Mitä nämä palstat ovat?
Monelleko palstalle kirjoittelet
10
83
Vastaukset
- Suomi69
Nämä ovat sielun odotushuoneita.
- ätmi
Sinkut. Yksinäisyys. Masennus. :(
Sinkut-palstalle eniten, jonkin verran nettideittailu-palstalle ja satunnaisesti sitten joilllekin yläpalkista löytyneille jutuille.
Entä kehtaako kukaan kertoa kuinka monella muulla foorumilla (ja millä foorumeillaa) tämän lisäksi roikkuu? Minä en kehtaa :D.- seksiguru olen
Kuiteskin seuraat jotain seksi-palstaa.
seksiguru olen kirjoitti:
Kuiteskin seuraat jotain seksi-palstaa.
Käynhän minä joskus semmoisillakin palstoilla kattelemassa, mutta eipä nyt sattuneesta syystä niin kauheasti jutun juurta itseltä löydy niistä aiheista.
Enpä usko että erityistä pahennusta herättäisi vaikka kertoisinkin missä muualla kirjoittelen, mutta jätetäänpä nyt kuitenkin sanomatta ettei menisi henkilöllisyyteni arvailu liian helpoksi :).
Lähinnä vain ihmetyttää tämä ajan määrä, mikä minulla tämmöiseen joutavaan ulosteen jauhamiseen nykyään kuluu, ei vielä vuosi sitten ollut ollenkaan tälläistä.
- lottamari.
Alusta lähden. Ensin Kirkko Kuulolla..,,yleensä siellä ei ketään kuule mitään. Sitten ohitan Sinkkuristelyn, kun yksin en minnekään laivalle lähde. Seuraavaksi muistelen vittumaista Anoppia ja lepsua Appiukkoa ja kuulostelen onko muilla samoja kokemuksia, Avioeropalstalla käyn sadannen kerran läpi avioliittoni niin myötä kuin vastoinkäymiset, siitä päästäänkin sitten sopivasti Avoin Suhde palstalle, jossa mietin miten minusta tuli tälläinen pihtari, joka ei osaa jakaa kaikille halukkaille..siitä taas ajatukseni heittää menneeseen Avoliittooni, joka sai minut kukoistamaan ja nuorentumaan kymmenellä vuodella, mutta josta katkerana taas vanhennuin takaisin kymmenellä vuodella, kun tajusin tulleeni petetyksi....siitä sitten Avioliittopalstalla vuodattamaan sitä turhaa instituutiota, joka ei taannut ikuista uskollisuutta ja onnellisuutta vaan kalliit kekkerit ja sukulaisten tuomat häälahja kukkamaljakot, jotka yksi toisensa jälkeen lensivät seinään riidan lopuksi...Avoeroa ei tullut, kun avoliittokin taisi olla vaan avoimempi malli avoliitosta...niinkuin avoauto ilman rattia...
Seuraavaksi onkin sitten Häätpalsta ja olenkin jo tilannut Las Vegas häät Elvis papilla, tosin vielä sulhanen on hakusessa,...siitä sitten Ihannemiespalstalle tuomaan oman näkemykseni lyhyenlännästä vaatimattoman näköisestä ujosta pullonpohjasilmälasipäisestä rakkaasta lökäpöksystäni,,,josta joka yö uneksin,....Ihannenainenpalstan ohitan...sillä olen kaikille miehille sellainen, se on sanomattakin selvää...Kaukosuhteetpalstalla käyn kertomassa, että voisin hommata kaukaisen salarakkaan, joka pitää minut vielä vanhanakin viriilinä, kun chattailen kiikkustuolissa hänen kanssaan...Miehen logiikka palsta, en ole koskaan ymmärtänyt miesten logikkaa.....eikä sitä he itsekään ymmärrä...joten sitä ei ole...Miten mies isketään palstalle minulla ei myöskään ole asiaa kovinkaan paljon, koska isken miehen kuin miehen,,jollen muulla niin pienellä nyrkilläni...Miten nainen isketään palstalla en voi käydä, koska se on liian väkivaltaista minulle...Monikulttuuriset suhteet palstalla saavat harjoittaa minun puolestani mitä vaan, minä olen somelainen ja en harrasta monelaista....kai tämä päättyy sitten Naisen logikkaan....ja Sinkku palstaan...ja seilaa välillä Särkyneen sydämen, Uskottomuuden, Vanhan suolan janon, Yhden yön huorittelun ja Tunteet palstan ja muiden Suhteen Aloittaminen ja-lopettaminen välillä...
En minä missään muualla, kun vaan täällä Sinkku palstalla..sitähän sää kysyit. Vain tänne kirjoitan.
- aerst y45yy5y
suhteet, mailman menoa, työ ja opiskelu
- 5b5b5
Noin puolille seksiaiheista, ihannenainen ja -mies, muutamalle matkailupalstalle, alkoholi, ruoka ja juoma ja nyt tänne
En aktiivisesti kirjoittele muualle, enkä itse asiassa sen erityisemmin seuraakaan palstoja. Tämäkin vie ihan liikaa aikaa ja mielialaa. Tietysti muilta palstoista voisi saada jotain muutakin iloa irti kuin muutamat irtonaurut silloin tällöin jostain hyvästä tai sinnikkäästä provosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau636981Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414915- 792762
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412059- 181928
- 301667
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121562Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151419- 241284
- 151266