Hellurei. Mitä ostaa joulu lahjaksi poika kaverille joka asuu noin 200km päässä, harrastaa kaikenlaista urheilua kuten lätkää ja sählyä. Mitä sellaselle vois keksii? Viimeksi kun näin niin kysyin, , kuulemmaei tarvitse mitään. Uutena vuonna näemme joten ideoikaa!
joululahja
joululajka
4
148
Vastaukset
- eewertti
Tilaa sille aika huariin ja kundis saa kerrankin kunnolla pimps4a
- Tosi eteviä!
Olisi ollut parempi Joululahja nähdä hänet elävänä kuin kuullut hänen kuolleen.Kiitos vain TYK.sin neuvonnalle.kuten muillekin sairaan piillottelijoille.
- no nykkö
Olikohan se oikea poikakaveri ensinkään. Olisit vaan tehnyt kuten tuossa joku ehdotti että ottanu ekan junan ja ajellu ilahduttamaan
- T:gin Kekkeruusi
Anna p*llua oikein kunnolla! Eestä ja takaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984