Olen syönyt liikaa suklaata, mikä on harvinainen tila.
Tummat geishat ovat liian tehokkaita, eikä niitä voi syödä läheskään kuten vaaleita.
Ajattelin että tämä välttämätön tieto on julkaistava.
Äklö olo
11
124
Vastaukset 11
Kiitos päivityksestä, itse varoin suklaaähkyä ja ostin kaksi Royal suklaata á 42 grammaa
vähä on taas viestejä ja aloituksia poistunu, eihän täältä passais lähteä mihinkään jos haluais keritä nähdä mitä vastataan ja mihin.. kärppänä kököttää 24/7 penkissä niinku paatuneimmat.
vaan suklaa on hyvää! sitä passaa ja saa syödäkki. aattelin tosin ruveta ruuanlaittoon ja pistää uuniin, sitä ennen ei sais makeaa syödä, näin on opetettu :)- ,,,,,,
Hyvin järkevästi ja loogisesti ajateltu.
- ei ähkytä
wienernougattia söin koko rasian
- Villiruusu
Mukillinen kuumaa kahvia ja pari palaa tummaa 80% suklaata! nam
Tosin nautin ne jo klo 8
- aleostaja!
Odotan innolla joulun jälkeistä alea: joulusuklaat yms. -50%
hitto ku olis ollutki hyvä kuva mutta menetän vain hermoni jos mietin yhtään enempää miten sen tähän jatkeeksi pistää.
- Ajatellaan +sti
Eli suklaa-allergia voi olla ihan siunaus.
Se olis muuten mun turmioksi.
(olen vain ihan vähän kateellinen kun en saa syödä)
Sokeriahammasta kolottais, tahtoisin taateleita.
Kaapissa on vain pakastemarjoja ja itseleivottua. - miesvm_1967
Lahjoitin suklaani lapsille :D
- Toivottavasti et
pyytänyt mitään epämääräistä vastineeksi.
- rosestar
älä syö liikaa suklaata
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013318Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721063- 44989
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit73707- 94677
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50660Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29585- 47574
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90544