Mistähän osasis etsiä XXL koon alusasuja? Lantioliivejä ja 40 denierin sukkia ilman sen kummenpaa krumeluuria?
semmoista vähän mummotyyliä. Ei tää pormotyyli oikein napostele. Osaiskos joku auttaa.
rintaliivejä osaan itse ostella.
alusasuja
8
568
Vastaukset
- haluan asuja.
senverran vielä että joku liike sanoi että sukissa kokoni on 10,5 - 11 muttei sitten vastannut enää tiedusteluihini.
- Syrjintääkö?
Taisivat epäillä sukupuoltasi tai sitten heillä ei vaan ollut haluamaasi kokoa sukkia.
- jaana 401
joo sama ongelma että tarvisin hyvän lantioliivin ja kestäviä sukkia
- xxl paita
Löysin ostokortti.fi sivuilta isoja t-paitoja ja paituleita,
maksoi vain 10 e 3 kpl.
zalando.fi myös - haluan asuja
joo mutta haluan bintage korsetteja xxl koossa? Voiskos helsingin kirpputoreilla olla? Ei kai sukupuolen pitäisi vaikuttaa? ja jos kokoja ei ole niin olisko kohteliasta mainita ettei kokoja oikeasti ole?
Tyly asiakaspalvelu kääntyy itseään vastaan nopeasti.- Kyllä vaikuttaa
Pahimmillaan olen saanut vastaukseksi että meillä myydään vain naisten kokoja.
- haluan asuja
No sitten vaan firmojen nimet jakoon :=)
Selma palmulta saa todella hyvää palvelua... kuulemma
kun taas http://www.liivijasukka.fi/ jyväskylässä on todella töykeä ja huono liike. - haluan asuja
Palmulla käyty. Kolmet aivan ihanat sukat ostettu. Samoin sukkanauhaliivi ihana satiininne alushame. Korselettiin ei rahat riittäneet. Noh... ehkä ensi tilistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540