Rogainia kulmakarvoihin?!

helpless

Siis olen 18 vuotta täyttävä tyttö. Oon käyttänyt viimeset kolme vuotta kulmakynää kulma karvoihini vaikka ne olivat täydelliset eivätkä tarvinneeet mitään.

Mun kulmakarvat oli ,tuuheet ja erittäin tummat. Päätin sitten viisitoista vuotiaana piirtämään kulmakarva kynillä ja siitä lähtien niitä on vaa lähtenyt kulmakynän mukaan ja nyt mul ei ole melkein yhtään kulmakarvoja.

Oon huomannu myös että kun pesen kulmakarvastani meikin päivän jälkeen ja en laita mitään rasvaa niihin ne alkaa vaa irrota pitkinä yksi yhden jälkeen( jos siis en laita rasvaa kulmakarvoihin ja ne on erittäin kuivat) ne ALKAA IRROTA.
Tällä hetkellä en edes pysty lähtemään ulos ennen kuin laitan niihoin jotain :(

Tuntuu kamalalta nähdä miten vielä viime vuoden kuvissa kulmakarvani oli niin täydelliset.
Olen harkitsenut laitta rogainia niihin kun ei näytä olevan mitään muuta ratkaisu. Näin youtubesta että tämä nainen on kokeillut ja se on auttanut mitä sanoisitte
Onko kukaan teistä kokeillut tätä, tai onko jokin muu kulmakarva seerumi auttanut?
. Kaikki kommentit käy joten jättäkää jos teil on jtn sanottavaa tai neuvvoja kiitos.

Mitä sanotte myös biotonista löytyykö sitä muuten apteekista ilman reseptiä, ja onko toi k-18 toi rogaine aine?

PS. Katsokaa video :)
http://www.youtube.com/watch?v=fkjmKVUX-rU
http://www.youtube.com/watch?v=N_TICXd-afM

1

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hytry

Hahaha no kuule relax ota iisisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe