Mistähän osasis etsiä XXL koon alusasuja? Lantioliivejä ja 40 denierin sukkia ilman sen kummenpaa krumeluuria?
semmoista vähän mummotyyliä. Ei tää pormotyyli oikein napostele. Osaiskos joku auttaa.
rintaliivejä osaan itse ostella.
alusasuja
8
475
Vastaukset
- haluan asuja.
senverran vielä että joku liike sanoi että sukissa kokoni on 10,5 - 11 muttei sitten vastannut enää tiedusteluihini.
- Syrjintääkö?
Taisivat epäillä sukupuoltasi tai sitten heillä ei vaan ollut haluamaasi kokoa sukkia.
- jaana 401
joo sama ongelma että tarvisin hyvän lantioliivin ja kestäviä sukkia
- xxl paita
Löysin ostokortti.fi sivuilta isoja t-paitoja ja paituleita,
maksoi vain 10 e 3 kpl.
zalando.fi myös - haluan asuja
joo mutta haluan bintage korsetteja xxl koossa? Voiskos helsingin kirpputoreilla olla? Ei kai sukupuolen pitäisi vaikuttaa? ja jos kokoja ei ole niin olisko kohteliasta mainita ettei kokoja oikeasti ole?
Tyly asiakaspalvelu kääntyy itseään vastaan nopeasti.- Kyllä vaikuttaa
Pahimmillaan olen saanut vastaukseksi että meillä myydään vain naisten kokoja.
- haluan asuja
No sitten vaan firmojen nimet jakoon :=)
Selma palmulta saa todella hyvää palvelua... kuulemma
kun taas http://www.liivijasukka.fi/ jyväskylässä on todella töykeä ja huono liike. - haluan asuja
Palmulla käyty. Kolmet aivan ihanat sukat ostettu. Samoin sukkanauhaliivi ihana satiininne alushame. Korselettiin ei rahat riittäneet. Noh... ehkä ensi tilistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846