Mitä tämä on?

ymmällään

Tutustuin kyseiseen mieheen pippaloissa, ja alusta saakka kemiat kohtas oikein hyvin. Siinä sitten numerot vaihdettiin ja jatkoimme yhteydenpitoa. Viestejä lähetettiin lähes päivittäin ja käytiin treffeillä. Itse olin aivan miehen lumoissa ja monet kaveritkin hoki kuinka selvästi huomasi, että tää mies oli minuunkin tosi ihastunut. Opintokiireet sattui just huonoon aikaan ja treffailu jäi vähemmälle niiden takia, mutta edelleen kuitenkin päivittäin viestiteltiin.

Yhtäkkiä toi viestittely loppu kuin seinään. Yritin vielä epätoivoissani muutamia keskusteluja avata, mutta mies vaikutti jotenkin tosi vaivaantuneelta, ja sainkin selville, että tää oli alkanut seurustella. Sen uutisen kuuleminen oli jotain niin järkyttävää. Itse kun luulin, että olisin viimein sen elämänkumppanin löytänyt..

Siitä on nyt pari kuukautta ja eräs päivä törmättiin tavalliseen tapaan kaupungilla ja mies yllättäen tulikin juttelemaan ja kuulumisia kyselemään, aivan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Sain seuraavana päivänä tietää, että hän oli eronnut.. Nyt mies on taas alkanut viestejä laittaa. En vaan tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella :/ Itellä tottakai yhä tunteita tätä miestä kohtaan, mutta tollainen käytös loukkaa niin hirveästi!

13

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J jdid jxjx

      Yksi neuvo: älä suostu varanumeroksi. Sama toistuu vielä. Pidä itsekunnioituksesi.

      • Kannatan tätä taktiikkaa. Ei hyvältä kuulosta ton miehen puuhat.


    • Ota mies ehdottomast

      jos saat, tai saatat katua sitä myöhemmin.

      • Ei onnistu

        Tuolla asenteella saa enintään lämmintä kättä.


    • niin,

      Loukkaannut siitä, että mies ei heti kertonut aloittaneensa seurustelun? No, oli miten oli, ainoa oikea teko tässä kohtaa on kertoa tunmuksistasi kyseiselle miehelle. Hän kertoo sitten, miten on itse tilanteen ajatellut jakokenut.

    • Voi olla, että mies ei ajatellut loppuun asti toimiessaan niin. Nyt on hyvä mahdollisuus kokeilla miehen henkistä kanttia ja pyytää selvennystä miksi mies jätti viestittelyn kun alkoi seurustelemaan.

      On myös mahdollisuus, että mies pitää sinua varanumerona. Oliko hän ehdottanut seksiä ja saanut kieltävän vastauksen?

      Jos ei luota toiseen, on vaikea alkaa suhdetta, missä luottaa toiseen.

      Yksi tapa tietysti ottaa miehestä selvää, on aloittaa seurustelu ja katsoa mitä tulee.
      Mikäli hän lähtee uudelleen, hän tulee tekemään niin jatkossakin.

    • Sinuna jättäisin sikseen, ei moisista saa kuin sydämen kipeäksi.

    • Salvequick

      "...Sain seuraavana päivänä tietää, että hän oli eronnut.. Nyt mies on taas alkanut viestejä laittaa. En vaan tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella :/ Itellä tottakai yhä tunteita tätä miestä kohtaan, mutta tollainen käytös loukkaa niin hirveästi!"

      Olet sille miehelle vaan laastaria..Kiltti, empaattinen ja ymmärtäväinen nainen jonka luona mies voi nuolla.. ja "parannella" haavojaan..

    • holopainen

      Hehhehee, palstan miehet antavat täällä neuvoja niin kuin akat :)

    • Bobby Sands

      Olet miehelle ns. Plan B. Ja lohtupesää tekee kovasti mieli =)

      • Bobby Sands

        Tuliko tenkkapoo päättäessä nimimerkkiä?


    • 10+14

      Katkera nainen täällä sanoo, että satuta sitä takaisin, jos vaan voit, mutta älä hullaannu siihen enää ikinä.

      Mutta tosissaan, kuten moni jo sanoikin, älä huoli takaisin. Ihan varmana tekee saman tai jonkun muun yhtä ikävän tempun uudestaan. Jos se olis tosissaan kiinnostunut nimenomaan susta, niin se olis seurustellu sun kanssa eikä sen toisen.

      Jatka elämääs. Jos se sua helpottaa niin juttele tuo asia auki niin ei jää vaivaamaan, mutta mun kokemusperäinen neuvo on että älä missään nimessä lähde sen kelkkaan enää, siitä todennäköisesti seuraa vaan lisää mielipahaa.

    • rosestar

      tuli mieleen jospa hän on aatellut, ettet ollut enään kiinnostunut hänestä ja joku tytteli alkoi vikittelemään. eihän sitä aina tajua, paljon koulu viedä aikaa.
      tai aatteli että sulla oli joku toinen kieroksissa?
      Hän kuulostaa siltä ettei oottele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe