En palstaa juuri lue, joten aihe voi olla aiemmin loppuunkäsitelty, mutta ajattelin kuitenkin lyhyesti kysyä seuraavaa.
Onko romantiikalla ja täysin sairaalla käytöksellä tietty raja, vai onko kohteella suvereeni valta päättää mitä se on?
Asia ei itselle ole kovin tärkeä, mutta tuttavapiirissä vaan kuulee juttuja spektrin molemmista päistä. Yhtäällä hurmaavaksi kehuminen tuottaa rikosilmoituksen, toisaalta renkaiden viiltäminen vain päästäkseen kyytiä tarjoamaan koetaan mitä romanttisimpana tekona.
Kumpaakaan en kirjaimellisesti tiedä tapahtuneen, mutta tiedän tapauksen missä vainoojasta oli jo tehty ilmoitus poliisille, kun myöhemmin kävi ilmi että se olikin vain romantiikkaa.
Eli ehdotuksia, missä raja?
Romantiikkaa vai sairasta
4
438
Vastaukset
- Pähkinän kuori
Eiköhän se vähän niin mene, että jos nainen haluaa miestä, niin jopa hiukan yliampuvatkin tempaukset ovat romanttisia ja jos taas ei halua, niin sairaaksi leimataan. Pätee varmaan myös toisin päin.
- Roop€
Riippuu suhteen tilasta.
Miehen on hyvä jättää liialliset perinteisen koulukunnan romanttisuudet (kehut, tarjotut drinkit, maksetut ruoat, jne.) parisuhteelle. Ei kannata ennen seksiä noita harrastaa, koska monesti nuo siinä vaiheessa vain vähentävät kipinää. - plääplää ja sää
Romanttisessa milenlaadussa lähestytään mielitiettyä tietty tunnesisältöisesti; pienimuotoisesti tai sitten vaikka kuinka suuresti, kunhan lähestytään pelottelematta ja loukkaamatta. Eikä kaikki uppoa kumminkaan!
https://vimeo.com/62230274 - Näkemykseni
Jos nainen haluaa miehen (on ihastunut), niin vaikka miehen piereskely on silloin romanttista. Toki rahoillansa voi elbailla, mutta puree vain tietynlaisiin naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791