroon.
Älä haikaile tuollaisen tolvanan perään. Säälittävää käytöstä!- Elämä on?
Eiköhän ole kummallakin kasvamisen paikka. Asetu itse moisen yläpuolelle. Itse erosin aikoinaan 11 avioliittovuoden jälkeen. Kamalaa oli, kun en tietänyt suhteesta etukäteen. Mutta elävässä elämässä näin vain joskus käy. Nyt elän onnellisessa parisuhteessa saman katon alla ja olemme onnellisia elämässämme. Toinen menetti vaimonsa ja toinen miehensä. Toinen kuoleman toinen eron kautta. Nämä ovat niin henkilökohtaisia kokemuksia, joissa punnitaan lähinnä omaa mielenterveyttä. Saati, jos kuviossa vielä lapset. Meillä kummallakaan ei. Silloin menin hyvin rikki, 39 asteen kuume viikon verran (ns, hermokuume). Söin rauhoittavia ja koukkuun jäin,. Se helvetti olikin erikseen ja vaikea. Nyt elämässä kaikki hyvin ja silti kauhulla luen aina näitä ero juttuja. Ne ovat niin kurjia kaikkien ja kaiken kannalta. Suin päin uuteen suhteeseen lentäminen ei tuo auvoista elämää, mutta pikku suhteet tekee ihan hyvää. Itse rauhoitin elämän ja kävin läpi surutyötä, Yhtä hyvin tilanne olisi voinut olla toisin päin. Siis rauhoitu, äläkä kuuntele exäsi jorinoita tai kehumisia muista naisista (lapsellista), Anna ajan kulua ja kevään tuoda tullessaan ehkä elämääsi jotain uutta. Suunnittele huusholli uudelleen ja lähde ulos. Ala harrastamaan jotain uutta, Toivottavasti läheltäsi löytyy ihminen, joka jaksaa kuunnella surusi läpi vuoden ja enemmänkin. Itse itkin useamman joulun, kun painoin oven kiinni ja olin yksin ja jotain puuttui. Älä jää yksin, vaan hae seuraa. Älä tipahda pilleriviidakkoon, vaikka sitä tarjottaisiin. Onnea uusiin haasteisiin ja kokemuksiin, sillä ihan varmasti uusi erilainen elämä aukeaa. Tiedän SEN, juuri sellainen.
- sssna.
Millä rahalla sitä yksin jäänyt alkaa "harrasteleen" mitään tai "lähtee ulos" ?????
Saati "laittaa huushollin uudelleen"???? Häh?
- ö<sdjhngö<ojdshöj<sd
Mitä se kertoo sinusta itsestäsi kun olet 17 hengaillut tommosen kanssa....
- vastaavan kokenut
Erotilanne tuo toisesta esiin asioita, joita ei aikaisemmin ole ollut, ainakaan näkyvissä.
Tämä näkyy kaikkein rankimmin huoltajuuskiistoissa.
Sitäpaitsi, 17v saman ihmisen kanssa kertoo paljon pariuskollisuudesta, sillä eihän aloittaja edes vihjannut, että mies olisi pettänyt liiton aikana. Miehen käytös muuttui eron aikana.
- hän siis miehesi
ajattele käänteisesti, psykologiaa se vain on. Eronneet ja asumuserossa olleena voin kertoa, että kaikkein säälittävintä ja raukkamaisinta on juuri tuollainen käytös, itsekin olen tuollaiseen syylistynyt. Miehelläsi on yhä tunteita sinua kohtaan, hän testaa reaktiotasi, hän saattaa pienesti ajatella sinua ja kummallisesti haluaa sinun taistelevan itsestään ja haluaa kuin haluaa takaisin sinun luoksesi. Jos seksi olisikin hyvää, niin se ei kerro kaikkea. Seksiin perustuvat suhteet kaatuvat aikanaan. Jaksamisia!
- jee2
Oot varmasti loukannut ja kohdellut miestä väärin vuosikaudet, käyttänyt valtaa lasten kautta ja nalkuttanut.
Mies tavannut uuden naisen ja miettii että olisitpa kärpäsenä katossa, niin näkisit miten ne asiat olisi voinut myöskin hoitaa.
Ei kaikki naiset jaksa loppuun asti olla miehen mieliksi,
mies ottaa sitten naisen joka jaksaa.
Ota sinäkin opista vaarin ja hanki uusi suhde. Sellaisella joka tietää mitä tekee ja tekee oikein eikä oo toiselle vittuillut tai kiusannut tai ollut ärtsy,
ei pitäisi olla mitään syytä huoleen että toinen nainen on parempi. - siili1
Minulla ex-mies käyttäytyi noin ja uskon syynä olleen sen, että hän oli suhtautunut minuun jo pitkään kuin ystävään ja olisi halunnut innoissaan jakaa tämän uuden elämänvaiheen tapahtumat. Jutut viilsi todella syvältä ja lopulta mies ymmärsi lopettaa ne, kun olin vain hiljaa. Hän ei siis puheistani huolimatta ilmeisesti ymmärtänyt ollenkaan, kuinka paljon yhä rakastin ja kaipasin, vaikka tunne ei ollutkaan molemminpuolinen.
- EI uusi ole sitä -
miltä aluksi näyttää, voi olla suuri pettymys pitemmänpäälle,
Ilmeisesti ex:llä on heikko itsetunto,
näyttää olevan hyvin epävarma uudesta suhteestaan tuleeko se onnistumaan lainkaan pitemmän päälle,
hän tietää sinun hyvät puolesi tarkoin, voi olla että hän tulee jonain päivänä katumaan sinun menetystäsi,
tommonen ylikorostunu kehuminen näyttää lähinnä epätoivoiselta yritykselltä uskotella itselleen asian olevan paremmin, ilmeisesti hän jo tietää että on lyöny kyntesä p a s k a a n , ei kehtaa vielä itselleen tunnusta ja vielä vähemmän sinulle, ,,
annappa ajan kulua ja kaso hiljaa mitä tuleman pitää,, - 10´8
Ap, jos haluat selkeyttää oman mielesi ja ymmärtää toisiakin paremmin, hanki sellainen kuin "Särkyneiden sydänten aktiivikirja", Siitä oli minulle paljon apua.
- Peesiin mukaan vaan
Peesaa, hei :-). Jos taas aloittaa kehuilut, jatka hänen juttuaan, siis miehen omia kehuja, toista häänen omia sanojaan hänelle itselleen. Kehu exääsi kuinka fiksu oli kun erosi, kun sai nyt paremman elämän itselleen ja ihanasti käyttäytyvät lapsetkin sai elämäänsä. Sano että ymmärrät nyt kuinka huonosti sinä ja hän sovitte yhteen ja että olet niiiiin onnellinen hänen puolestaan, kun löysi itselleen paremmin sopivan. Koeta pitää pokka, koeta ihan vilpittömin naamoin peesata ja tukea äijän juttua.
- Lyyti Lady
Kannatan tätä! Menee exällä jauhot suuhun.
- Näin se menee
Hän haluaisi, että otat suihin.
- 2x eronnut mies
Ex- miehesi on TODELLA IDIOOTTI ja sun EI KANNATA VÄLITTÄÄ PÄTKÄN VERTAA. Helppo tietty sanoa, mutta itse eronnut kaksi kertaa joten jonkunlaista kokemustakin löytyy.
Luultavasti tulee jossain vaiheessa kerjäämään et ota takaisin jne.
Silloin kannattaa sun olla fiksu ja sanoa, että ei käy - hähää
Tuoha vois olla melkein mun kirjoittama teksti.Meillä oli 18v yhteistä elämää takana ja oltiin myös asumiserossa.Ex kehu uutta naistaan ja hänen lapsiaan jne. Jne. Seksiä ei kylläkään kehunu vaan sano niinku tulpatonta mopoa polkis :):)no siinäpä nauttikoon nyt tulpattomasta mopostaan ,multa ei kyllä irtoo vaikka onki yrittäny bongata oon käskeny mennä polkeen sitä tulpatonta mopoaa ku kerän Se on niin parempi ku minä kaikissa muissa asioissa mut ei seksissä :):)
- kuka on parempi
Voihan se olla niinkin, että sinä tosiaan olit niin surkea puoliso, että tämä hänen uusi ihastuksensa on sinua parempi.
Kyllä ne naisetkin kehuvat uusilla suhteillaan entiselle miehelleen, vaikka sitten vaan siitä että ovat saaneet näiltä muutakin kuin lämmintä kättä. - Catty
Yrittää nähtävästi tehdä sinut mustasukkaiseksi.Se on kumma,kun toiset löytävät heti uuden nopeasti,tai onko jo ollut valmiina.Jätä omaan arvoonsa,ja jatka elämääsi:)
- puuttehessa 4v
Kuule Nainen76.. Se on uutuuden viehätystä vaan..
Asia on nyt niin, että uusi kumppani voi noin uuden suhteen alussa tuntua hyvinkin erinomaiselta, mutta kunhan ajanoloon se uutuuden viehätys siitä laantuu, niin kehuminen loppuu. Jos entisen aviomiehesi uusi kumppani sattuu olemaan nuorempi Sinua, niin se selittää miehesi innokkuuden asiassa.
Kehumisen tulee siitä, että jos miehesi harrastaa seksiä tämän uuden kumppanin kanssa useammin kuin mitä te avioparina olette 17-vuotiskautenne loppupuolella harrastaneet, niin se antaa uutta vipinää punttiin.
Meinaan se varmaan tuntuu myös avioliitossa aika jutmakkaalta, jos vakaassa 17 v aviosuhteessa vaimon kanssa pystyy joskus jopa monta kertaa vuorokaudessa sextailemaan. Tai yleensä se riittää, että jos vaikka kerran päivässä tai parit kerrat viikossa ja silviisteen. Se pitää äijän kuin äijän ruodussa, eikä äijällä ole tarvetta muita vilkuilla. Sellaisesta voi äijä sitten jopa kavereitten kesken 'kehua', niinkuin äijien jutusteluissa tapana on. Varsinkin olutfestareilla pubi-itoina.. - Diagnoosi
Ex - miehesi on narsisti.
- ähpuh....
No jos hän puhuu totta. Mikä ongelma siinä on?
- Ex takametsistä
Ex teki samaa, oli kaksisuuntainen mielialahäiriö ja lievää narsismiakin. Itse ei halunnut jatkaa kanssani mutta silti kun jatkoin eteenpäin ilman häntä hän äkkiä etsi naisen ja alkoi hehkuttaa onneaan miten NIIN hyvännäköinen ja kaunis jne. Ja minä tietysti olin yhtäkkiä sairas, kyttäsin häntä ja tein kaikenlaisia mielikuvitustekoja.
Uusi nainen oli fiksu ja käytti häntä lapsen tekoon, vuoden päästä uudessa suhteessa jo oli nainen raskaana. En tiedä miten nykyään menee hänellä eikä kiinnostakaan. Hienon miehen saanut...- Ihmispoliisi
Mikä teitä vaivaa ? Se mies on aivan oikeassa. Muija oli huono, nyt hänellä on kunnollinen. Herätkää jo tähän aikaan senki nuljaskat.
- Ihan niin
Ihmispoliisi kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa ? Se mies on aivan oikeassa. Muija oli huono, nyt hänellä on kunnollinen. Herätkää jo tähän aikaan senki nuljaskat.
Jos nykyinen on oikeasti parempi, ei tunne tarvetta kertoa sitä hänelle. Jos pitää leveillä, se kertoo ettei ole kaikki kulhot kaapissa, saati oikeasti ole niin ihanaa kuin väittää. Narsisti mikä narsisti.
- 600kghg
Ihan niin kirjoitti:
Jos nykyinen on oikeasti parempi, ei tunne tarvetta kertoa sitä hänelle. Jos pitää leveillä, se kertoo ettei ole kaikki kulhot kaapissa, saati oikeasti ole niin ihanaa kuin väittää. Narsisti mikä narsisti.
Ihme ajatuksenjuoksu sulla, taidat olla itse narsisti.
- jorma 10"
Outoa käytöstä mieheltä. Moinen käytös on naisille tyypillisempää.
- 600kghg
Totta, veit saat suustani.
- jep jep 44
Niin ja naiset kehuu yleensä jo liiton aikana muiden miehiä, miten ne on sitä ja tätä ja tekee yhtä ja toista ja on niiiiiin ihania ja symppiksiä....
- määmy
Mä katon itsetunnon pönkittämiseks tuon käytöksen.
Jos mies ei kerro käytöksensä syytä, o turha arvailla. Kannattaisko keskittää energia ihan muihin juttuihin. Vanhat jutut on unohdettava tai laitettava syrjään.
Oman kokemuksen perusteella naiset tekevät näin, mutta miksei se näinkin päin voisi olla?
- 4 + 7
"Mikä ex miehen päässä oikein liikkuu, kun hänen pitää joka kerta tavatessamme kehua uutta naistaan."
