ELi sähköhoidosta lihaskipuun kyselisin... Kauan apu kipuun kestää, jos tuo nyt auttaa? Onko kokemuksia kyseisestä hoidosta? Ittelleni fyssari ehdotti selkäkipuun....
Sähköhoito
4
355
Vastaukset
- Elektric man
Sähköhoito on kivunlievitykseen jopa loppumiseen hyvä keino. Särkylääkkeet syrjäytyy ja tämä hoitomuoto lisääntyy. Sähkötuolien tulo markkinoille onkin ajan kysymys. Töpseli seinää ja metallikupu päähän ja jalkavanne jalkoihin. Istut mukavasti ja tehon voit säätää käsinojassa olevalla säädöllä portaattomasti aina 240 volttiin asti. Jännitystä lieventääksesi voit tehdä tämän kaiken vaikka salkkareita katsoessasi!
- miss99
Olen itse saanut TNS-hoitoa kipuun fysioterapiassa ja koska se toimi hyvin, hankin laitteen kotiin.
Minulla on toiminut selkäkipuun ja niskakipuun, yms.
Laite on Omron E4.
Jos selkä esim. kipeytyy akuutisti, laitan hoitoa joka aamu ja joka ilta 2x15 min. Jatkan useita päiviä, kunnes auttaa. Vaikea sanoa kuinka nopeasti, tämähän riippuu vaivasta ja siitä miten hoito annetaan jnee.. Mulla yleensä parin päivän päästä alkaa helpottaa hieman, sitten viikossa jo selvemmin.Aikoinan taisin käyttää akuutissa vaiheessa paljon pitempään laitetta että tulosta tuli.
Jos fyssari laittaisi sulle aluksi hoitoa, niin kannattaa kokeilla. Siihen on hyvä totutella ensin, että pystyy käyttämään sitä kotona oikein, jos sellaisen hankkii.
Sitä voi käyttää myös lihasjumiin hieronnan tavoin, joten käyttöähän laitteelle näinä tietokoneaikoina keksi vaikka selkä parantuisi. - Anonyymi
MINÄ KÄVIN JUURI SELKÄKIPUJEN TAKIA SÄHKÄHOIDOSSA JA SE TODELAKIN AUTTOI
- Anonyymi
eikö se sähköhoito ja sitten kun tuoliin sidotaan ja siitä kipataan jäiseen jääpala veteen, yhteisvaikutus hyvä?
valkotakkiset valvoo prosessia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841