Sähköhoito

Liizi

ELi sähköhoidosta lihaskipuun kyselisin... Kauan apu kipuun kestää, jos tuo nyt auttaa? Onko kokemuksia kyseisestä hoidosta? Ittelleni fyssari ehdotti selkäkipuun....

4

435

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elektric man

Sähköhoito on kivunlievitykseen jopa loppumiseen hyvä keino. Särkylääkkeet syrjäytyy ja tämä hoitomuoto lisääntyy. Sähkötuolien tulo markkinoille onkin ajan kysymys. Töpseli seinää ja metallikupu päähän ja jalkavanne jalkoihin. Istut mukavasti ja tehon voit säätää käsinojassa olevalla säädöllä portaattomasti aina 240 volttiin asti. Jännitystä lieventääksesi voit tehdä tämän kaiken vaikka salkkareita katsoessasi!

• miss99

Olen itse saanut TNS-hoitoa kipuun fysioterapiassa ja koska se toimi hyvin, hankin laitteen kotiin.

Minulla on toiminut selkäkipuun ja niskakipuun, yms.

Laite on Omron E4.

Jos selkä esim. kipeytyy akuutisti, laitan hoitoa joka aamu ja joka ilta 2x15 min. Jatkan useita päiviä, kunnes auttaa. Vaikea sanoa kuinka nopeasti, tämähän riippuu vaivasta ja siitä miten hoito annetaan jnee.. Mulla yleensä parin päivän päästä alkaa helpottaa hieman, sitten viikossa jo selvemmin.Aikoinan taisin käyttää akuutissa vaiheessa paljon pitempään laitetta että tulosta tuli.

Jos fyssari laittaisi sulle aluksi hoitoa, niin kannattaa kokeilla. Siihen on hyvä totutella ensin, että pystyy käyttämään sitä kotona oikein, jos sellaisen hankkii.

Sitä voi käyttää myös lihasjumiin hieronnan tavoin, joten käyttöähän laitteelle näinä tietokoneaikoina keksi vaikka selkä parantuisi.

• Anonyymi

MINÄ KÄVIN JUURI SELKÄKIPUJEN TAKIA SÄHKÄHOIDOSSA JA SE TODELAKIN AUTTOI

• Anonyymi

eikö se sähköhoito ja sitten kun tuoliin sidotaan ja siitä kipataan jäiseen jääpala veteen, yhteisvaikutus hyvä?
      valkotakkiset valvoo prosessia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1682
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      212
      1093
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      773
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      196
      502
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe