ahdistaa.

minävaan

kysymys ei ole että onko oikein että mies vetää hiuksista vaan että mitä voisin tehdä, on todella vaikeaa vaan lähteä. Vaikka tiedän että hän tekee väärin. Eilen tuli riitaa eikä edes paha, taisin korottaa ääntä kun meni hermot niin hän otti todella kovaa tukasta kiinni niin että niskat ovat helvetin kipeät nytten. Ja kysyin aamulla et edes anteeksi voi pyytää, sanoi miulle vaan että ei todellakaan itse olen käytöksellä aiheuttanut. Pieniä lapsia otetaan tukasta kiinni kun käyttäytyy kuulemma huonosti. Näin mieheni minulle sanoi. Ei ole ensimmäinen kerta, yhden kerran on lyönyt minua lämärillä päähän niin että valo välähti silmissä, repinyt hiuksista monta kertaa pitkin lattiaa, väännellyt kättäni. Ei ole kertaakaan lyönyt nyrkillä tai että jäisi jälkeä tai mitään. Mutta ei tämä todellakaan ole oikein. Tuntuu todella säälittävätä tulla tänne kysymään neuvoa vaikka tiedän että pitäisi lähteä ennenkuin joku päivä asia riistäytyy käsistä ja sattuu oikeasti pahemmin. Ja en ymmärtänyt joskus sanontaa " jos mies lyö tai käy käsiksi kerran niin se ei ikinä jää yhteen kertaan " Nyt olen huomannut kyllä asian ja olen aina sanonut etten ikinä ole ihmisen kanssa joka kerrankin lyö tai käyttäytyy väkivaltasesti minua kohtaan. Miten jotain ihmista voi rakastaa joka satuttaa jollain tapaa? En itsekkään käsitä ja se että miten helvetin vaikea on vaan lähteä lätkimään. Meillä menee muuten ihan hyvin ja tämä ei tapahdu useasti. Mutta sitten kun näitä asioita tapahtuu minua käy ahistamaan kun epätoivoisesti en tiedä mitä teen koska välitän hänestä. Mutta rakkautta ei ole satuttaa kyllä toista henkisesti eikä fyysisesti . Ja se loukkaa minua niin paljon että hän ei pyytänyt edes anteeksi ( vaikka tosiaan anteeksi pyytäminen ei todellakaan aina auta) Mutta tarkottaen että hän näkee asian niin että hän on käyttäytynyt oikein. Ei mene minun jakeluuni. Ja se etten itse ole lyönyt edes häntä, en uskaltaisikaan on nimittäin paljon isompi kun minä ja enemmän voimaa. Pelkään hieman häntä noissa tilanteissa. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

11

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.R.O.A!!!!!!!!!!!

      Hei herätys!!!! TIETENKIN EROAT!!! Tuollaisesta pitäisi jo tehdä rikosilmoituksia, mieshän on ihan sairas sadisti!!!

    • sääliksi käy

      Olet idiootti jos et eroa.

    • Vauhtia

      Pitkässä suhteessa tulee toisesta helposti riippuvaiseksi. Et todellakaan rakasta tuollaista miestä oikeasti, olet vain läheisriippuvainen. Sen tajuaminenkin auttaa lähtemisessä.

      Varsinkin se, että mies ei myönnä tehneensä mitään väärää on niin suuri varoitusmerkki, että lähde nopeasti.

    • vaaran haistaja

      Nopeasti pois ja vaikka turvakotiin.Äläkä sorru palaamaan takaisin vaikka vinkuisi sua palaamaan..Noin monta pahoinpitelyä ja ei muka ymmärrä tehneensä virheitä.

    • mieti..

      Monet tekee vielä lapsia tuohon ja iskä sitten pyörittelee välillä heitäkin tukasta pitkin lattiaa koska ap:n kirjoitusta lainaten:

      "Pieniä lapsia otetaan tukasta kiinni kun käyttäytyy kuulemma huonosti. Näin mieheni minulle sanoi. Ei ole ensimmäinen kerta, yhden kerran on lyönyt minua lämärillä päähän niin että valo välähti silmissä, repinyt hiuksista monta kertaa pitkin lattiaa, "

      Et sinä mihinkään lähde, ellet ole tosi järkevä nainen joka välittää itsestään eikä selitä rakkauden vuoksi ottavansa satunnaista tukkapöllyä armaaltaan.
      Ja muutaman vuoden kuluttua kotikäynti poliisilta joulunakin ihan rutiinilla teitin osoitteeseen kun isäntä pitää hakea rauhoittumaan ettei revi peruukkia emännän päästä.
      Tilastoihin taas yksi tapaus lisää -- tai sitten ei.

    • pois pois pois

      Kannattaisi pelätä enemmän kuin hieman noissa tilanteissa. Aattele niin (vaikka julmasti sanonkin), että joku päivä se hakkaa sut niin pahoin, että sulta lähtee henki. Kyllä sä tiedät, mitä pitää tehdä. Lähde pois. Ota yhteyttä turvakotiin. Sä olet jo täysin hänen armoillaan. Pahalta tuntuu lukea, että silloin kun mies ei ole väkivaltainen, niin teillä menee todella hyvin. Eikö sua yhtään pelota?
      Ei todellakaan ole normaalia käytöstä mieheltäsi. Onko teillä lapsia? Toivottavasti ei, koska kohtelisi heitä samoin. Ällöttävä ukko. Ei oikeasti yhtään rakastettava.

      • aatuli

        Usko pois.. ei tuo käytös poistu.. se joko jatkuu samanlaisena tai pahenee. Nyt olet näyttänyt miehelle ettet jätä sitä vaikka käyttäytyy noin.. joten tapa jatkuu.

        Mulla on aika sama tilanne ja asunnonhaku päällä. Koskaan en ole "turpaani" saanut mutta tönimisiä sun muuta olen vastaanottanut enemmän kuin tarpeeksi ja henkinen väkivalta vie voimat..sen muistaa vielä viikkojenkin päästä, aina. Meillä on tytär, enkä aio antaa hälle yhtä surkeaa ja pelokasta lapsuutta kuin itsellä oli!

        Se voi tuntua vaikealta ja lähes mahdottomalta, mutta usko pois... jonain päivänä tuut olemaan onnellinen. Jo
        s jäät... te vähintäänkin henkisesti tapatte toisenne.


    • unicorni

      Kokemuksia löytyy kyllä täältäkin. Olisi kiva jutella paremmin asiasta, joten jos uskallat laittaa sähköpostisi tänne niin otan yhteyttä. :)

    • kiltti mies.

      "Meillä menee muuten ihan hyvin ja tämä ei tapahdu useasti. "
      ihan sama miten useesti se tapahttuu mutta yksinkin tukasta vetäminen on väkivaltaa ja liikaa. Olet hullu jos et eroa, tuo mies on väkivaltainen ja yrittää hallita sua pelolla ja väkivallalla. Lähde jo tänään. Jos ei pyydä anteeksi edes niin on tosi idiootti tuo miehes ja se kertoo vain siitä että miehes käyttää jatkossakin väkivaltaa sinua kohtaan.

    • lellu..

      Nopeasti tavarat kasaan ja muutat pois väkivaltaisen miehen luota.

    • cho-

      Sama neuvo täältäkin eli lähde niin pian kuin pystyt. Yksikin kerta on liikaa kun väkivallasta puhutaan. En ikinä ole kuullutkaan onnelisesta lopusta tällaisissa asiossa vaika se omalle kohdalle sattuikin.

      Itse monien kertojen lyömisen jälkeen viimeisellä kerralla kun mies puhui minulle kuin vauvalle että hän nyt vähän kuristaa ja että minulta lähtee vain taju.. Lähdin ulos ja soitin poliisit paikalle kun pääsin irti. Poliisit noutivat miehen putkaan yhteisestä asunosta ja ambulanssi tarkasti minut. Seuraavana päivänä menin lääkäriin tarkastuttamaan vammat.
      Syyte miehelle rapsahti ja itse totesin että jos hän ei oikeasti apua hae, ero tulee. Sovittelemassakin asiaa käytiin ja tuloksena miehen avun hakeminen. 2v ehdonalaista napsahti kuitenkin (mies myönsi kaiken käräjillä). Minulle jäi ikävät muistot ja hieman vino nenä.

      Mutta pointti on se että miehesi ei ikinä muutu ellei oikeasti _itse _sitä halua! Mieheni rakastaa minua ja puhuikin ettei ikinä enää halua koskea minuun, mutta puhui myös että jos ero joskus tulee (muista syistä) ei hän halua kellekään muullekaan samanlaista kohtaloa. Eli omasta tahdosta se muuttuminen pitää lähteä, pakottamalla se ei tule. Poliisien tuleminen ja käräjöinti herättivät oman mieheni, mutta uskon että 99% on täysin vastakohtia miehelleni eivätkä muutu/herää edes putkayöstä tai käräjistä.

      Tsemppiä vaikean päätöksen tekoon ja onnea uudelle elämälle jos ja kun sen joskus aloitat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe