Heippa!

lea

Huhuh kaukosuhteet. Mun on pakko päästä jonnekkin purkaamaan näitä sekavia tunteita ja näin oikeaksi tulla tänne kirjottelemaan sillä moni muukin täällä tietää millaisua tunnemyrskyjä kaukosuhteeseen usein kuuluu :D Olen ollu kaukosuhteessa reilut 2 vuotta, poikaystäväni asuu Etelä-Saksassa. Vietimme äskettäin muutaman kuukauden yhdessä, näimme melkeen joka päivä ja nyt hän lähti kotiin ainakin kuukaudeksi. Hänen on harjoittelua vaille valmistunut ja on myös halukas etsimään töitä Suomesta.

En nyt hae mitään tietynlaisia kommentteja vastauksia, mutta haluisin tietää miten tunteenne ovat muuttuneet suhteen edetessä. Itsellä nimittäin tuntuu siltä, että ikävä vaan kasvaa mitä enemmän ollaan yhdessä oltu. Erityisesti nyt kun sanottiin jäähyväiset minusta tuntui siltä kun hän olisi lähtenyt pariksi vuodeksi pois ja siltä kun maailma olisi kaatunut päälle :D Naurettavaa kyllä sillä olemmehan viettäneet juuri muutamat ihanat kuukaudet yhdessä, mutta niin vain olen entistä kiintyneempi. Minulla olisi mahdollisuus lähteä pian häntä tapaamaan, mutta samalla mietin, että olisiko "parempi" pysyä hetken kotimaassa, ihan vain sen takia, että saisi tunteet rauhoitettua ja pääsisin takaisin arkeen. Olen nimittäin huomanut, että jäähyväisten aikana ja seuraavina päivin olo on aivan kauhea, mutta sen jälkeen mieli rauhoittuu alan jo innolla odottamaan seuraavaa tapaamista. Lisäksi pelkään välillä oman elämän "menettämistä" ja mietin etten saisi liikaa kiintyä häneen. Sitten taas tuntuu tyhmältä etten lähtisi kun mikään ei minua estä enkä nää rahoilleni parempaa käyttöä ku ostaa lennot rakkaani maahan.

Tämä kaukosuhde on ollut mulle sellaista vuoristorataa ja nyt näin 2v jälkeen ja kuin rakkaani alkaa olee hiukan lähempänä muuttamista minun kotimaahani tunteeni ovat varsin sekavat. Olisin maailman onnellisin jos saisimme asua samassa maassa, mutta samalla pelkään, että jos tämä ei onnistukaan lähiaikoina niin en tule enään jaksaa sitä kaukosuhdetta, eli toisen näkemistä joka toinen kuukausi :/ En aina ymmärrä näitä tunteita sillä olemmehan olleet samassa tilanteessa ennenkin ja nähneet noin joka toinen tai joka kolmas kuukausi.

Onko jollain muulla samanlainen tilanne? Suhteemme on vain vahvistunut ja luottamamus kasvanut, mutta samalla on alkanut tulla semmosia tunteita, ettei tämmöistä tilannetta ikuisuuksia jaksa.. Mutta pakkohan se on sillä en ikinä luopuisi hänestä...

4

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meredithe

      Saksalaiset miehet käyttävät poikkeuksetta prostituoitujen palveluksia. Se kuuluu sikäläiseen kulttuuriin. Saksalaiset naiset jos eivät suoranaisesti hyväksy niin ainakin tiedostavat asian. Ulkomaalaiset eivät ainaole perillä tästä asiasta. Saksassa naiselle kuuluvat kolme koota eli koti kirkko ja kakarat. Miehen elämään kuuluvat nautinto ja jalkapallo.

      • Lea

        Hahahah kiitos vastauksesta, tästä oli paljon apua :D Pistetäänpä takaraivoon ;)


      • lumme
        Lea kirjoitti:

        Hahahah kiitos vastauksesta, tästä oli paljon apua :D Pistetäänpä takaraivoon ;)

        Voi ziisus Meredithe, täyttä potaskaa tuo sinun juttusi. Olen muuttanut kahdeksantoista ikäisenä Saksaan ja asunut jo kolmekymmentä vuotta täällä, enkä todellakaan allekirjoita sepustustasi.
        Olen kouluttautunut täällä ja lähes koko avioliiton ajan ollut työelämässä, eikä mieheni ole koskaan olettanut, että koti , kirkko ja kakarat, kuten kirjoitat, kuuluisivat vain minulle, eikä sitten muuta.
        Tuttavaperheissä lähes kaikki naiset ovat työelämässä, eivät köki kotona.
        Maksullisissa naisissa käyviä miehiä on joka maassa, mutta ei todellakaan kuulu täälläkään kulttuuriin, joten se siitä.
        Anteeksi ap, en osaa vastata tuohon kaukosuhdeasiaan.


      • Meredithe
        lumme kirjoitti:

        Voi ziisus Meredithe, täyttä potaskaa tuo sinun juttusi. Olen muuttanut kahdeksantoista ikäisenä Saksaan ja asunut jo kolmekymmentä vuotta täällä, enkä todellakaan allekirjoita sepustustasi.
        Olen kouluttautunut täällä ja lähes koko avioliiton ajan ollut työelämässä, eikä mieheni ole koskaan olettanut, että koti , kirkko ja kakarat, kuten kirjoitat, kuuluisivat vain minulle, eikä sitten muuta.
        Tuttavaperheissä lähes kaikki naiset ovat työelämässä, eivät köki kotona.
        Maksullisissa naisissa käyviä miehiä on joka maassa, mutta ei todellakaan kuulu täälläkään kulttuuriin, joten se siitä.
        Anteeksi ap, en osaa vastata tuohon kaukosuhdeasiaan.

        Ehkä olet sulkenut silmäsi asialta. Saksassa on ilotalo jokaisessa Ypäjän kokoisessa kylässä vaan onko Ypäjällä. Olet todella sinisilmäinen jos et ymmärrä niiden asiakkaiden jostain tulevan. Saksalaiset miehet ovat aluksi kuten kaikissa unelmissa. Nelissäkymmenissä intohimot kohdistuu vain jalkapalloon ja aviovuoteen tilalla on saunaclubit. Kyllä ne ovat perus perheenisiä jotka käyvät niissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe