Minkälainen piuha tarvitaan tällasen toteuttamiseen? Olisin siis liittämässä cd-soitinta mikseriin, jossa on reikiä vaan plugi -päille. Tarvitaanko adapteria, vai löytyykö sellaista piuhaa joka sopii yksinään? Pahoittelen amatöörimäisyyttä oon vasta opettelemassa näitä juttuja :D
Cd-soittimen liittäminen kajareihin?
12
102
Vastaukset
- jamithakusesssa
Korjaan: ei siis käy plugi, vaan joku vielä pienempi, sellainen kuuloke piuhapään kokoinen... Mikähän se mahtais olla?
- cdsoitinmikseriin
Jos mikserissä on 3,5 mm liitännät, (kuulokeliitin), niin tämmöinen piuha kelpaa.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/3343/ncb/Fuj-tech-2-x-RCA-3-5-mm-audiokaapeli-1-8-m
http://musatekniikka.blogspot.fi/ - enpä neuvokaan...
Mikserin malli taas suuri sotasalaisuus kun ei voi kertoa, koska voisi jopa helpottaa neuvojen antamista!
Siis noilla antamillasi tiedoilla voit käyttää vaikkapa pyykkinarua... - kyösti68
"Reikiä plugi-päille"? Kannattasko sinun luopua musiikin kuuntelusta kokonaan, jos sun tietämys on tuolla tasolla. Mene hakkaamaan vaikka halkoja vajan taakse, että kukaan ei nää jos et osaa käyttää kirvestä ilman käyttöohjeita.
- addfh
Joo, ehdottomasti, jokainen joka ei satu tietämään että "reikä plugi-päille" on nimeltään jakki ei saa kuunnella musiikkia. Oikeastaan olisi parempi jos perustettaisiin viisivuotinen audiotekniikan tutkinto jonka suorittaneilla olisi vain oikeus kuunnella musiikkia.
(On se prkl kun aloittaja vielä erikseen pahoittelee amatöörimäisyyttä niin jonkun pitää valittaa tietämättömyydestä...) - kyösti68
addfh kirjoitti:
Joo, ehdottomasti, jokainen joka ei satu tietämään että "reikä plugi-päille" on nimeltään jakki ei saa kuunnella musiikkia. Oikeastaan olisi parempi jos perustettaisiin viisivuotinen audiotekniikan tutkinto jonka suorittaneilla olisi vain oikeus kuunnella musiikkia.
(On se prkl kun aloittaja vielä erikseen pahoittelee amatöörimäisyyttä niin jonkun pitää valittaa tietämättömyydestä...)No jotain rajaa pitäs 'tietämättömyydelläki' olla! Ihan sama, ku ei tietäis mikä on kotimaan lippu. Missä piilopirtissä sä olet asunu? Joo, en suosittele musiikin kuuntelua jos noin vähän asioista tiedät, voipi tulla iso pipi jos työntää väärät liittimeen väärään reikään(ei, ne seinässä olevat pistorasiat ei ole plugiliittimiä varten).
- sdghhdfs
kyösti68 kirjoitti:
No jotain rajaa pitäs 'tietämättömyydelläki' olla! Ihan sama, ku ei tietäis mikä on kotimaan lippu. Missä piilopirtissä sä olet asunu? Joo, en suosittele musiikin kuuntelua jos noin vähän asioista tiedät, voipi tulla iso pipi jos työntää väärät liittimeen väärään reikään(ei, ne seinässä olevat pistorasiat ei ole plugiliittimiä varten).
Joo, siis kyllä minä tiedän asioista kun olen alan ammattilainen, Tiedän senkin että ei kaikki voi tietää näitä asioita, ei varsinkaan heti syntymästään lähtien vaan ne asiat pitää itselleen jossakin vaiheessa selvittää. Paitsi sinä tietysti olet jo synnytyssairaalassa ollessasi osannut kytkeä kaikki sähkölaitteet oikein mutta me muut joudutaan ihan opettelemaan ne asiat. Nyt kun aloittaja teki juurikin sitä eli yritti kysyä neuvoa täältä ja vielä pahoitteli aloittelijamaisuuttaan niin sinä alat heti v....tuilemaan. Ilmeisesti tämä palsta ei ole sitä varten että täällä voi aloittelijatkin kysyä neuvoa?
- asdsadasdas
Just joo. Kaikista tulee ammattilaisia, ku saa tietokoneen, netin ja foorumin auki siihen näppisen eteen. Kuule, ihan vapaasti vaan. Näillä perusteilla kuka vaan vois olla minkätahansa ammatin ammattilainen; en vaan muutenvaan satu tietämään mistään mitään mutta JOO! mä olen ammattilainen.
- haista ammattias
VArmaan aika turvallista jälkeä tulee, jos 'ammattilainen' ei minne cd-soitin kytketään, vaan pitää siihen tulla hakemaan apua jostain nettifoorumista.
- sgsdg
Ettekö te tosiaan osaa lukea tai ymmärtää luettua? Se henkilö joka kysyi miten cd -soitin kytketään sanoi itsekin olevansa aloittelija, ei ammattilainen. Minä taas ammattilaisena totesin vain myöhemmin että ei ole oikein asiallista alkaa v....lemaan jos aloittelijat kysyvät epäselviä asioita.
Noin yleensä, jonkin alan ammattilaiseksi sanotaan henkilöä joka tekee ko. työtä ammatikseen.- sdghg
Tuli vielä mieleen että mitä ihmettä sinä täällä palstalla ylipäätään teet? Neuvoja sinä et ole kysymässä koska tiedät kaikesta kaiken etkä ole näköjään niitä antamassakaan? Eli ainoa syy täällä olemiselle on ilmeisesti muille haistattelu?
- asdf2
sdghg kirjoitti:
Tuli vielä mieleen että mitä ihmettä sinä täällä palstalla ylipäätään teet? Neuvoja sinä et ole kysymässä koska tiedät kaikesta kaiken etkä ole näköjään niitä antamassakaan? Eli ainoa syy täällä olemiselle on ilmeisesti muille haistattelu?
Jaahan, siellä on taas joku 'ammattilainen' päässy näppiksen ja tietsikan ääreen. Hyvä niin: sellasiahan täällä tarvitaan joilla on aina vastaus jokaiseen viestiin, mitä tänne tulee. Onko se isi laittanu sinut kotiarestiin, kun noin uutterasti olet täällä norkoilemassa?
Niin sitä sotketaan vaan ammattilaiset ja aloitteliat keskenään, päättäsit jo mitä sinä oikeesti haluat kirjoittaa ja kumpi olet. Vai oletko tarkotuksella täällä vaan sähläämässä ja sössimässä? Noh, ei se haittaa, sellasia tänne mahtuu, kiva vaan, että hiljaisille foorumeille edes joku jotain kirjoittaa. Ja varmastihan se tuntuu viestin laittajasta hyvältä, etttä on saanu paljon vastauksia. Tiedä tuota: ottaa vaikka tosissaan sen, että olet ammattilainen. Koeta nyt sitten pysyä sanojes mukaisena, että et anna jotain hengenvaarallisia neuvoja. Suosittelen, että käyt tutustumassa tukesin sivuille, ennen kun alat kirjotella mitään tänne.
Ja koeta enskerralla kirjoitella asialliseen tyyliin, älä ala aukomaan päätäs ihmisille, jotka ihan asiallisesti keskustelevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984