VASTAUS jukka-poika -nicille asiattomaan kommenttiin

Näin kirjoitti nicci : jukka-poika:
"18.12.2013 22:34

Mitä vittua homo kyylää mun profiilia."

-
VASTAUSTA Jukka-poika-nicille:

Tiesithän että salasanoja voidaan varastaa.

Kerran eräs tuttu laittoi mulle jonkun profiilin linkin ja kehotti vilkaseen,
enkä tiennyt että se oli edes miehen profiili.

Sitten on mahdollista sekin että olen katsonut joltain toiselta koneelta jotain aivan muuta suomi24:n profiilistani käsin ja sitten poiskirjautuminen on kiireen vuoksi jäänyt tai unohtunut pois...
ja sitten joku toinen on alkanut tarkisteleen vaikkapa sun profiilias luullen kirjautuneensa omalle automaattisesti sisään kirjautuvalle tililleen omalla koneellaan.. ollen vieläpä nainen ehkäpä...

Itse olen aivan kyllä hetero vaikka kuinka omituinen sellainen sitten voisinkin olla.
Luulinkin että SINÄ olit kyylännyt MUN profiilia, kum mielestäni sun vilkaisu mun profiiliin olisi tullut ensin vaikka sitten olisinkin väärässä tuon suhteen...

JA LISÄKSI, jos joku samasta sukupuolestakin kiinnostunut sattuisi joskus vilkaisemaan profiiliasi, olisi
tuo kyllä aika pelokkaan ja sivistymättömän miehen kommentti, ei millään pahalla.
Hanki käytöstavat, jos haluat edes sitä vastakkaista sukupuolta joskus asiallisesti kohdata ja saada itsellesi positiivista palautetta.

Eipä tässä muuta.
Nyt saatat saada yhdeltä jos toiselta vilkaisuja profiiliisi, etkä voi jaksaa blokata kaikkia, tai sitten saatat siinä sivussa menettää ne neitopuoleisetkin vahingossa kun innostut liikaa näppäilemään blokkaus-nappia...
Useampi vain haluaa seuraavaks vilkaista millainen mies käyttää ala-arvoista kieltä.

Suomi24:n väki kykenee tarkistamaan asian kuinka usein profiilias on mahdollisesti klikattu joko meikäläisen profiilia käyttäen, vai oletko ehkä vain itse joskus klikannut vaikkapa päihtyneenä MUN profiiliani luullen kuvaani naisen kuvaksi äkkisältään...
Erehdyksiä voi sattua ku on vauhti päällä...

Päivänjatkoja!

3

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai niin...
      nyt muistankin ehkä jotain...
      Saatoin klikata ihan nimen vuoksi vilkaistakseni että oliko vahingossakaan artisti ja laittaakseni linkkinä jollekin neitopuoleiselle tutulle...

      Mutta eipä täällä näemmä miehet voi naistuttujaan auttaa vahingossakaan.. :D

    • huh mikä palikka

      No kylläpäs kiinnostaa ns. vitusti.

      • Sua tuntu kiinnostavan...
        ei täällä muut ole viittineet kommentoida... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe