Paras shampoo . GALLUP

sprölölöö

Nonii kertokaa parhaat shampoot/hoitoaineet joista teillä on kokemusta :) tää on ollu varmaan monesti, mut halusin päivittää, että tulis (ehkä) esille joitain uutuuksia:)

8

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karahvi

Riippuu hirveästi siitä minkälaiseen päähän niitä käyttää!

Itse blondina pidän tällä hetkellä TIGI Bed Headin Dumb Blonde ja Urban Antidotes Recovery (turkoosi) shampoosta ja hoitoaineesta. Hopeashampoona Loreal Professionnel ja Joicon Color Endure violet shampoo ja hoitoaine. Näillä olen pärjännyt hyvin platinablondin pään kanssa :)

• tuulatti

No pitäisi tietää sun hiustyyppi, jotta osaisin varmuudella suositella. Omille hiuksilleni sopii kosteuttava shampoo esim. italialainen Idea Toscana Prima Spremitura, jonka löysin apteekin hyllyltä viime syksynä. www.ideatoscana.fi/shampoo.htm (Ilmeisesti myös nettikaupoissa saatavana.)

• teety1

Kiitos tuulatti suosituksesta, tilasin viime viikolla Idea Toscana -shampoon ja hoitoaineen www.maisonprovence.fi nettikaupasta ja muutaman päivän kokemuksella olen kyllä tyytyväinen :)

• estenomi.

Paras sinulle, pitää tietää sun päänahan toiminta rasvoittuuko, kuivuuko, hilseileekö ja sitte hiusten käsittelyt onko väriä, joko blondi tai tumma, raitoja pehmennyksiä ja sitte oletko yliherkkä tai allerginen jollekin aineosalle kuten hajuille säilöntäaineille tai väriaineille.
      Se tosiasia pitää muistaa, mikä sopii toiselle ei missään nimessä sovi taas toisille.

• Sopii ainaski mulle

label.m:n Oat & Honey. Ei vahvatuoksuinen ja toimii ainakin mulla. Päädyin tähän koska oon kokeillut monia, joista osa aiheutti kutinaa.

• miedompi parempi

Ite oon tottunut satsaamaan enemmän hoitoaineeseen, shamppooksi kelpaa joku tosi mieto koostumus, mielellään ekologinen. Muuten on jo heti seuraavana päivänä päänahka rasvoittunut.
      jos pesee vähintään joka toinen päivä päänahan ja hiukset, niin ei kannata käyttää liian peseviä tuotteita. KOSKA omasta kokemuksesta tosiaankin tiedän sen, että ne rasvoittavat tosi paljon. Heti kun vaihdoin vähän miedompaan, niin päänahan rasvatasapaino jotenkin rauhouttui. :)

• katja7

LabelM Honey&Oat maailman paras, hoitaa mutta ei latista!

• Naturellen kannattaj

Siansuolishampoo on paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe