Kaikille sinkuille mieltä piristävä lista syistä, joiden vuoksi sinkut voivat nauttia elämästään täysillä. Erityisesti jouluna! :)
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2013121917855780_fd.shtml
12 syytä, miksi jouluna on hyvä olla sinkku!
6
257
Vastaukset
- "Syrjäytynyt" 25v m
2) Eipä paljoo säästyny rahaa ku ryyppäsin työmarkkinatukeni perjantaina.
7) Mä mitään uusia ihmisiä tapaa ku ei oo enää sitä rahaakaan mennä ulos juhlimaan :D
8) En voi omistautua perheelleni koska olen riidoissa niitten kanssa ja ystävien luokse en viitsi mennä passattavaksi kun ei ole edes lahjoja kenellekkään.
10) Ei mul työttmänä mitään varaa matkustella ole ja en muutenkaa osaisi kuvitella matkustelevani yksin saati mennä baariin yksin.- piristäjä-pirkko
Mutta jäihän sinullekin vielä 8 hyvää syytä olla sinkku! :)
Tsemppiä!
- lisbeth-82
Jos at-miehetkin osaisivat nähdä, että jokaisessa pilvessä on hopeareunuksensa, meillä ei olisi at-miehiä! Kaikki se negatiivisuus tuo vain lisää pahaa oloa ja kierre on valmis.
- 9877896
1.Säästyt sydänsuruilta
-Sydämeni on jo särkynyt!
2.Säästät paljon rahaa
-Mitä se raha on, hyvä kun sain ostettua ruokaa jouluksi itselleni.
3.Ei lahjastressiä
-Enpä mistään lahjoista ota stressiä, en ole materialisti
4.Kukaan ei nolaa sinua
-En sellaista kumppania ottaisikaan kuka nolaisi tai jos nolaa itsensä, se ei ole elämän loppu.
5.Vältyt kiusallisilta kysymyksiltä
-Ai sinkuiltako ei kysellä, että milloinkas meinasit hommata kumppanin, katsotaan kuin jotain spitaalista kun on TAAS ilman seuralaista
6. Sinun ei tarvitse huolehtia kenestäkään
-Voi, ei haittaa jos jostain joutuu/saisi huolehtia
7. Voit tavata uusia ihmisiä!
-Vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko. Joo ihan kympillä flirttailen!
8. Voit omistautua täysin ystävillesi ja perheellesi
-Ei ole yhtään ystävää.
9. Vältyt kiusallisilta parikuvilta.
-Mistä näitä typeriä kommentteja tulee…
10. Voit lähteä yksinäsi matkalle
-Enpä olekaan kokeillut pummilla matkustamista tai liftaamista.
11. Et liho yhtä paljon
-Lisää sontaa. Parisuhteessa elävät ovat onnellisempia, heillä on intoa liikkua. Sängyssä vaikka sitten jos ei muualla.
12. Voit tehdä ihan mitä itse haluat
-Teen vuoden jokaisena päivänä mitä tahdon.
OIKEIN MAHTAVAA JOULUA VAAN! Laitetaan vielä hymiöitä :) :) :)- ljhvfl,
Sama täällä..Kerroit ajatukseni...
Hiukan kyllä jo viututtaa kaikki joululässytykset.
KAikki on niiiiin onnellista ja helppoa, kun vaan ymmärtää ajatella positiivisesti juu.
Kukaan ei tunnu tajuavan, että melkein kaikki asiat on nykyään kiinni rahasta/rahan puutteesta.
OIKEIN FANTASTISTA JOULUA VAAN KAIKILLE, PUS PUS! - 9877896
ljhvfl, kirjoitti:
Sama täällä..Kerroit ajatukseni...
Hiukan kyllä jo viututtaa kaikki joululässytykset.
KAikki on niiiiin onnellista ja helppoa, kun vaan ymmärtää ajatella positiivisesti juu.
Kukaan ei tunnu tajuavan, että melkein kaikki asiat on nykyään kiinni rahasta/rahan puutteesta.
OIKEIN FANTASTISTA JOULUA VAAN KAIKILLE, PUS PUS!No kerranhan se joulu vaan on. Sytytän kynttilän rakkaiden poismenneiden ihmisten muistoksi. Ei se raha ole tärkeintä, vaan ne toiset ihmiset. Ne sinkut joilla ihmisiä ympärillä, pärjäävät varmasti paremmin. Joo, itsesäälissä rypemistä, mutta jospa tää nyt sallitaan. Jospa muilla fiilikset paremmat! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275