Jos et ole niin eipä hätää. Huomenna suunnistat suurimpiin marketteihin jouluostoksille niin hiki on taattu. Tervemenoa!
Oletko hikoillut vielä Joulun takia?
17
178
Vastaukset
- Kyöstix
Kannattaa jättää päällystakki autoon niin jo helpottaa olotilaa kassajonossa
Kaikki juoksevat asiat on hoidettu. Ei petä dödöt, eikä tarvitse enempää hikoilla.
Lahjat on paketoitu (teippi loppu), koti koristeltu, sapuskat ja juomat hoidettu.
Rasti ruutuun [ x ]. Valmis!
Joulu voi tulla.- ....
Nyt vähän hiottaa, kun toppatakissa autoilen. Muuten ei hikeä ole joulun takia tiristetty.
kuka addikti nää palstailut hoitaa nimenomaan aina autoillessa, eikö sitä kerkiä sitte ku on istahtanu ja rauhoittunu? :D
- ....
LaRito kirjoitti:
kuka addikti nää palstailut hoitaa nimenomaan aina autoillessa, eikö sitä kerkiä sitte ku on istahtanu ja rauhoittunu? :D
Mä nimenomaan saan autos istua rauhas kun ite en aja ja lapsi nukkuu istuimessa. Ei ehdi kun taloksi käy. Sitten se tohina alkaa. Tiedät sit jos lapsia joskus teet.
- ....
.... kirjoitti:
Mä nimenomaan saan autos istua rauhas kun ite en aja ja lapsi nukkuu istuimessa. Ei ehdi kun taloksi käy. Sitten se tohina alkaa. Tiedät sit jos lapsia joskus teet.
Ja sukujuhlia vietät. Pien hetki tulee kun nukuttaa muksun ja tsekkaa netin.
Nyt kaikki emännät ammeen alusia kuuraamaan ja isännät viinavarastoja täyttämään. On sitten mukava konjakkipöhnässä aattoiltana ihmetellä, kun marttyyri burn-outissaan vetää kunnon itkupotkuraivarit. Perinteistä joulumeininkiä siis...
- sinkku.
Kävin joo just prismassa ja oli siellä porukkaa mutta kassilla eiollut jonoa. Pääsin iaka nopeesti pois ku kassalla oli vaan yks asiakas mua ennen ja ei muillakaan kassoilla hirveetä jonoa ollut.
- huono nesteytys
Villakangastakki ja turkislakki = lähes taju meni
- Air Condition:.!1#%?
.
"Air Condition pelasi skodassa"
har!
. Siivouksia lukuunottamatta en uhrannut ajatustakaan koko joululle. Edes vaimon joululahjalle. Joten ei tarvinnu hikoilla.
- sdgfhsgh
Kuulostaa hirveän tylylle ja itsekkäälle.
- aamuhiki
Kuntosalilla aamusta jo käyty
- -------
"Mun" kuntosali on kiinni tänään! Taitaa olla vuoden ainut päivä, jolloin on kiinni ja juuri silloin kun olisi aikaa käydä siellä. Pakko hikoilla kotona punttien ja kuntopyörän ääressä.
- Olen kyllä
Olen tehny joka aamu treenin, eli olen kyllä hikoillut.
Mutta silti maha kasvaa.
En ole edes syönyt erityisen paljon. Enkä ainuttakaan karkkia.
Mä luulet että lanttu (-laatikko) kasvattaa ihmistä arvaamattomalla tavalla.
Ja eihän päivän kokonaiskulutus ole kummonenkaan. Pitäis kai koko ajan touhuta jotain tai lopettaa koko syöminen. - otsahiessä
Hikoilu alkaa nyt kun alet alkaa
- joo,
kylllä nyt täytyy kiirehtää ostamaan ensi jouluksi kunnon joulukrääsää edullisesti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592