Joillakin miehillä on se harhainen käsitys että he ovat naisten keskuudessa suosittuja kun he pettää tai vaihtaa naisia. Niin kuin toimii, toki hän saa sen joskus takaisin mutta toisella tavalla kuin hän saattaa ajatella. Näin se elämä opettaa. Kun aikansa leikkii, naiset jättää lopulta sellaisen yksin ja mies saa pelurin maineen. Kukaan ei halua epäluotettavaa miestä. Kun luottamuksen kerran menettää sitä on vaikea, ellei mahdotonta saada takaisin. Olisi ajoissa muistettava että maine yleensä kiirii eteenpäin naisten keskuudessa.
Yksinäisiksi jää
17
218
Vastaukset
- dfhdfh
vitut. Yksinäisiksi jää naisten vahingoittamat herkät miehet jotka eivät enää viitsi edes yrittää kun tietää ettei niille naisille kelpaa mikään. Just nuo naisia roskana kohtelevat pettävät ja kiimaiset mölyapinat tuntuu olevan suosituimpia ja herättävät naisissa jonkun alkukantaisen parittelukiiman.
On muuten niin, että joka ainoa pelimies jonka tunnen on naimisissa.
- 0asis79
Onhan miehen kalsareitakin vaihdettava usein, niinku mun Braawon tänäänjust
----äkkiä se vuosi kuluukin - tosi..patonki
Taas typerää naisen logiikkaa buahahaaaaaaaaa
Maailman väestöstä 52% ämmiä..........
Mistä niille edes riittäisi tarpeexi miehiä???
Pelkistä haaveistako vain?- Villiruusu
Logiikasta puheen ollen, voit kai valaista tällaista asiaa:
Jos naisia on 52% ja miehiä siis 48%
Miks ihmeessä on sit pettyneitä peräkamarin poikia?
Laskuopillisesti pitäis miehistä olla pula?
Vaan eipä näytä olevan pulaa, mutta tarjokkaat ei vaan ole olleet sopivia.
Mä en ainakaan halua vaihtaa miestä, kuin jalkineita!
Kesäkengät, syys nilkkurit, saapikkaat, kevät saappaat, kesäkengät....jne.
Martti,,,,,,,,,,,,,Osku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ville,,,,,,,,,,,,,Pasi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Kalle,,,,,,,,,,,,,,,jne.
Eikä tämä ole mikään ylemmyyden tunteesta tuleva juttu,
ihan vaan yhteen kuuluvuus ei ole ollut luontevaa.
Arvomaailmat, siis arki asioiden kokonaisuus poikkeaa tyystin toisistaan.
Tuskin siitä mitään lopulta tulis, muuta kuin ero. Eli se kenkien vaihto!
Suurin osa mun ikäisistä, siis koulukavereista on aviossa tai jo eronneet!
Ja jos oikein olen tajunnut, hakevat sitä oikeaa; vielä aviossa, eronneina tai karanneina. EN TAJUU! Villiruusu kirjoitti:
Logiikasta puheen ollen, voit kai valaista tällaista asiaa:
Jos naisia on 52% ja miehiä siis 48%
Miks ihmeessä on sit pettyneitä peräkamarin poikia?
Laskuopillisesti pitäis miehistä olla pula?
Vaan eipä näytä olevan pulaa, mutta tarjokkaat ei vaan ole olleet sopivia.
Mä en ainakaan halua vaihtaa miestä, kuin jalkineita!
Kesäkengät, syys nilkkurit, saapikkaat, kevät saappaat, kesäkengät....jne.
Martti,,,,,,,,,,,,,Osku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ville,,,,,,,,,,,,,Pasi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Kalle,,,,,,,,,,,,,,,jne.
Eikä tämä ole mikään ylemmyyden tunteesta tuleva juttu,
ihan vaan yhteen kuuluvuus ei ole ollut luontevaa.
Arvomaailmat, siis arki asioiden kokonaisuus poikkeaa tyystin toisistaan.
Tuskin siitä mitään lopulta tulis, muuta kuin ero. Eli se kenkien vaihto!
Suurin osa mun ikäisistä, siis koulukavereista on aviossa tai jo eronneet!
Ja jos oikein olen tajunnut, hakevat sitä oikeaa; vielä aviossa, eronneina tai karanneina. EN TAJUU!Akateemisista naisista suurin osa haluaa puolisokseen akateemisen miehen, vastaavasti akateeminen mies ei ole koulutusriippuvainen ja näin moni akateeminen nainen jää sinkuksi
- tekun finninaama
runontaja kirjoitti:
Akateemisista naisista suurin osa haluaa puolisokseen akateemisen miehen, vastaavasti akateeminen mies ei ole koulutusriippuvainen ja näin moni akateeminen nainen jää sinkuksi
Meitä tekulaiset peräkammarriin jää peläten punapuumaa=))))
Ossaako nää sen laulatyttö korusävelekkii?
Shit pääset synkkyyn:P
Ihanko totta?
Ei ne naiset jätä häntä yksin, jokainen kuvittelee pystyvänsä kesyttämään pelimiehen itselleen.
Samoin naiset jotka ovat maanneet puolet kaupungin mihistä, eivät jää yksin. He osaavat kietoa miehen kuin miehen pikkusormensa ympärille.Jos saa yhden naisen pokattua niin kyllä silloin saa toisenkin(ja kolmannen ja neljännen jne....)
Mä kyllä ymmärrän sua ja sitä että toivot tuleman käymään niin kuin aloituksessasi kerrot, mutta valitettavasti se nyt ei vaan ole totta.
Mulla on pari hyvää kaveria jotka olis ihan parahaita miehiä kelle tahansa naisista, mutta niistä kumpikaan ei oo saanu naista ehkä koskaan, koska ne on naisten seurassa ujoja.
Ittiänikin kun ajattelen niin mulla on paras vaimo maailmas ja mä vaan oon vähä tällääne.Jos se on supliikkityyppi, kyllä se jollekkin naiselle kelpaa. On naisia, jotka katsovat miehen "pullistelua" sormien läpi, tai sitten tyyppi kasvaa aikuiseksi ja muuttaa tapojaan.
Mikäli mies jatkaa parisuhteessa samaa elvistelymeininkiä, niin nauraahan sille jo Kauppatorin kalalokitkin.- tupu..betonkimies
"Kun muistelen, kuinka mä kerjännyt olen koirana lempeä täällä
raksasiivoojien kämpille tuulella, tuiskusäällä
Kun muistele mitä mä kuulin ja vaikenin
Mietin, etten äämistä välitkään enää lain - Villiruusu
tupu..betonkimies kirjoitti:
"Kun muistelen, kuinka mä kerjännyt olen koirana lempeä täällä
raksasiivoojien kämpille tuulella, tuiskusäällä
Kun muistele mitä mä kuulin ja vaikenin
Mietin, etten äämistä välitkään enää lainTuli lounas tauko, jonka voi käyttää vaikka hedelmää syöden ja läppäriä näpelöiden!
Kattos vaan, Eino Leinoa siteeraten viestität ; siis alun!
(miten ihmisten portailla pyydellyt olen tuiskulla , tuulisäällä)
Raksasiivoojien kämpät on varmaan uusio tuotannosta?
Tämä seuraava on mulle ajatuksia antava säkeistöni:
Mitä siitä jos en minä saanutkaan,
mitä toivoin ma elämältä.
Kun sain minä toivehet suuret vaan
ja kaihojen kantelon hältä.
Ja vaikka mä laps´ olen pieni vain
niin Jumalten riemut ma juoda sain.
Ja juoda ne täysin siemauksin,
Niin riemut kuin murheetkin!
Leinon runot on hienoja ja
Vesa-Matti Loiri on loistava tulkitsija.
Taiteilija jos kuka ja monella alalla! - vonkaava inssin alku
Villiruusu kirjoitti:
Tuli lounas tauko, jonka voi käyttää vaikka hedelmää syöden ja läppäriä näpelöiden!
Kattos vaan, Eino Leinoa siteeraten viestität ; siis alun!
(miten ihmisten portailla pyydellyt olen tuiskulla , tuulisäällä)
Raksasiivoojien kämpät on varmaan uusio tuotannosta?
Tämä seuraava on mulle ajatuksia antava säkeistöni:
Mitä siitä jos en minä saanutkaan,
mitä toivoin ma elämältä.
Kun sain minä toivehet suuret vaan
ja kaihojen kantelon hältä.
Ja vaikka mä laps´ olen pieni vain
niin Jumalten riemut ma juoda sain.
Ja juoda ne täysin siemauksin,
Niin riemut kuin murheetkin!
Leinon runot on hienoja ja
Vesa-Matti Loiri on loistava tulkitsija.
Taiteilija jos kuka ja monella alalla!Mitäs siitä, jos minä nurna murrunkin
tai taitun mä talvisäihin
Munat huurtuneet jo ennenkin
villeihin punapäihin
kuka wanhana waappua tahtoiskaan
hukkuvi hyrskyyn ennekuin
käy purjehin reivatuin............aaah
Ooksie sittenkin pissistä feikkaava mies???
Näytä pyllystä kuva==))))))) - teku finninaama
vonkaava inssin alku kirjoitti:
Mitäs siitä, jos minä nurna murrunkin
tai taitun mä talvisäihin
Munat huurtuneet jo ennenkin
villeihin punapäihin
kuka wanhana waappua tahtoiskaan
hukkuvi hyrskyyn ennekuin
käy purjehin reivatuin............aaah
Ooksie sittenkin pissistä feikkaava mies???
Näytä pyllystä kuva==)))))))Mierontietä matkaa uppniskaine äämä
outoja hällä nyt kodin lies
matkaan, kun heitti vaativa mies
kruununkin kyyti liikaa oi hälle kenties
Mut, kuulkaa hän hoilotta humalassaan
on sanat sekavat, soi sorasointuja lauluissaan
mutta ne näin kyykkypissillä huminoi korpehen kohisevaa - Villiruusu
teku finninaama kirjoitti:
Mierontietä matkaa uppniskaine äämä
outoja hällä nyt kodin lies
matkaan, kun heitti vaativa mies
kruununkin kyyti liikaa oi hälle kenties
Mut, kuulkaa hän hoilotta humalassaan
on sanat sekavat, soi sorasointuja lauluissaan
mutta ne näin kyykkypissillä huminoi korpehen kohisevaaJa tähän aikaan päivästä olet päissäs, taas.
Vai liekö viimeöistä metelöitiä vielä?
Olit näet kirjoittanut ryypiskeleväs viinaa....
Kaikessa rauhassa, herra kaataa ittelleen vaan.
Min en viikolla ota alkoholia ja harvoin viikonloppunakaan.
Oikeastaan vain erikoistapauksissa tulee otettua. Uutena vuotena, Vappuna, juhannuksena, ja häissä.
On mulla nytkin konjakki pullo, yskänlääkkeeksi ja kylmettymiseen.
Teen silloin: Iriskofeen! Tiedän et se pitäis tehdä wiskistä, so what?
Kyllä se menee konjakkinakin alas, kun viluttaa, ja samalla tavalla lämmittää.
Ei mulla ole varaa pitää montaa pulloa,kaapissani.
En kuule ole mierontiellä,
vaikka tällä hetkellä ei oikein loistavasti menekkään.
Tieto mukavammasta huomisesta lämmitää.
Mun koulutus loppuu ja mulla on töitä tiedossa,
heti kesäkuun puoli välistä lähtien vakituisena.
Keväällä jo keikkahommia, mahdollisia sairausloma tuurauksia!
Mikä hiivatti teitä miehiä täällä riivaa?
Ootteko kusseet omaan mukiinne ja nyt noin myrtsejä?
Mulla ei ole varaa mennä minnekkään, eikä ole sellaisia vaatteitakaan!
Eikä aikaa, kun pitää käydä koulutusta läpi sekä käydä muutama tunti illas töissä, elääkseen.
En todellakaan ole täällä isku aikeissa, relax!
Ei mullakaan sentään niin pahast päässä hölsky.
Taatusti onnistuis paremmin jossain muualla,
kun näkis samalla mitä yrittää kalastaa!
Ihan pulisemisen ja mielipiteiden vaihdon kannalta mä tänne parkkeerasin.
Halusta pälistä ihmisten kanssa, ihan sama oliko miehiä vai naisia ja minkä ikäisiä.
Ottaa kantaa siihen ja tähän, sekä huulen heittoa, velmuiluakin.
...ja VONKAAVA INSSIN ALKU:
Sun kohdalla mä vielä jaksoin nauraa.......aaah....
Runos ei mitenkään paha yritys....LoL
Ooksie sittenkin pissistä feikkaava mies???
Kuule jos pidät omana tietonas niin kerron:
mä olen seitsenkymppinen iso lihava leskirouva
ja houkuttelen viattomia miehiä!
Ja pyllyni kuvan lähetin pittiavaruuteen,
tulevana inssinä, nappaa se sieltä.
Pitänee käydä suihkus ja mennä töihin.
Mulla kans kohta matalapaine päällä ja sairastun
samaan alemmuuden tunteeseen kuin tekin.
Se on moro nyt, vähäks aikaa. Lähtee duuniin,kassalle. - vonkaava Di
Villiruusu kirjoitti:
Ja tähän aikaan päivästä olet päissäs, taas.
Vai liekö viimeöistä metelöitiä vielä?
Olit näet kirjoittanut ryypiskeleväs viinaa....
Kaikessa rauhassa, herra kaataa ittelleen vaan.
Min en viikolla ota alkoholia ja harvoin viikonloppunakaan.
Oikeastaan vain erikoistapauksissa tulee otettua. Uutena vuotena, Vappuna, juhannuksena, ja häissä.
On mulla nytkin konjakki pullo, yskänlääkkeeksi ja kylmettymiseen.
Teen silloin: Iriskofeen! Tiedän et se pitäis tehdä wiskistä, so what?
Kyllä se menee konjakkinakin alas, kun viluttaa, ja samalla tavalla lämmittää.
Ei mulla ole varaa pitää montaa pulloa,kaapissani.
En kuule ole mierontiellä,
vaikka tällä hetkellä ei oikein loistavasti menekkään.
Tieto mukavammasta huomisesta lämmitää.
Mun koulutus loppuu ja mulla on töitä tiedossa,
heti kesäkuun puoli välistä lähtien vakituisena.
Keväällä jo keikkahommia, mahdollisia sairausloma tuurauksia!
Mikä hiivatti teitä miehiä täällä riivaa?
Ootteko kusseet omaan mukiinne ja nyt noin myrtsejä?
Mulla ei ole varaa mennä minnekkään, eikä ole sellaisia vaatteitakaan!
Eikä aikaa, kun pitää käydä koulutusta läpi sekä käydä muutama tunti illas töissä, elääkseen.
En todellakaan ole täällä isku aikeissa, relax!
Ei mullakaan sentään niin pahast päässä hölsky.
Taatusti onnistuis paremmin jossain muualla,
kun näkis samalla mitä yrittää kalastaa!
Ihan pulisemisen ja mielipiteiden vaihdon kannalta mä tänne parkkeerasin.
Halusta pälistä ihmisten kanssa, ihan sama oliko miehiä vai naisia ja minkä ikäisiä.
Ottaa kantaa siihen ja tähän, sekä huulen heittoa, velmuiluakin.
...ja VONKAAVA INSSIN ALKU:
Sun kohdalla mä vielä jaksoin nauraa.......aaah....
Runos ei mitenkään paha yritys....LoL
Ooksie sittenkin pissistä feikkaava mies???
Kuule jos pidät omana tietonas niin kerron:
mä olen seitsenkymppinen iso lihava leskirouva
ja houkuttelen viattomia miehiä!
Ja pyllyni kuvan lähetin pittiavaruuteen,
tulevana inssinä, nappaa se sieltä.
Pitänee käydä suihkus ja mennä töihin.
Mulla kans kohta matalapaine päällä ja sairastun
samaan alemmuuden tunteeseen kuin tekin.
Se on moro nyt, vähäks aikaa. Lähtee duuniin,kassalle.Vai huppelissa:D
Raitis mie uon ja sama, jota kehut ja haukut????
gingerigeenejäkö???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592