ELi sähköhoidosta lihaskipuun kyselisin... Kauan apu kipuun kestää, jos tuo nyt auttaa? Onko kokemuksia kyseisestä hoidosta? Ittelleni fyssari ehdotti selkäkipuun....
Sähköhoito
4
303
Vastaukset
- Elektric man
Sähköhoito on kivunlievitykseen jopa loppumiseen hyvä keino. Särkylääkkeet syrjäytyy ja tämä hoitomuoto lisääntyy. Sähkötuolien tulo markkinoille onkin ajan kysymys. Töpseli seinää ja metallikupu päähän ja jalkavanne jalkoihin. Istut mukavasti ja tehon voit säätää käsinojassa olevalla säädöllä portaattomasti aina 240 volttiin asti. Jännitystä lieventääksesi voit tehdä tämän kaiken vaikka salkkareita katsoessasi!
- miss99
Olen itse saanut TNS-hoitoa kipuun fysioterapiassa ja koska se toimi hyvin, hankin laitteen kotiin.
Minulla on toiminut selkäkipuun ja niskakipuun, yms.
Laite on Omron E4.
Jos selkä esim. kipeytyy akuutisti, laitan hoitoa joka aamu ja joka ilta 2x15 min. Jatkan useita päiviä, kunnes auttaa. Vaikea sanoa kuinka nopeasti, tämähän riippuu vaivasta ja siitä miten hoito annetaan jnee.. Mulla yleensä parin päivän päästä alkaa helpottaa hieman, sitten viikossa jo selvemmin.Aikoinan taisin käyttää akuutissa vaiheessa paljon pitempään laitetta että tulosta tuli.
Jos fyssari laittaisi sulle aluksi hoitoa, niin kannattaa kokeilla. Siihen on hyvä totutella ensin, että pystyy käyttämään sitä kotona oikein, jos sellaisen hankkii.
Sitä voi käyttää myös lihasjumiin hieronnan tavoin, joten käyttöähän laitteelle näinä tietokoneaikoina keksi vaikka selkä parantuisi. - Anonyymi
MINÄ KÄVIN JUURI SELKÄKIPUJEN TAKIA SÄHKÄHOIDOSSA JA SE TODELAKIN AUTTOI
- Anonyymi
eikö se sähköhoito ja sitten kun tuoliin sidotaan ja siitä kipataan jäiseen jääpala veteen, yhteisvaikutus hyvä?
valkotakkiset valvoo prosessia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106