Hei
Olen tällä hetkellä n. 17.5 vuotias mies/poika. Olen tällä hetkellä USA:ssa vaihto-oppilaana ja aloin seurustelemaan n. 3kk sitten erään "täydellisen" tytön kanssa. Hän on minua n. 9kk nuorempi. Otamme molemmat seurustelumme todella tosissamme ja haluamme molemmat pysyä yhdessä niin pitkään kuin vain mahdollista. Olen täällä vielä n. 6kk mutta sitten on lähtö edessä. En ole koskaa halunnut Suomessa asua loppu elämääni ja aionkin muuttaa USA:han (tekisin siis silti vaikka en seurustelisikaan). Palattuani Suomeen aion siis käydä lukion loppuun ja mahdollisesti käydä armeija (jos on pakko) ja tämän jälkeen hakea aluksi USA:han collegeen ja kahden vuoden jälkeen yliopistoon. Tämän jälkeen on muutamia vaihto ehtoja saada työlupa tai green card mutta se ei varsinaisesti ole tärkeää tällä hetkellä. Joka tapauksessa ennen kuin muutan USA:han minun pitää viettää Suomessa 2-3 vuotta. Olen jo luvannut viettää kesäni USA:ssa jos vain voin. Voiko suhteemme kestää ne seuraavat 2-3 vuotta? Itse en varsinaisesti ole huolissani itsestäni mutta entä jos tyttöystäväni vain yksinkertaisesti kyllästyy odottamaan? Hän on jo luvannut tehdä kaikkensa että voi auttaa minua muuttamaan USA:han mutta olen silti huolissani. Tiedän lähisukulaiseni jolle kävi samalla tavalla ja he menivät naimisiin 5 viiden vuoden seurustelun jälkeen mutta he elivät kaukosuhteessa vain vuoden. Toisaalta tyttöystäväni on jo osin tottunut elämään erossa läheisistä henkilöistään koska hän ei tapaa isäänsä kuin muutaman tai vain kerran vuodessa.
Kaukosuhde vaikea?
1
314
Vastaukset
- lea
Neuvon sinua ensinäkin nauttimaan niistä 6kk mitä sinulla on jäljellä äläkä missään nimessä liikaa huolehdi siitä mitä vaihtosi jälkeen tapahtuu :) Tiedän itse kyllä tuon tunteen, olin samanlaisessa tilanteessa vaihtoni aikana Pohjois-Amerikassa. Olin siis vaihdossa ja tutustuin maailman ihanimpaan poikaan (hän tosin eurooppalainen). Olet vielä nuori ja vaikka en millään tavalla halua epäillä aikomuksiasi ja suhteenne vakavuutta pakko sanoa, että suhteenne vakavuuden ja tulevaisuuden näkee sitten kun sieltä saavut kotiin. Sanon itsekin pari vuotta sitten nykyiselle poikaystävälleni jonka siis tapasin siellä Amerikasa, etten tiedä jos pystyn kaukosuhteeseen.. Kuitenkin nautimme niistä viikoista jotka oli jäljellä ja kun sitten hän lähti takaisin Eurooppaan ja minä jäin viel puoleksi vuodeksi Amerikkaan niin en oikeestaan tiennyt mitä suhteessamme tulisi tapahtumaan. Heti hänen palattuaan Eurooppaan pidimme kuitenki päivittäin yhteyttä ja olemme vielä onnelisesti yhdessä :)
Eli sehän on hyvä juttu mahdollisen suhteenne kannalta jos aiot jenkkeihin muuttaa parin vuoden päästä, mutta ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Eli nauttikaa yhteisestä ajastanne ja kun palaat takaisin Suomeen mieti tarkkaan oletko valmis panostamaan kaukosuhteeseenne. Se vaatii kuitenkin paljon vahvuutta, pitkäjänteisyyttä ja töitä, mutta saattaa kannattaakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882