Kuka uskaltaa?

M30-

Mä oon tällä hetkellä silmittömän vihanen ittelleni. Mulla kävi taas niin että näin aamumetrossa aivan järjettömän kauniin naisen joka vieläpä katteli mua. No meikeläinen meni tietysti ihan paniikkiin. Aattelin että pakko mennä juttelemaan tolle, mutta sitten kun tilanne tuli, niin mitään ei tietenkään tapahtunut. Mä vaan kylmän viileästi kävelin metrolaiturilta rullaportaisiin enkä tehnyt mitään.

Tää ei oo ensimmäinen kerta kun tätä tapahtuu ja mua v*tuttaa niin armottomasti ku hukkaan näitä tilanteita. Onkos täällä muilla tullut paljon vastaavanlaisia tilanteita vastaan? Entäs te rohkeat jotka ootte pystyny ottamaan itteänne niskasta kiinni ja menneet juttelemaan, niin onks teillä joku kikka kolmonen takataskussa miten saatte psyykattua ittenne?

12

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi.

Ei nainen ole kiinnostunut vaikka katsookin päin. Muutenhan minullain ollisi vaikka kuinka monta naista ollut.

• nimimerkki ella

Ei riitä, että nainen on kiinnostunut. On sen miehenkin oltava ja pystyttävä se vastavuoroisesti osoittamaan.

• La-Mulana

Naiset ovat metrossa vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei iskemässä miehiä.

• M30-

Nyt ei kyllä oo tullu mitään järkeviä vastauksia :D En väittänyt että se nainen oli kiinnostunut musta, sanoin vaan että se katteli mua. Eli ehkä oli ehkä ei. Se taas että miehen on pystyttävä tekemään jotain on itsestäänselvyys. Siitähän tossa mun koko tekstissä on kyse. Älä kerro mulle itsestäänselvyyksiä. "Naiset on metrossa pitämässä hauskaa" joooooo. Hyvä provo. Sen verran tosta että tämä kyseinen nainen oli yksin.

• atm. espoo

Yks mummo katteli mua kaupassa eilen. Olis pitänyt mennä tekemään aloite mutta en uskaltanut.

• MiesTheMan

Täysin tuttu tunne! Yksi kerta oli kun olin treffeillä tytön kanssa ja treffien jälkeen en vaan ehdottanut suukkoa vaikka näin olin etukäteen ajatellut. (Kun ei vaan ollut sopiva hetki tai jotain muita tekosyitä). Siitä tuli paska fiilis vaikka treffeillä oli muuten kivaa.

Ensi kertaa varten opettele seuraava lause "moi, halusin tulla moikkaamaan sua koska jos en tulisi, minua harmittaisi varmaan koko viikon". Hyödynnä tätä lausetta aina kun haluat tavata tuntemattoman kaunottaren.

• MiesTheManAgain

Tulet muuten huomaamaan, että vaikka saisit "pakit" tms, elimistösi antaa sinulle paskan fiiliksen sijaan hyvää fiilistä palkkioksi siitä että toimit tilanteessa oikealla tavalla ja uskalsit lähestyä naista!

• Vaikeaahan se kiinnostavan ihmisen lähestyminen on ja onhan se sinänsä vähän epätasa-arvoista, että miesten yleisesti oletetaan olevan niitä aloitteellisempia osapuolia.

Vielä hankalammaksi asian tietty tekee se, että varattuja on nykyään lähes mahdoton erottaa sinkuista, sekä se, että aloitteisiin tottumaton sinkkunainenkin saattaa mennä huomiosta niin sekaisin, ettei osaa käyttäytyä järkevästi. Itsekin olen ryssinyt monet tilanteet sillä etten ole hämmentyneisyydessäni osannut näyttää miehelle riittävästi vihreää valoa, jolloin hän on tietysti ajatellut etten ole kiinnostunut ja jättänyt homman sikseen.

• .................

Onhan näitä. Vieläkin harmittaa se kun lokakuussa 2011 noin illalla kello kuuden aikaan tuli kivannäköinen nainen juttelemaan asemalaiturilla, mutta olin niin omissa ajatuksissa että mumisin vain jotain epäselvää ja kävelin pois.

• Rösö_

Itselle oli myös tyypillistä että päivämäärät jäi mieleen =D

• 16+15

On ollut monesti tilanne, että nainen on vaikuttanut kiinnostuneelta minusta, mutta enpä ole kyennyt, tai uskaltanut siitä eteenpäin mennä. Toivoisi melkein ihan suoraa aloitetta naisen taholta joskus.

• mies 86

No itse kyllä otin tässä jokin aika sitten ns. niskasta kiinni ja menin juttelemaan omalle kiinnostuksen kohteelleni. Sainpahan vielä kasvokirjaan kaveriksikin, mutta siinä vaiheessa kun mimmillä alkoi kellot soimaan että olin kiinnostunut niin otti pois kaverilistalta ja vielä varmistukseksi blokkasi meikäläisen. Että näinkin voi käydä.

Tietenkin tässä oli sekin taustalla että se oli varattu, joten ketäpä tässä muuta syyttelemään kuin itseäni... kait.

Mutta ap:lle lohdutukseksi voin sanoa, että olin itse typeryyttäni vetänyt välistä ainakin neljä tai viisi vastaavanlaista tapausta. Naisten tekemät aloitteet miehille eivät tunnu onnistuvan yhtä hyvin kuin miesten tekemät naisille koska mies ei välttämättä hiffaa yhtä hyvin mistä on kysymys.

Jos jännittää mennä juttelemaan, niin koeta ajatella siltä kannalta ettei sinulla kolmekymppisenä poikamiehenä ole mitään menetettävää. Tietenkin miestä voi jännittää aloitteen teko siinä missä naistakin, mutta jos ei koita niin ei voi voittaa. Tätä kliseistä sanomaahan se Jartsakin lauluissaan viljelee kaikkien muiden jännittävien sitaattiensa ohella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe