Hyvää joulua!!

Hyvää joulua vaan kaikille palstalaisille!!

Joko on kaikilla jouluvalmistelut tehtynä. Sain tänään kaiken valmiiksi joulua varten, eli nyt vaan sitten odotellaan sitä jouluaattoa.

Joulun aikaan en varmaan ehdi hirveästi tänne kirjoitella, mutta täytyy välillä katsoa tätäkin palstaa.

15

163

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34567890+

Etkö raadakaan töissä koko joulua?

• En todellakaan, sillä joulu on yksi niistä harvoista juhlapyhistä, jonka myös mä haluan pitää vapaata.

• xmasfear

Miehen ei kannata yksin joulua valmistella, saattaa tontut ajatella siitä kaikkea negatiivista.

• No kävin kyllä tänään yksin jouluostoksilla ja ruokakaupoissa. Lahjaostoksille on kyllä parempi mennä just yksin, niin silloin muut ei pääse näkemään, että mitä heille oikein ostaa joululahjaksi:)

• anonyyminainen

Hyvää joulua!

• lottamari.

Hyvää ja lämpöistä Joulua sinulle DarkFear.. niin ja kaikille muillekin

• Kiitos vaan, hyvää joulua myös sulle:)

• sinkku.

Joulussa ei ole mitään hyvää. Ihan tavallinen päivä.

• Hyvää ja Rauhallista Joulua sinulle! :-)

• varpunenjouluaamuna

Itsellä ei ole joulufiilistä, koska tuolla ulkona ei ole lunta ja on 2 astetta lämmintä. Jouluruokia en ole kotiini ostanut. Kynttelikkö palaa pöydällä ja muutama kynttilä. Lisäksi kuuntelen tässä samalla jolululauluja ja tv:ssä pyörii Joulupukin kuumalinja. Ei silti tunnu missään, ihan kuin mikä tahansa muu vuoden päivä.

Illalla lähden vanhempieni luokse syömään ja kyläilemään. Käydään haudoillakin. Kun sieltä kotiudun otan lasin punaviiniä ja alan katsomaan leffoja. Vaikka ei tunnukaan joululta niin en väitä tätä silti huonoksi päiväksi :)

Hyvää joulua kaikille!

• Reipas Mies

Suosittelen suklaata, parempi mieli. Kyllä joulumieli tulee joululauluista ja joulu ruuista sekä tärkeistä ihmisistä.

Elämä ilman päihteitä on erilainen kokemus, saa kokeilla muttei oo pakko. Kyllä sillä jeesuksen verelläkin humaltuu eli sitä punaviiniä tarkoitan.

Voihan se päihde olla jokin yrttikin, toki mikä luonnosta tulee, on luonnollista.

Sinkkuna ollessani joulu oli toivoa täynnä, nyt vain rahaa nielevä välttämättömyys. En tiedä. Joulun kipinä hukassa, vai kenties aikuistuminen henkisesti kyseessä. Joulu tuntuu hyvältä mutta erilaiselta.

Eniwayt, Hyvää joulua, unohdetaan hetkeksi nämä ma:t, tasot, sekä muut arkielämää painostavat pähkäilyt.

• Hyvää joulua myös sinulle, että tiedä se!

Valmistelut on tehty, tai ei niitä oikeastaan ollut muuta kuin kotiseudulle siirtyminen. Lahjat piti ostaa ja paketoida jo aiemmin.

• Joulu yksin

Ei ole kyllä yhtään joulufiilistä. Taitaa jäädä tänä vuonna kaikki perinteet väliin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden.

Yleensä olen lähtenyt joulunviettoon vanhempien luokse, jossa on sitten ollut perinteiset joulusaunat, jouluruuat, kuusen koristelut yms. On käyty haudoilla ja jaettu lahjoja.

Nyt on ollut niin voimaton olo, että olen vieläkin kotona yksin. En jaksanut lähteä matkustamaan vanhempien luokse, enkä taida jaksaakaan. Keksin jonkun tekosyyn kun soittavat. Harvoja kavereita on turha häiritä, kun heillä on omat joulutouhut omien perheidensä kanssa.

Taidan nukkua puolet joulun ajasta ja loppuajan katson vaikka elokuvia.

• mies 86

Täältä kotoa Espoosta yksinäinen moraalifilosofikin toivottaa sinulle vuorostaan hyvää joulua :)

Toivottavastikin joulutontutkin ajattelevat sinusta kaikenlaista positiivista.

• Wanha trolli

Hyvää joulua! Ootte ollu kaikki mulle tänä syksynä tosi rakkaita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      336
      1110
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      782
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45