Siis olen 18 vuotta täyttävä tyttö. Oon käyttänyt viimeset kolme vuotta kulmakynää kulma karvoihini vaikka ne olivat täydelliset eivätkä tarvinneeet mitään.
Mun kulmakarvat oli ,tuuheet ja erittäin tummat. Päätin sitten viisitoista vuotiaana piirtämään kulmakarva kynillä ja siitä lähtien niitä on vaa lähtenyt kulmakynän mukaan ja nyt mul ei ole melkein yhtään kulmakarvoja.
Oon huomannu myös että kun pesen kulmakarvastani meikin päivän jälkeen ja en laita mitään rasvaa niihin ne alkaa vaa irrota pitkinä yksi yhden jälkeen( jos siis en laita rasvaa kulmakarvoihin ja ne on erittäin kuivat) ne ALKAA IRROTA.
Tällä hetkellä en edes pysty lähtemään ulos ennen kuin laitan niihoin jotain :(
Tuntuu kamalalta nähdä miten vielä viime vuoden kuvissa kulmakarvani oli niin täydelliset.
Olen harkitsenut laitta rogainia niihin kun ei näytä olevan mitään muuta ratkaisu. Näin youtubesta että tämä nainen on kokeillut ja se on auttanut mitä sanoisitte
Onko kukaan teistä kokeillut tätä, tai onko jokin muu kulmakarva seerumi auttanut?
. Kaikki kommentit käy joten jättäkää jos teil on jtn sanottavaa tai neuvvoja kiitos.
Mitä sanotte myös biotonista löytyykö sitä muuten apteekista ilman reseptiä, ja onko toi k-18 toi rogaine aine?
PS. Katsokaa video :)
http://www.youtube.com/watch?v=fkjmKVUX-rU
http://www.youtube.com/watch?v=N_TICXd-afM
Rogainia kulmakarvoihin?!
helpless
1
230
Vastaukset
- hytry
Hahaha no kuule relax ota iisisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki952980Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from952455Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä392265Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276782247Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71856Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131496- 831287
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81190- 691107
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064