raborttia kaivataan
miten ruskea talo
6
145
Vastaukset
- talon tiedottaja
Tontut paljastavat Suomen kansalle, Ruskean Talon joulukattauksen. Ruskean Talon joulupöytä!
Valmistukseen tarvitaan peruseinekset, karvainen kädenvääntö ja kahden päivän pituinen ruputustuoli-lypsäys. Myös suolien, luomuherneiden ja savuluumujen ym, valmistukseen, tarvitaan ruputustuolia. Grilliin tarvitaan reippaan grillin lisäksi, Menninkäismestari (Rankaisija), ja seiväs, johon asetetaan eines. (Seipäänheiton junioriseiväs käy oikein hyvin).
Vinkit: Ruoskalla ja ylitiukilla latexhaalareilla voi säännöstellä eineen mehukkuutta/marinointia. Ennen marinointia voi myös sitoa eineen maalarinteippiin ja tunkea omenoita eineen aukkoihin. Mikäli eines on kovin refleksinomainen, voi käyttää ruputuspatukkaa.
Kattaus:
Salami-lanttulaatikkoa
Lipeäpepperoonisalamia vastalypsätyllä valkokastikkeella
Peruna-pippurisalamilaatikkoa
Rosollia koiranmaidon kermalla
Menninkäismestarin Ruskeat luomuherneet
Ruskealla sinapilla kuoruutettu Tanskalainen Salamitanko
Plösön paahdetut traanipallot
Ruskeaa riisipuuroa luomurusinoilla
Savustettu Suur-Shalami
Grillattu kellarivanki - veriohukkailla. Grillimestarina latekshaalariin pukeutunut Rankaisija itse!
Kotitehdyillä suolilla täytettyä Talon ruskeaamakkaraa
Rituaalinen raakana syötävä maksapaistos - tuoreella vastalypsätyllä nuoren katraan valkokastikkeella (nautitaan keskiyöllä)
Jälkiruuaksi: Mustaa aurinkokaukkua katraan tuorekermalla, smetana-bageleita, koiran maitoa, savuluumuja ja kädenlämpöistä kaalimehua!- Shalamikokki
Tämä rabortti ja reshebti on itse kunkin hyvä tallentaa omalle tietokoneelle ennen kuin palstan neohumanistisen ylläpidon hyljeryhtiset ruput poistavat sen.
- Ruskea Joulu
Taas ruskeata joulua
keskellä plösönaamojen,
muistan joulun aikaa
se kuinka saikaan
mun taas eteen rupujen.
Vain ruskeata joulua
mielessäin ootan minä ain,
sillä talon varjoissa vain
menninkäisen tunnen revassain. - kanahäkki
lisä raborttia
- Ruskean joulun ihme
Puoli yhdeltätoista Ruskean talon jouluilta huipentuu ja Svante saa vihdoin suolikaasua jota on yläkerrassa "keitetty" koko ilta runsaan ruokatarjoilun merkeissä. Mutta Svante jos kuka kestää tosi ison jouluannoksenkin. Kova poika. Aito viikinki.
- Talon ankarat tavat
Ruskean joulun ihme kirjoitti:
Puoli yhdeltätoista Ruskean talon jouluilta huipentuu ja Svante saa vihdoin suolikaasua jota on yläkerrassa "keitetty" koko ilta runsaan ruokatarjoilun merkeissä. Mutta Svante jos kuka kestää tosi ison jouluannoksenkin. Kova poika. Aito viikinki.
Svante-paralle jouduttiin kyllä antamaan lopulta suusta suuhun -tekohengitystä, ja kun viikinki virkosi oli vielä "jälkiruoan" eli mahtijärkäleiden vuoro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802