Poliiseja?

Nainen xx

Hei. Kysyisin sellaista, että millä nimimerkeillä ne poliisit täällä treffeillä esiintyvät ja joihin ei nimenomaan kannata hukata aikaa? Ehkä jossain keskustelussa joku olikin kysynyt samaa aikaisemmin.

8

404

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hä?

      Suurin osa seuran hakijoista ei varmasti ole poliiseja..
      Ammatin perusteella taas ei kumppania haeta,metsään menee takuuvarmasti.

    • Selvensikö?

      Joo ei ole ei. Eikä se liity tähän, vaikka täällä olisi kaikki poliiseja. Kysyin nyt niitä, joihin ei pidä hukata aikaa, koska muistan, että täällä on ollut puhetta jostain poliiseista ja mietin vaan osuiko yksi niistä omalle kohdalle. Ja ei varmaan kukaan haekaan ammatin perusteella, siitä nyt ei ollutkaan kysymys, jos tajusit.
      Lähinnä suurin osa täällä ei tunnu olevan yhtään sitä mitä sanoo.

      • kerro itse

        Laitapa sen nimimerkki, joka osui kohdalle, niin sanotaan sitten kannattaako suhdetta viedä eteenpäin.

        Ne poliisit, joihin itse törmäsin, ovat ottaneet profiilin pois tai vaihtaneet sen toiseksi.


    • Kiskisu

      Ne vikkeät siimahännät vaihtaa profiilia yhtä usein kun me muut paitaa.

    • TheTruth00

      Vai olisikohan asia juuri niin, että poliiseja etsitkin kun nimimerkkejä kyselet;-) Älä hyvä tyttö ammatin perusteella miestä etsi, aivan tavallisia ihmisiä poliisitkin ovat, eivät sen parempia tai huonompia kuin muutkaan.

    • nainen xx

      Heivasin jo tyypin. Ehei en mä ammatin perusteella etsi tietenkään, mutta ajattelin vaan jos jollain ois ollut tietoa :)

      • kerro ihmeessä

        No kerro hänen nimimerkkinsä, niin osataan mekin olla erossa hänestä.


      • Juujapee32
        kerro ihmeessä kirjoitti:

        No kerro hänen nimimerkkinsä, niin osataan mekin olla erossa hänestä.

        J...32 on sanonut olevansa poliisi.Viettää paljon aikaa sätissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe