miehille melkein mistään? Kuitenkin aika perinteinen klassikkotakki. Koitin plärätä netistä kaikki mahdolliset sivut läpi ja katsellut kauppahallit,-keskukset, ym. mutta ei, ei kuulemma ole sitä tämän hetkistä HUIPPU muotia niin ei löydy ( lieneekö niiden muotisuunnittelijoiden oma päätös, ei hommata Suomeen syystä käpy ja keppi, vaikka menekkiä olisi? ) mistään.
Tuskin olen ainoa joka turhaan koittanut kyseisiä takkeja etsiä....Jos infoa, mistä voisi löytyä uutena niin ilmoitelkaa ihmeessä!
Kiitos!
Miksei duffeleita löydy
Duffelit
3
125
Vastaukset
- jahffie--
sheinside.com ja hakusanaksi horn button :) oli vielä ainakin joku aika sitten
- muffelish
Tanskassa näki pääsiäpsenä 2013 tosi hyvän näköisiä duffeleita, kun olin matkalla Chrisuun...
Jos Köpiksestä? - duffelitt
Okei, kiitos vinkeistä, täytyy katella noi vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020