ELi sähköhoidosta lihaskipuun kyselisin... Kauan apu kipuun kestää, jos tuo nyt auttaa? Onko kokemuksia kyseisestä hoidosta? Ittelleni fyssari ehdotti selkäkipuun....
Sähköhoito
4
365
Vastaukset
- Elektric man
Sähköhoito on kivunlievitykseen jopa loppumiseen hyvä keino. Särkylääkkeet syrjäytyy ja tämä hoitomuoto lisääntyy. Sähkötuolien tulo markkinoille onkin ajan kysymys. Töpseli seinää ja metallikupu päähän ja jalkavanne jalkoihin. Istut mukavasti ja tehon voit säätää käsinojassa olevalla säädöllä portaattomasti aina 240 volttiin asti. Jännitystä lieventääksesi voit tehdä tämän kaiken vaikka salkkareita katsoessasi!
- miss99
Olen itse saanut TNS-hoitoa kipuun fysioterapiassa ja koska se toimi hyvin, hankin laitteen kotiin.
Minulla on toiminut selkäkipuun ja niskakipuun, yms.
Laite on Omron E4.
Jos selkä esim. kipeytyy akuutisti, laitan hoitoa joka aamu ja joka ilta 2x15 min. Jatkan useita päiviä, kunnes auttaa. Vaikea sanoa kuinka nopeasti, tämähän riippuu vaivasta ja siitä miten hoito annetaan jnee.. Mulla yleensä parin päivän päästä alkaa helpottaa hieman, sitten viikossa jo selvemmin.Aikoinan taisin käyttää akuutissa vaiheessa paljon pitempään laitetta että tulosta tuli.
Jos fyssari laittaisi sulle aluksi hoitoa, niin kannattaa kokeilla. Siihen on hyvä totutella ensin, että pystyy käyttämään sitä kotona oikein, jos sellaisen hankkii.
Sitä voi käyttää myös lihasjumiin hieronnan tavoin, joten käyttöähän laitteelle näinä tietokoneaikoina keksi vaikka selkä parantuisi. - Anonyymi
MINÄ KÄVIN JUURI SELKÄKIPUJEN TAKIA SÄHKÄHOIDOSSA JA SE TODELAKIN AUTTOI
- Anonyymi
eikö se sähköhoito ja sitten kun tuoliin sidotaan ja siitä kipataan jäiseen jääpala veteen, yhteisvaikutus hyvä?
valkotakkiset valvoo prosessia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227