Ajatelkaa jos vittu nä sivut ois linkitetty facebookkiin ja sit kaikki mitä te kirjottaisitte ni näkyis teiän etusivul, ja viel vaiks sillee ettette te te sitten näkis ite et ne on siinä. ja sit te vaan jatkaisitte kirjottamista. huh, osimpas pelä'styttää oikeen itteänikikin. Vittu ku ois jotain safkaa nyt, tai jotain hyvää.marenginkin tekemiseen menee niin tuhottamasti aikaa.Taas toi saatanan naapuri alkoi kolistelemaan.no mut ei se haittaa.ei kummiknsa . nyt unohdin,niin no joo jos vaikka keittäis kananmunia.
Hei kelatkaa !
Ilta MieS
1
171
Vastaukset
- ihan okei
jos kaikki, mitä oon kirjoitellut suomi24, yht'äkkiä näkyis mun fb seinällä, niin arvaa mitä? Se olis ihan ok!
Myönnän, että täällä nimettömänä on helpompi vastata kärkevämpiinkin kirjoituksiin kuin vaikka facessa, mutta ei se silti mun mielipiteitä muuta... Kyllä mä seison sanojeni takana myös nimettömänä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070