Oletko hikoillut vielä Joulun takia?

jouluhien etsintää

Jos et ole niin eipä hätää. Huomenna suunnistat suurimpiin marketteihin jouluostoksille niin hiki on taattu. Tervemenoa!

17

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

      Kannattaa jättää päällystakki autoon niin jo helpottaa olotilaa kassajonossa

    • Kaikki juoksevat asiat on hoidettu. Ei petä dödöt, eikä tarvitse enempää hikoilla.
      Lahjat on paketoitu (teippi loppu), koti koristeltu, sapuskat ja juomat hoidettu.
      Rasti ruutuun [ x ]. Valmis!
      Joulu voi tulla.

    • ....

      Nyt vähän hiottaa, kun toppatakissa autoilen. Muuten ei hikeä ole joulun takia tiristetty.

      • kuka addikti nää palstailut hoitaa nimenomaan aina autoillessa, eikö sitä kerkiä sitte ku on istahtanu ja rauhoittunu? :D


      • ....
        LaRito kirjoitti:

        kuka addikti nää palstailut hoitaa nimenomaan aina autoillessa, eikö sitä kerkiä sitte ku on istahtanu ja rauhoittunu? :D

        Mä nimenomaan saan autos istua rauhas kun ite en aja ja lapsi nukkuu istuimessa. Ei ehdi kun taloksi käy. Sitten se tohina alkaa. Tiedät sit jos lapsia joskus teet.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Mä nimenomaan saan autos istua rauhas kun ite en aja ja lapsi nukkuu istuimessa. Ei ehdi kun taloksi käy. Sitten se tohina alkaa. Tiedät sit jos lapsia joskus teet.

        Ja sukujuhlia vietät. Pien hetki tulee kun nukuttaa muksun ja tsekkaa netin.


    • Nyt kaikki emännät ammeen alusia kuuraamaan ja isännät viinavarastoja täyttämään. On sitten mukava konjakkipöhnässä aattoiltana ihmetellä, kun marttyyri burn-outissaan vetää kunnon itkupotkuraivarit. Perinteistä joulumeininkiä siis...

    • sinkku.

      Kävin joo just prismassa ja oli siellä porukkaa mutta kassilla eiollut jonoa. Pääsin iaka nopeesti pois ku kassalla oli vaan yks asiakas mua ennen ja ei muillakaan kassoilla hirveetä jonoa ollut.

    • huono nesteytys

      Villakangastakki ja turkislakki = lähes taju meni

    • Air Condition:.!1#%?

      .

      "Air Condition pelasi skodassa"

      har!

      .

    • Siivouksia lukuunottamatta en uhrannut ajatustakaan koko joululle. Edes vaimon joululahjalle. Joten ei tarvinnu hikoilla.

      • sdgfhsgh

        Kuulostaa hirveän tylylle ja itsekkäälle.


    • aamuhiki

      Kuntosalilla aamusta jo käyty

      • -------

        "Mun" kuntosali on kiinni tänään! Taitaa olla vuoden ainut päivä, jolloin on kiinni ja juuri silloin kun olisi aikaa käydä siellä. Pakko hikoilla kotona punttien ja kuntopyörän ääressä.


    • Olen kyllä

      Olen tehny joka aamu treenin, eli olen kyllä hikoillut.
      Mutta silti maha kasvaa.

      En ole edes syönyt erityisen paljon. Enkä ainuttakaan karkkia.
      Mä luulet että lanttu (-laatikko) kasvattaa ihmistä arvaamattomalla tavalla.

      Ja eihän päivän kokonaiskulutus ole kummonenkaan. Pitäis kai koko ajan touhuta jotain tai lopettaa koko syöminen.

    • otsahiessä

      Hikoilu alkaa nyt kun alet alkaa

    • joo,

      kylllä nyt täytyy kiirehtää ostamaan ensi jouluksi kunnon joulukrääsää edullisesti!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe