En jaksa enää sitä, ettei mieheni ole kanssani jouluisin vaan menee äitinsä luokse, eikö aikuisen miehen pitäisi jo tajuta että minä olen nyt hänen perhe!? Aina joka asiasta pitää myöskin kysyä hänen äitinsä mielipide ja avautua ilkeällä anopille parisuhteestamme jonka hän kääntää niin, että kaikki ongelmat johtuvat ainoastaan minusta! Anoppi ei osaa irrottaa pojastaan eikä poika hänestä. Kumpi on tärkeämpi? minä vai hänen äitinsä.. sitä ei tarvitse edes miettiä.. toivottavasti anoppi joutus onnettomuuten ja kuolis..
Ärsyttää ja mietin eroa..
10
470
Vastaukset
- mek
Sanoppa sille mihellesi seuraavan kerran kun seksiä haluaa että eikohän äiti tuonkin puolen hoida ja kerrot että vaimon ja äidin ero on siinä että vaimon kanssa harratetaan seksiä eikä oman äidin kanssa ja aika mameli miehesi on jos jouluna menee äitinsa luokse eikä ole oman neisensa luona ja aika ihmeellistä.
- Jadette
"toivottavasti anoppi joutus onnettomuuten ja kuolis.. "
Hui! Kuinka voit toivoa rakkaimpasi äidille tällaista ja samalla rakkaimmallesi, suurta surua?
Oletan, että olet hyvin nuori ja et mieti sen enempää ihmisille kuuluvaa oikeutta elää.
Vaikka miehesi on sinun miehesi, niin ei se tarkoita sitä, että hänen omaisensa kuuluisi kuolla juuri sinun onnesi tähden.
Et tarkemmin selvittele, mistä välirikko anoppiin johtuu, siis muustakin kuin joulun vietosta.
Onko miehesi pyytänyt sinua mukaan anoppilan jouluun? Onko hän koko joulun lapsuudenkotonaan? Vai aattona käy vierailulla?
Ei sille mitään voi, että miehilläkin on äidit. Oishan se mukavaa, että miespuoliset syntyisivät ilman äitejä, että miniöillä olisi 100% omistusoikeus mieheen.
Toisekseen äiti on äiti ja vaimo on vaimo... ei äiti voi korvata vaimoa, eikä vaimo äitiä.- ukko3434334
Kyllähän tuollainen onnettomuus olisi aika näppärä tapa päästä anopista eroon.
Ja jos minun pitäisi esimerkiksi valita, että heittääkö joku minulle ilkeä ihminen veivinsä vai päättyykö avioliittoni, valinta ei ole vaikea....
Kyllä miehen pitää osata päästää äidistään irti.
- Kulinaristikokki
Anoppi tekee varmastikin parempaa ruokaa kuin avaaja. ;D
- aloittaja.
Ikää 24 vuotta, ja anoppi vihannut mua ihan alusta alkaen ja yrittänyt erottaa mun ja poikakaverin välejä, haukkuu ja mollaa mua kaikin keinoin ja jopa määräilee meidän kodin sisustuksesta. Joka asiaan mieheni mielestä pitää kysyä anopin mielipide. Olen kyllästynyt kuulemaan "tästä äiti tykkäis" tai "äiti on sanonu että tää menee näin"
- anoppi
No mikä ongelma tuo on. Anna poikaystäväsi mennä äidilleen. Mene itse jonnekin mikä kiinnostaa. Vaikka jonnekin hiihtokeskukseen tms. Kylläpä tuollaiset asiat ratkeaa itsekseen
Parempihan tuollaisista mammanpojista ja vihaavista anopeista on hankkiutua eroon. - Jadette
Mistä viha lähti liikkeelle? Osaako anoppi perustella haukkumistaan? Mistä asioista anoppi haukkuu ja mollaa?
- aloittaja.
Poikakaveri tuli kipeäksi eikä päässytkään anopin luo joten anoppi ei nyt anna hänelle joululahjoja ollenkaan :o
Anoppi on ekasta näkemästä asti nimittäny minua esimerkiksi huoraksi- mek
Jos oma aitini olisi minu jotain naistani huoraksi haluuknut minin kuulleni niin sen jölkeen en koskaan enää kävisi äitini luona ja se siitä. Kyllä se niin että ne naiset ovat paljon tarkeämpia kuin se lapsuudessa määräilevä vanhempi ja kun 18v on tayttetty niin voi vain naureskella vanehmpien tai äitinsä määräilylle ja jättää ne omaan arvoonsa että silleen. Kysyppä josku siltä poikaystävältäsi että mitä hän asioista ajttelee ja mitä hän haluaa eikä joka asiaan kysytä äidin mielipidettä kun sitä ei tarivtse aikuisen lapsen ottaa huomioon.
- määmy
Miehes o ns. peräkammarin poika ja henkine napanuora ei oo katkennu.
Yleensä peräkammarinpojaksi sanotaan äidin helmois pyörivää aikuist poikaa. Todellisuudes jokaine mies joka juoksee äitinsä toiveiden mukaa o peräkammarin poika, oli naimisis tai ei. Asui vanhempiensa luona tai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089981 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12591Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill702381- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91411- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421237