Kysymyslauseen loppuun kuuluu kysymysmerkki, ja kukaan täällä ei voi tietää mitä sen miehen päässä liikkuu, joten jokainen noista vastaajista on idiootti. Erityisesti nuo akkainlehtien perusteella psykologia leikkivät ovat niin tyhmiä, että heidän puheensa kannattaa jättää täysin huomioimatta.
Eniten tässä ihmetyttää mitä sinun päässäsi liikkuu, kun antaudut hänen kanssaan jutteluun niin pitkäksi aikaa, että hän kerkiää kehuskella panollaan.
Kerta olet jo havainnut trendin ja oman suhtautumisesi siihen, niin jatkotoimenpiteiden miettimisen tulisi olla erittäin helppoa.- ghbdfhrjdrjd
Retorisiin kysymyksiin ei laiteta kysymysmerkkiä, jolloin kysymyksen esittäjä ei edes toivo saavansa vastausta, kunhan vain toi asian esille.
- jkuffj
ghbdfhrjdrjd kirjoitti:
Retorisiin kysymyksiin ei laiteta kysymysmerkkiä, jolloin kysymyksen esittäjä ei edes toivo saavansa vastausta, kunhan vain toi asian esille.
Ei kuule tuo edellisen viestin kirjoittaja ymmärrä mikä on retorinen kysymys =)) Tällä pitäisi olla vaikeampia laskutoimituksia tuossa viestin lähettämisen varmistuksena, niin ei kaikki uunot kirjoittelisi tänne ;)
- kokenutkaikentietää
Sano joka kerta: "Hienoa että olet onnellinen" ja muuta sitten asiaa. Opettele ajattelemaankin niin, että toivot exällesi hyvää vaikka tietenkin suututtaa. Kun toivoo toiselle hyvää, se kertautuu itselle, usko pois. Tulet löytämään onnen itsekin.
- Tuulimylly
Excellente siis todella henkisesti kehittyneen ihminen vastaus.Tyttareni on samassa henki-asteessa kuin sinakin,kun hanen isansa on hanet henkisesti heitteille jattanyt.
- Ratto-Raili
Hi,hi samat on pellot ja peltojen runsahat antimet.Hi,hi näin perunat,lantut ja kaalet maasta kertonevat.
- että miksi niin?
Kun kerran on paremman löytänyt niin miksi ihmeessä häntä ei saisi kehua? Haukkuako pitäisi?
- älä nöyrry
Vaikka ap kuinka tuntuisi pahalta, niin pure hampaita yhteen ja totea hänen kehuskeluilleen "aijaa, kiva.aijaa, tosi hyvä.eiks ole kiva löytää oikea ihminen". Näytä siltä kuin olisit onnellinen hänen puolestaan. Hän lopettaa kun huomaa ettet ole mustasukkainen vaikka oikeasti olisitkin. Häntä alkaa "suopea" suhtautumisesi jopa ketuttaa ja ärsyttää, koska hän olettaa kuulevansa jotain ihan muuta suustasi.
- ertto
hemmettiäkö tapailet sitä edes enää!
- soppatykki
joo hyvää kannattaa kehua .
on tainnut huomata että, 17 vuotta meni elämästä hukkaan ja nyt on innoissaan uudesta elämästä.
ja on vaan avoin luonne joten näyttää ja kertoo tyytyväisyytensä, ja senverran sinuun vielä luottaa että voi asiansa sulle kertoa , mutta sä levittelet niitä kaikenmaailman keskustelupalstoille .... häpeä pikkusen.
hommaa säkin itselles elämä, jota voisit kehua ja olla siihen tyytyväinen.
olisit iloinen hänen puolestaan eihän se sulta ole pois jos hänellä on asiat kondiksessa , sä olet vaan kateellinen ja sua vituttaa ihan suotta.
unohda menneet ja katsele eteenpäin .- Lolololololooo
Soppatykki se näytti täällä kaikille "kaikenmaailman keskustelupalstoilla" oman katkeruutensa, heheheheeee. Muija jätti ja etsit toista, vai? :D
- Parempi uusi vuosi
Miksi ylipäätään tapaat häntä? Exä on exä ja häntä ei tarvitse tavata enää koskaan eikä siten sietää hänen loukkauksiaan, joilla hän pyrkii murtamaan sinun itsetuntoasi. Pystyt myös käsittelemään eron omalta osaltasi pois ja suuntautumaan kohti uutta, kun et "roiku" enää suhteessanne, jossa hän on ratkaisunsa jo tehnyt.
- soppatykki
heh lolololooo .
osittain olet oikeassa , aikoinaan muija on mut jättänyt mutta en mä siitä mitenkään katkera ole ,hyvä kun tajus lähteä ,sehän se tyhmää olis ollut jos ei olis tyytyväinen ja väkisin kituuttelis siellä missä ei halua olla.
katkera en ole mitenkään enkä myös etsi mitään uutta.
ja sitäkin mieltä olen että kyl tää on kaikenmaalman keskustelupalsta jossa valitetaan joka asiasta ,mun mielestä olis kiva keskustella asioista iloisemmalta kantilta kun kaikessa on myös ne hyvät puolensa ,miksi aina pitää ruikuttaa ja tuoda huonot asiat etusijalle.
elämä on elämistä varten eikä murehtimista.
koittakaas muuttaa suuntaa vähän kannustavammaks ja katselkaa tulevaisuuteen ei vanhoja paskoja kannata perässään raahata .
joo ja tota mäkin kysyn ,miksi tapaat edelleen häntä ,eli jätä menneet ja nauti siitä mitä sulla on.- Tuulimylly
Ns.vahemman mukavammat asiat on ensin aivolohkoista ammuttava ulos,jotta tilaa tulee valoisimmille aiheille.Saanko kysya,etta mikas orkesterin johtaja Sina luulet olevasi.Suomi 24palstassa sana on vapaa ja ihmisella on oikeus kertoa negatiivisetkin elaman kokemukset.Rakastan suomalaista aitoutta,olisi monella kansalla paljon opittava tasta mahtavasta 'alussa oli suo ja kuokka kansasta'.Ammuskele tykillasi uuden vuoden kunniaksi katkeruutesi kohti avaruuteen.Pasuuna kuntoon.PAM,PAM,jne.......
- LOLOLOOLOOLOO
"...ja sitäkin mieltä olen että kyl tää on kaikenmaalman keskustelupalsta jossa valitetaan joka asiasta ,mun mielestä olis kiva keskustella asioista iloisemmalta kantilta kun kaikessa on myös ne hyvät puolensa ,miksi aina pitää ruikuttaa ja tuoda huonot asiat etusijalle."
Niin Soppatykki, kai huomasit että palsta on nimeltään SÄRKYNYT SYDÄN, joten miten aihepiiriin sopii kaipaamasi iloiset asiat? Vaihda palstaa.
- Päästä irti
Ehkä sun pitäisi miettiä mitä sun päässäsi liikkuu. Ehkä sinun on myös aika elää omaa elämääsi, ei hänen... anna hänen puhua ja elellä, päästä irti, ja opettele sinäkin nauttimaan elämästä. Minä jättäisin noi puheet ihan omaan arvoonsa. Se, että ne häiritsee, kertoo vain, ettet ole vielä pystynyt irtautumaan ja luopumaan suhteesta. Toki pitää itselleen antaa aikaa irtautua, mutta nyt ehkä viimeistään kannattaa keskittyä omaan elämään eikä miettimään exien elämää. Elä ja anna muidenkin elää. Lycka till! Mitäpä jos kääntäisit asian toisin päin - iloitse hänen puolesta ja toivota onnea uuteen suhteeseen! Mies saattaa myös pelata, ja kun itse menet leikkiin mukaan, et pysty nauttimaan omasta elämästäsi. Miehiä piisaa ja naiset on junia eli luotu kulkemaan, näin se vain on!
- miehenmahti
Ai et vituttaa lukea moista paskaa.ja vielä tuo sana narsismi. pääkaupunkiseudun lähiö tollot on kääntänyt sen vielä hienommaksi:narsku. hankkikaa elämä valivalivalittajat. ja unohtakaa nämä nykysanastot. ihminen on ihan samanlainen kuin ennenkin. hölmöi ootte!
- Ihan jees
Minultakin läksi muija kälppimään, jo kesällä. Ilmoitti asiasta yhtäkkiä. Sanoin: Jaha, siitä sitten vaan, antaa vetää, aina täältä pois pääsee. En ole yhtään kaivannut takaisin. Kuutisen vuottako olimme yhdessä, ja muksunkin vaati hänelle tekemään.
Se nainen oli katastrofi: soppakoura ja sottapytty. Mm. rikkoi melkein kaikki astiani ja muutenkin tuhosi irtaimistoani, kun oli sitä mieltä, että tavarat nyt vaan kuluvat, ja mitäpä niitä säästämään. Vieläpä työtä vieroksuva, kotona vain renkui sitten kun oli ammattikoulun käynyt.
Jos olisin uuden hommannut (en tiedä, viitsinkö, vaivaa ja kuluja niistä lähinnä on, mutta ehkä joku, joka ei saa lapsia enää, voisi tulla kysymykseen), niin ei se nainen voisi mitenkään olla läheskään yhtä kamala, jolloin tuskin voisin olla kehumatta, vaikka haluaisin.- roosaiitalintamaria
ihan jees, tääll ois tämmönen tytönheitukka, 63 kesänen, en varmana tee enää mukuloita nurkkiis.
Alakkona mua. Mennää heti huomena naimiaisiin.
- Ota löysin rantein
Sama tilanne paitsi olen mies. Ei niistä jutuista kannata välittää. Eikä ruveta kostamaan ym... Näytät itse että olet aikuinen ihminen. Siitä jos hän lapsille mustamaalaa sinua on sanottava hänelle. Unohat koko tyypin, muuten kuin lastes isänä. Hyvä idea kans on puhua asiat halki, kun ottaa ensin pään pois perseestä. Syyllisyyskin saattaa vaivata häntä. Itse en puhuisi lasteni äidistä pahaa lapsille ja sitä toivon myös häneltä.
Odota omaa onneasi ja kun koet elämäsi hymyilevän niin toteat vain vaivihkaan et tätähän sen oli pitänytkin olla kanssasi.. ja sen jälkeen et koskaan kommentoi tai alennu aiheesta keskustelemaan.. paskat paskana vaikka kirvelisi !
- Ota löysin rantein
Sama tilanne paitsi olen mies. Ei niistä jutuista kannata välittää. Eikä ruveta kostamaan ym... Näytät itse että olet aikuinen ihminen. Siitä jos hän lapsille mustamaalaa sinua on sanottava hänelle. Unohat koko tyypin, muuten kuin lastes isänä. Hyvä idea kans on puhua asiat halki, kun ottaa ensin pään pois perseestä. Syyllisyyskin saattaa vaivata häntä. Itse en puhuisi lasteni äidistä pahaa lapsille ja sitä toivon myös häneltä.
lukematta muiden vastauksia, hän haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi. Enkä edes tiedä kumman aloitteesta ero tuli teidän välille.
Anna hänen olla, älä kuuntele hänen juttujaan jos ne menee johonkin uuteen naisystävään. Sanot vain suoraan ettei voi vähempää kiinnostaa.
Se siitä, piste- MIKSI KUUNTELET
Miksi kuuntelet tuollaista. Sano että ei varmaan uusi nainen halua että hänen elämäänsä levitellään exälle. Kieltäydy kuuntelemasta. Sano ettei kiinnosta, eikä ole tarvis seksielämäänsä levitellä teidän lapsillekaan. Vai haluatko kuitenkin kuulla mitä exäsi tekee uuden kanssa? Ihmettelen, miksi kuuntelette exää. Heitä ulos kun alkaa kehumaan. Eikö voi suoraan sanoa että exän elämä ei kiinnosta.
Tai kerro sinäkin kuinka olet löytänyt uuden miehen ja hän on tosi ihana ja kykenevä sängyssä ja hänenkin lapset ovat fiksuja. - 20+9
Mies on pannut kädet kyynärpäitä myöten ristiin kun on tajunnut heittää vanhan lehmän pihalle. Miksi sinun pitää mennä vielä vinkumaan. Koita tajuta, että mies tosiaankin haluaa eroon vanhasta, kun on löytänyt paremman.
- erilleen muutitte
Niin minkäs takia sinun sinne enään nokkaas täytyy laittaa kun erilleen muutitte.
- Jotain samaa kokenut
Unohda se mies jo ja elä jo omaa elämääsi. Elä jää kiinni siihen, mitä se toinen sanoo tai ei sano. Sen parempi, mitä pikemmin pääset eroon kaikesta tästä tapahtuneesta ja ajattelemaan sitä et hänen elämänsä ei enää vaikuta siihen, mitä positiivista voit itse omassa elämässäsi saada. Kaikki tää vekslailu sekä asioiden kanssa kamppaileminen pahentaa vaan katkeruuttasi sekä hankaloittaa omaa tilannettasi tai vaikeuttaa sitä, että löytäisit jotain omaa onnea... Se menee ikävä kyllä niin, et on kuin joisit itse myrkkyä, mitä yrität toiselle juottaa. Myös uusi elämä tulee omien tuntemusten ja ajatusten kautta. Tämä exmiehesi ainakin ruokkii omissa tuntemuksissaan sitä, että ei aio enää vanhaan palata. Älä sinäkään jää kiinni vanhaan liian kauaksi aikaa ja taistelemaan tai puolustelemaan omia näkemyksiäsi tai ajatuksiasi, kun ei siinä ole mitään järkeä, sillä ei valitettavasti voita mitään.
- Tsitsit.
Heh, ensin ajetaan mies kotoaan ajattelemaan ja käytetään hänestä nimeä exä.
Sitten ihmetellään miksi mies jatkaa eteenpäin.
Yleensä vielä tenttaamalla tentataan että "onko sulaa joku, onko sulla joku, onko sulla joku".
Sitten kun vastaat siihen niin tulos on luettavissa aloitusviestissä.
Naiset.- Tätä mieltä
"Heh, ensin ajetaan mies kotoaan ajattelemaan ja käytetään hänestä nimeä exä.
Sitten ihmetellään miksi mies jatkaa eteenpäin.
Yleensä vielä tenttaamalla tentataan että "onko sulaa joku, onko sulla joku, onko sulla joku".
Sitten kun vastaat siihen niin tulos on luettavissa aloitusviestissä.
Naiset."
Juuri näin. Ensin heivataan mies ulkoruokintaan ja kun hän löytää paremman naisen niin sitten kiukutellaan, lapsellista. Niin makaa kuin petaa, sitä saa mitä tilaa. Onneksi mies pääsi vanhasta eroon ja löysi uuden ja paremman.
- talutusnuorassako
ja on naisia usein, jotka roikkuu ex-miehessä, pitävät yhteyttä, ettei mies saa aloittaa uutta parisuhdetta, vaikka itse jättivät miehen...
- kaduttaakin jo
kel onni on, se onnen kätkeköön, eli mitä enemmän leuhkii, sitä huonompi suhde on...
- mitalin kääntöpuoli
Pitääkö siitä loukkaantua, jos toinen kertoo asioiden olevan hyvin?
Kenellä se huono itsetunto onkaan?
Ehkäpä ongelma olikin, ettei toisen onnellisuus tai menestys ollut tärkeää?- ddddddd
Akan NARSISMI, SAMA KUIN MEILLÄ, akka, sen mielestä "temperamentti" on hyvä ominaisuus.
"temperementti=riehuu, ei hallitse käytöstään eli itkupotkuraivarit. Jotkut on käsittänyt että se on hyvä asia se "temperamentti",.. - sssna.
ddddddd kirjoitti:
Akan NARSISMI, SAMA KUIN MEILLÄ, akka, sen mielestä "temperamentti" on hyvä ominaisuus.
"temperementti=riehuu, ei hallitse käytöstään eli itkupotkuraivarit. Jotkut on käsittänyt että se on hyvä asia se "temperamentti",..Tempperamentit on perseeestä.
- just joooo
Tuli vain mieleeni, että yleensä nainen ehdottaa asumuseroa ja puolen vuoden harkinta-aikaa. Mies tulkitsee sellaiset aina lopullisena erona. Mahtaako nytkin käyneen niin?
Miehen tunteilla ei kannata leikkiä feikkierolla, muuten voi käydä näin. Et voi "kouluttaa" miestä. Toiseksi jäät. - 62464623
Miehenä voin sanoa että exäsi ihan selkeästi haluaa sinut takaisin, ei tuolle käytökselle ole muuta syytä. Jos exäsi ei enää välittäisi susta hänelle olisi samantekevää mitä ajattelet hänen uudesta suhteestaan. Ilmeisesti hän kuitenkin nauttii jos uskoo saavansa sinut kateelliseksi ja todennäköisesti unelmoi että näyttäisit kateellisuutesi hänelle ja pyytelisit häntä takaisin.
Ei kannata reagoida tuohon mitenkään. Jos kuitenkin jotain haluat sanoa niin tee selväksi että tuollainen idioottimainen käytös tekee sinut entistä tyytyväisemmän siitä että erositte.- aisamies
Ompa lapsellista puhetta, oletko edes aikuinen?
-Tuskin miehes sua takaisin on haluamassa, aika selvää.
Todennäköisesti haluaisi sinun ymmärtävän, kuinka pienellä käytöksesi rauhoittamisella hän olisi siinä loppuelämänsä ollut, mutta teit sen mahdottomaksi, piinasit turhilla asioilla rasitit.
Ei naisen kuulu olla se PEKKA PUUPÄÄSTÄ TUTTU JUSTIINA, MIELUUMINN SE KIVA RENKITYTTÖ, JONKA KANSSA JUOSTA PELLOLLA JA HEIRTELLÄ KIVIÄ, NAUTTIA ELÄMÄSTÄ.
Naresismi on monen naisen ongelma.
Olen itsekin juuri eroamassa, koska 2 yhteisen asumisvuoden jälkeen 780
neliösestä asunnosta ei ole löytynyt kaappia tai tilaa johon vaatteeni mahtuisivat. Ei vaikka minä maksan vuokran, käyn töissä yms muija opiskelee, lon vcaatehuonetta ja kaappeja, muttei minulle. Akalle riittää tyhjiä hyllyjä ja muuta. - erettin
aisamies kirjoitti:
Ompa lapsellista puhetta, oletko edes aikuinen?
-Tuskin miehes sua takaisin on haluamassa, aika selvää.
Todennäköisesti haluaisi sinun ymmärtävän, kuinka pienellä käytöksesi rauhoittamisella hän olisi siinä loppuelämänsä ollut, mutta teit sen mahdottomaksi, piinasit turhilla asioilla rasitit.
Ei naisen kuulu olla se PEKKA PUUPÄÄSTÄ TUTTU JUSTIINA, MIELUUMINN SE KIVA RENKITYTTÖ, JONKA KANSSA JUOSTA PELLOLLA JA HEIRTELLÄ KIVIÄ, NAUTTIA ELÄMÄSTÄ.
Naresismi on monen naisen ongelma.
Olen itsekin juuri eroamassa, koska 2 yhteisen asumisvuoden jälkeen 780
neliösestä asunnosta ei ole löytynyt kaappia tai tilaa johon vaatteeni mahtuisivat. Ei vaikka minä maksan vuokran, käyn töissä yms muija opiskelee, lon vcaatehuonetta ja kaappeja, muttei minulle. Akalle riittää tyhjiä hyllyjä ja muuta.siis80neliöö.
- miru
Tehän olette eronneet!!!! Miksi ihmeessä sinä olet enää missään tekemisissä exäsi kanssa???? Tyttäresi on jo kyllin iso menemään tapaamaan isäänsä aivan yksinään, jos haluaa!! Älä vastaa puhelimeen saatikka soita hänelle muuta kuin siinä tapauksesa, jos jokin tosi tärkeä käytännön asia on hoidettava!!! ALA ELÄMÄÄN OMAA ELÄMÄÄSI!! Vai vieläkö sinä olet halukas ja valmis ottamaan exäsi takaisin, silloin on tilanne ihan jotain muuta ja toimittava avoimesti ja kertoa suoraan, että haluat hänet takaisin!!! Hän päättää sitten, tuleeko vai jääkö pois elämästäsi! Edestakaisin huopaamista ei kannata ruveta elämään!!! Kokemuksen rintaäänellä tätä sanon!
- 333333333333
Eli reppana oli sinun otteessa ja masentunut, kunnes ehdotit pikku kurinpalautusta, jonka aikana panet menemään, sitten otat nöyrtyneen ukon takaisin, niinhän?
No, ukkohan huomasi, narsistista päästyään että miehelläkin voi olla elämää, onnea ja seksikin ja se on kaikki normaalia.
Nykyinen akka pihtaa, siksi jätänkin sen.
Akan mielestä seksi oin niin,l että minun tehtävä on ehdotus,esileikit,panot,orgasmit ja siivous&lakanat vaihto, pyyhje akalle vietävä suihkuun jne.
Eli kerran kuussa suostuu, jolloin makaa alla kuolleen oloisena ja valittaa, jos eisaa orgasmia..
Nyt katkera, kun kiinnostukseni lopahti.. - Elä stressaa!;)
Onhan tuo asiatonta käytöstä, minkä taustalla on(mielestäni) lapsellista näyttämisen halua.
Mutta niinhän tuo vain menee. Itsellä pari vakavaa ja aika pitkää parisuhdetta takana ja niin vaan nämä minun exäni ovat oikein kyllästymiseen asti jauhaneet kehuneet kaikkee mahdollista, kuinka ihanat miehet heillä on ja kuinka upean mahtavasti heillä menee nykyään, kun erottiin.
Sitten ovat kuitenkin pimahtaneet ihan totaalisesti, kun olen itse löytänyt uuden naisen. Sitten viimeistään, jos olen sanankin erehtynyt sanomaan uudesta kumppanistani, vaikka itse olen aina muutenkin pitänyt tiukasti kiinni, etten retostele näillä asioilla missään tilanteessa.
Tämä eka exänikin mm. huoritteli uuden naisystäväni ja tällaista..:/Itse oli kuitenkin puoli vuotta tosiaan mainostanut, kuinka mahtava ja ihana mies hänellä nykyään on.
Mun olisi kai pitänyt jäädä loppuiäkseni kotiin itkemään tätä "menetystäni" tai jotain(ja kyllähän se sattuikin jonkin aikaa eron jälkeen).
Mutta tosiaan, lapsellista käytöstä millä exä yrittää vain loukata ja aiheuttaa pahaa mieltä toiselle.
Mutta älä jää tuleen makaamaan, se ei auta mitään. Nuole haavat ja toivu erossa rauhassa, sitten jatkat elämääsi:) Löydät sitten uuden kullan varmasti jossain vaiheessa ja älä nyt muutenkaan anna exäsi puheiden vaikuttaa:) - sitä saa mitä tilaa
Mies on kokenut, että olet aliarvioinut ja vähätellyt häntä ja näyttää nyt, että kyllä joku osaa häntä arvostaakin.
- mussunmussun!
Niinkö on tehnyt? Niinkö sinäkin aina exäsi tavatessasi teet, kun olet niin onnesi tunnoissa? Joku huolii sinutkin pikku reppanan, niiiiin.
- kokemusta on
Naiset tekevät monia miehiä onnettomaksi. Rakastelu on mitään sanomatonta jos miehellä on kauan ollut nainen,joka eleettömästi kuin koira nostaa jalkaansa valotolppaa vastaan rakastelun alkaessa kyllä siinä mieheltä menee halu.On taivaallista jos löytää naisen JONKA KANSSA rakastellaan, kyllä siitä haluaa keroa niin exille kuin muillekkin. Täällä te vain huudatte miehesi on narsisti ,tietämättä mitään todellisista syistä
- mimosamakea
Ei se nainen ole syyllinen siihen, että et osaa sängyssä muuta kun hikoilla ja läähättää.
- ÖÖÖööö
Ja sinäkö tiedät aloittajan tapauksen "todellisista syistä"?
- Hmmm....
Mitä te naiset oikein valitatte?
Eikö se ole niin, että tässä maassa nainen valitsee miehen.
Älkää siis valitko huonoa tai väärää miestä. Kai sen jo näkee seurustellessa, kuka mies on narsisti tai väkivaltainen. Tai kuka mahdollisesti tulee pettämään jne. - tietoaonnnnnnnnnnn
Kaikki ämmät on hulluja! Kuka niitä jaksaa!
- Baaaaaaaaaahahahahah
Tässä parastahan on se, että sun ei tarvii jaksaa yhtään mitään kun itseäs. Mitä suolimurjun kolmoslaatu äijä muuta tarvitseekaan kun lämpimän kätensä ja netin, missä parkua. Onnee sulle.
- Mustis..
Ex-miehesi on vieläkin kiinni sinussa ja haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi. Todella lapsellista käytöstä!
- Muija.
Tääkin sivusto on tollasia katkeria persläpi miehiä täynnä. Onneks ei haittaa yksin eläminen sitten yhtään.
- -kerberos-
Olen itse todella onnellinen, että olen mies - minun ei tarvitse olla lähemmissä tekemisissä suomalaisten eikä muunmaalaistenkaan typerysmiesten kanssa.
- Tässä neuvo
Ei naisten kanssa kannata asua, käy vain panemassa, pääsee helpommalla. Monta vakipanoa jotka säännöllisin väliajoin vaihtuvat, se on paras systeemi. Oma tupa, oma lupa, saa mennä miten tahtoo. Ei tarvitse tehdä selkoa menemisistään kenellekään.
- veli todistaa
Tässä neuvo kirjoitti:
Ei naisten kanssa kannata asua, käy vain panemassa, pääsee helpommalla. Monta vakipanoa jotka säännöllisin väliajoin vaihtuvat, se on paras systeemi. Oma tupa, oma lupa, saa mennä miten tahtoo. Ei tarvitse tehdä selkoa menemisistään kenellekään.
Nim.Tässä neuvo. Kirjoituksesi oli osuva ja loppuun asti ajateltu.Tuo on hyvä elämänohje ,olen noudattanut itse samaa eikä siinä ole mitään kaduttavaa. Jos alottaisin uudestaan tekisin aivan samoin.Ei ole alistettava eikä alistaja niin säästyy monelta harmilta .Tiedän missä olen hyvä ja missä huono ,en tarvitse siihenkään sanojaa
- Eiittaliisa
ex- miehesi on kypsymätön ja lapsellinen! Yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi.Älä mene lankaan vaan toivottele kaikkea hyvää ja sanot olevasi iloinen, että on löytänyt itselleen hyvän ihmisen. Tällä tavalla hän ei osu sinuun. Vaikka exän kommentti raivostuttaisikin kaikessa ilkeydessän, älä näytä sitä hänelle. Olet itse kohtelias ja asiallinen. Aika tulee näyttäm'än kuinka oikea tämä uusi sitten olikaan.Useimmiten 2-3 vuoden päästä se todellisuus sitten paljastuu. Älä anna ilkeyksille ja lapsellisuuksille valtaa! Sinulle itsellesi on tärkeintä löytää oma tasapaino ja pitää lapset tasapainoisina. 2-3 vuoden päästä olet sinäkin viisaampi näkenään, että olit naim sissa lapsellisen ja kysymättömän ihmisen kanssa.
- exä minäkin
ilmoita exällesi että paljon onnea upeasta uudesta elämästa.jos vielä kehtaa kehuskella niin alappa mielessäsi miettiä jotakin lempibiisiäsi : ).saattaa exä huomata ettet oikeasti kuuntele ja nuijinkin hiljenee silloin.tai siirrä puheenaihe mahdollisiin yhteisiin asioihin liittyen eroon.voit ilmoittaa että on paljon mukavampi nauttia uudesta ihanasta suhteesta kun menneet"pyyhitty"pois"eli pientä piikittelyä mutta ansaitusti juuri hänelle.nyt vain malttia ja yritä olla lisäämättä pahaa mieltäsi enempää,ulkoilu erittää mielihyvä hormonia.mene ulos vaikka väkisin!
Se on hänen tapansa hankkia itselleen huomiota tavalla tai toisella. Tosin valitettavasti tämä tapahtuu sinun kustannuksellasi.
- 45+8
Mies on sadisti, kun kiusaa sua. Sinällään aluksi rakastuneet on tuollaisia. Kyllä seksi menettää arjen tullessa vastaan loiston. Sano että katsotaan 17 v. päästä miten menee...
- Hehee.
Miksi entinen mies ei voisi olla tyytyväinen uuteen parisuhteeseensa? Ja miksi hän ei voisi onnellisuudestaan kertoa? Sellainen joka toisen onnellisuudesta vetää herneet nenäänsä on vain kateellinen ja katkera.
- katkeruus
Viisas ajatus, HeHee.
Suurin osa tämän keskustelun henkilöistä on typeriä.
- Unohda se retale-.
2 kuukautta on lyhyt aika. Arki ei ole kunnolla astunut uuteen suhteeseen ja vastahan se nuori pari tutustuu toisiinsa. UUtuuden viehätystä ja hitusen katkeruutta sekä roppakaupalla tyhmyyttä. Sekoittaa exäsi pään, kun vastaviehättyneenä kehuu uuttaan.
Ajat 17 vuotta samalla autolla, vaihdat uuteen. Rakastut, kunnes se hajoaa. Kehut katoaa ja järkytys on suuri,koska uuden auton korjauksen hinnalla vanhaa olisi ylläpitänyt vuoden ja korjannut kaksi samalla summalla. Silloin tulee vanhaa ikävä, ajat kuitenkin uudella ja elät sen ehtojen mukaan mitä se pitää tienpäällä vaihdat tai korjaat, se on oma valinta.
Ja kaks kuukautta on lyhyt aika, ei se exäsi edes tunne vielä uuttansa. - bhbhhjjhvj
No eiköhän se ny kerro sen miehen tasosta jos täytyy käyttäytyä tollain. Sanot suoraan et jos olet noin alhaisella tasolla niin luojan kiitos pääsin susta eroon.
Olen huomannut että ihmiset voidaan jakaa kolmeen osaan: 1. Normaalit, fiksut, ihmiset jotka osaavat elää sovussa keskenään ja olla ystävällisiä toisille. 2. Idiootit jotka pitäisi laittaa elään keskenään. Pilaavat ensimmäisen ryhmän elämän. 3. He joiden täytyisi suorittaa vähän niin kuin ajokortti että edes kelpaavat maapallolle. - Tyhmät ihmiset
eivät virheistään opi mitään.
- samat havut
Paska jätkä! Hyvä, kun pääsit eroon noin lapsellisesta äijästä. Nosta vaan nokka tuuleen ja naura exälle.
- Helmien kalastaja
Erosin puolitoista vuotta sitten kurjasta, tunneköyhästä ja seksittömästä avioliitosta. Tosin seksiä olisi ruvennut löytymäänkin parin päivän erossa olon jälkeen mutta olin päättänyt etten siihen helvettiin palaa. 8-vuotta naimisissaoloa riitti tuon naisen kanssa.
Meillä on 7 ja 5 vuotiaat lapset, yhteishuoltajuuskin on ja asun lähellä x-vaimoa joten lasten kannalta arvelen, että tilanne parani, eipä tarvitse riitoja kuunnelle.
Tapasin viime kevät-talvella sitten naisen, rakastuimme, seurustelimme ja kolme kuukautta sitten hän muutti luokseni asumaan, siksi että rakastamme toisiamme ja hän on raskaana minulle :)
Kyllä. Lapsilleni olen sanonut, että he saavat pikkuveikan tai -siskon. X-vaimolleni olen sanonut myös, että minusta on tulossa isä uudelleen :) Hän on ollut erostamme katkera ja joskus kännipäissään soitti ja ihmetteli mitä näen uudessa naisessani, että hän olisi ollut parempi puoliso. Minä hiillyin ja sanoin suorat sanat. Että vihdoin tapasin sen oikean minulle ja koko aviolittoni hänen kanssaan oli yhtä kärsimystä eikä siitä koitunut muuta hyvää kuin terveet lapset.
Tuonkin tapahtuman jälkeen on pari kertaa tavatessamme lapsiin liittyvien asioiden vuoksi yrittänyt halveerata uutta naistani. Minä olen joka kerta tiukasti ilmoittanut, että mitä mieltä olen x-vaimostani ja kuinka paljon rakastan uutta naistani ja nimenomaan kuinka kaikki, koko elämä, seksi ja kaikki muu on 100 kertaa parempaa kuin hänen kanssaan ikinä oli. Jotkut eivät vaan osaa elää eron jälkeen vaikka itse omalla toiminnallaan eron saivat aikaan. Eksäni kerran vertasi minua nykyiseensä, kuinka paljon miellyttävämpää hänen elämänsä nykyään on, kun nyksä on erilainen ihminen tietyssä asiassa. Pyysin häntä pidättäytymään jatkossa (joudumme näkemään silloin tällöin) moisesta, koska en ole itsekään hehkuttanut kuinka hyvää ero on itselleni tehnyt tai kuinka joku toinen on häntä parempi (mm. seksissä huikeasti, muttei tulisi mieleenkään sanoa sitä), koska tuollainen ei edesauta sopuisien välien pitoa ja turha riitely on aina tyhmää. Tämän jälkeen ei ole retostellut, ymmärsi kai itsekin typeryytensä ja sen ettei ole itsekään täydellinen ja virheetön.. Ainakin toivon niin.
Mitä sillä muka voittaa, että tekee toiselle ihmiselle pahan mielen? Toki voi kertoa olevansa onnellinen, muttei vertailemalla, se on moukkamaista ja tarpeettoman ilkeää. Sellaiseen ei fiksu ihminen sorru.
Vihanpito kuluttaa lopulta itseä eniten. On helpompaa yrittää opetella antamaan anteeksi ja toivoa toiselle hyvää. Mitä enemmän toista miettii ja vihaa, sitä enemmän antaa toiselle valtaa omasta elämästään ja estää itseltään mahdollisuuden tulla taas onnelliseksi.- juustoblues
Ihan oikein sinulle kun et osaa miestä arvostaa,mitä sillä sitten osaisitkaan tehdä.
- CumCam
Jätä ap tuollainen ex omaan arvoonsa. Minunkin ex hehkutteli uutta naistaan ja onneaan minulle. Ja kuinka hänen tyttöystävänsä osaa hoitaa lapsiani. Ihan kaikkea. Vieäkin, vaikka hänen lähdöstään jo kaksi vuotta. Minä jätin kaiken tuon omaan arvoonsa. En kommentoinut mitenkään ja miksi edes olisin. Ex on ex ja sellaisena pysyykin. Hänen elämänsä ei kuulu enää minulle (vaikka innokkaana kertookin) eikä minun elämäni hänelle. Hän haluaisi pitää yhteyttä minuun, mutta en todellakaan ala kaveriksi ex miehelleni. Unohda mokoma ukko ja keskity tekemään omasta elämästäsi elämisen arvoinen. Olet varmasti sen ansainnut.
Onhan se naiselle kaameaa kun mies löytääkin paremman ja aivan helposti vielä.
- Tosi on
Naiset olisivat silloin tyytyväisiä kun mies alkaisi ryyppäämään ja hautomaan itsemurhaa. Jos löytääkin nuoremman ja paremman on se naiselle myrkkyä!
- saketeus
Asiat ei varmaankaan uudessa suhteessa ole sitä mitä hän aluksi odotti ja on huomannu et teidän suhteessa asiat oli paremmin. Yrittää saada sinut mustasukkaisesksi. Mutta todella lapsellista ja ala arvoista käytöstä.
- hhhhhhhh
Itsellä tulossa sama tilanne VUOSIEN miettimisen jlk. 17v takana ja kolme lasta ikähaarukalla 16-8v. Muutama vuosi sitten ostettu iso omakotitalo mut taitaa olla muutto edessä :(( mieleenikään ei kyllä tulisi kehuskella tuossa tilanteessa uudella sinulle saati omalle tyttärelleen!!
- iiuuyyttttrrrrrrreee
No eikös sitä ihmisen pitäisikin pyrkiä parempaan, ja sen uuden merkitä enemmän?
- kyynikko
Aloittajalle, mies yrittää tehdä sinusta mustasukkaisen. Hänellä on edelleen tunteita sinua kohtaan ja yrittää, että sinulle muodostuisi halu saada hänet takaisin. Uusi nainen on vain väline koko kuviossa.
Tosiasia nimittäin on, että jos ihminen on oikeasti onnellinen ja tyytyväinen rakkauselämäänsä, hän ei tunne tarvetta tilittää siitä exälle.
Itse olen onnellisessa rakkaussuhteessa enkä tätä päivää ennen edes ole ajatellut exiäni, varmasti kuukausiin.
Et kuitenkaan tarvitse tuollaista pelien pelaajaa elämääsi. Sano miehelle, että et tule mustasukkaiseksi etkä ota häntä takaisin, vaikka hän mitä temppuja yrittäisi. - tyhmää käytöstä
Oma ex vaimo käyttäytyy ihan samalla tavalla. Erosta on nyt 10 kuukautta ja on uuteen verrattu joka suhteessa. Itse koittanu olla tyyni ja ystävällinen ja se on todellakin toista näyttänyt ottavan päähän. Olen myöski kertonu että jos asiasta on tarvetta keskustella niin palataan siihen kymmenen vuoden päästä. Ainut kerta kun tuli sanottua takasin kun isyyttäni alettiin mitätöimään ja kehumaan miten tämä uusi on niin hyvä lapsien kanssa...Olivat tässä vaiheessa viikon olleet kimpassa,ty ei muuten enää huumori riittäny. Samaa hehkutusta jaetaan naamakirjoissa ja kylillä mitä yhteiset tututkin ihmettelee, ehkä sillä hehkutuksella koitetaan parantaa omaa oloaan. Lapset ku kertoo äitinsä olevan melko kireänä.
- ylös kompuroin
Eräs mies aina haukkui mua ja kehui exiään ja leventeli kaikella mitä oli niiden kanssa tehnyt. Kosti kun en alkanut hänen kanssaan millekään. Alussa jo näin millainen hän oikeasti on.
- sadds4445
www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845