Nonii kertokaa parhaat shampoot/hoitoaineet joista teillä on kokemusta :) tää on ollu varmaan monesti, mut halusin päivittää, että tulis (ehkä) esille joitain uutuuksia:)
Paras shampoo . GALLUP
8
437
Vastaukset
- karahvi
Riippuu hirveästi siitä minkälaiseen päähän niitä käyttää!
Itse blondina pidän tällä hetkellä TIGI Bed Headin Dumb Blonde ja Urban Antidotes Recovery (turkoosi) shampoosta ja hoitoaineesta. Hopeashampoona Loreal Professionnel ja Joicon Color Endure violet shampoo ja hoitoaine. Näillä olen pärjännyt hyvin platinablondin pään kanssa :) - tuulatti
No pitäisi tietää sun hiustyyppi, jotta osaisin varmuudella suositella. Omille hiuksilleni sopii kosteuttava shampoo esim. italialainen Idea Toscana Prima Spremitura, jonka löysin apteekin hyllyltä viime syksynä. www.ideatoscana.fi/shampoo.htm (Ilmeisesti myös nettikaupoissa saatavana.)
- teety1
Kiitos tuulatti suosituksesta, tilasin viime viikolla Idea Toscana -shampoon ja hoitoaineen www.maisonprovence.fi nettikaupasta ja muutaman päivän kokemuksella olen kyllä tyytyväinen :)
- estenomi.
Paras sinulle, pitää tietää sun päänahan toiminta rasvoittuuko, kuivuuko, hilseileekö ja sitte hiusten käsittelyt onko väriä, joko blondi tai tumma, raitoja pehmennyksiä ja sitte oletko yliherkkä tai allerginen jollekin aineosalle kuten hajuille säilöntäaineille tai väriaineille.
Se tosiasia pitää muistaa, mikä sopii toiselle ei missään nimessä sovi taas toisille. - Sopii ainaski mulle
label.m:n Oat & Honey. Ei vahvatuoksuinen ja toimii ainakin mulla. Päädyin tähän koska oon kokeillut monia, joista osa aiheutti kutinaa.
- miedompi parempi
Ite oon tottunut satsaamaan enemmän hoitoaineeseen, shamppooksi kelpaa joku tosi mieto koostumus, mielellään ekologinen. Muuten on jo heti seuraavana päivänä päänahka rasvoittunut.
jos pesee vähintään joka toinen päivä päänahan ja hiukset, niin ei kannata käyttää liian peseviä tuotteita. KOSKA omasta kokemuksesta tosiaankin tiedän sen, että ne rasvoittavat tosi paljon. Heti kun vaihdoin vähän miedompaan, niin päänahan rasvatasapaino jotenkin rauhouttui. :) - katja7
LabelM Honey&Oat maailman paras, hoitaa mutta ei latista!
- Naturellen kannattaj
Siansuolishampoo on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676