Ärsyttää ja mietin eroa..

ärtynyt.

En jaksa enää sitä, ettei mieheni ole kanssani jouluisin vaan menee äitinsä luokse, eikö aikuisen miehen pitäisi jo tajuta että minä olen nyt hänen perhe!? Aina joka asiasta pitää myöskin kysyä hänen äitinsä mielipide ja avautua ilkeällä anopille parisuhteestamme jonka hän kääntää niin, että kaikki ongelmat johtuvat ainoastaan minusta! Anoppi ei osaa irrottaa pojastaan eikä poika hänestä. Kumpi on tärkeämpi? minä vai hänen äitinsä.. sitä ei tarvitse edes miettiä.. toivottavasti anoppi joutus onnettomuuten ja kuolis..

10

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Sanoppa sille mihellesi seuraavan kerran kun seksiä haluaa että eikohän äiti tuonkin puolen hoida ja kerrot että vaimon ja äidin ero on siinä että vaimon kanssa harratetaan seksiä eikä oman äidin kanssa ja aika mameli miehesi on jos jouluna menee äitinsa luokse eikä ole oman neisensa luona ja aika ihmeellistä.

    • Jadette

      "toivottavasti anoppi joutus onnettomuuten ja kuolis.. "

      Hui! Kuinka voit toivoa rakkaimpasi äidille tällaista ja samalla rakkaimmallesi, suurta surua?
      Oletan, että olet hyvin nuori ja et mieti sen enempää ihmisille kuuluvaa oikeutta elää.
      Vaikka miehesi on sinun miehesi, niin ei se tarkoita sitä, että hänen omaisensa kuuluisi kuolla juuri sinun onnesi tähden.

      Et tarkemmin selvittele, mistä välirikko anoppiin johtuu, siis muustakin kuin joulun vietosta.
      Onko miehesi pyytänyt sinua mukaan anoppilan jouluun? Onko hän koko joulun lapsuudenkotonaan? Vai aattona käy vierailulla?

      Ei sille mitään voi, että miehilläkin on äidit. Oishan se mukavaa, että miespuoliset syntyisivät ilman äitejä, että miniöillä olisi 100% omistusoikeus mieheen.

      Toisekseen äiti on äiti ja vaimo on vaimo... ei äiti voi korvata vaimoa, eikä vaimo äitiä.

      • ukko3434334

        Kyllähän tuollainen onnettomuus olisi aika näppärä tapa päästä anopista eroon.

        Ja jos minun pitäisi esimerkiksi valita, että heittääkö joku minulle ilkeä ihminen veivinsä vai päättyykö avioliittoni, valinta ei ole vaikea....

        Kyllä miehen pitää osata päästää äidistään irti.


    • Kulinaristikokki

      Anoppi tekee varmastikin parempaa ruokaa kuin avaaja. ;D

    • aloittaja.

      Ikää 24 vuotta, ja anoppi vihannut mua ihan alusta alkaen ja yrittänyt erottaa mun ja poikakaverin välejä, haukkuu ja mollaa mua kaikin keinoin ja jopa määräilee meidän kodin sisustuksesta. Joka asiaan mieheni mielestä pitää kysyä anopin mielipide. Olen kyllästynyt kuulemaan "tästä äiti tykkäis" tai "äiti on sanonu että tää menee näin"

      • anoppi

        No mikä ongelma tuo on. Anna poikaystäväsi mennä äidilleen. Mene itse jonnekin mikä kiinnostaa. Vaikka jonnekin hiihtokeskukseen tms. Kylläpä tuollaiset asiat ratkeaa itsekseen
        Parempihan tuollaisista mammanpojista ja vihaavista anopeista on hankkiutua eroon.


      • Jadette

        Mistä viha lähti liikkeelle? Osaako anoppi perustella haukkumistaan? Mistä asioista anoppi haukkuu ja mollaa?


    • aloittaja.

      Poikakaveri tuli kipeäksi eikä päässytkään anopin luo joten anoppi ei nyt anna hänelle joululahjoja ollenkaan :o
      Anoppi on ekasta näkemästä asti nimittäny minua esimerkiksi huoraksi

      • mek

        Jos oma aitini olisi minu jotain naistani huoraksi haluuknut minin kuulleni niin sen jölkeen en koskaan enää kävisi äitini luona ja se siitä. Kyllä se niin että ne naiset ovat paljon tarkeämpia kuin se lapsuudessa määräilevä vanhempi ja kun 18v on tayttetty niin voi vain naureskella vanehmpien tai äitinsä määräilylle ja jättää ne omaan arvoonsa että silleen. Kysyppä josku siltä poikaystävältäsi että mitä hän asioista ajttelee ja mitä hän haluaa eikä joka asiaan kysytä äidin mielipidettä kun sitä ei tarivtse aikuisen lapsen ottaa huomioon.


    • määmy

      Miehes o ns. peräkammarin poika ja henkine napanuora ei oo katkennu.
      Yleensä peräkammarinpojaksi sanotaan äidin helmois pyörivää aikuist poikaa. Todellisuudes jokaine mies joka juoksee äitinsä toiveiden mukaa o peräkammarin poika, oli naimisis tai ei. Asui vanhempiensa luona tai ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe